Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Nagły komunikat braku ciśnienia oleju podczas jazdy - OIL PRESSURE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kuzyn ma A6 BLB i mowil mi ze 2 razy zapalila mu sie kontrolka oleju !! ale na zolto, po dolaniu przez niego oleju zgasla, tak mi relacjonowal.

Czy to oznacza ze przez chwile moglo nie byc smarowania, tj naped pompy nie pracowal i po chwili zaczal ?

Chodzi mi o zolty kolor kontrolki, myslalem za ma palic sie czerwona ale moge sie mylic i dlatego pytanie embarrassed

Opublikowano

Kuzyn ma A6 BLB i mowil mi ze 2 razy zapalila mu sie kontrolka oleju !! ale na zolto, po dolaniu przez niego oleju zgasla, tak mi relacjonowal.

Czy to oznacza ze przez chwile moglo nie byc smarowania, tj naped pompy nie pracowal i po chwili zaczal ?

Chodzi mi o zolty kolor kontrolki, myslalem za ma palic sie czerwona ale moge sie mylic i dlatego pytanie embarrassed

to znaczy ze bylniski san oleju.Ten model ma czujnik ktory o tym informuje wlasnie w taki sposob.

Opublikowano

KOLEDZY.PILNUJCIE ZAWLECZEK OD ZABEZPIECZENIA ZABIERAKA PRZED WYSUNIĘCIEM Z POMPY OLEJOWEJ- DOTYCZY TYCH KTÓRZY KORZYSTAJĄ Z REGENERACJI WAŁKA I PRZESYŁAJĄ CAŁE MODUŁY...

kolejny raz osoba wysyłająca moduł do naprawy zdziwiona była brakiem zawleczki(nie wiem czy to jest nieuwaga mechanika który naprawia Wam auto czy Wasza...?[br]Dopisany: 03 Sierpień 2010, 18:45_________________________________________________Witam.Od dnia dzisiejszego wałek wyrównoważający(balansujący) regenerowany jest pod zabierak o dł 10 cm. Stary(7,7 cm) o symbolu 03G115281D poszedł w niepamięć (brak produkcji).Tym samym otwór sześciokątny w wałku wyrów. jest głębszy i daje większą żywotność.

Opublikowano

Kurcze przestudiowalem juz kilka tematow na temat silnika BLB.

Zaczynam rozumiec coraz wiecej no a ze jestem z 3city to jak wroce z tyry zadzwonie do pana tomka.

Po tych wszystkich dewagacjach odnosnie naprawy, zmiany na BKD czy tez kompletnego zestawu z Aso wybieram wstepnie opcje wymiany badz regeneracji orginalnej konstrukcji swojej kobylki.

Tymczasem widze jakas nowosc odnosnie setu za 1100 - zakonczyli produkcje walka <---- mozesz roszerzyc temat jakie sa teraz tego konsekwencje mozliwosci naprawy.

Jak narazie moja strzala przelatala 171 tys, mam ja od 2 lat i od przebiegu 130 tys jest ze mna i jak narazie nic jej nie dolega <--- oby tak dalej :cool1: jednak podczas jesiennego przegladu korci mnie skontrolowac wszystko.

Zadzwonie na dniach

Opublikowano

jak wyglada kwestia twardosci uzupelnionego materialu???

Opublikowano

KOLEDZY.PILNUJCIE ZAWLECZEK OD ZABEZPIECZENIA ZABIERAKA PRZED WYSUNIĘCIEM Z POMPY OLEJOWEJ- DOTYCZY TYCH KTÓRZY KORZYSTAJĄ Z REGENERACJI WAŁKA I PRZESYŁAJĄ CAŁE MODUŁY...

kolejny raz osoba wysyłająca moduł do naprawy zdziwiona była brakiem zawleczki(nie wiem czy to jest nieuwaga mechanika który naprawia Wam auto czy Wasza...?[br]Dopisany: 03 Sierpień 2010, 18:45_________________________________________________Witam.Od dnia dzisiejszego wałek wyrównoważający(balansujący) regenerowany jest pod zabierak o dł 10 cm. Stary(7,7 cm) o symbolu 03G115281D poszedł w niepamięć (brak produkcji).Tym samym otwór sześciokątny w wałku wyrów. jest głębszy i daje większą żywotność.

NAPRAWA POMP OLEJOWYCH 2.0 TDI.GWARANCJA 1 ROK.

Witam to jaki jest nr nowego 10-cm zabieraka?

Opublikowano

Czyli można go stosować zamiast D ? Zmieści się? będzie pasował ? Przez etkę wychodzi D Pytam czysto teoretycznie Wymieniałem w 2009 z literką D :gwizdanie:

Opublikowano

stary miał końcówkę D , nowy ma E

zadalem koledze pytanie...._________________________________________________

jak wyglada kwestia twardosci uzupelnionego materialu???

Opublikowano

ZuKeRs - ja z uporem maniaka będę jednak wszystkim radził całkowite pozbycie się zabieraka raz na zawsze a nie pół środki, ale zrobisz jak będziesz uważał za słuszne.

Opublikowano

ZuKeRs ja bym na początek sprawdził stan wałków i dopiero później podjął decyzję co z tym fantem zrobić. Ale na pewno nie była by to regeneracja wałka, bo takim sposobem eliminujesz tylko skutek wady całego układu. Poza tym jak już byś chciał regenerować wałki, to wypadało by jeszcze dać nowy napinacz i łańcuch, którego nowego nie kupisz.

Opublikowano

To dziwne że ostatnio sprzedałem mój używany łańcuch, bo kolo co go potrzebował nie mógł go dostać w ASO. A jak wygląda sprawa z kołem zębatym na wał do BLB?

Opublikowano

Koło na wał jest niedostępne. Reszta części pewnie też przestanie być dostępna, ale jeszcze niedawno była osiągalna (miesiąc temu załatwiałem znajomemu).

Opublikowano

jeŚli chcesz prześlę Ci materiał do zbadania- ma od 380 do 430 HB

w walek wspawujesz odpowieni profil z materialu o powyzszej twardosci czy uzupelniasz material stopniowo napawaniem?

wieniec kola zebatego nie ulega rozhartowaniu w czasie tego procesu?

Opublikowano

ZuKeRs - ja z uporem maniaka będę jednak wszystkim radził całkowite pozbycie się zabieraka raz na zawsze a nie pół środki, ale zrobisz jak będziesz uważał za słuszne.

tez jestem takiego zdania Piero jakosc to slowo klucz u mnie,

jednak bez przesady, nie dajmy sie zwariowac, to jest tylko auto i nie mam zamiaru robic remontu tak aby przelatalo kolejne 200tys, tymbardziej niemam zadnych objawow ze u mnie cokolwiek zlego zaczyna sie dziac, podejrzewam ze moze cos byc czytajac statystyki na forum :evil: .

zobaczymy jak co wyjdzie podczas przegladu jesien :cool1: :cool1:

Opublikowano

tomek 509174141 zgłoś się do mnie, a przekaże Ci pewien pomysł na rozwiązanie połaczenia zabierak - wałek, tak by można było regenerować to bez żadnego spawania i napawania, a jednocześnie by nie były przekroczone wartości naprężeń w rogach zabieraka. Wymaga to wykonania od podstaw nowego zabieraka, z teraz nie ma dostępu do odpowiedniej szlifierki płaszczyznowej z podzielnicą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...