piotreki Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 nowy zabierak z oznaczeniem E bedzie pasowal w miejsce starego?(teraz mam D)
jaro4444 Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 jaro4444. robimy to pod nowy oryginalny zabierak o dł 10 cm. wchodzi w oryginalny materiał wałka wyrównoważającego.ja robię po swojemu, Ty po swojemu ok?? Tylko jest to leczenie syfa aspiryną, choć dla Ciebie źródło dochodu. Większa długość zabieraka da niewiele, jeślli nie będzie IDEALNEGO osiowania pompy oleju i wałka. Ok, skoro nie chcesz skorzystać z darmowego pomysłu ku ogólnemu pożytkowi, to rób nadal po swojemu.
tomek gdynia Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 jakoś osiowość jest za każdym razem-pompy działają i nikt nie zgłasza awarii.nie jestem osobą która podkłada nogi-ale u Ciebie jaro4444 widzę odwrotność..pozdrawiam i życzę miłych przeszczepów na zwykłą pompę z 1.9
yesfan Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 tomek 509174141, a ile teraz kosztuje regeneracja? Bo zacząłeś od 700 zł, a teraz na allegro jest 1000.
tomek gdynia Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 tak 1000 zł i rok gwarancji
Musashi Opublikowano 11 Października 2010 Opublikowano 11 Października 2010 tak 1000 zł i rok gwarancji ciekawy jestem jak trwalosc przeklada sie na kilometry. gwarancja terminowa jest zadna gwarancja. jezeli rocznie przejezdzam 30-40 tys km i po roku i 1 miesiacu mialoby mi to pasc, to wolalbym sie zupelnie pozbyc zespolu walkow i miec sprawe z glowy. koszty podobne. jaro4444. robimy to pod nowy oryginalny zabierak o dł 10 cm. wchodzi w oryginalny materiał wałka wyrównoważającego.ja robię po swojemu, Ty po swojemu ok?? Tylko jest to leczenie syfa aspiryną, choć dla Ciebie źródło dochodu. Większa długość zabieraka da niewiele, jeślli nie będzie IDEALNEGO osiowania pompy oleju i wałka. Ok, skoro nie chcesz skorzystać z darmowego pomysłu ku ogólnemu pożytkowi, to rób nadal po swojemu. jakoś osiowość jest za każdym razem-pompy działają i nikt nie zgłasza awarii.nie jestem osobą która podkłada nogi-ale u Ciebie jaro4444 widzę odwrotność..pozdrawiam i życzę miłych przeszczepów na zwykłą pompę z 1.9 widzisz zla wole u Jaro4444??? - chlopak, pomaga ludziom z pasji, ty zarabiasz na tym pieniadze. czyje posty sa bardziej przekonujace? twoje wypowiedzi jakby nie patrzec, sa komercyjne....
OLO_GDA Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 własnie zarzucanie Jaro zelj woli czy zlosliwosci jest nprawde nie powazne. czlowiek pomogl za dARMO wiekszej ilosci ludzi niz Ty zapewne nawet za kase. wiec sie troche zastanow. kazdy ma swoj rozum i sam sobie wybierze czy lepsze jest wywalenie walkow ktore nic nie poprawiaja, sa zawsze porblematyczne, a do tego maja to nieszczesne gniazdo ... z gwarancja roku;o nie wiem jaka perspektywe maja nabywcy audi ale chyba wola troszke wiecej niz rok pojezdzic. nie wiem tez czemu oprocz atakowania Jaro atakujesz tez jego pomysl na przekladanie pompy z 1.9 . rozwiazanie skuteczne , powoduje zalatwienie sprawy raz na zawsze a nie na rok. i tam juz naprawde nie ma sie co zepsuc. jezeli uwazasz ze walki pomagaja w jakikolwiek sposob w pracy silnika, to wsiadz kiedys do auta bez tych walkow i zrozum ze to niewypal.... mnie uczyli ze im mniej wirujacych elelementow pochlaniajacych energie , tym lepiej dla silnika. regenerujesz walki. to rob to , kasuj, na pewno znajdziesz klientow , jest to powrot do oryginalnego rozwiazania i pewnie cesc klientow to woli. inni jednak beda woleli wyrzucic cos co od poczatku jest nieudane i Twoje żale do Jaro tego nie zmienią wiec po prostu odpusc...
turdzi Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Panowie kazdy ma prawo wyboru jeden zrobi regeneracje , inny swap lub konwersje pompy sposobem jaro i kolejny po prostu sprzeda auto natomiast w swietle zasad forum traktuje posty tomka jako reklame w celach zarobkowych i uwazam ze moderator powinien je usunac ( i dziwi mnie fakt ze jeszcze tego nie zrobiono - natomiast jak faktycznie czlwiek potrzebuje pomocy bo czegos szuka na szybko to jego post w 3 min. laduje w koszu ) , Temat oferowanej regeneracji powinien sie jedynie przewijac w polecanych warsztatach lub czy znacie tego uzytkownika z allegro - takie jest moje stanowisko w tej sprawie.
