Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE] Brak mocy przy gwałtownym dodaniu gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów. Jestem posiadaczem Audi A4 B7 1.9 TDI BKE 2005 auto od momentu zakupu wydawało się mułowate słabo reagowało na gaz, zostały wymienione wszystkie filtry+ olej Castrol 5w40 lecz to nic nie zmieniło tak jeździłem rok po czym postanowiłem zrobić program (robił to polecany mechanik w mojej okolicy) audi trzeba przyznać stało się troszkę mocniejsze lecz nadal nie jeździ nawet jak 116koni objawy jakie można zaobserwować podczas jazdy to słaba reakcja na wciskanie gazu trzeba go wciskać do połowy lub głębiej żeby auto zaczęło się zbierać muszę dodać że jeździłem a4 b6 1.9 100km i b7 1.9 brb 116km i te auta reagują na gaz po delikatnym jego wciśnięciu dodatkowo przy wyprzedzaniu np. na 3biegu i 2000obr. wciskam gaz do podłogi a auto bardzo słabo reaguje zamula się i trzeba odpuścić i delikatnie wciskać pedał. W vagu brak błędów dodatkowo sprawdzałem już turbinę pod kontem zmiennej geometrii wszystko działa, podmieniałem zawór N75 z w.w 1.9 brb, podmieniony był przepływomierz, czujnik ciśnienia doładowania, wszystkie wężyki podciśnienia,czyszczony egr, odkręcany wydech żeby sprawdzić czy nie zapchany jest katalizator, cały dolot wyczyszczony i uszczelnienia sprawdzone, rozrząd wymieniony bo był już do wymiany i zsynchronizowany na 0.0, sztanga na biegu jałowym po przegazowaniu porusza się około 1.5cm do 2cm. Samochód nie kopci i silnik pracuje równo na dzień dzisiejszy już nie mam żadnego pomysłu co może być przyczyną i zwracam się z prośbą o pomoc. Z góry dziękuję :)

Opublikowano

Logi dynamiczne kolego wrzuć i będziemy myśleć...

Opublikowano

Dobrze, postaram się jutro zrobić logi lecz muszę przyznać że będę to robił pierwszy raz i prosiłbym o podpowiedź których kanałów zapisać wartości.

Opublikowano

Witam. Dziś zrobiłem logi mam nadzieje że zrobiłem je dobrze poniżej linki do logów:

http://log.malonetuning.com/chart/228507#H8KLCABrw7V2WgIDTcOLw5EKwoMwDMKFw6F3w4l1AhbDtjbCpRfDnQxdw4A1wpLDhsOhfHpXBcOxw7LCnMKPP0Z4w6nDpynClcKpwpgucwMcEsO2c1LCk8KNw78TwqFwZcOLw45wSsO9wrI5wrnDkkp5wpVewpxNHkfDul0XwpjClMK3H0ljwr9BHDAkwoRwUF5cw5s8wol3CcKPwpR2S2DDm8OjwpEAAAA%3D

http://log.malonetuning.com/chart/228508#H8KLCADDu8O1dloCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA

http://log.malonetuning.com/chart/228509#H8KLCABkw7Z2WgIDTcOLw5EKwoMwDMKFw6F3w4l1AsKrw6xtSi86DV3DgDXCkkbDkT3DvVbChcKxw4tzPsO%2BGGHDlMOXQypTMV3ClwZ4S8OYw49ZTcOew7zCnQjChStbdsKGS8Oqw4bDpsOkSjvDpV16cTV5wprDqMO4XWBSwp5%2BJsKNw70PYsOAISHChMKTw7LDqsOawpZZwrxLwrjCp8O0AcKswpRIM8KRAAAA

http://log.malonetuning.com/chart/228510#H8KLCADCl8O2dloCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQJ2w6xtSi%2FCuhnCusKANsKSw4bDocO2w7TCswrDg8OLcz7DvhjDocKpw7NDKlMxXcKXBjgkw6zDp8KkJl%2FDnidCw6HDisKWwp3DocKUw7pmc3LCpcKNw7Imwr04wps8wo7DtMO5X2BSXn4kwo3DvQJxw4DCgMK3woQQDsOMwqtrWybDsW7DocKew5IPwpPCiMKUTMKTAAAA

http://log.malonetuning.com/chart/228511#H8KLCADDq8O2dloCA03Di0EKwoAgEMKFw6HCu8OMesKEwqRuIy7CrAYbwrAUHcKhOn1pwpvClsOvw794w4bDgBLDt8KZD1I%2Bw4fCmgrDoGDCscOFEDPDn8O0TgRPB2UnBE3DnMK6wqpLwrnCk0vCt8OMfsKTDsKFw6QHZsOAw5Eiw6jDr1MlwpYUWMKaw6jDicOaB0bDoHrDpXcAAAA%3D

