tkuczera Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 Witam Poruszam dość "wrażliwy" temat zdaję sobie z tego sprawę ale do rzeczy Jestem w posiadaniu A7 3.0TFSI w wersji poliftowej oznaczenie silnika CREC skrzynia biegów 8 stopniowy tiptronic. Auto jest po STAGE 2 (mniejsze koło kompresora plus program). Teraz najciekawsze. Byłem z nim na 2 hamowniach (dwie topowe firmy na śląsku) w tym samym dniu (różnica 2h wynikająca z dzielącej je odległości i umówionego terminu) i co najważniejsze na tym samym paliwie (PB98). Wyniki różniły się na jednej i drugiej hamowni o przeszło 10% co jest niedopuszczalne (koszt samej hamowni 2x300zł). Po wszystkim odnoszę wrażenie że "tunerzy" mają nas klientów za idiotów i podają dane jakie im najbardziej odpowiadają. Najbardziej niepokojące jest to, że jeśli ktoś robi program w takiej firmie to na ile może być pewny, że wynik podany przez tunera jest zgodny z rzeczywistością? Dlatego prośba dla wszystkich użytkowników A6 i A7 z silnikami 3.0TFSI po STAGE 2 najlepiej z województwa śląskiego o to by zgłosili się w temacie bądź na Priv. Zweryfikujmy wykresy z rzeczywistością i udokumentujemy w końcu wiarygodność i sprawdzalność firm tuningowych (zamieścimy wykresy plus film z przejazdu bądź czasy kręcone przez auta mierzone Race logic na tej samej drodze w tych samych warunkach) . Liczę na pomoc w odnalezieniu chętnych na takie porównanie (można się umówić na jakimś zlocie AUDI - najlepiej w województwie śląskim) Proszę zauważyć że firmy tuningowe zawsze podają moc silnika 3.0TFSI po stage 2 w granicach 440-450KM i 530-550Nm. Zaś same czasy, które uzyskują te auta są już diametralnie różne a powinny być bardzo zbliżone. Dlatego dążę do konfrontacji, żeby w chwili porównania warunki dla aut były identyczne i tym samym wykluczyć możliwe różnicę. Swoje wykresy zamieszczę po co najmniej 1 weryfikacji z innym użytkownikiem, żeby były jakieś podstawy do debaty. Pozdrawiam i czekam
wampir Opublikowano 14 Lipca 2018 Opublikowano 14 Lipca 2018 Sprawa nie jest prosta. Po pierwsze nie można mieć pewności ponieważ tuner, który robi soft może oczywiście zawyżyć moc aby pokazać się. Zabłysnąć na rynku itp. Po drugie inny "zazdrosny" tuner widzi, że przyjeżdża wypasiona fura, która była zrobiona u konkurencji i celowo zaniży wynik aby zdyskredytować konkurencję albo potem zaoferować "prawdziwą usługę podniesienia mocy". Prawdopodobnie w Twoim przypadku albo sam pochwaliłeś się, że masz już podniesioną moc, albo tuner, który mierzył moc rozpoznał Ciebie, lub auto bo projekt mógł być opublikowany na necie. Tunerzy śledzą fejsy i fora pod tym kątem. Wystarczy chwilę pooglądać projekty i już widać kto robi np nowe RS3 2.5TFSI, kto 2.0TFSI, kto 3.0TFSI, a kto na forach 1.8t Jedź z takim autem do konkurencji to się nasłuchasz, a potem Cie tak zmierzą, że Ci mina zrzednie :))) Moim zdaniem albo padłeś ofiarą takiej właśnie złośliwości tunera albo też (co jest jednak bardzo mało prawdopodobne) jakieś niedopatrzenie tunera, że wyszła taka zaniżona moc. Myślisz, że ten tuner już teraz nie wie o Twojej akcji? Jak teraz do kogoś na śląsku przyjedzie w ciągu jednego dnia dwa auta z silnikami 3.0tfsi to się nie zorientuje? :) Rozmawiałeś potem z którymś z tunerów? Komentował to jakoś? Ja bym w takiej sytuacji pojechał do kogoś kto ma dynomet (bo tam pomiar jest tanszy) i jeszcze raz sprawdził a potem wybrał się z wynikami do podejrzanego Twoim zdaniem tunera.
