Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ile kosztuje 250koni ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema wszystkim , Panowie powie Mi ktoś przybliżony koszt zrobienia a4b7 1.8t (163) na jakieś 250 koni ? Ile trzeba szykować PLN na taka imprezę?  

Opublikowano

250-163=87koni
87 x cena konia na giełdzie/skupie =...??? Sam policz

Na poważnie to nikt tobie nie powie ile kosztuje, bo nikt nie wie co masz, jakie części chcesz włożyć, pytanie też czy wypluje twoje auto te 250ps, na dodatek masz oskie czy quattro? - bo jeśli to drugie, to chcesz mieć te 250 w programie czy na kołach, bo to różnica...
Policzysz kilka tysięcy jeśli nie ogarniesz sam, a jeśli chcesz to zrobić dobrze na odpowiednich i nowych gratach, na dodatek z wykresikiem itp, no to "cztery cyfry po jedynce" mogą wyjść i to lekko...
Udzwigniesz to? ;)



Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Droga impreza powiem Ci kolego , dzięki za podzielenie się wiedzą ? myślę,  że na uzywkach raczej coś bym działał,  trochę taniej zawsze a jak używane i w dobrym stanie to też polata ? tak myślę przynajmniej ☺

Opublikowano

Jako tako mozna pewnie oszacowac:

Downpipe ~250zl

Wtryski uzywane ~200-400zl

FMIC z orurowaniem ~1200-1400zl

Turbina ~1200zl

Program ~1200-1400zl

To chyba pakiet minimum. Nie wiem czy potrzeba tez wzmocnic sprzeglo na 250KM, mozliwe, ze nie. Pompa paliwa byc moze tez powinna byc wydajniejsza?

 

Opublikowano

Droga impreza powiem Ci kolego , dzięki za podzielenie się wiedzą ? myślę,  że na uzywkach raczej coś bym działał,  trochę taniej zawsze a jak używane i w dobrym stanie to też polata ? tak myślę przynajmniej ☺

Opublikowano
1 minutę temu, MruCzus napisał:

myślę,  że na uzywkach raczej coś bym działał,  trochę taniej zawsze a jak używane i w dobrym stanie to też polata

Trzeba tylko kupić dobrą używkę, bo czasami padnie szybciej niż myślisz :P

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

albo zmienić na  2.0T +chip taniej wyjdzie :) Niestesty tuning kosztuje...

Opublikowano

2.0T hmm .. kolega miał to na 1000km litr oleju musiał dolewać ? może raczej już na 2.7bit , widzę czasami gdzieś na stronach typu allegro a4b6/7  z  tym silnikiem ..  A mi tak szczerze to auto potrzebne tylko do zabawy . Sory,  że tak temat zmienię,  ale nie bede  śmiecil na forum . Co wy myślicie o silniku 2.7bit czytałem różne opinie zle i dobre.  Czy ten silnik nadal jest taki drogi w eksploatacji???  Jak te spalanie?  ??Jedni mówią,  że 17 inni 13 . Żeby nie było tak , że zamienię "siekierke na kijek " ?? bo szczerze to 1.8T dobrze się sprawuje , ale mocy już za mało .

Opublikowano

Ja bym pozostał przy 1.8T - dobry do modzenia i zabawy. Jeżeli chodzi o 2.7 Bi Turbo to polecam przeczytać podobny temat: 

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Jeden I drugi dobry, zarówno 1.8 jak i 2.7 ale to V6 I całkiem inny silnik i inne wydatki.
Tak, do 1.8 powyżej 200bhp potrzeba zmienić sprzęgło, standardowe nie wytrzyma.
Te ceny powyżej to naprawdę średnie ceny używek, ale turbinę to bym sugerował dołożyć drugie tyle i wziąść regenerowana, ja mam taką I nie żałuję, śmiga jak złoto.
Szkoda że nie dorwales BEX a 190, miałbyś trochę lepiej i mocniejszy silnik.
Nie zapomnij o wzmocnieniu głowicy...

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dalej zmieszany jestem ? musze chyba usiasc z piwem w reku i pomyslec poważnie co robić.  A jeżeli znajdzie się jakas dobra dusza co posiada 2.7bit niech napisze na Pw;) pozdrawiam i dziękuję wam  chłopaki;)

Opublikowano
21 minut temu, RumJanek napisał:

Szkoda że nie dorwales BEX a 190, miałbyś trochę lepiej i mocniejszy silnik.
Nie zapomnij o wzmocnieniu głowicy...

A czym się różni bex oprócz mocy i osprzętu od reszty 1.8t?, bo na pewno nie jest w fantastyczny sposób wzmocniony. Za parę stówek z każdego pospolitego 1.8t można zrobić "bexa"  :P

Do 300 koni nic nie trzeba robić z głowicą.

