HOLMATRO Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Opublikowano 10 Lipca 2019 28 minut temu, Dev napisał: Ile nalali oleju do kompresora przed montażem ? Szczerze mówiąc nie wiem, mam gdzieś wydruk, pojutrze będę przy aucie to rzucę okiem, bo pewnie leży w schowku. Przed odkryciem zatartego kompresora podczas zrzutu czynnika odzyskano 18 ml oleju, czyli w normie. Kompresor ma pojemność 120, ale już czuje ze masz dla mnie jakaś ważna informacje w tej kwestii..
Dev Opublikowano 10 Lipca 2019 Opublikowano 10 Lipca 2019 10 minut temu, HOLMATRO napisał: Szczerze mówiąc nie wiem, mam gdzieś wydruk, pojutrze będę przy aucie to rzucę okiem, bo pewnie leży w schowku. Przed odkryciem zatartego kompresora podczas zrzutu czynnika odzyskano 18 ml oleju, czyli w normie. Kompresor ma pojemność 120, ale już czuje ze masz dla mnie jakaś ważna informacje w tej kwestii.. Przed montażem trzeba do niego fizycznie wlać 150ml, bez tego zaraz będzie zarżnięty
HOLMATRO Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Opublikowano 10 Lipca 2019 27 minut temu, Dev napisał: Przed montażem trzeba do niego fizycznie wlać 150ml, bez tego zaraz będzie zarżnięty Jutro wszystkiego się dowiem, dziękuje
HOLMATRO Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Opublikowano 10 Lipca 2019 7 minut temu, Randor napisał: Pewnie powiedzą, że nalali? Serwisuje u kolegi, wiec pewnie mnie okłamie.. Jutro/pojutrze jak wrócę do domu będę wiedział jak to poszło. Póki co przełykam niepewnie ślinę.
Randor Opublikowano 10 Lipca 2019 Opublikowano 10 Lipca 2019 (edytowane) Najwyżej nalejecie. Po znikomym przebiegu nic się stać raczej nie mogło. Ile dałeś za kompresor jeśli to nie tajemnica? Też mam słabą klimę a w regeneracje nie wierzę. Edytowane 10 Lipca 2019 przez Randor
Dev Opublikowano 10 Lipca 2019 Opublikowano 10 Lipca 2019 Zanim cokolwiek chcesz zrobić w tym swoim gracie to napisz tutaj, unikniesz przykrych niespodzianek.
Dev Opublikowano 10 Lipca 2019 Opublikowano 10 Lipca 2019 2 minuty temu, Randor napisał: Najwyżej nalejecie. Po znikomym przebiegu nic się stać raczej nie mogło. Na pewno
H4mm3R Opublikowano 10 Lipca 2019 Opublikowano 10 Lipca 2019 W dniu 8.07.2019 o 16:50, niwet napisał: Nie wiem co wszyscy nagle się uparli na te 3.0tfsi 2.7bit zawsze będzie kultowe i pewnie nie jedno 3.0tfsi przejeździ Nie wiem co tak wszyscy tylko 2.7bit uważają za jedyny silnik na swap
Dev Opublikowano 10 Lipca 2019 Opublikowano 10 Lipca 2019 3 minuty temu, H4mm3R napisał: Nie wiem co tak wszyscy tylko 2.7bit uważają za jedyny silnik na swap Ejjjjjj... Nie gadaj... 2 turbinki ładnie świszczą W porównaniu z dudnieniem kompresora w 3.0tfsi ...
niwet Opublikowano 10 Lipca 2019 Opublikowano 10 Lipca 2019 3 minuty temu, H4mm3R napisał: Nie wiem co tak wszyscy tylko 2.7bit uważają za jedyny silnik na swap Może nie jedyny, ale jak dla mnie co znajdziesz równie fajnego w benzynie? Z jednej strony 3.0tfsi nie wydaje się być złe, ale mimo wszystko wolę 2.7 bit Sam się powoli przymierzam na swapa do siebie i zamiast 2.7 bit jedynie swapowałbym na 4.2 bit, ew dla samego pomruku V8 4.2 z a8 1
black4 Opublikowano 10 Lipca 2019 Opublikowano 10 Lipca 2019 Hey Panowie, DEV pytając o B8 TFSI miałem na myśli to Twoje, które jak mówiłeś płynie. Tak jak DEV pisze turbinki 2.7 bi-t zwłaszcza hybrydy RS6 ładnie świszczą... Ale kompresorek pomodzonego 3.0Tfsi też zjawiskowo jęczy ? Mamy w warszawskim klubie kilku zawodników z mocnymi ww. setupami, swapami.... Każda opcja ma swoje wady i zalety... Pozdrawiam ?