tkuczera Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Opublikowano 15 Lipca 2018 16 godzin temu, wampir napisał: Sprawa nie jest prosta. Po pierwsze nie można mieć pewności ponieważ tuner, który robi soft może oczywiście zawyżyć moc aby pokazać się. Zabłysnąć na rynku itp. Po drugie inny "zazdrosny" tuner widzi, że przyjeżdża wypasiona fura, która była zrobiona u konkurencji i celowo zaniży wynik aby zdyskredytować konkurencję albo potem zaoferować "prawdziwą usługę podniesienia mocy". Prawdopodobnie w Twoim przypadku albo sam pochwaliłeś się, że masz już podniesioną moc, albo tuner, który mierzył moc rozpoznał Ciebie, lub auto bo projekt mógł być opublikowany na necie. Tunerzy śledzą fejsy i fora pod tym kątem. Wystarczy chwilę pooglądać projekty i już widać kto robi np nowe RS3 2.5TFSI, kto 2.0TFSI, kto 3.0TFSI, a kto na forach 1.8t Jedź z takim autem do konkurencji to się nasłuchasz, a potem Cie tak zmierzą, że Ci mina zrzednie :))) Moim zdaniem albo padłeś ofiarą takiej właśnie złośliwości tunera albo też (co jest jednak bardzo mało prawdopodobne) jakieś niedopatrzenie tunera, że wyszła taka zaniżona moc. Myślisz, że ten tuner już teraz nie wie o Twojej akcji? Jak teraz do kogoś na śląsku przyjedzie w ciągu jednego dnia dwa auta z silnikami 3.0tfsi to się nie zorientuje? :) Rozmawiałeś potem z którymś z tunerów? Komentował to jakoś? Ja bym w takiej sytuacji pojechał do kogoś kto ma dynomet (bo tam pomiar jest tanszy) i jeszcze raz sprawdził a potem wybrał się z wynikami do podejrzanego Twoim zdaniem tunera. Jeśli jest tak jak piszesz to chcę to pokazać i mam nadzieję że wspólnymi siłami wyeliminujemy takich "mądrych" inaczej z branży. Płacę za usługę (nie małe pieniądze) i oczekuję rzetelnych informacji. Poza tym jeśli chodzi o silniki 3.0TFSI to istny wyścig szczurów i coraz większe bajki ludzie zamieszczają. Znalazłem już nawet przypadek że tuner twierdzi że na seryjnym kółku i samym programem wycisnął 450KM. Dlatego jestem za tym żeby zweryfikować wykresy z rzeczywistością i doprowadzić do konfrontacji. Pozdrawiam i czekam. Jeśli macie/znacie kogoś z takim motorem przekażcie moją prośbę. Podejrzewam że będzie bardzo ciekawie jak uda się skonfrontować kilka aut. Skończy się idiotyczny wyścig na kreski tunerów jak zobaczą, że ludzie mówią "sprawdzam"
Kodzak33 Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 Sportmile i r performance zawyżają swoje wyniki. Info gdzieś było na necie. Hah rogal m tylko zdrowe serie? 1
klattaa Opublikowano 15 Lipca 2018 Opublikowano 15 Lipca 2018 (edytowane) Hej może skocz do kogoś kto Ci wystroi auto na drodze. Nie będziesz miał kresek z wykresu. Sprawdzisz tylko reologic przed i po modyfikacji i zobaczysz co wyjdzie. Tak wg. mnie taki DD jakim jest Twoje auto to nie ma różnicy czy będzie 10,20 czy nawet 30 km różnicy na wykresie. Jedynie co możesz odczuć to rozkład momentu/mocy jego zakres i tyle. Więc nie ma sensu się napinać na cyferki na wykresach. Edytowane 15 Lipca 2018 przez klattaa
wampir Opublikowano 28 Lipca 2018 Opublikowano 28 Lipca 2018 Nie obserwuj tylko jako właściciel 3.0tfsi jedź do tego oszusta na pomiar.
wampir Opublikowano 29 Lipca 2018 Opublikowano 29 Lipca 2018 Zgłoś się do tkuczery. On pisał w pierwszym poście, że chodzi o znanego śląskiego tunera, który zmierzył mu auto sporo poniżej mocy, którą legitymuje się auto i skasował 300zł.
marcin4x4 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 (edytowane) W dniu 15.07.2018 o 15:20, tkuczera napisał: Jeśli jest tak jak piszesz to chcę to pokazać i mam nadzieję że wspólnymi siłami wyeliminujemy takich "mądrych" inaczej z branży. proceder trwa lata i nic z tym nie zrobisz. Bardzo dużo zakładów ma hamowanie drogowe bo są tanie, na palcach jednej ręki policzysz ilu umie jej używać i ma odpowiednie warunki (i tak łamiąc przepisy). Edytowane 2 Sierpnia 2018 przez marcin4x4
przemek530d Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 kiedyś była moda na wykresy, teraz ludzie jarają się czasem z RL 100-200, raczej prawidłowy kierunek ? "mój" tuner np mówi, że tzw. "zdrowa seria" może mieć raptem parę, paręnaście koni więcej niż podaje katalog (wiadomo dany % od serii), a ile widzi się wykresów serii gdzie zamiast np 160KM wykres jest na 180KM, producenci używają hamowni silnikowych, które są najdokładniejsze zatem wiedzą ile KM mają ich auta ... post #2 też wiele tłumaczy wykresy pokażesz? 1
emay Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Od lat wiadomo, że tamci zawyżają tamci zaniżają. Robi sie pomiar RL i tyle w temacie. Nic tutaj nie zwojujesz. 1
marcin4x4 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Opublikowano 3 Sierpnia 2018 W dniu 2.08.2018 o 12:33, przemek530d napisał: "mój" tuner np mówi, że tzw. "zdrowa seria" może mieć raptem parę, dokładnie, dzisiaj wszystko jest wyliczone.
tkuczera Opublikowano 4 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2018 W dniu 2.08.2018 o 12:33, przemek530d napisał: wykresy pokażesz? Pokaże. Poczekam jeszcze tydzień i jak nikt się nie zgłosi do porównania to zamieszczę wykresy jak i zdjęcia z RL z czasami.
marcin4x4 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 W dniu 12.08.2018 o 14:35, Kykv napisał: Perfexpert ??
Kykv Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Najtańsza opcja i we własnym zakresie, można zmierzyć moc apką na androida PerfExpert. Jest miarodajna. Do wyboru mamy "Dyno" oraz "Timed Run" 1/4mi 1/8mi Można choćby sprawdzić przed wycieczką na chipsa czy auto trzyma serię.
marcin4x4 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 (edytowane) PRO sprzęt za kupę hajsu ma problem z realnym pomiarem a chiński telefon za 200 zł i apka ma być miarodajna... po za tym gdzie Ty chcesz to mierzyć ? u mnie 4 bieg to 160km/h do pomiaru musisz mieć idealnie równą i długą drogą. Edytowane 18 Sierpnia 2018 przez marcin4x4
wampir Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Opublikowano 18 Sierpnia 2018 Tu chyba chodzi o to kto i jak obsługuje ten sprzęt oba zmierza prawdę i fantazje w zależności od potrzeb. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się