kamil-vag Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 (edytowane) No i właśnie kij wie czy nie została strzelona gdzieś jakaś gafa... jeszcze tak myślę, błąd z bogatej mieszanki... może gdzieś leje paliwo bokiem po gnieździe... a z tego co wiem jak wtrysk leje, to korekcja mimo wszystko też idzie w górę, by wyrównać pracę motorówki... lejący wtrysk, to brak poprawnego wybuchu mieszanki paliwowo-powietrznej... uciekające paliwo powoduje wzrost bip na tym cylindrze, a złe spalanie mieszanki wzrost korekty... tak teoretyzuje tylko Edytowane 28 Stycznia 2019 przez kamil-vag
piotrsob1 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 8 minut temu, DamianG94 napisał: Teraz zastanawiają mnie te wysokie ujemne bipy na każdym z cylindrów spróbujemy podmienić vacu pompe bo podobno założona jest z 1.9. Przy takich objawach to na pewno nie jest wina pompy tandemowej ...
piotrsob1 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Może też być problem z luzem na łożyskiach igiełkowych dźwigienki pompowtryskiwacza
DamianG94 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2019 17 minut temu, piotrsob1 napisał: Może też być problem z luzem na łożyskiach igiełkowych dźwigienki pompowtryskiwacza To też odpada bo to już też było sprawdzanie. Kąt pompek ustawiony na 180 stopni każdy i tylko z 1 jest problem
DamianG94 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2019 A dlaczego te bipy są tak wysoko na minusie?
piotrsob1 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Bo ten typ tak ma Mam podobne i jest wszystko OK
TomekTdi Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 W dniu 2019-01-28 o 16:41, DamianG94 napisał: A dlaczego te bipy są tak wysoko na minusie? Coś udało się rozwiązać ?
DamianG94 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2019 Podmienilem przepływke wyczyscilem egr i spadło do 1.5mg nie jest idealnie ale lepiej niż 3 które było.
TomekTdi Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 52 minuty temu, DamianG94 napisał: Podmienilem przepływke wyczyscilem egr i spadło do 1.5mg nie jest idealnie ale lepiej niż 3 które było. I już nie gaśnie i jeździ w miare normalnie ?
DamianG94 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2019 Nie było problemu z tym że gaśnie czy nie równo pracuję bo chodził idealnie i moc też była tylko chodziło o tą wysoką korektę i za bogatą mieszankę którą zgłaszała sonda
kamil-vag Opublikowano 31 Stycznia 2019 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Nie widzę za bardzo zależności między EGR/MAF a korektami... musiałby by być to skrajny przypadek, gdzie MAF zawyżał by sporo wymuszając większą dawkę paliwa... tylko dlaczego akurat na ten 1 cyl... W sumie to możesz zrobić zestaw logów, a nawet już na początku mogłeś wrzucić, byśmy zobaczyli czy pozostałe parametry w normie... Statyczne 001+004 013+018+023 (dłuższy) na zimnym i na ciepłym i jak masz jak dynamiczny 003+008+011
DamianG94 Opublikowano 22 Lutego 2019 Autor Opublikowano 22 Lutego 2019 No i problem wrócił z tą różnicą że teraz gdy odpalam auto ma jakby problem z odpaleniem. Korekcja wzrosła do 2.8 dalej na 2 cylindrze. Trzepie lekko buda na biegu jałowym. Posiedziałem trochę na vcds i zainteresował mnie EGR 1 zdjęcie to lekkie telepanie budą, to 2 jak już naprawdę zaczyna ją szarpać. I wtedy bipy na 2 cylindrze idą do ponad -70 tak normalnie mają około - 40 do - 60. Ktoś ma jakiś pomysł?
DamianG94 Opublikowano 22 Lutego 2019 Autor Opublikowano 22 Lutego 2019 Tutaj jeszcze zdjęcie z przepływki która też jest ponad normą
kamil-vag Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 Masz jakąś gwarancję na te wtryski ?
kamil-vag Opublikowano 22 Lutego 2019 Opublikowano 22 Lutego 2019 To reklamuj albo wtryski,albo montaż
DamianG94 Opublikowano 22 Lutego 2019 Autor Opublikowano 22 Lutego 2019 (edytowane) To problem z wtryskami? Skoro na starych było to samo podmieniajac ten 2 z dużą korekcją na wtrysk z 4 tez nic się nie zmieniło Edytowane 22 Lutego 2019 przez DamianG94
Marcin28176 Opublikowano 24 Lutego 2019 Opublikowano 24 Lutego 2019 (edytowane) Która sonda zgłasza błąd ? Jaki blad? P0296? Jak spalanie ? Nie wzrosło? Edytowane 24 Lutego 2019 przez Marcin28176
DamianG94 Opublikowano 27 Lutego 2019 Autor Opublikowano 27 Lutego 2019 W dniu 25.02.2019 o 00:12, Marcin28176 napisał: Która sonda zgłasza błąd ? Jaki blad? P0296? Jak spalanie ? Nie wzrosło? Zgłasza błąd 1 sondy to jest ta od góry dpfu. A co do błędu to zgłasza za bogatą mieszankę i chyba ten kod błędu ale nie pamiętam teraz a nie mam dostępu do auta.
adam25sl Opublikowano 28 Stycznia 2022 Opublikowano 28 Stycznia 2022 Witam widze temat dość stary ale czy udało sie rozwiązać problem? Mam obecnie to samo u siebie w aucie A4 B7 2.0TDI BPW wymieniona wiazka, regeneracja pompek a 4 cylinder ciagle pokazuje ze leje za duzo do tego rano problemy z odpaleniem auta pompa vacum wymieniona.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się