Skocz do zawartości
IGNOROWANY

300 KM z 2.0 TFSI w Audi A4 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, lukaszlsw napisał:

Gdzie kasują 1600 za hamownie? 

O strojenie mu chodzilo :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

zrozumiałem :) po prostu zszokowała mnie ta cena a miałem kilka różnych aut po "hamowni" :D 

Opublikowano

Ten tuner ma "10" w nazwie? :D

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Panowie a gdzie Wy robicie te hybrydy i ten przykladowy koszt podany przez Holmatro to rozumiem obowiazuje przy zwrocie starego turbo ??

ogolnie moja ori k03 ze wzgledu na swoj wiek dycha juz coraz ciezej i sie tak zastanawiam czy w ogole jest sens jej regeneracji przy tak smiesznych kosztych hybrydy ...

czesci firmy CNC ?? co lepsze mellet czy CNC ? jeden pies ?

Ja ostatnio widzialem calego korasa do k03 za 82 $ - oczywiscie na aliexpress :decayed:

Edytowane przez KubiaK
Opublikowano
1 godzinę temu, KubiaK napisał:

Panowie a gdzie Wy robicie te hybrydy i ten przykladowy koszt podany przez Holmatro to rozumiem obowiazuje przy zwrocie starego turbo ??

ogolnie moja ori k03 ze wzgledu na swoj wiek dycha juz coraz ciezej i sie tak zastanawiam czy w ogole jest sens jej regeneracji przy tak smiesznych kosztych hybrydy ...

czesci firmy CNC ?? co lepsze mellet czy CNC ? jeden pies ?

Ja ostatnio widzialem calego korasa do k03 za 82 $ - oczywiscie na aliexpress :decayed:

To jest koszt przerobienia Twojej sprezarki naie hybryde chociaz moze niektore firmy biora Twoje turbo na podmianke

Opublikowano

Perun bierze na podmianke i u niego 2200 taka przyjemność. Ja robiłem u Geremiego i oddałem swoją na hybrydę, mam mały przebieg i była w dobrym stanie wiec sie udało. Problemem jest muszla która prawie zawsze jest popękana, pytanie jak w jakim miejscu i jak bardzo. Jeśli jest śmietnik nowa muszka Ok 500 zł.

 

 

P.S.

Perun nie wsadzi ci K04 do środka, pytałem prosiłem powiedzieli ze nie robią. A geremi z uśmiechem wzial i zaczął rezać.

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Opublikowano

a na Dolnymslasku nie ma jakiegos magika ? :) te zdalne roboty jakos do mnie nie przemawiaja ehhh

Opublikowano

Aligator (DYNOSOFT) w Katowicach?

Opublikowano

Tez jestem z Dolnego i wysyłałem do Geremiego, bo robi sam osobiście i jak w Perunie „monter” usłyszał ze rozmawiam tez z Geremim to odrazu zmiana tonu. W perunie maja wszystko na miejscu i od reki, ale to gromada monterów i tyle. Moje zdanie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

masz jakies foty tej hybrydy ?? jaki jest zakres prac ? mam na mysli co dokladnie jest robione ? rdzen zostaje taki sam i wjezdza wiekszy wirnik + rzezbienie muszli zeby weszlo czy jak to tam wyglada ? : >

Opublikowano

aa0a97b67ce852c67006470d14c7f991.jpg
cba73d45d6ac272eaea1ba26e08843e6.jpg
2e6bfd529615db29bad0e1b96bf172dd.jpg


Środek ma mi geremi wysłać zdjęcia jeszcze


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Hey,

Tak Geremi do K03 z 2.0 TFSI wkłada cały core K04-0064, duży wirnik, kółko kompresora billet cnc, stary core może Ci odesłać :D 

Pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

no widze, ze tam w muszli rzezba poszla , ten caly Geremi nie czuje leku widze - z ciekawosci we Wro nikt sie nie chce podjac takiej operacji :)

nie wyglada zle - moze sie na mowie jak doprowadze cala reszta :)

interesuje mnie tez temat wtryskow - oprocz tego , ze kolega kolegi i tuner co bierze za to hajs komus mowil to czy komus przy 300 kuca odcina paliwo ? wtrysk sie zapetla itp ?

wszyscy laduja te wtryski ale powrzechnie wiadomo, ze te od Ski wytrzymuja pod 500 kuca a my tutaj rozmawiamy o 300... wiec ja sie grubo zastanawiam czy te wtryski to taki must have : >

ktos zna w ogole wydajnosc stockow w cc ? sa kalkulatory i mozna to sobie obliczyc ale ciezko znalesc jakies sensowne informacje w necie..

ogolnie ja mam tipa wiec tez jestem dosc mocno ograniczony momentem... interesuje mnie do 300 kuca i 400 niutow max. i sie zastanwiam czy wtryski sa niezbedne... : >

