Ravitix Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 A więc zapaliła mi się kontrolka silnika i ESP od czego to może być dodam że ESP nie mogę wyłączyć dopiero gdy zgasze silnik i odpale normalnie działa dodam gdy się ona pali przy 1800 obrotach trzęsie mi buda jak w traktorze jakims gdy zgasze odpale trzęsienie ustaje czy to mogą być wtryski? Dodam że moc została i auto nie kopci
Tracer39 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Było już to omawiane dziesiątki razy, poszukaj sobie.
sitar Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Najprawdopodobniej masz problem z pompowtryskami
piotrsob1 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Opublikowano 5 Stycznia 2019 Zamiast zgadywać podłącz auto pod jakiś przyrząd diagnostyczny i odczytaj błędy ze sterowników silnika i ABS/ESP. Daj screena lub zdjęcie z nimi, wtedy dopiero będzie można porozmawiać konkretnie o przyczynie
Ravitix Opublikowano 23 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2019 A wiec podłaczyłem do kompa i okazała sie zła korekta wtrysków elektryk kazał mi zmienić listwę wtryskowa oryginalna 400 zł mniej wiecej po wymianie unormowało sie ale dalej zapalił sie check i esp. Temat szukałem i nie mogłem znalesc wiec pisze tu wiec proszę o wyrozumiałość pisze to jak ja rozumiem
piotrsob1 Opublikowano 23 Stycznia 2019 Opublikowano 23 Stycznia 2019 10 minut temu, Ravitix napisał: A wiec podłaczyłem do kompa i okazała sie zła korekta wtrysków elektryk kazał mi zmienić listwę wtryskowa oryginalna 400 zł mniej wiecej po wymianie unormowało sie ale dalej zapalił sie check i esp. Temat szukałem i nie mogłem znalesc wiec pisze tu wiec proszę o wyrozumiałość pisze to jak ja rozumiem To w końcu jest dobrze czy źle ? Gdzie te zdjęcia czy tam screeny z parametrami i błędami przed i po wymianie listwy zasilającej pompki ? Chcesz by Ci udzielić wartościowych porad czy bawimy się w zgaduj zgadulę ?
kamil-vag Opublikowano 3 Lutego 2019 Opublikowano 3 Lutego 2019 Kocham te polskie tłumaczenia haha, na początek zrzuć pokrywę zaworów, przwczyść i podoginaj konektory pompowtrysków
piotrsob1 Opublikowano 4 Lutego 2019 Opublikowano 4 Lutego 2019 Najgorsze jest to że takie wynalazki potrafią pokazywać błędy całkiem z czapki wyjęte Zrób diagnostykę normalnym sprzętem ...
Ravitix Opublikowano 4 Lutego 2019 Autor Opublikowano 4 Lutego 2019 To zdj z Komputera kolegi u mechanika wcześniej jak byłem takie same pokazały wiec innych bym nie wstawił tu
Ravitix Opublikowano 6 Marca 2019 Autor Opublikowano 6 Marca 2019 Regulowalem wtryski spalanie unormowalo się konektorki też podoginalem i dalej to samo już nie mam pojęcia co to może być
kamil-vag Opublikowano 6 Marca 2019 Opublikowano 6 Marca 2019 No dobra a jakie są poszczególne wartości tych wtrysków na kanae 013 i 023 ? Znajdź kogoś z normalnym Vagiem, albo sam se kup kabelek za 30 zł i będziesz miał na miejscu a nie po mechanikach z magicznym sprzętem...
Ravitix Opublikowano 27 Marca 2019 Autor Opublikowano 27 Marca 2019 Mamy winowajce opiłki rozwaliły te części
piotrsob1 Opublikowano 27 Marca 2019 Opublikowano 27 Marca 2019 (edytowane) To się nazywa kompleksowa naprawa ...... Dałeś się naciągnąć na koszta rzędu 1/3 wartości auta ??? Jeżeli problem z granicznymi wartościami pompek występował na wszystkich czterech sztukach , to problemem najprawdopodobniej było za niskie ciśnienie paliwa w szynie paliwowej głowicy, trzeba było posprawdzać wszystko co może dawać taki objaw ( pompka w zbiorniku, tandempompa , filtr paliwa ). Oczywiście diagnozę zaczął bym od zmierzenia ciśnienia paliwa na króćcu pomiarowym tandemu ... Jeżeli nawet w układzie paliwowym pojawiły się opiłki to pompki są na nie wyjątkowo odporne ( przez sitka w nich zdecydowana ich większość się nie przedostanie ). Dla tego wątpię by problem był w samych pompkach. P.S. Pany te nasze auta to stare paździerze już są i wydawanie takich kwot na ich naprawę zakrawa mi na nonszalancję A przynajmniej nie ma to uzasadnienia ekonomicznego.... Edytowane 27 Marca 2019 przez piotrsob1
george Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Wujek w AVF przerabiał ten sam wątek - Check Engine i ESP oraz drgania na jałowym. Tandem pompa rozszczelniła się, zacięgnęło olej i zabiło pompki, tak to jeszcze pożyłyby. Regeneracja + płukanie baku etc. + robota + pompa wstępna, wszystko zamknęło się w 2650 zł. U Ciebie tandem pompa 1300 zł .? Pierburg to maksymalnie 900 zł..
piotrsob1 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 W dniu 1.04.2019 o 03:08, void napisał: Wujek w AVF przerabiał ten sam wątek - Check Engine i ESP oraz drgania na jałowym. Tandem pompa rozszczelniła się, zacięgnęło olej i zabiło pompki, tak to jeszcze pożyłyby. Regeneracja + płukanie baku etc. + robota + pompa wstępna, wszystko zamknęło się w 2650 zł. U Ciebie tandem pompa 1300 zł .? Pierburg to maksymalnie 900 zł.. Bogatemu wszystko wolno Jakby spokojnie poszukał to za tysiaka by wyrwał cztery używane pompki razem z tandempompą i całość naprawy ogarnął za połowę tej ceny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się