WiesiekM Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Pozwólcie, że jako mało znający się, nieśmiało zapytam... Czy ogólnoklubowe dążenie do ET35 zostało oparte na doświadczeniu klubowiczów w tym względzie? Zacząłem przyglądać się zakładanym oryginalnie do A4 felgom i jakoś nie mogę znaleźć żadnej z takim ET. Czy to oznacza, że oryginalne felgi, są już na maxa wsunięte wgłąb i jedyne pole manewru to wysunięcie ich na zewnątrz? A może decydujące są względy czysto estetyczne?
Dibo Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Pozwólcie, że jako mało znający się, nieśmiało zapytam... Czy ogólnoklubowe dążenie do ET35 zostało oparte na doświadczeniu klubowiczów w tym względzie? Zacząłem przyglądać się zakładanym oryginalnie do A4 felgom i jakoś nie mogę znaleźć żadnej z takim ET. Czy to oznacza, że oryginalne felgi, są już na maxa wsunięte wgłąb i jedyne pole manewru to wysunięcie ich na zewnątrz? A może decydujące są względy czysto estetyczne? Poprostu jak kupisz felgę z ET35 masz komfort że nie musisz się martwić czy jak założysz większe hamulce to będzie Ci coś tarło od wewnątrz. No i względy estetyczne za takim ET przemawiają (wiele zależy też od szerokości felgi). Poza tym jest trochę felg na rynku z takim ET, niekoniecznie ori. Dlatego trochę osób ma takie ET i je proponuje. A co do doświadczenia to sam mam takie ET i jestem zadowolony
abewwa Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Witam Serdecznie wszystkich SZukałem, i wreszcie znalazłem felgi ori 17x8,5J 5x112 ET50. otwór centrujacy 57,1mm Podobno pochodzą od TT. Teraz pytanie moje : Jaką gumę naciągnąć najlepiej? Czy uda mi sie załozyć 215/45R17 czy lepiej 215/50R17 - chce jak najwęższą bo mały silnik i żeby nie obcierały. Z góry dzieki za podpowiedzi.
slaweq Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 abewwa dystanse będą Ci potrzebne bo przy ET 50 może obcierać.
Dibo Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Witam Serdecznie wszystkich SZukałem, i wreszcie znalazłem felgi ori 17x8,5J 5x112 ET50. otwór centrujacy 57,1mm Podobno pochodzą od TT. Teraz pytanie moje : Jaką gumę naciągnąć najlepiej? Czy uda mi sie załozyć 215/45R17 czy lepiej 215/50R17 - chce jak najwęższą bo mały silnik i żeby nie obcierały. Z góry dzieki za podpowiedzi. Co do opon to 215/45 albo 225/45 dasz radę założyć. Jako że felga jest 8,5" to 225/45 będą lepsze. 215/50 odpuść bo będzie za dużo przekłamywać.
paulo77 Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 SZukałem, i wreszcie znalazłem felgi ori 17x8,5J 5x112 ET50. otwór centrujacy 57,1mm Jaką gumę naciągnąć najlepiej? Czy uda mi sie załozyć 215/45R17 czy lepiej 215/50R17 - chce jak najwęższą bo mały silnik i żeby nie obcierały. Ostatnio zakupiłem fele 18" 8,5 J i powiem szczerze, że do tej felgi opona o szerokości 225 to minimum a najlepiej powinna być szersza 235 lub 245. Tak więc bierz te które podał Dibo 225/45, spokojnie na nich pojeździsz z tym silnikiem. Ja mam taki sam silnik w B6 i jeżdzę na 225/40/18 ", wiadomo, że szału prędkości nie ma ale wygląd
slaweq Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Panowie robicie Wątek jest o ET a nie o oponach
paulo77 Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Zamówiłem felgi 8,5 x18" ET 40, oponki bedą 225/40/18 I jak ta felga będzie pasić do B6, tzn czy nie bedzie wystawać ? Miałem dać znać po założeniu. Felgi kupione, oponki założone i moim zdaniem jest idealnie bez żadnych dystansów. Koła nie są schowane anie nie wystają czyli ET 40 pod felge 8,5J x 18" pasuje jak ulał
Nikolas4 Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Kupiem do swojego Audi S4 B5 Avant 19" BBS Le-Mans - 8,5 cala ET35 - jednak się okazało że felga leży na przednim zacisku, po założeniu 8mm dystansów jest ok((( Z tyłu było ok i bez dystansów. Po założeniu 5 mm dystansów felga nadal ocierała o zacisk, więc zostawiliśmy 8mm i jest wszystko dobrze ale koła wystają ponad błotnik i ocierają przy załadowanym aucie((( Postanowiłem sprzedać koła i teraz pytanie: 1) Z jakim ET najlepiej kupić felgi 19"ki i ile muszą mieć cali aby się obeszło bez dystansów i nic nie wystawało i ocierało w S4 B5? 2) Z jakim ET najlepiej kupić felgi 18"ki i ile muszą mieć cali aby się obeszło bez dystansów i nic nie wystawało i ocierało w S4 B5? Znalazłem też felgi 18"ki od S4 B6 - ale mają 8X18 ET 45 lub 48 - czy będą takie pasować i nie będą ocierać o przedni zacisk? Pogubiłem się z tym wszystkim i czekam na wasze rady... Nik
Dibo Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 U Ciebie jest problem bo w eSie masz duże zaciski i ET musi być dużo mniejsze niż w zwykłej A4. Po tym co napisałeś (jakie było ET i dystanse) to wychodzi że powinieneś szukać ET27. Jeszcze powiedz ile felga wystaje.
