Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przepis na strokera BFB plus składniki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bardzo ladny wynik, troche podobny obstawialem:-) dobrze ze zrobiles strokera, bo bez niego tak duze turbo wstawaloby pewnie z 500 rpm pozniej w 1.8t. A tak dol jest calkiem fajny i juz przy 3300 masz solidny nm. Gratulacje:-)

Opublikowano (edytowane)

Jak w ogóle zwykłe K04-64 wstaje w 1.8t? Da się tym w miarę przyjemnie jeździć na co dzień? Podobno zbiera się lepiej niż niektóre hybrydy K03 ale do seryjnej K03S jej daleko. Jakie jest wasze zdanie? Powoli brakuje mi mocy i jakoś nie widzę alternatywy dla K03-73. Chciałbym raczej od razu wskoczyć na K04 i pominąć hybrydy ale wpakować w auto kolejne 10-12tys (licząc kapitalke silnika więcej) i nie być zadowolonym z efektu to trochę kiepska sprawa?

Nie miałem okazji przejechać się tak pomodzonym autem i raczej nie będę jej miał.

Edytowane przez Randor
Opublikowano
1 godzinę temu, Randor napisał:

Jak w ogóle zwykłe K04-64 wstaje w 1.8t? Da się tym w miarę przyjemnie jeździć na co dzień? Podobno zbiera się lepiej niż niektóre hybrydy K03 ale do seryjnej K03S jej daleko. Jakie jest wasze zdanie? Powoli brakuje mi mocy i jakoś nie widzę alternatywy dla K03-73. Chciałbym raczej od razu wskoczyć na K04 i pominąć hybrydy ale wpakować w auto kolejne 10-12tys (licząc kapitalke silnika więcej) i nie być zadowolonym z efektu to trochę kiepska sprawa?

Nie miałem okazji przejechać się tak pomodzonym autem i raczej nie będę jej miał.

Spytaj @muzin on ma seryjne k04-064 w 1.8t. Wez pod uwage ze cudow z dolu nie bedzie bo korby poleca. Ja balbym sie to wkladac bez odprezenia i kutej korby do starego b5, a wtedy to koszty w przedziale 20-30 tys trzeba liczyc.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Nie chcę nie wiadomo jakiego niuta z dołu. No ale musi to jakoś jechać od tych 3tys. Nie biorę nawet pod uwagę montażu takiej sprężarki bez rewizji słupka i kutych korb. 30 tys to abstrakcja. Da się to zrobić dobrze dużo taniej. Mam zaufany warsztat który robi wszystko na miejscu. No ale to pieśń przyszłości. Pytam żeby wyrobić sobie opinie.

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Ale wynik ?. Masakra jak to musi jechać. 

Opublikowano (edytowane)

Wkońcu się zbiorę żeby radio przykrecic bo teraz mi wypada jak daje podłogę ?

@Moc okiełznana na LPG, parownik Magic JET III Power, podwójny wtrysk hana 2001 niebieska lata na 1 barze od początku do samego końca ?

Edytowane przez Kejsi
Opublikowano

super wynik!!! Ładny moment, musi być petarda!:)

w następnym aucie też planuje 3 z przodu;D

 

Opublikowano

gratulacje wynik bardzo zacny jest petarda ?

Opublikowano

Nagrał byś filmik jak to jedzie

Opublikowano

Jak ogarnę jakieś mocowanie na telefon, bo z ręki za bardzo rzuca i człona widać ?

Opublikowano
2 godziny temu, Kejsi napisał:

Jak ogarnę jakieś mocowanie na telefon, bo z ręki za bardzo rzuca i człona widać ?

Prowizorycznie na taśmę albo taki uchwyt sobie kup

phoneholder2.png

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

A jaki masz teraz CR po frezowaniu tlokow? Mierzyles cos czy liczyles?

Opublikowano

Nie mam pojęcia, trzeba by się pobawić z olejem ale to za 5 tys km ?

Opublikowano

Mam pytanie kto ogarnął ci dolot do turbo? Czy dam spawałes?

Opublikowano

Zwykła harmonijka plastikowa z fimca za 30 zł, co wy macie z tym dolotem... 

Nie mogę się zebrać żeby nagrać jak to jedzie ?

Opublikowano

lol....żałuję, że u siebie tak nie zrobiłem ( mam k04-64) ...kasy poszło sporo a kilka zł więcej i było by mega...

 

Opublikowano

Czemu żałujesz, bo ja jestem w czasie budowy takiego seta tylko na pojemności 1.8

Opublikowano
23 godziny temu, Roboform550 napisał:

lol....żałuję, że u siebie tak nie zrobiłem ( mam k04-64) ...kasy poszło sporo a kilka zł więcej i było by mega...

 

A ile u Ciebie wyszlo dokladnie? Bo w Twoim temacie gdzies widzialem ze kolo 310 hp i 420 nm?

Opublikowano

Narazie motor wzmocniony turbo wjedzie w październiku. Ale gadałem tunerem to mówił za 340km powinno być. Tylko mam coś problem po remocie jak nagrzeje samochód  jakieś  20-30km i odkrecam zbiorniczek to wyrzuca płyn chłodniczy, CO2  sprawdzałem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...