Frimuś Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Ja juz dzis nie zdarzylem podpiac vaga ale zalozylem n75 po czyszceniu i nadal przy 3tys.obr. mam taki 3 sek.spadek mocy i znow rwie do przodu. Wzialem jeszce rozruszalem sztange i chodzi ciezko a jak ja ciagne do gory to tak cos w niej chrobocze? no coz po weekendzie robie logi mam juz sprawnego vaga to teraz bede sie bawil.
Gość majki-m Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Myslę że bez wyjęcia suszarki na stół się nie obejdzie
Frimuś Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 no niewiem narazie niemysli mi sie tego robic. da sie z tym jezdzic ,auto buta ma lecz czasem jest ta tzn.turbo dziura po podpieciu vaga bede sie zastanawial.
paput Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 U mnie pokazał vag czujnik g71 wiecie gdzie on jest? Gdzieś przy INTERCoolerze?
Frimuś Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 nie w ecu (komputer sterujacy calym autkiem)
odzim Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 lecz czasem jest ta tzn.turbo dziura oby nie przy wyprzedzaniu tira ;(
paput Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 nie w ecu (komputer sterujacy calym autkiem) I do wymiany cały komputer? Nic nie da się zrobić?
Wagi Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Panowie ja mam taki problem,że czasami po odpaleniu auta turbo nie dziala.Wyłączam,ponownie odpalam i chula...
Sztomel Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 Panowie ja mam taki problem,że czasami po odpaleniu auta turbo nie dziala.Wyłączam,ponownie odpalam i chula... to odczytaj Vagiem błędy zapisane w sterowniku silnika bo tryb awaryjny masz już na dzieńdobry i jego przyczyna będzie zgoła inna niż z winy układu turbodoładowania.
azev17 Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 Witam wszystkich O zgrozo z tymi turbinami, zaworami, itp., mam to AUDI od prawie 2 lat, od samego poczatku problemy z turbem, na poczatku całkiem sie rozsypało, to trzebabyło regenerowac, po drodze kilka juz razy tryby awaryjne, czyszczenie EGR, chwile spokoju i dalej cos się pier.....oli, brat ma taki sam silnik tez w A4 i to samo sie dzieje, juz wiem czemu niemcy pojeżdża dwa lata i aut, po co mają się nerwicowac ze podczas wyprzedzania Tira auto przestanie jechac , mam też AUDI B4 2.0E z gazem, tzreci rok jeżdże i wiadome że komfort jazdy inny, ale wierzcie mi siadam i jadę i do tej pory jeszcze mnie nie zawiodło co ma przejechane wiadome wiecej niz A4 a lat ma 16, dodam jeszcze jedno brat ma AUDI B3 1.9D bez turba, przebieg 460 tys.km, i jedyne co wymienia to paski rozrzad, olej filtry i kolo zawieszenia sie robi, żebym osiagnąc taki przebieg w A4 1.9TDI i tym podobnych dieslach to trzeba przejśc szereg napraw wizyt u mechaników jesli są oczywiscie w okolicy co znaja sie na dieselkach z turbo, apropo mechanikow to jesli ktos jest z okolic mojego miejsca zamieszkania to mam mechanika tylko od diesli, naprawde dobry bo goscie nawet ze Slowacji do niego jeżdża. Także to są moje sugestie na temat tych niedopracowanych układów turbodoładowania. Myślę, że nikogo nie uraziłem. Pzdro.....
bish - kopt Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 Także to są moje sugestie na temat tych niedopracowanych układów turbodoładowania. to nie jest tak do końca że te układy są niedopracowane, gdyby każdy przestrzegał 10 przykazań diesla nie było by tylu problemów wezmy choćby przykład N75 czy zmienną geometrie - problemy z tym najczęściej użytkownicy mają na własne życzenie, regularna wymiana markowego filtra powietrza eleminuje usterki N75 bo ten zawór siada właśnie przez zasyfione powietrze, łopatki turbiny powinny pracować w pełnym zakresie żeby sie nie zapiekły a jazda emerycka właśnie to powoduje (katalizator w przebiegach pow 200 tys. też przeważnie jest już nie drożny i zasyfia turbo) ...nie mówiąc już o dynamicznej jezdzie i potem nagłym wyłączeniu silnika - toż to jest morderstwo dla turbiny
DeeJay_Kill Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 Prawda jest taka, że turbo musi być dobrze zrobione, zalany dobry, najlepiej syntetyczny olej, niezamulony katalizator lub jego brak oraz kierowca musi od czasu do czasu pojeździć na wyższych obrotach, żeby się kierownice w turbo nie zapiekały - sam mam problemy z tym, bo sobie wyczyściłem turbo sam i po niedługim czasie problem wrócił z powrotem - teraz chyba oddam turbo do regeneracji. Nie zgodzę się jednak, że silniki 1,9 typu afn, czy ahu (etc), są mocno awaryjne. Po prostu trzeba jeździć dynamicznie;)
