mikus933 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Opublikowano 6 Grudnia 2018 (edytowane) Witam wszystkich bardzo serdecznie. Po nowym roku planuje zwiększyć moc w mojej audiczce na około 250 km. Najpierw będę go rozbierał i robił mały remoncik, a później tuning. Chciałbym się upewnić czy o wszystkim pomyślałem bo trochę tematów już prześledziłem. W planach mam zakup: -Turbo hybryda, zaczynam negocjację z Geremim na pewno w tej sprawie mi pomoże -Montaż Fmic, seria na 100% nie da rady, a dodanie drugiego z bex nie ma sensu -Większe wtryski, tutaj mam małą zagwozdkę bo nie wiem czy te z Bexa starczą czy szukać czegoś mocniejszego? -Oraz DP Wyczytałem, że do mocy jaką planuje zrobić seryjne bebechy wystarczą i nie muszę nic zakuwać czy to prawda? Oraz sprawa wydechu, da radę bo zdania są dość podzielone. I tak z czystej ciekawości, ile może zwiększyć się spalanie po takich modyfikacjach? Edytowane 6 Grudnia 2018 przez mikus933
Łukasz13 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Wtryski tanio z saaba 360cc używane lub 430 nowe, bexowe będa za małe. Nic nie musisz zakuwać, wydech też mozesz zostawić serię, jak wyremontujesz silnik łatwiej będzie uzyskać zakładaną moc. Spalanie przy takim samym stylu jazdy powinno pozostać na tym samym poziomie.
bartez90 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Jeszcze tip by sie przydal do takiej mocy. Na serii bedzie kiepsko
mikus933 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2018 No i super, dzięki wielkie za odpowiedzi
Unf Opublikowano 7 Grudnia 2018 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Hamulce kolego, najpierw hamulce. Swap na 320/288
mikus933 Opublikowano 7 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2018 Z takimi hamulcami już kupiłem furkę. Nie mam pojęcia czy poprzedni właściciel zmieniał ale są
audifan123 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Opublikowano 11 Grudnia 2018 hybryda JR spec intercooler i dp i bedzie 260 -270 koni https://fmic.pl/549-jrspec-hybrid
mirek31071977 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Opublikowano 11 Grudnia 2018 2 godziny temu, audifan123 napisał: hybryda JR spec intercooler i dp i bedzie 260 -270 koni https://fmic.pl/549-jrspec-hybrid I palenie gumy na 4?.Hamulce już ma,bo o tym też się zapomina,to Q by pasowało też dołożyć,bo lipa ośka z takimi mocami.
mikus933 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2018 Tak hamulce są. No Q by się przydało ale to już ewentualnie później bo nie mam jeszcze miejscówki gdzie mógłbym sobie je wmontować ? Turbinka ze strony galanta. No to cel 260 km będzie zdobyty. Około 100 km różnicy to już będzie coś. Jeszcze mi chodzi po głowie zamiana z kimś autami na taką z Q tylko jak sobie zrobię remont silnika pod modyfikację to mi będzie szkoda bo nie wiadomo co dostanę w zamian. Wy byście Q dołożyli czy szukali auta z Q? Do swojego już się przyzwyczaiłem
Patryk94 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Za dwa tygodnie jak wszystko pójdzie po mojej myśli będę miał taka moc w ośce zobaczymy na "nie męskich" oponach 205 czy na czwartym biegu bedzie migać trakcja? ja wybrał bym montaż quattro, a nie kupno nowego auta z.... dla czego ? Piszesz o remoncie silnika, kupa pieniedzy w najdroższa rzecz w aucie, do tego mody pod hybryde.... sprzedajac to auto już stracisz bo wątpię żeby ktoś zapłacił kwotę która pokryje koszt tych prac. A kupisz drugie i znowu coś do zmiany ?
mikus933 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2018 Super by było gdybyś napisał jak się jeździ. Swój samochód już poznałem, wiem co go boli, a co nie. Wiec zrobię jak mówisz, będę swojego robił
MarcinL Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Teraz, mikus933 napisał: Super by było gdybyś napisał jak się jeździ. Swój samochód już poznałem, wiem co go boli, a co nie. Wiec zrobię jak mówisz, będę swojego robił Q swoje też kosztuje, to ja na Twoim miejscu zacząłbym od dołożenia Q. Potem można myśleć o podnoszeniu mocy w te okolice co celujesz.
Łukasz13 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 3 godziny temu, Patryk94 napisał: Za dwa tygodnie jak wszystko pójdzie po mojej myśli będę miał taka moc w ośce zobaczymy na "nie męskich" oponach 205 czy na czwartym biegu bedzie migać trakcja? ja wybrał bym montaż quattro, a nie kupno nowego auta z.... dla czego ? Piszesz o remoncie silnika, kupa pieniedzy w najdroższa rzecz w aucie, do tego mody pod hybryde.... sprzedajac to auto już stracisz bo wątpię żeby ktoś zapłacił kwotę która pokryje koszt tych prac. A kupisz drugie i znowu coś do zmiany ? Uroki ośki
WYSKUN Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 2 godziny temu, Łukasz13 napisał: Uroki ośki to Twoje? no jak na mokrym to wiadomo:)
Łukasz13 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 205, ale czy to bedą węższe czy szersze raczej większego znaczenia to nie będzie miało , ośka z większą mocą to i tak tylko mistrz suchego asfaltu i prostej
Patryk94 Opublikowano 12 Grudnia 2018 Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) Porownam 205 fuldy zime z 225 hancokiem lato- do tej pory tylko brak trakcji na 1szym biegu był na suchym, Lukasz nie paluj na zimnym ? Edytowane 12 Grudnia 2018 przez Patryk94
DivaynEays Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Wtryski (z saaba 2.3T lub BAM, ewentualnie cos 350-440cc), Turbo hybryda, IC (fmic lub dsmic), tip silikon lub kwas, sprzeglo (minimum to seria w kevlar), pompe paliwa trzeba sprawdzic czy nadal utrzymuje wydajnosc bo jak nagle pompa siadzie to masz w zasadzie po motorze (a w najlepszym wypadku po turbo) i DP (2.5" i tak bedzie z zapasem )
Kejsi Opublikowano 19 Grudnia 2018 Opublikowano 19 Grudnia 2018 W dniu 13.12.2018 o 11:57, DivaynEays napisał: Wtryski (z saaba 2.3T lub BAM, ewentualnie cos 350-440cc), Turbo hybryda, IC (fmic lub dsmic), tip silikon lub kwas, sprzeglo (minimum to seria w kevlar), pompe paliwa trzeba sprawdzic czy nadal utrzymuje wydajnosc bo jak nagle pompa siadzie to masz w zasadzie po motorze (a w najlepszym wypadku po turbo) i DP (2.5" i tak bedzie z zapasem ) Zainteresowało mnie to co napisałeś o silniku i wychodzi na to że jak ktoś tyra rezerwę na autostradzie I mu się skończy wacha to ma jechać na warsztat a nie na cpn?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się