ALBINEK Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Tomek nie ładnie ,oj nie ładnie, Jaro okazał dobrą wole w stosunku do Ciebie ale Ty odrzuciłeś wyciągniętą rękę .On pokazał wielokrotnie że jest fachowcem a Ty kolego co pokazałeś.... na razie nic . Tym sposobem nie zdobędziesz klientów . Krytykujesz sposób Jaro na zmiane pompy od 1.9 z wywaleniem wałków ,a jest to jednak sprawdzony sposób i nie zawodny.System w BLB jest jednym wielkim shitem więc po co go naprawiać jak jasne jest że tamten sposób leczy ten silnik.Zregenerowne wałki dadzą radę (powiedzmy ) a co z kołem zębatym na wale które nie kupisz nigdzie , co z łańcuchem,napinaczem i całym tym trefnym systemem.Odpowiedż narzuca się sama.
Musashi Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Panowie kazdy ma prawo wyboru jeden zrobi regeneracje , inny swap lub konwersje pompy sposobem jaro i kolejny po prostu sprzeda auto natomiast w swietle zasad forum traktuje posty tomka jako reklame w celach zarobkowych i uwazam ze moderator powinien je usunac ( i dziwi mnie fakt ze jeszcze tego nie zrobiono - natomiast jak faktycznie czlwiek potrzebuje pomocy bo czegos szuka na szybko to jego post w 3 min. laduje w koszu ) , Temat oferowanej regeneracji powinien sie jedynie przewijac w polecanych warsztatach lub czy znacie tego uzytkownika z allegro - takie jest moje stanowisko w tej sprawie. informacja nt sposobu regeneracji byc musi. poniewaz forum to miejsce wymiany doswiadczen. troche niesmaczne jest krytykowanie sprawdzonych rozwiazan czy pomyslow. w zakresie wypowiedzi kolegi na forum, mozna znalezc ponizsze: jeśli ktoś boi się wywalania wałków wyrównoważających to służę pomocą...proszę dzwonić.pomogę Witam.Przesyłam opis naprawy auta z silnikiem 2.0 tdi ze strony "forum.tdi-tuning.pl" (audi,vw,skoda) Bogumiła z Nowej Wsi. http://www.autobodex.waw.pl który dokonał regeneracji wałka wyrównoważającego u mnie http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7764 do mho. witam.jeśli chcesz nowy wałek to jestem w wstanie Ci go załatwić ale koszt to 2 tyś zł.wałek jest z fabryki. ale jeśli chcesz zaoszczędzić to takie wałki regenerujemy.jeśli jesteś zainteresowany-dzwoń.zdjęcia z regeneracji na innych wątkach. witam.jeśli ktoś będzie miał problemy z otrzymaniem zabieraka w serwisie( nr części z "etki" 03G 115 281 D) służę pomocą. KOLEDZY.PILNUJCIE ZAWLECZEK OD ZABEZPIECZENIA ZABIERAKA PRZED WYSUNIĘCIEM Z POMPY OLEJOWEJ- DOTYCZY TYCH KTÓRZY KORZYSTAJĄ Z REGENERACJI WAŁKA I PRZESYŁAJĄ CAŁE MODUŁY... kolejny raz osoba wysyłająca moduł do naprawy zdziwiona była brakiem zawleczki(nie wiem czy to jest nieuwaga mechanika który naprawia Wam auto czy Wasza...?[br]Dopisany: 03 Sierpień 2010, 18:45_________________________________________________Witam.Od dnia dzisiejszego wałek wyrównoważający(balansujący) regenerowany jest pod zabierak o dł 10 cm. Stary(7,7 cm) o symbolu 03G115281D poszedł w niepamięć (brak produkcji).Tym samym otwór sześciokątny w wałku wyrów. jest głębszy i daje większą żywotność. NAPRAWA POMP OLEJOWYCH 2.0 TDI.GWARANCJA 1 ROK. tak 1000 zł i rok gwarancji pewnie....