odzim Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 Prawda jest taka, że turbo musi być dobrze zrobione, zalany dobry, najlepiej syntetyczny olej, niezamulony katalizator lub jego brak oraz kierowca musi od czasu do czasu pojeździć na wyższych obrotach, żeby się kierownice w turbo nie zapiekały - sam mam problemy z tym, bo sobie wyczyściłem turbo sam i po niedługim czasie problem wrócił z powrotem - teraz chyba oddam turbo do regeneracji. Nie zgodzę się jednak, że silniki 1,9 typu afn, czy ahu (etc), są mocno awaryjne. Po prostu trzeba jeździć dynamicznie;) ahu jest na WG wiec tam nie ma co sie popsuc w turbo
azev17 Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 Także to są moje sugestie na temat tych niedopracowanych układów turbodoładowania. to nie jest tak do końca że te układy są niedopracowane, gdyby każdy przestrzegał 10 przykazań diesla nie było by tylu problemów wezmy choćby przykład N75 czy zmienną geometrie - problemy z tym najczęściej użytkownicy mają na własne życzenie, regularna wymiana markowego filtra powietrza eleminuje usterki N75 bo ten zawór siada właśnie przez zasyfione powietrze, łopatki turbiny powinny pracować w pełnym zakresie żeby sie nie zapiekły a jazda emerycka właśnie to powoduje (katalizator w przebiegach pow 200 tys. też przeważnie jest już nie drożny i zasyfia turbo) ...nie mówiąc już o dynamicznej jezdzie i potem nagłym wyłączeniu silnika - toż to jest morderstwo dla turbiny Tak masz racje, spodziewalem sie takiej odpowiedzi , piszesz bradzo dobrze, ja o tym wiem i staram sie tych usterek unikac o ktorych piszesz, pierwsza sprawa wymiana filtra, wymieniam filtr powietrza co 15 tys.km ale firma FILTRON, bardzo popularna ale nie wiem czy dobra, druga sprawa, przyczyna rozsypania sie mojej turbiny był zapchany katalizator, został usuniety srodek katalizatora, czy dobrze jest dla silnika że mam pusty katalizator,mysle ze tak, zreszta moj spec tak zrobil, a na rzeczy sie zna, jesli chodzi o sposob jazdy to roznie sie jeździ jak po miescie to wiadome spokojnie czasami wypady w trase to nawet 200km/h a raz nawet 228km/h ździwiłem sie sam że tyle poszła- to tak na marginesie, nigdy sie niezdarzyło abym po jakielkolwiek jeździe zgasił szybko silnik po trasie czekam ok.2m , jak po mieście to ok 30sek do 1 min. A teraz od jakiegos czasu to jak chce ją wkręcic powyzej 3 tys obrot odrazu odciecie mocy, zjazd na pobocze trzeba zgasic auto i potem jechac ale juz spokojnie, nie wiem co jest, EGR czy cos innego, musze do goscia jechac.
bish - kopt Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 jesli chodzi o sposob jazdy to roznie sie jeździ jak po miescie to wiadome spokojnie czasami wypady w trase to nawet 200km/h a raz nawet 228km/h dam ci taką małą porade pociśnij go raz dziennie do 4 tys. a nie czasami na trasie
burus2 Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 mam pytanie czy n75 w wersji 90 konnej jest takie samo jak w 110 bo mam na miejscu do kupienia i sie zastanawiam. U mnie jak włącze silnik to przez pierwsze 300 metrów jedzie bez turba póżniej ok mam bład 575 da sie jeżdzicz casem zasłabnie ale żadko, a myśle że padł n75 bo na wakacje partacze wsadzili mi filtr powietrza ciut za duży i sie zagioł , tak że z boku leciało powietrze, przepływke przemyłem. więc jak zawór będzie pasował.
odzim Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 zalezy w jakim motorze niektóre 90ps maja vnt i wtedy jest taki sam ,ale wiekszość ma WG i wtedy n75 jest inny taki metalowy i kwadratowy
bish - kopt Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 mam pytanie czy n75 w wersji 90 konnej jest takie samo jak w 110 bo mam na miejscu do kupienia i sie zastanawiam. U mnie jak włącze silnik to przez pierwsze 300 metrów jedzie bez turba póżniej ok mam bład 575 da sie jeżdzicz casem zasłabnie ale żadko, a myśle że padł n75 bo na wakacje partacze wsadzili mi filtr powietrza ciut za duży i sie zagioł , tak że z boku leciało powietrze, przepływke przemyłem. więc jak zawór będzie pasował. dobierz po numerach taki sam a tak na szybko możesz zastosować mu małe płukanko bo jest zasyfiony i sie przycina
burus2 Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 zawór podciśnienia turbiny do VW Passat B4 poj. 1.9 TDI z 1995 r. pytanie, a to jest n75 bo u mnie jest biały czubek na zaworku i czy by pasował bo w aukcji nie ma mocy
bish - kopt Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 to nie jest uzależnione od mocy, on wygląda identycznie jak w moim silniku 2.5 a stosuje się je też w 2.0 ... nie kupuj używki bo za chwile bedzie sie przycinał jak twój, lepiej poszukaj w "zrób to sam" jak sie reanimuje N75 jak chcesz mieć święty spokój to tylko nówka wg numeru starego[br]Dopisany: 20 Luty 2010, 23:29_________________________________________________http://www.allegro.pl/item906479955_zawor_cisnienia_turbiny_egr_n75_vw_audi_tdi_org6.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się