Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SrEbRnA sTrZaŁa Audi A4 B7 1.8T Quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
21 godzin temu, xeo151 napisał:

Zastanawiam się właśnie nad sprężynami na tył i jedyne jakie uważam, że byłyby dobre z LPG to klasa wagowa 13. Znalazłem takie Suplex 03329 ( AUDI (8E0 511 115 FQ) ). Cena za sztukę 250 zł więc drogo.

Nic innego nie znalazłeś? A einbach? Albo Kayaby?

Opublikowano
3 godziny temu, matix608 napisał:

Nic innego nie znalazłeś? A einbach? Albo Kayaby?

Z 12 klasy było więcej i ok 150 zł sztuka, ale myślę że do nas trzeba ładować 13 bo waga butli + gaz + pasażer i czasami ładunek w bagażniku. Ciężko mi powiedzieć czy na 12 nadal nie będzie tył za bardzo siedział, przydałby się jakiś pomiar nacisku na tylną oś.

Opublikowano

Ale pamiętaj że nasze sprężyny też miały już swoje lata i jak się założy taka klasa 12 ale nową to może być dobrze

Opublikowano
8 minut temu, matix608 napisał:

Ale pamiętaj że nasze sprężyny też miały już swoje lata i jak się założy taka klasa 12 ale nową to może być dobrze

Tu jest problem bo niektóre zamienniki mają jakby uniwersalne oznaczenie klasy 11 i 12 więc pewnie będzie to zwykły szajs. Najlepiej byłoby kupić 13 używki za parę zł, ale ciężko znaleźć.

Opublikowano (edytowane)

Po ciężkim miesiącu w końcu prace dobiegły już prawie do końca. Była to naprawdę jedna z najgorszych prac jakie można robić przy aucie, bardzo żmudna, pracochłonna i co gorsza pochłaniająca bardzo ale to bardzo dużo czasu łączny czas jaki mi to zajęło to kilkanaście godzin ale zrozumieją to tylko Ci którzy nie trawią jak ja zapieprzenia wszystkiego barankiem z bolla.

 

Także zaczynamy

 

 

KONSERWACJA PODWOZIA

 

Etap 1 (zdjęcie plastików i ocena pracy która mnie czeka)

20191004_165602.jpg

 

20191004_165610.jpg

 

20191004_165614.jpg

 

20191004_165620.jpg

 

20191004_165634.jpg

 

20191004_165830.jpg

 

20191004_174946.jpg

 

20191004_174946.jpg

 

 

 

 

 

 

 

20191004_182717.jpg

 

20191004_182814.jpg

 

20191005_102058.jpg

 

ETAP 2  - po demontażu osłon, jak widać miałem trochę rudej do pozbycia się a więc leciałem po kolei z wyszlifowaniem wszystkiego ile się da maszyną potem papier ścierny, na końcu wszystko zostało pokryte preparatem blokującym rdzę APP R-STOP

20191007_183341.jpg

 

20191007_183352.jpg

 

 

 

20191007_183409.jpg

 

 

 

20191007_183413.jpg

 

20191007_183417.jpg

 

ETAP 3 - Podkład epoksydowy Novol - 2 warstwy (24 godzinna przerwa między warstwami)

20191010_142754.jpg

 

20191010_142930.jpg

 

20191010_142937.jpg

 

20191010_142946.jpg

 

20191010_143007.jpg

 

20191010_142957.jpg

 

20191010_143103.jpg

 

Etap 4 - Dwie warstwy Srebrnej farby akrylowej

20191015_095251.jpg

20191015_095324.jpg

20191015_095313.jpg

20191015_095319.jpg

20191015_095310.jpg

20191015_095302.jpg

 

Etap 5 - Dwie warstwy Valvoline Tectyl Bodysafe ( jak już pisałem we wcześniejszych postach jeden z najbardziej polecanych preparatów na rynku oczywiście malowane było dwiema warstwami)

 

20191018_100037.jpg

 

20191018_100050.jpg

 

20191018_100058.jpg

 

 

20191018_100110.jpg

 

20191018_100120.jpg

 

20191018_100237.jpg

 

20191018_100252.jpg

 

20191018_100300.jpg

 

20191018_100139.jpg

 

Etap 6 - Malowanie elementów zawieszenia czarną farbą przemysłową ( jako że miałem już łatwy dostęp do wszystkiego i moja konserwacja trwa już miesiąc powiedziałem że zrobię coś z elementami zawieszenia na których pojawiła się korozja albo z których zszedł już gdzieniegdzie lakier. Pojechałem do lakiernika porozmawiałem i wybór padł na farbę przemysłową - namieszał mi litr za 100 zł przyznam że sporo ale mówił że to porządna farba a więc mówię dobra robimy. Także wstawiam już zdjęcia jak jest cały poskładany z tłumikiem jedynie bez przedniej osłony silnika.

 

20191021_163839.jpg

 

20191021_163842.jpg

 

20191021_163852.jpg

 

20191021_163856.jpg

 

 

20191021_163903.jpg

 

 

20191021_163922.jpg

 

20191021_164051.jpg

 

Podsumowując jak już wspomniałem nie pamiętam kiedy jakiekolwiek moje auto trzymałem miesiąc na kanale. Włożyłem w tą konserwację ogromną ilość czasu, pracy oraz serca mam nadzieje że widać jakieś efekty i że audi będzie jeździć jak najdłużej :)

 

 

 

 

 

Edytowane przez matix608
  • Pomoc techniczna 5
Opublikowano

No powiem Ci, że kawał roboty odwaliłeś:oklasky:

Pięknie..