[br]Dopisany: 04 Lipiec 2010, 21:38_________________________________________________tak wygląda wyrobione gniazdo w wałku.[br]Dopisany: 05 Lipiec 2010, 18:42_________________________________________________przepraszam-ale nie mogę dodać zdjęć...[br]Dopisany: 05 Lipiec 2010, 18:44_________________________________________________zdjęcia umieściłem na tym forum: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=60383&page=14 a myślisz że ja sprzedam Ci informację jak to się robi....chyba zwariowałeś...mogę podać Ci nr telefonów do ludzi u których wałki chodzą bez żadnych problemów... jeśli ktoś boi się wywalania wałków wyrównoważających to służę pomocą...proszę dzwonić.pomogę regeneracja wałka to koszt 800zł czas realizacji to 1-2 dni od dnia dostarczenia wałka gwarancja na wałek wyrównoważający to pół roku koledzy - nie wyrabia się zabierak(może troszeczkę) ale wyrabia się otwór w wałku wyrównoważającym...życzę powodzenia wymiany co 20 tyś km zabieraka-jak któregoś razu staniesz z zapalona na czerwono kontrolką to się nie pozbierasz...jak zapłacisz za zatarta turbinę 4000zł(ona tez potrzebuje smarowania) i cały moduł-4200zł to bedziesz miał tylko swoj zabierak... jesli ktos potrzebuje pomocy w regeneracji wałka metoda elektrodową to proszę zadzwonić..509-174-141(już kilkanascie silników na regeneracji pracuje)-nie słuchajcie sie w serwisach ze to nie wykonalne. tylko nie spawjcie zabietraka do wałka wyrównoważającego(rozwalicie pompę oleju)-ona się samoosiuje z wałkiem wyrównoważającym poprzez zabierak... cześć.jeśli macie problemy z wałkami wyrównoważającymi oraz zabierakami to jestem osobą która coś takiego regeneruje...nie dajcie się namówić na serwis który kasuje za cały moduł ok 4200zł plus robocizna.u mnie koszt to 800zł plus nowy zabierak z paragonem gratis.pozdrawiam WITAM. JEŚLI NIE MASZ CIŚNIENIA OLEJU W SILNIKU 2.0 TDI (140 LUB 170KM) TO ZNACZY ŻE MODUŁ SIE ROZLECIAŁ-W SERWISIE KOSZT CAŁOŚCI TO 4200ZŁ. NIE TRZEBA BYĆ NAIWNYM I KUPOWAĆ CAŁEGO MODUŁU-WYSTARCZY ŻE WYMIENISZ WAŁEK KTÓRY NAPĘDZA POMPĘ OLEJU.KOSZT NOWEGO WAŁKA WYRÓWNOWAŻAJĄCEGO U MNIE TO 2000ZŁ(NOWY) LUB REGENERACJA Z GWARANCJĄ 800ZŁ.ZASTANÓW SIĘ ZANIM WYWALISZ PIENIĄDZE SERWISOWI TEL. 509 174 141 to tylko czesc postow z podobna trescia, ale sposrod 42 wypowiedzi - wiekszosc sprowadza sie do reklamy. jednoczescie usluga w ciagu 11 mcy podrozala o 25%....
ohkyomoon Opublikowano 12 Października 2010 Opublikowano 12 Października 2010 Oj Tomek. Strzeliłeś gola do własnej bramki atakując kolegę Jaro4444. Pozdrawiam
tomek gdynia Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 oj koledzy.pojechaliście po mnie niesamowicie.ja do jaro4444 nic nie mam.on robi swoje ja robię swoje i niech tak pozostanie.nie każdy chce ingerować w budowę silnika więc zostaje przy tym co zrobiło audi vw,skoda.pozdrawiam
marewel Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Nie widzę problemu żebyś opisał jak to sie robi i jak to wszystko wygląda,nikt nie chce kupować kota w worku. OLO_GDA troche sie zagalopowales ze stwierdzeniem ze walki nic nie daja.
