jankesik1995 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Witam mam Audi już 2 lata. Wymieniłem w niej już 2 przegub z lewej strony i znowu zaczął strzelać a z prawej nic co może tak wykańczać przegub???
KINIAM Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Ten z prawej to też chyba nie od nowości ?. Co do lewych przegubów wymienianych to o jakich firmach mówimy. Może trafiłeś na jakieś podróby lub tandetny materiał. Zwykle montuję SKF lub inne z fabrycznie zaaplikowanym smarem. Przeguby wykończy tylko pękniecie-rozszczelnienie osłony /nagminnie widuje plastikowe opaski zaciskowe/ i brud, za mała ilość smaru podczas montażu /producent załącza do opakowania za mało smaru a mechanikowi nie chce się fatygować aby dać więcej/ a także uskutecznianie driftu ewentualnie ruszanie na skręconych kołach.
Lu-Gi Opublikowano 8 Stycznia 2018 Opublikowano 8 Stycznia 2018 ruville zamontuj i smar do przeguba a nie do oslony
jankesik1995 Opublikowano 8 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2018 Mam właśnie ruville i smarujemy daje i w przegub i w osłonę trochę więc już sam nie wiem co jest nie tak ? Pewnie nie od nowości ale prawy nigdy nie zachrabotał w mi jakoś a lewy co chwila
KINIAM Opublikowano 9 Stycznia 2018 Opublikowano 9 Stycznia 2018 Widocznie trafiasz na jakiś kiepski ich produkt. Dla mnie Ruville to bardziej był pakowacz niż producent i zawsze sprawdzałem co jest w pudełku. Teraz jest chyba jeszcze gorzej od kiedy przynależy do grupy Schaeffler. No cóż musisz kolejny raz zamontować a co wybrać to duży znak ??? Kiedyś miałem zaufanie do SKF czy Spiden ale jak jest aktualnie też nie mam 100% rozeznania.
alonso Opublikowano 12 Stycznia 2018 Opublikowano 12 Stycznia 2018 z doświadczenia, ruville spadł z jakością, może pomyśl o czymś droższym np Lobro?
Hezen Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 z doświadczenia, ruville spadł z jakością, może pomyśl o czymś droższym np Lobro? Lobro wytrzymał u mnie 2 lata (30-35tys. km) ale ze względu na to że długi czas nie zaglądałem na podwozie i pękła gumowa osłona i piach dostał się do przegubu.Podejrzewam że gdyby nie ta guma, przegub bez problemu wytrzymałby spokojnie 50-60tys. pod warunkiem nie katowania go na skręconych kołach. Wysłane z OP3T
sitar Opublikowano 16 Stycznia 2018 Opublikowano 16 Stycznia 2018 Jak miałem jeszcze B5 zakładałem najtańsze -bodajże Pascal i do tego osłona Lobro i zapomniałem o przegubach. Zakładałem je też w passacie B5fl 1.9 i chodzą już ok 4 lat
mszark Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 Lobro pochodził 3 miesiące i zaczął padać, raczej wujowy montaż w dość polecanym warsztacie. Potem założone w odstępie miesiąca jedna strona Ruville druga Meyle, u znajomego po godzinach. Jeżdżą dwa lata i jest ok.
alonso Opublikowano 17 Stycznia 2018 Opublikowano 17 Stycznia 2018 (edytowane) panowie po prostu wiele zależy od odpowiedniego wciśnięcia smaru w każdy zakamarek sprawdzanie stanu osłon, itp z opowieści mechaników: nawet chińskie mogą długo wytrzymać, ale należy wywalić osłony z opakowania i założyć porządne no ale wiadomo-jak ktoś jest katem to każde przeguby rozwali Edytowane 17 Stycznia 2018 przez alonso
karaluch8 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Opublikowano 26 Stycznia 2018 Te osłony przegubów to są jakieś kpiny. U mnie z lewej strony w ciągu 2 miesięcy ze 3 razy zmieniłem. Założyłem najtanszy zamiennik za 15zł, uniwersalna, do tej pory jeździ. Lobro też według mnie gówno robi.
Emejcz Opublikowano 21 Lutego 2018 Opublikowano 21 Lutego 2018 (edytowane) Ja się bujam na GSP od ponad 2 lat i rewelka. Tylko osłony żal. Kupiłem Loebro i padła po roku, na szczęście na czas zauważyłem i założyłem nową. Edytowane 21 Lutego 2018 przez Emejcz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się