Emejcz Opublikowano 25 Września 2019 Opublikowano 25 Września 2019 18 godzin temu, kami050 napisał: A jeśli cisienie oleju jest odpowiednie to jaki jest sens ściągania misy olejowej i czyszczenia smoka? Taki, że możesz znaleźć różne ciekawe artefakty jakie np. ja znalazłem u siebie.
kami050 Opublikowano 25 Września 2019 Opublikowano 25 Września 2019 47 minut temu, Emejcz napisał: Taki, że możesz znaleźć różne ciekawe artefakty jakie np. ja znalazłem u siebie. To są resztki połamanej plastikowej odmy, ja bez ściągania misy to usunąłem przez czujnik ciśnienia oleju wezykiem i wyciagarka oleju
Emejcz Opublikowano 25 Września 2019 Opublikowano 25 Września 2019 11 minut temu, kami050 napisał: To są resztki połamanej plastikowej odmy, ja bez ściągania misy to usunąłem przez czujnik ciśnienia oleju wezykiem i wyciagarka oleju Bzdura. To są akurat pokruszone zęby zębatki wałka rozrządu.
kami050 Opublikowano 25 Września 2019 Opublikowano 25 Września 2019 6 minut temu, Emejcz napisał: Bzdura. To są akurat pokruszone zęby zębatki wałka rozrządu. A to przepraszam w takiej sytuacji trzeba ściągać miche a jakie miałeś objawy?
Emejcz Opublikowano 25 Września 2019 Opublikowano 25 Września 2019 Żadnych - wszystko działało i działa dobrze. Po prostu zdejmowałem miskę, bo w tych jednostkach warto to zrobić i mieć lekko na sercu.
kami050 Opublikowano 25 Września 2019 Opublikowano 25 Września 2019 4 godziny temu, Emejcz napisał: Żadnych - wszystko działało i działa dobrze. Po prostu zdejmowałem miskę, bo w tych jednostkach warto to zrobić i mieć lekko na sercu. Pokruszone zęby na walkach żadnych objawów? O matko...
Emejcz Opublikowano 25 Września 2019 Opublikowano 25 Września 2019 No niestety Spokojnie, to nie jest raczej norma. U mnie akurat tak się trafiło i do dziś jest dla mnie zagadką dlaczego takie coś miało miejsce.
kami050 Opublikowano 25 Września 2019 Opublikowano 25 Września 2019 Jestem konstruktorem i jeśli kupiłbym dół silnika 1.8T z misa i smokiem to zapeojektowalbym narzędzie do czyszczenia smoka i misy przez otwór na czujnik ciśnienia oleju, nie rozumiem dlaczego w innych silnikach w zasadzie nie ma takich problemów a 1.8T praktycznie wszystkie na to cierpią..
przem8 Opublikowano 25 Września 2019 Opublikowano 25 Września 2019 (edytowane) 29 minut temu, kami050 napisał: nie rozumiem dlaczego w innych silnikach w zasadzie nie ma takich problemów a 1.8T praktycznie wszystkie na to cierpią.. Wytłumaczenie jest bardzo proste - wymiany oleju w trybie LL, kijowy olej zalewany przez użytkownika oraz bardzo wysokie temp. w silniku, które sprzyjają osadzaniu się nagaru, obiektywnie mała pojemność oleju w układzie smarowania. Jakby wszyscy wymieniali olej co 10tys i ASO zabroniło w tych silnikach serwisu LL to problemu by raczej nie było. Poza tym to jest smoczek, a nie smok olejowy. Takie narzędzie może by zdało egzamin tylko w przypadku przytkania samego sitka. Co jeśli nagarem zalepiona jest rurka za sitkiem? Edytowane 25 Września 2019 przez przem8 1
hascher85 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 W dniu 25.09.2019 o 14:05, przem8 napisał: Takie narzędzie może by zdało egzamin tylko w przypadku przytkania samego sitka. Co jeśli nagarem zalepiona jest rurka za sitkiem? Tak jak kolega pisze przedstawiam zdjęcie jak wyglada smog po oryginalnych 210 tys.
kami050 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 A przy odkreceniu smoka trzeba wymienić jakąś uszczelke?
johness Opublikowano 15 Lipca 2021 Opublikowano 15 Lipca 2021 W mojej A4 B7 2.0TFSI przy ok. 200k zapalała się kontrolka silnika ale co ciekawe tylko jeśli przekraczałem prędkość 140km/h. Jeśli jechałem poniżej to wszystko było ok. Okazało się, że po zdjęciu miski smok był tak zawalony syfem, że nie dało się go odczyścić. Wymiana na nowy rozwiązała problem. Teraz nakulałem już 273k i zastanawiam się nad wymianą smoka. Jak myślicie czy to już pora? Nic się nie dzieje, chcę to zrobić profilaktycznie.
Langista Opublikowano 16 Lipca 2021 Opublikowano 16 Lipca 2021 Jak wymieniasz olej co 10-13k to nie ma w ogóle takiej potrzeby.
johness Opublikowano 16 Lipca 2021 Opublikowano 16 Lipca 2021 Olej wymieniam co 10K nie przekraczam tej granicy. Może warto zrzucić miskę żeby zerknąć czy wszystko ok? Jak myślicie?
przem8 Opublikowano 16 Lipca 2021 Opublikowano 16 Lipca 2021 (edytowane) Jak masz spać spokojnie to mozesz albo kamerką inspekcyjną probuj zerknąć otworem po czujniku w misce. Edytowane 16 Lipca 2021 przez przem8
Niclaus Opublikowano 3 Września 2021 Opublikowano 3 Września 2021 (edytowane) Oto ofekty wczorejszej płukanki i czyszczenia smoka. Przebieg auta 170 tys. Oprócz sporej ilości silikonu znalazłem niestety jakieś plastikowe elementy (czarne i brązowe). Czy ktoś potrafi je zidentyfikować i podpowiedzieć skąd mogą pochodzić ? Edytowane 3 Września 2021 przez Niclaus
przem8 Opublikowano 3 Września 2021 Opublikowano 3 Września 2021 (edytowane) 48 minut temu, Niclaus napisał: Czy ktoś potrafi je zidentyfikować i podpowiedzieć skąd mogą pochodzić ? Zapewne resztki połamanej rurki bagnetu i kolanka odmy, w gorszym przypadku jakieś kawałki slizgów z napinacza łańcucha ale wątpliwe przy tym przebiegu. CHyba, że napinacz był już zmieniany? Edytowane 3 Września 2021 przez przem8 1
Niclaus Opublikowano 3 Września 2021 Opublikowano 3 Września 2021 (edytowane) Auto świeżo po zakupie. Sprzedawca twierdził, że wymienił niedawno rozrząd: pasek (sprawdzone, potwierdzone) i łańcuch (jeszcze nie dotarłem). Edytowane 3 Września 2021 przez Niclaus
pelonek1 Opublikowano 3 Września 2021 Opublikowano 3 Września 2021 Te śmieci to z miski czy były przyklejone do smoka?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się