Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Podobno bedzie do konca lipca, byl mail od prezesa na Polske, ze prace maja sie ku koncowi. Termin ogloszenia polowa lipca, czyli, jak mowi doradca, pewnie koncowka.

Doradcy tez nie rozumieja polityki, tego jak tworzony jest konfigurator itd. Ponoc jestesmy rynkiem „eksperymentalnym”  -  cytat:))) A centrala olewa potrzeby klientow, zajeta „kreowaniem” rynku i marki.

Sprzedaz A6 im siadla przez chore pakiety, A4 od 2 miesiecy brak, tez klna na czym swiat stoi. A4 allroad po lifcie jest jak ufo, nikt nic nie wie.

Za to beda dwa nowe silniki w dieslu: 100kW i 130kW (ten z Q5). Quattro tylko z dieslem 190km i 245km bodajze. Benzyna 190km, ktora jest fajnym silnikiem, tylko oska. Przedziwna polityka. Inne modele (Q5, A5) juz w innych konfigach, a to jest to samo auto tylko z inna buda.

Ostatnio skladalem Peugeota w firmie, mozna dobrac kazdy element osobno, nie narzucaja pakietow. Mozna? Mozna.

Edytowane przez LucaPacioli
Opublikowano
20 godzin temu, LucaPacioli napisał:

Podobno bedzie do konca lipca, byl mail od prezesa na Polske, ze prace maja sie ku koncowi. Termin ogloszenia polowa lipca, czyli, jak mowi doradca, pewnie koncowka.

Doradcy tez nie rozumieja polityki, tego jak tworzony jest konfigurator itd. Ponoc jestesmy rynkiem „eksperymentalnym”  -  cytat:))) A centrala olewa potrzeby klientow, zajeta „kreowaniem” rynku i marki.

Sprzedaz A6 im siadla przez chore pakiety, A4 od 2 miesiecy brak, tez klna na czym swiat stoi. A4 allroad po lifcie jest jak ufo, nikt nic nie wie.

Za to beda dwa nowe silniki w dieslu: 100kW i 130kW (ten z Q5). Quattro tylko z dieslem 190km i 245km bodajze. Benzyna 190km, ktora jest fajnym silnikiem, tylko oska. Przedziwna polityka. Inne modele (Q5, A5) juz w innych konfigach, a to jest to samo auto tylko z inna buda.

Ostatnio skladalem Peugeota w firmie, mozna dobrac kazdy element osobno, nie narzucaja pakietow. Mozna? Mozna.


Ja się poczułem oszukany po premierze tego A4, bo wszędzie trąbiono o nowym środku (ekrany jak w A6/A7/Q3), a tu nagle wszystko jednak po staremu, tylko zabrano pokrętła MMI (wygląda jakby się ktoś włamał i ukradł cały ten panel). Tłumaczyli to, że przecież to tylko lift i i nie mogę za dużo zmienić. Ale chwilę potem wyszedł facelift Q7 i tam jednak się dało cały środek zmienić na podobieństwo Q8.

Opublikowano

Nikt z Audi oficjalnie nie obiecywał nowego środka ... to prasa i portale motoryzacyjne Cię oszukały? obietnicami wyssanymi z palca

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
1 godzinę temu, kris67 napisał:

Nikt z Audi oficjalnie nie obiecywał nowego środka ... to prasa i portale motoryzacyjne Cię oszukały? obietnicami wyssanymi z palca

Mnie kilku sprzedawców zapewniało, że środek będzie nowy, tzn. wzorowany na A6/Q3 itd. Wiadomo, że oficjalnie to nic nie jest pewne, do premiery nowego modelu, ale wiele razy sprzedawcy potwierdzali mi, że będzie takie rozwiązanie w A4 i Q7 FL. I co sprawdziło się dla Q7 - nie sprawdziło się dla A4. Tym samym A4 (A5) został chyba jedynym nowym/aktualnym modelem ze starym typem ekranu (wystający z deski), a na dodatek wprowadzona na siłę dotykowość jest niedostosowana do ekranu w tym miejscu (nie sięga się z pozycji opartej). 

Opublikowano

Heh no w KRK 2/2 zrodla mowily ze srodek co najwyzej lekko zmodyfikuja wiec naprawde nie wiem skad byly te informacje. Ciekawe ile to bedzie u nas kosztowac. W DE jest drozej. Jeszcze wprowadzenie FoD. Co do MMI - "zaslepienie" pokretla wyglada faktycznie jakby bylo zrobione na predko, za to samo MMi - moze i trzeba sie przyblizyc za to na plus dla mnie jest dotykowe Android Auto + bardziej rozbudowane komendy glosowe.