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Bardzo dobra robota jakby to powiedział majster :brawo:

Włożyłes ogromna ilość pracy i serca ale teraz na pewno się odwdzięczy :thumbup1:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

super praca!!!;)

ale powiem Ci że sporo było tej korozji. u siebie jak wrzucałem quattro to miałem tylko w jednym miejscu delikatnie..

na drugi rok też chcę zabezpieczyć podwozie, ale sankami wyjadę żeby mieć lepszy dostęp..

zrobiłem nadkola w tym roku zainspirowany twoją pracą!!;) oby tak dalej z autem się obchodzić:) pozdro:)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dziękuję Panowie za miłe słowa Dudek było trochę ale to była powierzchowne rdza blacha jest zdrowa. Tak czy siak myślę że teraz już jest lepiej zakonserwowany niż gdy z fabryki wyjechał bo tak wiadomo jak dziś robią. Natomiast nie ma co czekać najgorszą moim zdaniem robotę już zrobiłem więc lecimy dalej. 

 

Panowie potrzebuje waszej pomocy jako że dostałem naprawdę niezły kupon ma ali to mam zamiar zamówić żeby wypróbować jakieś żarówki myślałem o H7 albo o postojowych. 

Możecie mi dac jakąś radę może macie coś sprawdzonego? Jest wiele aukcji które nawet Polacy chwalą nawet z tym canbusem co błędu nie wywala.

 

Ją myśle o tej aukcji 

  Ale wytlumaczcie mi jak to się podłącza skoro tam leci dodatkowy kafelek sorki że głupie pytania ale jeśli chodzi o żarówki to jestem totalnie ciemny. 

 

Uprzedzajac pytania tak wiem że osram i philips ma najlepsze i pewnie kupię takie jak moje się spała ale jak mówię mam naprawdę niezły kuponik gdzie jak wydam 60 to zapłacę 30 także z ciekawości chciałbym coś zamówić. Napewno wezmę w5w na postojowe światło o takie:

 

https://s.click.aliexpress.com/e/rbPE8igNV

Opublikowano
13 godzin temu, matix608 napisał:

Podsumowując jak już wspomniałem nie pamiętam kiedy jakiekolwiek moje auto trzymałem miesiąc na kanale. Włożyłem w tą konserwację ogromną ilość czasu, pracy oraz serca mam nadzieje że widać jakieś efekty i że audi będzie jeździć jak najdłużej :)

Brawo Ty ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Kolego, piękna robota. Jestem pod ogromnym wrażeniem :oklasky:

Chętnie bym oddał auto na konserwację do Ciebie :lol:

Temat dalej obserwowany, pozdrawiam :hi:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
57 minut temu, rosati napisał:

Kolego, piękna robota. Jestem pod ogromnym wrażeniem :oklasky:

Chętnie bym oddał auto na konserwację do Ciebie :lol:

Temat dalej obserwowany, pozdrawiam :hi:

Miesiąc spędzony w kanale bezcenny.

Szykuj grube miliony, może skusisz kolegę ?

Edytowane przez krzysiek_f
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Chłopaki już i tak mi się oberwalo od narzeczonej że całe popołudnie i weekend spędzam w garażu nawet w niedzielę tam idę :grin:

 

Na moje nieszczęście wpadla mi jeszcze teraz tą wymiana sprężyn + gumy góra i dół, przeglad gazu mnie czeka po 10 tys km ;-) takze pomalu cos sie dlubie ale brakuje tego czasu :/ 

Opublikowano
10 godzin temu, matix608 napisał:

Chłopaki już i tak mi się oberwalo od narzeczonej że całe popołudnie i weekend spędzam w garażu nawet w niedzielę tam idę

Przyzwyczj się do tego. Większość z nas to przechodziła. Powodzenia. 

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Trzeba to jakoś pogodzić :D

 

wstawię jeszcze zdjęcia nadkoli po całej akcji konserwacja :-)

 

20191023_075051.jpg

 

20191023_075226.jpg

 

20191023_075402.jpg

 

Także tak to na dzień dzisiejszy wygląda :decayed:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wszystko fajnie, ale malowanie tych zacisków to .... :decayed: ... :whip2:  

Opublikowano

Napewno wyglądają lepiej niz zwykle nie pomalowane 

A może kiedyś wpadnie swap na 320 ^^

 

Sprężyny Lesjofors i Ori gumy zamówione u Marcina z Pro Choise

Mam nadzieję że w piątek będę już je miał u siebie i zabiorę się za wymianę 

W następnym tygodniu wybieram się do Silesia Cars na przegląd gazu po 10 tyś km

 

Dziś autko dostało małe spa + ręczne mycie + wosk collinite 476s

Opublikowano (edytowane)

Chodziło mi o "naciapanie" na klocki farby i sama struktura lakieru (np. prawy przód) jaka wylała się na zacisku :D Może przy takim doświetleniu foto tak to ihmo słabo wygląda a na "żywo" jest lepiej :):wink:

Edytowane przez M@rcin
Opublikowano

Z daleka i jeszcze przez felgę na 100% wygląda lepiej hebel niż bez koloru ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...