bigjasiu Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Z tego co się orientuje to w CAHA trzeba michę zrzucić!!!
kuebk Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Zmniejszyli tylko koszty produkcji-nie gwintując go.Twardość została ta sama-wałek jest powierzchownie zahartowany ok.50hrc ( w środku "glina" ) A da rade wogole kupic (nie w ASO) jakies mocniejsze zabieraki? Moim zdaniem, te zabieraki mają tak ustaloną twardość, właśnie dlatego, żeby to one się zużywały a nie gniazda. Zabierak jest tani a reszta droga. Po co byłby super twardy zabierak, jeśli zniszczyłby gniazda? Przeciez i tak zdarza sie ze oryginalny zabierak niszczy/wyrabia gniazda.
lowbass Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Nie wiem - nie jestem mechanikiem ale mechanik mój twierdzi że w CAHA nie ma dostępu do imbusa po zdjęciu miski olejowej - a gosc zajmuje sie tylko audi. Swoją drogą sposób ten wyczytany został przez Arka z audizone czy jakiegoś innego zagranicznego forum gdzie własnie też potwierdzają, że operacje wymiany imbusa tylko w caga można zrobić. Wielokrotnie na forum wałkujemy że silnik CAGA czy CAHA jest taki sam,Różnica jest w osprzęcie np TURBO, mapy paliwoweCzyli nie może byc różnicy w wymianie imbusa Mechanik jest mądrzejszy od elsy. w której procedura demontażu pompy oleju w silnikach CAGA i CAHA jest taka sama i nie wymaga prac przy rozrządzie. No więc Panowie, jak to wkoncu jest ?? Rozwieje ktoś RAZ NA ZAWSZE WATPLIWOŚCI ? Najlepiej ktos kto to robil a ma silnik CAHA.. Pozdrowienia
kuebk Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Opublikowano 20 Sierpnia 2015 Będę miał rozrząd rozłożony więc jak się dostać do imbusika ? Od spodu, musisz sciagnac miske, jak sciagniesz miske to juz imbus masz prawie na wierzchu.
mgajder Opublikowano 28 Września 2015 Opublikowano 28 Września 2015 Panowie a jak sie ma sprawa imbusika w B8 2012r CJCA? Niby po 2010 sa 100mm, ale pytanie czy tez padaja, a jesli tak to czy po sciagnieciu miski olejowej jest dostep do imbusika? Przebieg ori 117 kkm
Kodzak33 Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Człowieku pompe masz teraz napędzaną łańcuchem( to nie b7) dajcie spokój z tym imbusikiem...
FUTURUM Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Człowieku pompe masz teraz napędzaną łańcuchem( to nie b7) dajcie spokój z tym imbusikiem... Co Ty wypisujesz...sprawdź,poczytaj,popytaj a później pisz..Łańcuch stosowany był od 2004 do 11.2005r.Masz moduł napędzany kołami zębatymi z zabierakiem 7,7 cm(o ile posiadasz samochód z 2008r)
Miniol Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 Jestem po wymianie zabieraka - praktycznie nie nosił znaków zużycia. Na krótkiej końcówce, którą wchodzi do pompy miał jaśniejsze krawędzie ale cały cza sw prawidłowym kształcie.2.0 TDI CAGC, 113 000 przebieguAuto z początku 2009 więc zabierak 77mm.
resiak82 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Opublikowano 11 Grudnia 2016 Witam. Czy ktoś z kolegów z Poznania lub okolic wymieniał imbusik lub ma jakiegoś polecanego mechaniora? Chciałem sam to zrobić, ale nie wiem czy ogarnę Koledzy, czym najlepiej uszczelnić miskę olejową przy ponownym zakładaniu jej? Będę raczej sam próbował się dostać do imbusika w pompie
Hilton Opublikowano 13 Grudnia 2016 Opublikowano 13 Grudnia 2016 (edytowane) A jest w ogóle możliwość zmiany pompy i imbusa z 77 na 100mm? I czy będzie to działać? Czy coś jeszcze trzeba wymienić? Edytowane 13 Grudnia 2016 przez Hilton
resiak82 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Witam. Jaką firmę sprawdzoną możecie polecić co regeneruje napędy pompy oleju? Futurum, TMA Serwis, a może coś innego?
Gość Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Moja audi a4 B8 o kodzie silnika CAHA jest z 11/09/2009 roku,czyli zbierak pompy jest już poprawiony?!proszę o info. Edytowane 29 Grudnia 2016 przez firefighter79
Wihajster Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Moja audi a4 B8 o kodzie silnika CAHA jest z 11/09/2010 roku,czyli zbierak pompy jest już poprawiony?!proszę o info. taaa
Damis16 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Panowie a jak sie ma sprawa imbusika w B8 2012r CJCA? Niby po 2010 sa 100mm, ale pytanie czy tez padaja, a jesli tak to czy po sciagnieciu miski olejowej jest dostep do imbusika? Przebieg ori 117 kkm dołączam sie do pytania
audikrk_ Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Od firmy który tylko poprawia te pompy słyszałem, że w tych nowych 300-400 tys na spokojnie. Pewnie po 300 tys zrzuciłbym misę aby zobaczyć. PrzepraszAm auto Z 11/09/09 Od 10.2009 poprawiony. Nie załapałeś się Edytowane 29 Grudnia 2016 przez audikrk_
Gość Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 (edytowane) Jak To?!Od 10/2009 poprawione a moja b8 jest z 11/2009......czyli po poprawkach,powyżej wpisałem źle miesiąc a jest z listopada 2009 Edytowane 29 Grudnia 2016 przez firefighter79
audikrk_ Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Ups, sorry źle przeczytałem. To się cieszyć
Aydaho Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 U mnie w serwisie vw koszt wymiany nowego sześciokąta to ok 250zł razem z uszczelką pod miskę, będę to robił w przyszłym tyg przy wymianie rozrządu też w vw ( koszt 1500zł ) pozdr Panowie - wymienia się sam imbus z 77 na 100 czy ten poprawiony razem z pompą oleju ? Bo mi własnie mechanik rzucił że była zmiana i samego imbusa się nie wymienia, trzeba też pompe a to już koszt sie poważniejszy robi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się