Opublikowano

Jest!:)

ALE haslo Przewaga dzieki technice versus jakosc konfiguratora to zart.

Skandalicznie slabo przygotowana strona:(

Co cen i pakietow, coz, tez slabo. 

Opublikowano
19 godzin temu, LucaPacioli napisał:

Jest!:)

ALE haslo Przewaga dzieki technice versus jakosc konfiguratora to zart.

Skandalicznie slabo przygotowana strona:(

Co cen i pakietow, coz, tez slabo. 

Tak, skonfigurowałem sobie avanta i to tak bez jakichś zbędnych ozdobników (nawet bez S-line) i wyszło mi koło 300 tys.  To już poziom A6. A np. brak Bang&Olufsen w nowym A4 to porażka.

Opublikowano (edytowane)

Jezeli jest tu ktos z Audi, chetnie podejme prace:))) obecnej ekipie wyraznie sie nie chce

Ewidentnie konieczna zmiana na poziomie Zarzadu, ktory puscil taka oferte, zarowno w formie jak i tresci.

Edytowane przez LucaPacioli
Opublikowano

mi edition one wyszło 303 tys ;) i trochę lipa, że nie można banga wrzucić..

Opublikowano

Jeśli tak ma wyglądać przyszłość Audi to nie wróżę im nic dobrego:facepalm:.Poniżej podrzucam link do testu.

_PlktkpTURBXy85MzZlZjNhZmZlNzRiNDQwZTg1M
WWW.AUTO-SWIAT.PL

Cztery lata po debiucie 5. generacja Audi A4 przeszła face lifting. Podczas jazd premierowych 245-konną benzynową wersją quattro sprawdzamy, co...

 

Opublikowano

Może nie jestem obiektywny, bo mam wersję przedliftową ale:

- grill przypomina mi teraz Hyundaia

- tablet w środku trochę przesadzony, juz przed liftem jest dla wielu osób kontrowersyjny + brak pokrętła 

- nie rozumiem mody na te trapezoidalne końcówki wydechów. juz w wersji MY2019, gdzie jedna nich w dieslu jest zaślepiona, wyglada to trochę komicznie. wychodzi ze ostatnie prawdziwe wydechy były w wersji MY2018... 

A trudno znaleźć mi cokolwiek na plus...

 

 

Opublikowano

Pojawily sie pakiety.

Zaskakujaco na plus

Opublikowano
17 godzin temu, proarnes napisał:

grill przypomina mi teraz Hyundaia

audi powinno zastrzec ten wzór grilla.

Opublikowano

Heh 14tys drozej wyszla konfiguracja w porownaniu do tej ktora zamowilem w lutym (na + wieksze i dotykowe - co wazne dla android auto MMI + vcockpit hd). Reszta lacznei z mild hybridem juz byla.

Opublikowano

Ha, mnie wyszło 25k taniej o jest awantura, bo miało być drożej itd. itp.

Pakiety, w porównaniu do poprzednich, znacząco podnoszą rentowność zakupu.

Opublikowano

Ktoś zamawiał jeszcze przed liftowe auto na starych cenach?

Jak sobie radzą salony z nowym cennikiem vs stary cennik?

Opublikowano

@LucaPacioli ooo ciekawe. Przy jakim silniku Ci ta roznica na + wyszla ? 

Opublikowano (edytowane)

Tym co zamawiam:-)

190km, quattro, matrixy... teraz w tej cenie można dołożyć pakiet Advanced, Comfort, Exteriour, sportowe fotele i się robi inne auto. W pieniądzu taniej prawie 6k, w wartości wyposażenia o 25k.

Taki sam problem jest z Q2.

Jestem bardzo ciekawy jak wybrną z sytuacji, bo nie ma specjalnie jak.

Edytowane przez LucaPacioli
Opublikowano
3 godziny temu, LucaPacioli napisał:

Tym co zamawiam:-)

190km, quattro, matrixy... teraz w tej cenie można dołożyć pakiet Advanced, Comfort, Exteriour, sportowe fotele i się robi inne auto. W pieniądzu taniej prawie 6k, w wartości wyposażenia o 25k.

Taki sam problem jest z Q2.

Jestem bardzo ciekawy jak wybrną z sytuacji, bo nie ma specjalnie jak.


Ale w sumie co mają tu wybrnąć, zamówiłeś auto przedliftowe,  po starej cenie to takie dostaniesz chyba? Czy rozważasz anulowanie zamówienia na rzecz faceliftingu?

Opublikowano

Pewnie, że tak. Ty dostaniesz zamówienie wg tego co zamawiałeś. Zmiany są dla tych co zamawiają teraz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...