Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AEB] Tarcze + klocki - proszę o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mój brachol miał w A4 300KM i były tam zamontowane tarcze TAROX + klocki REDSTUFF...pyliło trochę ale hamowało jak brzytwa !

Opublikowano

To i ja się podepnę pod wątek. Pacjent to S4 B5 na ori zestawie. Zmieniłem tarcze i klocki, przód i tył. Tarcze ATE gładkie a klocki chyba Ferrodo Premier (nie jestem pewien bo te wstawił mechanior i wspomniał coś, że wstawił mocniejsze :mysli: ) Tarcze przód się pogięły po 6k km :evil: i bynajmniej nie od wody...

Uwaga, nie twierdzę, że tarcze ATE są złe - po prostu S4 wymaga czegoś wytrzymalszego niż zamiennik OEM, szczególnie jak ktoś ma ciężką nogę (kilka hamowań 200 -> 80 :embarrassed: ). No i co tu teraz wybrać?

Tarcze - kusząco przedstawia się Tarox F2000 (również cenowo)

Brembo ORO - owszem super, tylko cena z kosmosu

Klocki - no i tu pupa blada. Ferodo, Textar, Mintex nie mają wersji performance do tego zacisku. Pozostaje EBC, Tarox i inne do ściągnięcia za oceanu (np. hawk). Ściąganie ze stanów to średnia opcja bo raz, że trzeba czekać długo, a dwa, że jak coś się spsuje to patrz 1 :decayed:

Pytanie jakie klocki do tych tarcz wybrać lub jaki inny zestaw wart jest polecenia ?

ATE nie nadają się z jakichś przyczyn do wielowahaczowego zawieszenia aluminiowego. Ani w audi ani w BMW, a wiem to od osoby, która mnóstwo sprzedaje od ATE.

Opublikowano

Pagid na front ciężko jest w ogóle znaleźć. Jak już znalazłem to jakieś RS 19 i RS 29 po 300 funtów czyli 1500 zł Jak dla mnie trochę za dużo sobie liczą a z drugiej strony musiałbym codziennie rano tłuc kółka wokół osiedla, żeby je wygrzać :tongue4:

Generalnie jak ktoś chce robić upgrade hampli do zestawu z S4 to odradzam. Dostępność części to jakiś dramat.

A4 zrobione na 300 koni może być lżejsze od mojego paździocha - waży 1700kg :chytry: Niemniej powoli skłaniam się do redstuff'ow chociaż wcale do nich nie jestem przekonany. Sprawdzam jeszcze kloce Tarox'a.

Jeszcze trochę i zacznę szukać jakiegoś kit'u K-Sporta lub RS4 ;-)

Opublikowano

To i ja się podepnę pod wątek. Pacjent to S4 B5 na ori zestawie. Zmieniłem tarcze i klocki, przód i tył. Tarcze ATE gładkie a klocki chyba Ferrodo Premier (nie jestem pewien bo te wstawił mechanior i wspomniał coś, że wstawił mocniejsze :mysli: ) Tarcze przód się pogięły po 6k km :evil: i bynajmniej nie od wody...

Uwaga, nie twierdzę, że tarcze ATE są złe - po prostu S4 wymaga czegoś wytrzymalszego niż zamiennik OEM, szczególnie jak ktoś ma ciężką nogę (kilka hamowań 200 -> 80 :embarrassed: ). No i co tu teraz wybrać?

Tarcze - kusząco przedstawia się Tarox F2000 (również cenowo)

Brembo ORO - owszem super, tylko cena z kosmosu

Klocki - no i tu pupa blada. Ferodo, Textar, Mintex nie mają wersji performance do tego zacisku. Pozostaje EBC, Tarox i inne do ściągnięcia za oceanu (np. hawk). Ściąganie ze stanów to średnia opcja bo raz, że trzeba czekać długo, a dwa, że jak coś się spsuje to patrz 1 :decayed:

Pytanie jakie klocki do tych tarcz wybrać lub jaki inny zestaw wart jest polecenia ?

ATE nie nadają się z jakichś przyczyn do wielowahaczowego zawieszenia aluminiowego. Ani w audi ani w BMW, a wiem to od osoby, która mnóstwo sprzedaje od ATE.

temat juz ktoś opisywał

po mojemu jest bez sensu i mijający sie mocno z prawdą

co ma alu zawieszenie do krzywienia sie tarcz?????

przy krzywiących sie tarczach z przodu jest problem tego typu, ze jest złe odprowadzanie ciepła oraz słabe hamulce z tyłu

słaby tył, mocniej dostaje w d.... przód, tarcza nagle robi sie gorąca i szybko stygnie przez to robi sie "koślawa"

ot cały pic

temat przerabiałem wielokrotnie, zawsze z takim samym skutkiem

najlepszym przykładem jest tutaj ford sierra z i bez ABS-u

bez, tarcza z przodu, bęben z tyłu, non stop pogięte przednie tarcze

sierra z ABS-em nie miała tego problemu poniewaz miała tarcze z tyłu i przez to duzo mocniejsze hamulce

tym samym przód nie dostawał tak mocno w d....

Opublikowano

tak na marginesie

bardzo czestym przypadkiem pogiecia tarcz jest równiez krzywa minimalnie piasta

i zakładanie nowej tarczy skutkuje ty samym

bicie i krzywienie tarcz

Opublikowano

piasta nie bedzie krzywa raczej żle oczyszczona

Opublikowano

piasta nie będzie krzywa raczej źle oczyszczona

wystarczy że uderzysz w krawężnik kołem uderzenie boczne i może to skutkować delikatnym biciem na obwodzie :decayed:

Opublikowano

podsumowując: klocki Ate 20 tyś, choć można na nich zrobić dużo więcej, tarcze jeszcze oki, choć leciutko biją.

Klocki do konca hamowały, nie paliły się.

Teraz testuję klocki RoadHausa, na przodzie i tyle, cena spoko, zobaczymy w akcji.

W przyszłości zamierzam popróbować tarcz brembo.

Opublikowano

tarcze ATE + klocki textar, polecam!! :good:

Opublikowano

jak ktoś się non stop rozpędza i hamuje, to się nie dziwie :wink4:

nie wiem, zobaczymy, na razie 1000 przejechałam na nich i jestem zadowolona, wcześniej miałam ATE 30kk i strasznie piszczały pod koniec zuzycia... :confused4:

Opublikowano

Taaa jasne.

To jest tańsza marka handlowa spod znaku TRW.

Opublikowano

ten kto wymyslił klocki firmy ATE sam powinien na tym śmigać :angry:

Opublikowano

nie moze a na pewno :>

Opublikowano

i jeszcze ta cena... :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...