Skocz do zawartości
IGNOROWANY

HOLMATRO's 2.0T Stage3 [331HP/456Nm] by VAGTUNE#Pop&Bangs#S4 Look#Rotor 19x9et33#Vogtland#MILLTEK#DP 3/2,75”#v-Fiz#Hebel345-S4#HEL#Autotech#K04-0064#BOSE#Cupra#etc..


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

33 minuty temu, george napisał:

@dayd_4 eSka eSką, ale wszyscy wiem, że najciekawszym autem jest te z 1,8 T pod maską. :D

:thumbup: a jakże!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwszych oględzinach, bez powrotu na dwa auta, DTM wylądował w warsztacie i ASO w celu poprawek i naprawy pewnych usterek które mój błyskotliwy szwagier wynalazł a które zaważyły na tym, ze nie wzięliśmy auta początkowo. 
23F257FB-1703-4792-A0AC-5AA8CE16FBC3.jpeg

47F7B5BC-5269-4C54-9242-010B81014F3A.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to GRATULUJE wyboru , bo to unikat.

4.2 v8 wolny sak to świetna baza do zabawy / modyfikacji + manual to również wielki + bo po modach skrzynia da radę wytrzymać pod 600\700 Nm a to istotne bo v8 4.2 DTM ma potencjał bardzo durzy. Jak dobrze pamiętam on w serii ma 344PS ale nie jestem pewien. to po modach dasz rade pod 600Ps sądzę dojść więc wtedy skrzynia manual z mocnym sprzęgłem jakiś kewlar kuty itd. da rade te Nm wytrzymać. Bo Tiptronik to bezpiecznie do 500Nm max bez hard-korowych modyfikacji  może wytrzymać ale to za mało przy v8 4.2

No i dźwięk pewnie będzie poezja.  Pomyśl poważnie , czy mu nie dać KOMPRESORA !!!

Ps. Ja aktualnie kończę mój projekt, zamykam się w kwocie 34tys zł. Zostało już tylko strojenie w przyszłym tygodniu i hamownia to się podzielę wynikami.

 

aprlogo.png
WWW.GOAPR.COM

APR is pleased to present the ultimate engine control unit (ECU) upgrade for the 4.2L V8!
42l_fsi_v8_rs4_stage_i_93_crank.gif
WWW.GOAPR.COM

APR is pleased to present the ultimate engine control unit (ECU) upgrade for the 4.2 FSI V8!

 

Edytowane przez dRACoNIx
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, dRACoNIx napisał:

Generalnie to GRATULUJE wyboru , bo to unikat.

No i dźwięk pewnie będzie poezja.  Pomyśl poważnie , czy mu nie dać KOMPRESORA !!!

Ps. Ja aktualnie kończę mój projekt, zamykam się w kwocie 34tys zł. Zostało już tylko strojenie w przyszłym tygodniu i hamownia to się podzielę wynikami.

Dziękuje! 
Nieprędko będę grzebał przy silniku bo właśnie wolnossącego V8 mi było trzeba.. 
Aczkowiek jak niejeden z Was wie, nie raz już powiedziałem ze czegoś nie zrobię, a później musiałem wypluć te słowa :grin:

Jak zrobisz swoją, od razu chwal się i opisuj wrażenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, HOLMATRO napisał:

Nieprędko będę grzebał przy silniku bo właśnie wolnossącego V8 mi było trzeba.. 

W tak rzadkim aucie nie gmeraj. Doprowadź do zdrowej serii. Oczywiście jakaś fajna soczewka, palniki pewnie wpadną. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, george napisał:

W tak rzadkim aucie nie gmeraj. Doprowadź do zdrowej serii. Oczywiście jakaś fajna soczewka, palniki pewnie wpadną. ;)

Oczywiście, mam trochę gratów po błękitnej, których nie zdążyłem wsadzić, m.in. soczewki z projektorami z B8,5 właśnie :thumbup1:

Wydech jest Millteka tez, downpipes także, gwint jest. Wiele już zrobione i poszanowane, ja delikatnie coś podpudruje. Grubych modow w tym aucie tez nie mogę robić bo to bez sensu.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, HOLMATRO napisał:

Oczywiście, mam trochę gratów po błękitnej, których nie zdążyłem wsadzić, m.in. soczewki z projektorami z B8,5 właśnie :thumbup1:

Popieram!

52 minuty temu, HOLMATRO napisał:

Wydech jest Millteka tez, downpipes także, gwint jest. Wiele już zrobione i poszanowane, ja delikatnie coś podpudruje. Grubych modow w tym aucie tez nie mogę robić bo to bez sensu.. 

DP przy N/A nie da za wiele. ;) Za Militek może dać przyrost i podkreśli barwę V8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Po pierwszych oględzinach, bez powrotu na dwa auta, DTM wylądował w warsztacie i ASO w celu poprawek i naprawy pewnych usterek które mój błyskotliwy szwagier wynalazł a które zaważyły na tym, ze nie wzięliśmy auta początkowo. 
23F257FB-1703-4792-A0AC-5AA8CE16FBC3.jpeg

47F7B5BC-5269-4C54-9242-010B81014F3A.jpeg

Powiedziałbym raczej wnikliwy, spostrzegawczy, a nie błyskotliwy... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna??? graty auta niechaj się sprawuje i cieszy jak najdłużej ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się Szwagier spisał!

Zasługuje chłop na dobrą butelczynę ??

A autko absolutny unikat.

W tym stanie, z takim przebiegiem no i jeszcze limit edycja w DTM.

No i wreszcie sedanik ?

Fajnie, że kosztowne mody ma już ma porobione. 

Chyba nie na co szaleć z kompresorem jak się chce zachować wzrost wartości.

Dużo frajdy z jazdy i użytkowania ? ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, black4 napisał:

No to się Szwagier spisał!

Zasługuje chłop na dobrą butelczynę ??

Taki Szwagier to na wagę złota. :thumbup1:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, lewiatan1989 napisał:

I kolejna fura do której wszyscy tu będą się ślinić :drool3:

Graty! 

I kolejna, na którą za kilka lat będzie można się połasić :D

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...