tomek gdynia Opublikowano 24 Lipca 2010 Opublikowano 24 Lipca 2010 Witam.Przesyłam opis naprawy auta z silnikiem 2.0 tdi ze strony "forum.tdi-tuning.pl" (audi,vw,skoda) Bogumiła z Nowej Wsi. http://www.autobodex.waw.pl który dokonał regeneracji wałka wyrównoważającego u mnie http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7764
piotreki Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Kuzyn ma A6 BLB i mowil mi ze 2 razy zapalila mu sie kontrolka oleju !! ale na zolto, po dolaniu przez niego oleju zgasla, tak mi relacjonowal. Czy to oznacza ze przez chwile moglo nie byc smarowania, tj naped pompy nie pracowal i po chwili zaczal ? Chodzi mi o zolty kolor kontrolki, myslalem za ma palic sie czerwona ale moge sie mylic i dlatego pytanie embarrassed
turdzi Opublikowano 30 Lipca 2010 Opublikowano 30 Lipca 2010 Kuzyn ma A6 BLB i mowil mi ze 2 razy zapalila mu sie kontrolka oleju !! ale na zolto, po dolaniu przez niego oleju zgasla, tak mi relacjonowal. Czy to oznacza ze przez chwile moglo nie byc smarowania, tj naped pompy nie pracowal i po chwili zaczal ? Chodzi mi o zolty kolor kontrolki, myslalem za ma palic sie czerwona ale moge sie mylic i dlatego pytanie embarrassed to znaczy ze bylniski san oleju.Ten model ma czujnik ktory o tym informuje wlasnie w taki sposob.
tomek gdynia Opublikowano 30 Września 2010 Opublikowano 30 Września 2010 KOLEDZY.PILNUJCIE ZAWLECZEK OD ZABEZPIECZENIA ZABIERAKA PRZED WYSUNIĘCIEM Z POMPY OLEJOWEJ- DOTYCZY TYCH KTÓRZY KORZYSTAJĄ Z REGENERACJI WAŁKA I PRZESYŁAJĄ CAŁE MODUŁY... kolejny raz osoba wysyłająca moduł do naprawy zdziwiona była brakiem zawleczki(nie wiem czy to jest nieuwaga mechanika który naprawia Wam auto czy Wasza...?[br]Dopisany: 03 Sierpień 2010, 18:45_________________________________________________Witam.Od dnia dzisiejszego wałek wyrównoważający(balansujący) regenerowany jest pod zabierak o dł 10 cm. Stary(7,7 cm) o symbolu 03G115281D poszedł w niepamięć (brak produkcji).Tym samym otwór sześciokątny w wałku wyrów. jest głębszy i daje większą żywotność.
ZuKeRs Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Kurcze przestudiowalem juz kilka tematow na temat silnika BLB. Zaczynam rozumiec coraz wiecej no a ze jestem z 3city to jak wroce z tyry zadzwonie do pana tomka. Po tych wszystkich dewagacjach odnosnie naprawy, zmiany na BKD czy tez kompletnego zestawu z Aso wybieram wstepnie opcje wymiany badz regeneracji orginalnej konstrukcji swojej kobylki. Tymczasem widze jakas nowosc odnosnie setu za 1100 - zakonczyli produkcje walka <---- mozesz roszerzyc temat jakie sa teraz tego konsekwencje mozliwosci naprawy. Jak narazie moja strzala przelatala 171 tys, mam ja od 2 lat i od przebiegu 130 tys jest ze mna i jak narazie nic jej nie dolega <--- oby tak dalej jednak podczas jesiennego przegladu korci mnie skontrolowac wszystko. Zadzwonie na dniach
Musashi Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 jak wyglada kwestia twardosci uzupelnionego materialu???