 

a przy hybrydzie przewody olej/ woda zostaja takie same? : >

Edytowane przez KubiaK
Opublikowano

Na 300 koni nie zmieniaj wtrysków, seria ogarnie. Generalnie potrafią uciągnąć 330 koni, ale musza byc w dobrym stanie. Dzięki hybrydzie możesz śmiało przekroczyć granice 300 koni, ale jeśli wtryski sa w złym stanie to Ok 300 bedzie granicą... stad by nie ryzykować braku możliwości wykorzystania potencjału turbiny montujemy wydajniejsze wtryskiwacze. Hybryda od Geremiego potrafi dmuchnąć 350 koni, ale to jej katowanie i długo tak nie pokręci. 330 to rozsądna granica.

Co do przewodów nic sie nie zmienia, wsadzasz przykrecasz i jedziesz.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

dzieki za info. tak tez myslalem ze w okolicach 300 seria jeszcze uciagnie... a w sumie wiecej mnie nie interesuje, bo chce jeszcze zachowac jakas bezpieczna rezerwe - pocisku to i tak z tego nie zrobimy raczej ale przynajmniej sie bedzie lepiej odpychalo przy niewygorwanych kosztach :)

Opublikowano
 

no widze, ze tam w muszli rzezba poszla , ten caly Geremi nie czuje leku widze - z ciekawosci we Wro nikt sie nie chce podjac takiej operacji :)

nie wyglada zle - moze sie na mowie jak doprowadze cala reszta :)

interesuje mnie tez temat wtryskow - oprocz tego , ze kolega kolegi i tuner co bierze za to hajs komus mowil to czy komus przy 300 kuca odcina paliwo ? wtrysk sie zapetla itp ?

wszyscy laduja te wtryski ale powrzechnie wiadomo, ze te od Ski wytrzymuja pod 500 kuca a my tutaj rozmawiamy o 300... wiec ja sie grubo zastanawiam czy te wtryski to taki must have : >

ktos zna w ogole wydajnosc stockow w cc ? sa kalkulatory i mozna to sobie obliczyc ale ciezko znalesc jakies sensowne informacje w necie..

ogolnie ja mam tipa wiec tez jestem dosc mocno ograniczony momentem... interesuje mnie do 300 kuca i 400 niutow max. i sie zastanwiam czy wtryski sa niezbedne... : >

 

a przy hybrydzie przewody olej/ woda zostaja takie same? : >

 Czy te 300 KM i 400 Nm bedzie bezpieczne dla Tipa ? Tez mam tip i sie zastanawiam ile skrzynia wytrzyma :)

Opublikowano

 

 

 Czy te 300 KM i 400 Nm bedzie bezpieczne dla Tipa ? Tez mam tip i sie zastanawiam ile skrzynia wytrzyma :)

Bez problemu,skoro radzą sobie w 3.0TDI gdzie momentu jest ponad 400Nm,a podkręcone mają po 600Nm i nic się nie dzieje,więc w benzynie tym bardziej sobie poradzi zwłaszcza,że moment rozkłada się w dużo większym zakresie obrotów.

Opublikowano (edytowane)

Przepraszam za pytanie niegodne posiadacza 2.0 T ? Jakie spalanie będzie miało takie 300 tfsi ? Jak wtryski od s3 i pompa mocniejsza znaczyło by, ze większe spalanie. Ktoś się orientuje o ile % podkręcana jest dawka paliwa ?

Edytowane przez baloquattro
Opublikowano
W dniu 15.05.2018 o 00:34, Hołowczyc20 napisał:

 

Bez problemu,skoro radzą sobie w 3.0TDI gdzie momentu jest ponad 400Nm,a podkręcone mają po 600Nm i nic się nie dzieje,więc w benzynie tym bardziej sobie poradzi zwłaszcza,że moment rozkłada się w dużo większym zakresie obrotów.

Tutaj niebylbym takim optymista , skrzynia niby ta sama ale oznaczenia sa rozne - czy sa jakies roznice ? Nie wiem. Natomiast wiem ,ze limiter ustawiony jest na 400 niutow a skrzynia znosi max 500 niutow. I to jest oficjalne info Audi. 600 to juz igranie z ogniem =] Nawet jesli skrzynia to znosi to na pewno olej sie juz grzeje niezle - co za tym idzie przyspieszamy jej koniec .

Opublikowano
20 godzin temu, baloquattro napisał:

Przepraszam za pytanie niegodne posiadacza 2.0 T ? Jakie spalanie będzie miało takie 300 tfsi ? Jak wtryski od s3 i pompa mocniejsza znaczyło by, ze większe spalanie. Ktoś się orientuje o ile % podkręcana jest dawka paliwa ?

Spalanie będzie mniejsze, po zestrojeniu silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...