http://log.malonetuning.com/chart/228512#H8KLCABIw7d2WgIDTcKLw5EKwoMwDADDvyXDjw3DqMOwb0ofw6oMNcOQNcKSw4bDocO2w7XDmgpjwo93w4d5D095w41cCMKTw4rCvlVwQ3BNZlHDvsOSwoUOEhXDkmgEdylvUkMTPDAew5zCjsO7wonDi8KCwp%2FCnwLDpcK0Wl8qw5lfw7DCj8OgYMOsIcOuJnXDi2zDjcKPUwgnwrc8w6Ynwo8AAAA%3D

http://log.malonetuning.com/chart/228505#H8KLCADCnMO3dloCA03CjMOBDsOCIBBEw79lw49LUsK0w7ozwoQDw4rChm5SwqFZwrbCpsO1w6stNDEeZ8OewptxDsKew6XDtcOgTCZJWcKXCjh4bMOlXMKEP3REwoREwpkkKMOBScOywptEwo0WwrPCmcKwcVvCnMKbwokjwpkYNFTDklZeUWXCpUZCwoxmw7%2FDiSDCnCbDrWfCh8O5B8OcwoAWb3jDhwvCjh7DgXYlwqxaw6oyc8K%2FwrTCo8O3X8KQwqUEwoLCswAAAA%3D%3D

http://log.malonetuning.com/chart/228513#H8KLCAABw7h2WgIDTcKMw4EOw4IgEETDv2XDj8K7SVHDo8OPEA4oG8K6ScKFBhZTw7vDtRbCmhjCjzPDr8ONWAvDj8O8ekhiwoolwrfCtQJODnvCucOkIjsfESFyw6LDosKVw6Ekw6nDjUVJM23DpDfDqcKLczNLYApefWXDrcOlFcK1NMOuw4TCh0DCn8KfDEXDosKsw6PDrDDDv8KAwp3DkMOgBcOvDsOBDMOswpvDpsK6LjLDrsOMw43CuS%2FDklEqw7nCrwAAAA%3D%3D

http://log.malonetuning.com/chart/228514#H8KLCAAyw7h2WgIDTcOLw5EKw4IwDMKFw6F3w4l1Ak7DhcKXKcK9wqhbwqjCgcOZwow0wpPCucKnwp%2FDnWB4ecOOw4cfAsO0w7p%2BSmHDisKmw7NUAS8Rw5s5wqrDicOKwr%2FCicKQwrnCsCVnOMKkfMOYwpxcacKhwrRIK8KOJg0DfcOPC0zDssOLw7fCpMKyw79BwrjDogNvEcKhw5sxw43CrnUaw4XCm3XDtxg3w41LwrHDjcKTAAAA

http://log.malonetuning.com/chart/228506#H8KLCABVw7h2WgIDbcKNTQ7DgiAQwoXDrzLDqyEBwq16GMOCAmVCSSo0w4PDlFRPb8KhScOjw4LDpXvDn8O7wrEWHsOleU%2FCmVTDpMKyw4wVUDtsw6ZUOH1owpMIwpEywrEXwoLCncOkF8KxKClqVX5Nwq3CsXfDhhRIBS%2FCvsKSNMOzwozDggvDvSPCt8KDw7gQw5TDu8KYAU5xwpR%2BwrMlf8KAw5Vow7DChEbDo8KAF8K8OgTDk1N%2BwpFSw6cpw7VVMzjDtwUgZsKYc8OQAAAA

 

Opublikowano

Przepływomierz wskazuje poprawnie. W pierwszych logach z 011 widać, że geometria ma tendencje do podwieszania, najpierw przeładowuje, potem jej ciężko wstać po zbiciu ciśnienia przez N75...

Taka rada - jedź gdzieś na trasę i porządnie kilka razy na 3 przegoń od 1000 do 4000 - możliwe, że pomoże, jak nie można by ją na stół i przeczyścić... najpierw Ci przeładowuje, potem ma ciężko wrócić do zadanego...  

Opublikowano (edytowane)

Dzięki kolego w wolnej chwili biorę sie do pracy. Na pewno poinformuje o efektach 

Edytowane przez Przemekkk17
Opublikowano

Kolego jakis czas temu zastanawialem sie nad zmiana turba na takie z awx czy ma to sens czy bede musial stroic to wszystko jeszcze raz czy jak juz jest po programie to bedzie wszystko dobrze bo moze wykorzystac sytuacje i juz zamontowac takie od awx?