Musashi Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 OLO_GDA troche sie zagalopowales ze stwierdzeniem ze walki nic nie daja. zgadzam sie 1. walki sa dobrym rozwiazaniem. problemem jest ich naped - lancuchem i do tego z nich transmisja napedu pompy olejowej. rozwiazanie z zabierakiem jest conajmniej dziwne. 2. usuniecie walkow, wg mnie w przypadku zuzycia gniazda lub napedu lancuchem jest rozwiazaniem sensownym, unika sie wydania kilku tysiecy. 3. naprawa zespolu napawaniem, coz, mam pewne watpliwosci, zanim bym tego typu metode zastosowal zarobkowo, przeprowadzilbym testy przynajmniej na jednym pojezdzie i weryfikowal stan gniazda zabieraka po 10.ooo, 30.ooo, 50.ooo, 100.ooo i 200.ooo km. wtedy moglbym z czytym sumieniem na tym zarabiac. mam watpliwosci dotyczace ew. rozhartowania wienca zebatego w czasie napawania. niestety kolega tomek nie podjal tematu, zwinnie moich pytan unikajac. Tomek wciaz nie rozumiesz ze nie wszyscy zarabiaja kase na motoryzacji na tym forum wiele osob dzieli sie wiedza czy pomoca z pasji. w tobie widac chorobliwa obawe przed konkurencja. 4. ciekawa informacja jest, pojawienie sie nowego zabieraka. zwiekszenie dlugosci powoduje rozlozenie sil na wiekszej powierzchni gniazda co jest dobrym kierunkiem. rownie sensowne byloby zwiekszenie jego przekroju. mimo wszystko przy kazdym polaczeniu na wpust istnieje luz roboczy, a to przy tego typu obciazeniu (twardo pracujacy diesel) prowadzi do przeciazen na krawedziach wiec i zuzyc
Piero Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 OLO_GDA troche sie zagalopowales ze stwierdzeniem ze walki nic nie daja. OLO_GDA troche sie zagalopowales ze stwierdzeniem ze walki nic nie daja. zgadzam sie 1. walki sa dobrym rozwiazaniem. problemem jest ich naped - lancuchem i do tego z nich transmisja napedu pompy olejowej. rozwiazanie z zabierakiem jest conajmniej dziwne. Ja popieram wypowiedź OLO w 100% - WAŁKI NIC NIE DAJĄ. Panowie, jeśli nie zgadzacie się z OLO to proszę o choćby 1 sensowny argument dlaczego wg Was jest inaczej i wałki są fajne? :gwizdanie: Moim zdaniem sam pomysł stworzenia wałków był dobry, ale wykonanie spitolone na maxa. Może jeśli auto jest nowe albo ma przejechane 50 tys km wałki zdają egzamin, ale ile jest osób na forum które kupiły swoją B7 świadomie, w salonie i cieszyły się z działających na początku wałków? Po przejechaniu ok 150.000zł jedyne co wałki robią w aucie to powodują problemy, nie dają KOMPLETNIE NIC dobrego. Jeżeli uważacie że jest inaczej to postawcie obok A4 BLB z przebiegiem 150tys km i Golfa V BKD z identycznym przebiegiem i posłuchajcie jak pracują te silniki, jak zachowuje się całe auto i karoseria. Wyższość BKD (czyli silnika bez wałków) jest niepodważalna i potwierdzi to KAŻDY kto miał BLB i dokonał swapu na BKD lub nawet zostawił BLB ale wywalił wałki
marewel Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 Popierasz ola,jednocześnie stwierdzasz ze sam pomysł stworzenia walków był dobry. Nie wiem czy wina materiału czy rozwiązania,skoro w na kolach wypadają zęby ub ścierają się. Mitsubishi walki stosowało już w latach 90 może nawet wcześniej i żadnego zonka nie było,mercedes w polowie lat 70 balansował silnik walkami rozrządu obracającymi się w przeciwne strony.Przewaga dzięki technice skończyła się wraz z a4 B6,wystarczy popatrzeć jakie denna materiały użyte sa w A6 C6 gdzie wszystko wyciera sie łącznie z wykończeniem środka.
Musashi Opublikowano 13 Października 2010 Opublikowano 13 Października 2010 przeciez napisalem ze problemem jest rozwiazanie napedu pompy zabierakiem oraz walkow lancuchem. ale co innego teoria co innego praktyka.
Piero Opublikowano 13 Października 2010 Autor Opublikowano 13 Października 2010 Jakby nie patrzeć, suma sumarum - wałki w A4 B7 są do d*py Bo dobra jest jedynie koncepcja ich montażu jeśli faktycznie by pomagały i na tym dobre strony się kończą, a cała reszta łącznie z wykonaniem i funkcjonowaniem jedynie szkodzi. Także podtrzymuje moje zdanie że wałki w A4 B7 nic nie dają i lepiej gdyby ich wcale nie było - jeden problem mniej.
Musashi Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Jakby nie patrzeć, suma sumarum - wałki w A4 B7 są do d*py Bo dobra jest jedynie koncepcja ich montażu jeśli faktycznie by pomagały i na tym dobre strony się kończą, a cała reszta łącznie z wykonaniem i funkcjonowaniem jedynie szkodzi. Także podtrzymuje moje zdanie że wałki w A4 B7 nic nie dają i lepiej gdyby ich wcale nie było - jeden problem mniej. wczytaj sie w to co napisales. tlumacze po raz kolejny problemy z walkami sa spowodowane przez zla konstrukcje napedu. zobacz sobie jak pracuja silniki 2.0 tdi cr tam rowniez sa walki wyrownowazajace. walki swoja obecnoscia nie szkodza dopoki system przeniesienia do nich napedu jest sprawny - tzn. bez luzow.
marewel Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 wczytaj sie w to co napisales. Piero nie odróżnia istoty walka od słabej konstrukcji jego napędu. Powiem inaczej jakby byly i naped by sie nie sypal to wszyscy byli by zadowoleni z zbalansowania jednostki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się