BeyerBrown Opublikowano 11 Lipca 2019 Opublikowano 11 Lipca 2019 10 godzin temu, Randor napisał: Też mam słabą klimę a w regeneracje nie wierzę. To uwierz Też można latem szalik i rękawiczki zakładać. Grunt by kompresor był zalany olejem przed montażem, jak DEV pisze
HOLMATRO Opublikowano 11 Lipca 2019 Autor Opublikowano 11 Lipca 2019 14 godzin temu, Dev napisał: Przed montażem trzeba do niego fizycznie wlać 150ml, bez tego zaraz będzie zarżnięty 2 godziny temu, BeyerBrown napisał: Grunt by kompresor był zalany olejem przed montażem, jak DEV pisze W papierach od kompresora jest zapis ze kompresor jest fabrycznie zalany wymagana ilością oleju, po podłączeniu wszystkiego należy dolać ilość tą samą która się odzyskało ze starego podczas spuszczania czynnika. Zadzwoniłem do serwisu, zapytałem kumpla czy dolewał olej do sprężarki - od razu odpowiedział ze kompresor po ściągnięciu dekli zabezpieczających był cały zalany olejem, przykręcił go i dobił oleju kilka gram więcej niż zeszło podczas spuszczania. Jest ok? 13 godzin temu, Randor napisał: Najwyżej nalejecie. Po znikomym przebiegu nic się stać raczej nie mogło. Ile dałeś za kompresor jeśli to nie tajemnica? Też mam słabą klimę a w regeneracje nie wierzę. Za kompresor nowy Denso taki jak na pierwszy montaż dałem 1015 zł u @dzik wszędzie indziej po 1200 chodzi. Są tańsze, ale ja już się nauczyłem ze lepiej dać kilka stow więcej za nowe i oryginalne, niż tańsze zamienniki. Tym bardziej ze układ klimatyzacji w naszych autach to pięta achillesowa.. jakbys miał brać regenerowany, to lepiej w miarę pewną używkę, bez grzebania w niej.
BeyerBrown Opublikowano 11 Lipca 2019 Opublikowano 11 Lipca 2019 (edytowane) Pewnych używek nie ma, tym bardziej 12-15-to letnich Pewność masz tylko wtedy gdy ktoś wystawia papier... czy to na nową część czy to za wykonaną usługę (regeneracja) a nie kilkudniową gwarancję rozruchową za używkę. Jakoś ludzie turbiny oddają do regeneracji i jest OK a jak sprężarkę klimy to mają wątpliwości... dziwne BTW. 1050zł to dobra cena za ori zamiennik, 600zł średnio kosztuje regenerowany. Oryginał czy tania podróbka? Test sprężarek klimatyzacji - MotoFocus.pl MOTOFOCUS.PL Specjaliści z branży układów chłodzenia od lat mają wątpliwości co do jakości tanich, importowanych z Azji części samochodowych... Czytanka dla tych co mają dylemat czy montować ori zamiennik czy zamiennik zamiennika Edytowane 11 Lipca 2019 przez BeyerBrown
HOLMATRO Opublikowano 11 Lipca 2019 Autor Opublikowano 11 Lipca 2019 14 minut temu, BeyerBrown napisał: Jakoś ludzie turbiny oddają do regeneracji i jest OK a jak sprężarkę klimy to mają wątpliwości... dziwne . Nie wiem czy dobrze rozumiem aluzje do mnie i moich przygód, ale szeroko i skrupulatnie opisałem historie z regeneracją sprężarek i ich trwałością, przerobilem tez nowy zamiennik na części ori zamiennikach i chińskim kolektorze i tu swoje przygody też sowicie opisałem, nawet wywołałem nie małą dyskusje. Idąc dalej zacytuje sam siebie: 30 minut temu, HOLMATRO napisał: Są tańsze, ale ja już się nauczyłem ze lepiej dać kilka stow więcej za nowe i oryginalne, niż tańsze zamienniki. W tej chwili stoję na stanowisku i zdania nie zmienię - tylko ori części, tylko ASO, żadnych rzemieślników i ich wizji ze zrobią lepiej - jak ktoś chce, niech kombinuje - skąpy zawsze finalnie płaci dwa razy a i pretensje można mieć tylko do siebie. 21 minut temu, BeyerBrown napisał: BTW. 1050zł to dobra cena za ori zamiennik, 600zł średnio kosztuje regenerowany. Dałem 1015 zł 1