Nikolas4 Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Przy BBSach ET35 i 8mm dystans - koło wystawało dosłownie milimetr - ale wystawało. Czyli rozumiem że przy 18kach i 19kach ET30 było by ok?? No i ile cali 8 czy 8,5? Bo sam już nie wiem jakich felg mam szukać((
Dibo Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Przy ET30 będzie tak jak przy ET35 i 5mm zacisku czyli jak napisałeś będzie lekko ocierało. Dlatego szukaj z maksimum ET27 bo to odpowiada kombinacji ET35 i 8mm dystansu. A co do szerokości felgi to pewnie pozostaje Ci 8". Najlepiej jak się wypowie jakiś inny właściciel eSy jaką ma kombinację u siebie.
Nikolas4 Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Dzięki za wskazówki - czyli 8 cali byłoby w sam raz i ET27 - Nie wspomniałem jednak że mam nowe tarcze i klocki - wymieniłem tydz. temu więc przy 5mm brakowało mniej niż pół mm i nie ocierało by o zacisk - tak mysle że jak bym zahamował z 200km/h do zera to było by w sam raz)))...przy ET30))) Tylko gdzie ja takie 19ki znajdę(((( No to może jeszcze jakiś właściciel S4 B5 się odezwie i podzieli się doświadczeniem...
Yelo Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Dziwi mnie, że przy ET 30 ocierało o zacisk w S4... Może to kształt felgi był jakiś wyjątkowo dziwny
Nikolas4 Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Dziwi mnie, że przy ET 30 ocierało o zacisk w S4... Może to kształt felgi był jakiś wyjątkowo dziwny Gdyby klocki miały ze 2 tygodnie ET30 było by idealne - felgi to BBS Le-Mans: http://www.clublexus.com/gallery/data/500/13543PICT0497.JPG - pozatym dystanse 50mm były stare więc nikt nie wie czy napewno miały równo 50mm...Mysle że felga z ET 30 była by ok - tylko wybór niewielki - jest 19ka od S5 ale ma 8,5 cala - więc mam spory problem(((
Dibo Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Gdyby klocki miały ze 2 tygodnie ET30 było by idealne - felgi to BBS Le-Mans: http://www.clublexus.com/gallery/data/500/13543PICT0497.JPG Z tymi BBSami i ich ET przy 5mm dystansie nie jest tak źle. Pomyśl czy ich czasem nie zostawić Ewentualnie poszukaj 6mm dystansów.
schmielu Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 Witam, mam zamiar kupić felgi 18" 8J ET32, otwór piasty 57mm, 5*112mm oczywiście, rozmiar opon 225/40. Mam pytanie czy nie będą felgi za bardzo wystawały obcierały w moim B5? 1
jacekdk Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 ale sie naczytalem i nie znalazlem odpowiedzi dla Ciebie Plan mam taki : opony 225/40/18 felgi 18, 8,5J ET29 jaki bedzie tego rezultat ?
Dibo Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 Witam, mam zamiar kupić felgi 18" 8J ET32, otwór piasty 57mm, 5*112mm oczywiście, rozmiar opon 225/40. Mam pytanie czy nie będą felgi za bardzo wystawały obcierały w moim B5? Powinno być
schmielu Opublikowano 19 Marca 2009 Opublikowano 19 Marca 2009 Ok dzięki, a bardzo śmiesznie to będzie wyglądało przy ori zawiasie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się