przem8 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Zrób log turbo z odpiętą wtyczką n75.
Vexart Opublikowano 12 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2019 Jutro postaram się zrobić. Który to blok pomiarowy?
Łukasz13 Opublikowano 12 Stycznia 2019 Opublikowano 12 Stycznia 2019 (edytowane) 8 godzin temu, Vexart napisał: Statyczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_a9kjX.html http://vaglogi.pl/log-001_003_1W0pH.html Dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-002_033_VUjCXe.html http://vaglogi.pl/log-003_020_p5v916v.html http://vaglogi.pl/log-115_118_CD91o.html Sprawdz szczelność dolotu, możliwe że gdzieś dziury, są dv sprawna?, turbo niedoładowywuje wiec przepływu brakuje. Zrób 118 z odpieta wtyczką n75. Edytowane 12 Stycznia 2019 przez Łukasz13
Vexart Opublikowano 12 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2019 (edytowane) Ok popatrzę czy nie ma gdzieś dziur. Dv powinno być sprawne. Mam już downpipe jak będę miał wolny czas wymienię. 118 też od 1500 do odciny? Edytowane 12 Stycznia 2019 przez Vexart
Vexart Opublikowano 13 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2019 Zrobiłem: http://vaglogi.pl/log-118_axA6s.html
bartez90 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Opublikowano 13 Stycznia 2019 Wg do regulacji. Powinien ładować 0,3b, a jest w peaku 0,23.
Vexart Opublikowano 13 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2019 Jeżeli chce zmienić turbine to jest sens regulować wg w tej co teraz jest? Sprawdzić jeszcze kompresje??
cysiek18 Opublikowano 14 Stycznia 2019 Opublikowano 14 Stycznia 2019 8 godzin temu, Vexart napisał: Jeżeli chce zmienić turbine to jest sens regulować wg w tej co teraz jest? Sprawdzić jeszcze kompresje?? Jak chcesz podchodzić do modów, zmiana turbiny itp. to dobrze by było żeby silnik był w dobrej kondycji. W innym przypadku możesz się rozczarować, że nie ma tyle mocy ile potencjału ma turbina. Żeby osiągnąć dobre wyniki, trzeba wszystko posprawdzać i naprawić. Kompresję jak najbardziej warto zmierzyć.
Vexart Opublikowano 14 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2019 (edytowane) To Co jeszcze sprawdzić w silniku? Jak sprawdzić kondycje silnika ogółem? Edytowane 14 Stycznia 2019 przez Vexart
Vexart Opublikowano 15 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2019 To mam komuś zapłacić za takie informacje czy jak? Pomoże ktoś?
bartez90 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Dostales odpowiedz zeby sprawdzic kompresje. Wiec to sprawdz. Wszystko inne (szczelnosc dolotu, swiece, n75, dv, przeplywka itp) czy jest sprawne wyjdzie podczas robienia programu na hybrydzie.
Vexart Opublikowano 15 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2019 Myślałem że może coś jeszcze.
soul87 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Forum w 100% Ci mechanika i ogarniętej osoby która faktycznie dotknie auta nie zastąpi ...
Vexart Opublikowano 15 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2019 Jak na razie mechanik nie potrzebny. Kompresję zmierzę sam. Zamówiłem manometr do kompresji, na piątek powinien być. Pomiar na zimnym czy ciepłym?
dayd_4 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Opublikowano 15 Stycznia 2019 1 godzinę temu, Vexart napisał: Jak na razie mechanik nie potrzebny. Kompresję zmierzę sam. Zamówiłem manometr do kompresji, na piątek powinien być. Pomiar na zimnym czy ciepłym? Ciepły silnik, gaz do podłogi, aku. naładowany, wszystkie świece wykręcone, powtarzasz czynność 3 razy.
Vexart Opublikowano 16 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2019 Tak teraz się zacząłem zastanawiać czy taki miernik za 50 zł dobrze zmierzy kompresję. Napewno zaniży bo zwiększy komorę spalania. Ale czy będzie w miarę dokładny
Dev Opublikowano 16 Stycznia 2019 Opublikowano 16 Stycznia 2019 23 godziny temu, dayd_4 napisał: Ciepły silnik, gaz do podłogi, aku. naładowany, wszystkie świece wykręcone, powtarzasz czynność 3 razy. a gaz do podłogi po co ?
Dev Opublikowano 16 Stycznia 2019 Opublikowano 16 Stycznia 2019 1 minutę temu, dayd_4 napisał: Żeby przepustnica była otwarta. aaaaaa... na pewno bedzie
cysiek18 Opublikowano 17 Stycznia 2019 Opublikowano 17 Stycznia 2019 8 godzin temu, Dev napisał: aaaaaa... na pewno bedzie Przy mechanicznej przepustnicy może pomoże, ale w elektronicznej masz rację, bez sensu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się