Opublikowano

Do 250km nawet niech Ci nie przyjdzie do glowy modzenie glowicy.

Z osprzetu moze byc potrzebny nowy dv, n75 czy przeplywka. Moga byc potrzebne ale nie musza. Pompa paliwa standard starczy.

Do tej mocy na pewno dobra hybryda (geremi, perun, turbospec), wtryski 370/380, fmic, dp, ewentualnie tip.

Calosc bez programu powinna zamknac sie w 4tys.

Opublikowano

Wzmocnić głowice, mam na myśli mocniejsze śruby...

Opublikowano

w 5 tys sie zmiescisz w temacie. I nie nie trzeba ruszac ani glowicy ani dolu silnika. Oczywiscie przed rozpoczeciem modow diagnostyka silnika, musi byc w pelni sprawny, jak cos kuleje to najpierw doprowadzasz do stanu prawidlowego, a potem bawisz sie w tuning.

Opublikowano
12 minut temu, RumJanek napisał:

Wzmocnić głowice, mam na myśli mocniejsze śruby...

A do czego to potrzebne przy 250km?

Pierwsze słyszę.

Opublikowano

 Dzięki elita za wszystkie informacje;) podsumuje  temat , koledzy piszecie w granicach 4-5k idzie coś już zrobić . Pytanie teraz , jeżeli samochód ma służyć jako zabawka, czyli cywilne wozidlo do gaszenia kozakow z BMW ? co byście woleli mieć 1.8t zmodzone czy 2.7T też dlubniete coś tam . Bo to jednak już jest 6cylindrow 2 sprężarki inna moc , dźwięk i pewnie więcej plusów.  Jeżeli mam wydać 4-5k na mody do 1.8T , może warto dołożyć trochę grosza wrzocic 2.7T ? Jak myślicie?  Wiem , że strasznie marudny jestem , ale czasu mam mało na decyzję i chce wybrać dobrze . Jak możecie to doradzcie Mi i to chyba ostatnia rzecz o jaką proszę tu ;)

Opublikowano

A gdzie większe hamulce, wzmocnione sprzęgło? 5 koła to koszt turbo, fmic, wtrysków i innych małych pierdół. Sam będziesz to wszystko montować? Jeśli nie to dolicz trochę siana za robociznę. Poza tym taka moc bez quattro to nieporozumienie i będziesz gasić ale co najwyżej dym spod kół :P

2.7 to już inna bajka i koszty. Chcesz mieć tyle mocy, samochód do zabawy, a pytasz o spalanie, no proszę Cię...

Porywasz się z motyką na słońce, a przynajmniej takie sprawiasz wrażenie :P

Opublikowano

Sluchaj nie ma co od razu chlopaka dolowac..

 

Do autora.

Jezeli chcesz vke to licz sie z tym ze jak do 1.8 bedziesz musial dolozyc z 5k tak vke moze dostaniesz za ta kase..

Gdzie jeszcze robocizna ktorej nie jest malutko..

Podejrzewam ze jak komus zlecisz ta robote cyli swapa to 2-3 k bedziesz musial lekko zostawic.

Ja bym robil jeden osiem na takie moce.

 

Opublikowano

do autora posta .

w odpowiedzi na twoje pytanie czy 1,8 t czy 2,7 bit  tam gdzie sie konczy 1,8t to 2,7 bit sie dopiero zaczyna :) 

i tak zrobic 250 koni w 1,8 t ,to sa jakies koszta ,o których pisali poprzednicy ,w 2,7 bit juz tyle masz ,na starcie ,zarowno 1,8 jak i 2,7 to sa bardzo podatne silniki na mody ,ale koszta w przypadku 2,7 sa juz nie małe ,bo za same chybrydy k04 z rs6 musisz liczyc okolo 5000 pln drugie tyle za kolektory i downpipe ,zeby to pracowalo ,do tego wiadomo wtryski ,kupe innych pierdoł ,zeby co kolwiek modzic ,przy tym silniku ,to niestety trzeba go za kazdym racem wyjmowac ,bo miejsca mało ,ale za to moc podwajasz w stosunku do serji .

 

a teraz ,zebyś nie odbierał tego co napisze, źle ! 

skoro chcesz tuningowac ,obojetnie który z tych silników ,a tak bardzo sie szczypiesz z kosztami ,spalaniem itp ,to sobie odpusc ,bo zaczniesz obnizac koszta ,wkladac jakies smietniki i tylko wysadzisz silnik w kosmos,albo bedzie sie sypał raz w tygodniu . w takim wypadku jak chcesz te 250 koni ,to swapuj na 2,7 bit ,wydasz tyle co na tuning 1,8t a w serji juz masz odpowiednia moc i silnik ktory bedzie normalnie pracowal ,swap mozna kupic za 4do 5 tysia do tego przekladka i masz stabilne 250 koni bez zadnego modzenia itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...