Opublikowano (edytowane)

Dziś od rana zacząłem prace i wyjąłem gruszkę turbiny, geometria lata luźno w całym zakresie bez zacięć, widać minimalne zadymienie przy sterowaniu zmiennej geometrii i są duże ilości oleju w drodze do intercoolera odpinając wąż właśnie przy nim wylało się około 150ml oleju dodam że miałem przez dłuższy czas założony separator odmy i oleju w nim nie było czyli odma ok? Turbo ma wyczuwalne luzy na boki i minimalny wzdłużny niepokoi mnie to bo około 3msc. temu myłem i czyściłem cały dolot. proszę o pomoc czy wymienić turbo czy to jego wina? 

Edytowane przez Przemekkk17
Opublikowano
13 godzin temu, Przemekkk17 napisał:

Dziś od rana zacząłem prace i wyjąłem gruszkę turbiny, geometria lata luźno w całym zakresie bez zacięć, widać minimalne zadymienie przy sterowaniu zmiennej geometrii i są duże ilości oleju w drodze do intercoolera odpinając wąż właśnie przy nim wylało się około 150ml oleju dodam że miałem przez dłuższy czas założony separator odmy i oleju w nim nie było czyli odma ok? Turbo ma wyczuwalne luzy na boki i minimalny wzdłużny niepokoi mnie to bo około 3msc. temu myłem i czyściłem cały dolot. proszę o pomoc czy wymienić turbo czy to jego wina? 

Luz wzdłużny właściwie dyskwalifikuje turbine. Ładuj śmiało awx, na te małe dmuchawki brb bke to szkoda czasu i roboty :)

btw. odezwij się na pw, będę miał taką turbinkę na sprzedaż.

Opublikowano

Podmienilem turbine od 1.9 afn okazalo sie takie samo, turbo pewne z auta mojego brata, przy wymianie zobaczylem ze moje jest cale zaoliwione nawet w strone wydechu. Po wymianie moze jest minimalna poprawa lecz to nie to co powinno byc. Mam pytanie czy przyczyna moze byc przytkany smok w zbiorniku paliwa i auto nie dostaje na tyle paliwa ile potrzebuję?

Opublikowano
13 godzin temu, Przemekkk17 napisał:

Podmienilem turbine od 1.9 afn okazalo sie takie samo, turbo pewne z auta mojego brata, przy wymianie zobaczylem ze moje jest cale zaoliwione nawet w strone wydechu. Po wymianie moze jest minimalna poprawa lecz to nie to co powinno byc. Mam pytanie czy przyczyna moze byc przytkany smok w zbiorniku paliwa i auto nie dostaje na tyle paliwa ile potrzebuję?

Z wartością podciśnienia w układzie nie masz problemów ? 

Na początek proponuję sprawdzić je w newralgicznych punktach układu jeżdżąc z podpiętym do nich wakuometrem ... :hi:

Opublikowano

Masz kolego rację spróbuję zalatwić sobie sprzęt do pomiaru i w wolnej chwili zrobię test .

Opublikowano

I zobacz przy okazji, czy ten zaworek zwrotny (czarno-biały) działa jak trzeba, czy może puszcza w dwie strony...

Opublikowano

Czy problem został rozwiązany? :)

Opublikowano

Witam. Przepraszam wszystkich że tak długo mnie nie było, spowodował to mój wyjazd. Wracajac do tematu jestem w tym samym punkcie i nie udało mi sie rozwiązać problemu. Aktualnie w aucie siedzi turbo od awx, kat wyciety, smok w zbiorniku sprawdzony, wszystkie przewody podcisnienia zmienione. 

Opublikowano

bawiłeś się może regulacją długości sztangi?  , mam ten sam silnik i ten sam problem , tylko turbo po regeneracji i boje sie ruszac :P 

Opublikowano
9 minut temu, szalonyharry napisał:

bawiłeś się może regulacją długości sztangi?  , mam ten sam silnik i ten sam problem , tylko turbo po regeneracji i boje sie ruszac :P 

Dla scislosci nie ruszamy dlugosci sztangi a jedynie ogranicznik.

Mozna sprobowac sie pokusic o regulacje tj musimy odkrecic zabezpieczenie podpiąć pod kompa i regulowac tak by wyszło naj mozliwie największe cisnienie.

Jednakże jezeli ktos zmienil turbo a wczesniej bylo ok a teraz zaczynaja sie lagi to ja bym uklad zostawil w spokoju i zajal sie turbem.

Opublikowano

Jak dostalem hybryde i wstawala jak moja zona z rana to zadzwonilem do goscia i podradzil bym ogranicznik wysunal w strone sztangi o 1 obrot.niestety nic to nie pomoglo i dopiero zmiana wirnika spowodowala lepszy dol plus mniejszy lag.

Regulowalem to pod kompem tak jak pisalem aby cisnienie na jalowym bylo największe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...