jezuwrc Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 KOLEDZY.PILNUJCIE ZAWLECZEK OD ZABEZPIECZENIA ZABIERAKA PRZED WYSUNIĘCIEM Z POMPY OLEJOWEJ- DOTYCZY TYCH KTÓRZY KORZYSTAJĄ Z REGENERACJI WAŁKA I PRZESYŁAJĄ CAŁE MODUŁY... kolejny raz osoba wysyłająca moduł do naprawy zdziwiona była brakiem zawleczki(nie wiem czy to jest nieuwaga mechanika który naprawia Wam auto czy Wasza...?[br]Dopisany: 03 Sierpień 2010, 18:45_________________________________________________Witam.Od dnia dzisiejszego wałek wyrównoważający(balansujący) regenerowany jest pod zabierak o dł 10 cm. Stary(7,7 cm) o symbolu 03G115281D poszedł w niepamięć (brak produkcji).Tym samym otwór sześciokątny w wałku wyrów. jest głębszy i daje większą żywotność. NAPRAWA POMP OLEJOWYCH 2.0 TDI.GWARANCJA 1 ROK. Witam to jaki jest nr nowego 10-cm zabieraka?
tomek gdynia Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 stary miał końcówkę D , nowy ma E
jezuwrc Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 Czyli można go stosować zamiast D ? Zmieści się? będzie pasował ? Przez etkę wychodzi D Pytam czysto teoretycznie Wymieniałem w 2009 z literką D :gwizdanie:
Musashi Opublikowano 9 Października 2010 Opublikowano 9 Października 2010 stary miał końcówkę D , nowy ma E zadalem koledze pytanie...._________________________________________________ jak wyglada kwestia twardosci uzupelnionego materialu???
Piero Opublikowano 10 Października 2010 Autor Opublikowano 10 Października 2010 ZuKeRs - ja z uporem maniaka będę jednak wszystkim radził całkowite pozbycie się zabieraka raz na zawsze a nie pół środki, ale zrobisz jak będziesz uważał za słuszne.
tomek gdynia Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 jeŚli chcesz prześlę Ci materiał do zbadania- ma od 380 do 430 HB
H4mm3R Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 ZuKeRs ja bym na początek sprawdził stan wałków i dopiero później podjął decyzję co z tym fantem zrobić. Ale na pewno nie była by to regeneracja wałka, bo takim sposobem eliminujesz tylko skutek wady całego układu. Poza tym jak już byś chciał regenerować wałki, to wypadało by jeszcze dać nowy napinacz i łańcuch, którego nowego nie kupisz.
yesfan Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Zarówno łańcuch jak i napinacz są dostępne.
H4mm3R Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 To dziwne że ostatnio sprzedałem mój używany łańcuch, bo kolo co go potrzebował nie mógł go dostać w ASO. A jak wygląda sprawa z kołem zębatym na wał do BLB?
yesfan Opublikowano 10 Października 2010 Opublikowano 10 Października 2010 Koło na wał jest niedostępne. Reszta części pewnie też przestanie być dostępna, ale jeszcze niedawno była osiągalna (miesiąc temu załatwiałem znajomemu).
Musashi Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 jeŚli chcesz prześlę Ci materiał do zbadania- ma od 380 do 430 HB w walek wspawujesz odpowieni profil z materialu o powyzszej twardosci czy uzupelniasz material stopniowo napawaniem? wieniec kola zebatego nie ulega rozhartowaniu w czasie tego procesu?
ZuKeRs Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 ZuKeRs - ja z uporem maniaka będę jednak wszystkim radził całkowite pozbycie się zabieraka raz na zawsze a nie pół środki, ale zrobisz jak będziesz uważał za słuszne. tez jestem takiego zdania Piero jakosc to slowo klucz u mnie, jednak bez przesady, nie dajmy sie zwariowac, to jest tylko auto i nie mam zamiaru robic remontu tak aby przelatalo kolejne 200tys, tymbardziej niemam zadnych objawow ze u mnie cokolwiek zlego zaczyna sie dziac, podejrzewam ze moze cos byc czytajac statystyki na forum . zobaczymy jak co wyjdzie podczas przegladu jesien :cool1:
jaro4444 Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 tomek 509174141 zgłoś się do mnie, a przekaże Ci pewien pomysł na rozwiązanie połaczenia zabierak - wałek, tak by można było regenerować to bez żadnego spawania i napawania, a jednocześnie by nie były przekroczone wartości naprężeń w rogach zabieraka. Wymaga to wykonania od podstaw nowego zabieraka, z teraz nie ma dostępu do odpowiedniej szlifierki płaszczyznowej z podzielnicą.
tomek gdynia Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 jaro4444. robimy to pod nowy oryginalny zabierak o dł 10 cm. wchodzi w oryginalny materiał wałka wyrównoważającego.ja robię po swojemu, Ty po swojemu ok??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się