Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy w A4 B8 2.0TDI 120KM występuje usterka mechanizmu napędu pompy olejowej?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z tego co się orientuje to w CAHA trzeba michę zrzucić!!!

Opublikowano

Zmniejszyli tylko koszty produkcji-nie gwintując go.Twardość została ta sama-wałek jest powierzchownie zahartowany ok.50hrc ( w środku "glina" )

A da rade wogole kupic (nie w ASO) jakies mocniejsze zabieraki?

Moim zdaniem, te zabieraki mają tak ustaloną twardość, właśnie dlatego, żeby to one się zużywały a nie gniazda. Zabierak jest tani a reszta droga. Po co byłby super twardy zabierak, jeśli zniszczyłby gniazda?

Przeciez i tak zdarza sie ze oryginalny zabierak niszczy/wyrabia gniazda.

Opublikowano

Nie wiem - nie jestem mechanikiem ale mechanik mój twierdzi że w CAHA nie ma dostępu do imbusa po zdjęciu miski olejowej - a gosc zajmuje sie tylko audi.
Swoją drogą sposób ten wyczytany został przez Arka z audizone czy jakiegoś innego zagranicznego forum gdzie własnie też potwierdzają, że operacje wymiany imbusa tylko w caga można zrobić.

Wielokrotnie na forum wałkujemy że silnik CAGA czy CAHA jest taki sam,
Różnica jest w osprzęcie np TURBO, mapy paliwowe
Czyli nie może byc różnicy w wymianie imbusa

Mechanik jest mądrzejszy od elsy. w której procedura demontażu pompy oleju w silnikach CAGA i CAHA jest taka sama i nie wymaga prac przy rozrządzie.

No więc Panowie, jak to wkoncu jest ?? Rozwieje ktoś RAZ NA ZAWSZE WATPLIWOŚCI ? Najlepiej ktos kto to robil a ma silnik CAHA..

Pozdrowienia

Opublikowano

Będę miał rozrząd rozłożony więc jak się dostać do imbusika ?

Od spodu, musisz sciagnac miske, jak sciagniesz miske to juz imbus masz prawie na wierzchu.

Opublikowano

Panowie a jak sie ma sprawa imbusika w B8 2012r CJCA? Niby po 2010 sa 100mm, ale pytanie czy tez padaja, a jesli tak to czy po sciagnieciu miski olejowej jest dostep do imbusika?

Przebieg ori 117 kkm

Opublikowano

Człowieku pompe masz teraz napędzaną łańcuchem( to nie b7) dajcie spokój z tym imbusikiem...

Opublikowano

Człowieku pompe masz teraz napędzaną łańcuchem( to nie b7) dajcie spokój z tym imbusikiem...

Co Ty wypisujesz...sprawdź,poczytaj,popytaj a później pisz..Łańcuch stosowany był od 2004 do 11.2005r.Masz moduł napędzany kołami zębatymi z zabierakiem 7,7 cm(o ile posiadasz samochód z 2008r)

Opublikowano

Jestem po wymianie zabieraka - praktycznie nie nosił znaków zużycia. Na krótkiej końcówce, którą wchodzi do pompy miał jaśniejsze krawędzie ale cały cza sw prawidłowym kształcie.
2.0 TDI CAGC, 113 000 przebiegu
Auto z początku 2009 więc zabierak 77mm.

Opublikowano

Witam. Czy ktoś z kolegów z Poznania lub okolic wymieniał imbusik lub ma jakiegoś polecanego mechaniora? Chciałem sam to zrobić, ale nie wiem czy ogarnę :D


Koledzy, czym najlepiej uszczelnić miskę olejową przy ponownym zakładaniu jej? Będę raczej sam próbował się dostać do imbusika w pompie

Opublikowano (edytowane)

A jest w ogóle możliwość zmiany pompy i imbusa z 77 na 100mm? I czy będzie to działać? Czy coś jeszcze trzeba wymienić?

Edytowane przez Hilton
Opublikowano

Jest możliwość.

Opublikowano

Witam. Jaką firmę sprawdzoną możecie polecić co regeneruje napędy pompy oleju? Futurum, TMA Serwis, a może coś innego?

Opublikowano (edytowane)

Moja audi a4 B8 o kodzie silnika CAHA jest z 11/09/2009 roku,czyli zbierak pompy jest już poprawiony?!proszę o info.

Edytowane przez firefighter79
Opublikowano

Moja audi a4 B8 o kodzie silnika CAHA jest z 11/09/2010 roku,czyli zbierak pompy jest już poprawiony?!proszę o info.

taaa :)

Opublikowano

Panowie a jak sie ma sprawa imbusika w B8 2012r CJCA? Niby po 2010 sa 100mm, ale pytanie czy tez padaja, a jesli tak to czy po sciagnieciu miski olejowej jest dostep do imbusika?

Przebieg ori 117 kkm

dołączam sie do pytania :)

Opublikowano (edytowane)

Od firmy który tylko poprawia te pompy słyszałem, że w tych nowych 300-400 tys na spokojnie. Pewnie po 300 tys zrzuciłbym misę aby zobaczyć.


PrzepraszAm auto Z 11/09/09 :D

Od 10.2009 poprawiony. Nie załapałeś się ;)

Edytowane przez audikrk_
Opublikowano (edytowane)

Jak To?!Od 10/2009 poprawione a moja b8 jest z 11/2009......czyli po poprawkach,powyżej wpisałem źle miesiąc a jest z listopada 2009 :P

Edytowane przez firefighter79
Opublikowano

Ups, sorry źle przeczytałem. To się cieszyć ;)

Opublikowano

U mnie w serwisie vw koszt wymiany nowego sześciokąta to ok 250zł razem z uszczelką pod miskę, będę to robił w przyszłym tyg przy wymianie rozrządu też w vw ( koszt 1500zł ) :wink: pozdr

Panowie - wymienia się sam imbus z 77 na 100 czy ten poprawiony razem z pompą oleju ? Bo mi własnie mechanik rzucił że była zmiana i samego imbusa się nie wymienia, trzeba też pompe a to już koszt sie poważniejszy robi :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...