CoLo Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Mój brachol miał w A4 300KM i były tam zamontowane tarcze TAROX + klocki REDSTUFF...pyliło trochę ale hamowało jak brzytwa !
szogun0 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 To i ja się podepnę pod wątek. Pacjent to S4 B5 na ori zestawie. Zmieniłem tarcze i klocki, przód i tył. Tarcze ATE gładkie a klocki chyba Ferrodo Premier (nie jestem pewien bo te wstawił mechanior i wspomniał coś, że wstawił mocniejsze ) Tarcze przód się pogięły po 6k km i bynajmniej nie od wody... Uwaga, nie twierdzę, że tarcze ATE są złe - po prostu S4 wymaga czegoś wytrzymalszego niż zamiennik OEM, szczególnie jak ktoś ma ciężką nogę (kilka hamowań 200 -> 80 ). No i co tu teraz wybrać? Tarcze - kusząco przedstawia się Tarox F2000 (również cenowo) Brembo ORO - owszem super, tylko cena z kosmosu Klocki - no i tu pupa blada. Ferodo, Textar, Mintex nie mają wersji performance do tego zacisku. Pozostaje EBC, Tarox i inne do ściągnięcia za oceanu (np. hawk). Ściąganie ze stanów to średnia opcja bo raz, że trzeba czekać długo, a dwa, że jak coś się spsuje to patrz 1 Pytanie jakie klocki do tych tarcz wybrać lub jaki inny zestaw wart jest polecenia ? ATE nie nadają się z jakichś przyczyn do wielowahaczowego zawieszenia aluminiowego. Ani w audi ani w BMW, a wiem to od osoby, która mnóstwo sprzedaje od ATE.
rysins Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Pagid na front ciężko jest w ogóle znaleźć. Jak już znalazłem to jakieś RS 19 i RS 29 po 300 funtów czyli 1500 zł Jak dla mnie trochę za dużo sobie liczą a z drugiej strony musiałbym codziennie rano tłuc kółka wokół osiedla, żeby je wygrzać Generalnie jak ktoś chce robić upgrade hampli do zestawu z S4 to odradzam. Dostępność części to jakiś dramat. A4 zrobione na 300 koni może być lżejsze od mojego paździocha - waży 1700kg Niemniej powoli skłaniam się do redstuff'ow chociaż wcale do nich nie jestem przekonany. Sprawdzam jeszcze kloce Tarox'a. Jeszcze trochę i zacznę szukać jakiegoś kit'u K-Sporta lub RS4 ;-)
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 To i ja się podepnę pod wątek. Pacjent to S4 B5 na ori zestawie. Zmieniłem tarcze i klocki, przód i tył. Tarcze ATE gładkie a klocki chyba Ferrodo Premier (nie jestem pewien bo te wstawił mechanior i wspomniał coś, że wstawił mocniejsze ) Tarcze przód się pogięły po 6k km i bynajmniej nie od wody... Uwaga, nie twierdzę, że tarcze ATE są złe - po prostu S4 wymaga czegoś wytrzymalszego niż zamiennik OEM, szczególnie jak ktoś ma ciężką nogę (kilka hamowań 200 -> 80 ). No i co tu teraz wybrać? Tarcze - kusząco przedstawia się Tarox F2000 (również cenowo) Brembo ORO - owszem super, tylko cena z kosmosu Klocki - no i tu pupa blada. Ferodo, Textar, Mintex nie mają wersji performance do tego zacisku. Pozostaje EBC, Tarox i inne do ściągnięcia za oceanu (np. hawk). Ściąganie ze stanów to średnia opcja bo raz, że trzeba czekać długo, a dwa, że jak coś się spsuje to patrz 1 Pytanie jakie klocki do tych tarcz wybrać lub jaki inny zestaw wart jest polecenia ? ATE nie nadają się z jakichś przyczyn do wielowahaczowego zawieszenia aluminiowego. Ani w audi ani w BMW, a wiem to od osoby, która mnóstwo sprzedaje od ATE. temat juz ktoś opisywał po mojemu jest bez sensu i mijający sie mocno z prawdą co ma alu zawieszenie do krzywienia sie tarcz????? przy krzywiących sie tarczach z przodu jest problem tego typu, ze jest złe odprowadzanie ciepła oraz słabe hamulce z tyłu słaby tył, mocniej dostaje w d.... przód, tarcza nagle robi sie gorąca i szybko stygnie przez to robi sie "koślawa" ot cały pic temat przerabiałem wielokrotnie, zawsze z takim samym skutkiem najlepszym przykładem jest tutaj ford sierra z i bez ABS-u bez, tarcza z przodu, bęben z tyłu, non stop pogięte przednie tarcze sierra z ABS-em nie miała tego problemu poniewaz miała tarcze z tyłu i przez to duzo mocniejsze hamulce tym samym przód nie dostawał tak mocno w d....
Cristoforo Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 tak na marginesie bardzo czestym przypadkiem pogiecia tarcz jest równiez krzywa minimalnie piasta i zakładanie nowej tarczy skutkuje ty samym bicie i krzywienie tarcz
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 piasta nie bedzie krzywa raczej żle oczyszczona
Cristoforo Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 piasta nie będzie krzywa raczej źle oczyszczona wystarczy że uderzysz w krawężnik kołem uderzenie boczne i może to skutkować delikatnym biciem na obwodzie
franio Opublikowano 30 Maja 2009 Opublikowano 30 Maja 2009 podsumowując: klocki Ate 20 tyś, choć można na nich zrobić dużo więcej, tarcze jeszcze oki, choć leciutko biją. Klocki do konca hamowały, nie paliły się. Teraz testuję klocki RoadHausa, na przodzie i tyle, cena spoko, zobaczymy w akcji. W przyszłości zamierzam popróbować tarcz brembo.
Alona Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 jak ktoś się non stop rozpędza i hamuje, to się nie dziwie nie wiem, zobaczymy, na razie 1000 przejechałam na nich i jestem zadowolona, wcześniej miałam ATE 30kk i strasznie piszczały pod koniec zuzycia...
franio Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 roudhause ni piszczy bo zamiast żelaza ma kevlar
szogun0 Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 Taaa jasne. To jest tańsza marka handlowa spod znaku TRW.
franio Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 nie prawda, RoadHause jest produkowany w usa i hiszpani, a Ate nawet w Markach.
Cristoforo Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 ten kto wymyslił klocki firmy ATE sam powinien na tym śmigać
franio Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 Ate może kiedyś było dobre, ale teraz chyba się zpsuło?
franio Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 dlatego teraz zakombinuję z tarczami brembo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się