Randor Opublikowano 11 Lipca 2019 Opublikowano 11 Lipca 2019 (edytowane) Myślę, że masz zdrowe podejście do tematu. Jeśli kogoś stać to tylko ori. Sam już się zraziłem trochę do zamienników nawet tych droższych. Do speców i regeneracji już całkiem (przerabiałem, pompy, magle, dwumasy i inne bzdety, zawsze wychodziły cuda). No może z wyjątkiem zacisków hamulcowych bo chłopaki z forum ogarniają temat bdb. Edytowane 11 Lipca 2019 przez Randor 1
BeyerBrown Opublikowano 11 Lipca 2019 Opublikowano 11 Lipca 2019 Nie, nie - żadnych aluzji do Twoich perypetii, w sumie to po łebkach to tylko przeczytałem i szczerze Ci współczuję Generalnie (w skali kraju) ludzie są zadowoleni z usług regeneracji, dla mnie ważne jest by ów rzemieślnik miał: 1. Jak najdłuższe doświadczenie w branży 2. Jak najdłuższą gwarancję NA PIŚMIE (mile widziana 24-ro miesięczna) 3. Nowoczesny park maszynowy, a sam zakład nie przypominał ujebanego smarem garażu, w którym odnajduje się tylko wąsaty naburmuszony majster Przykład: Galeria - DANMAR-BIS DANMARBIS.PL Ten zakład z trochę innej branży: Mapy Google WWW.GOOGLE.COM Find local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps. Takie zakłady to ja szanuję a ceny tam potrafią pozytywnie zaskoczyć. PS. Tak, wiem, że na rynku są też małe, bardzo dobre zakłady rzemieślnicze, ale do takich udałbym się tylko z mocnego polecenia, a nie z ulicy 1
Dev Opublikowano 11 Lipca 2019 Opublikowano 11 Lipca 2019 Przed chwilą "wylazłem" spod T5tki, wyciągnąłem kompresor który był już złom, zamontowalem nowy Delphi. W środku sucho jak na Saharze. Dobrze że w środku nie było opiłków 2
BeyerBrown Opublikowano 11 Lipca 2019 Opublikowano 11 Lipca 2019 (edytowane) Sorry za oftop... DEV, Delphi to dobra firma jako zamiennik? Kupiłem niedawno dwie cewki do 2.7BiT a na pudełku napis: MADE IN CHINA ? Z drugiej strony czytając coś takiego: Cewki zapłonowe Delphi - wyprzedzając konkurencję - MotoFocus.pl MOTOFOCUS.PL Cewki zapłonowe firmy Delphi charakteryzują precyzyjne ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu, zapewniające bardziej ekonomiczne zużycie paliwa... człowiek się uspokaja... ale ta "czajna" na pudełku, hmmmmm..... Co do braku oleju w kompresorze Delphi być może wynika to z faktu, że wg. nich olej ten ma swój termin przydatności, tak przynajmniej napisano w tym artykule: Diagnostyka układów klimatyzacji i chłodzenia silnika według Delphi - MotoFocus.pl MOTOFOCUS.PL Zanim klient wejdzie do warsztatu należy sprawdzić na ile warsztat jest przygotowany do napraw układu klimatyzacji oraz, czy mechanicy mają... Cytat Większość olejów i płynów do układów klimatyzacji ma swój termin przydatności. Korzystanie z czegokolwiek, co utraciło ważność może spowodować poważne uszkodzenia naprawianego właśnie układu. Kolejnym przydatnym krokiem jest również sprawdzenie O-ringów. Nie mają one wiecznej trwałości. Zapytaj warsztat, który zaopatrujesz, kiedy ostatnio kupował oleje, płyny i zestawy O-ringów – być może są już nieprzydatne. Edytowane 11 Lipca 2019 przez BeyerBrown
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się