Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 B8 3.0 TDI Avant Quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

oja..ale musi robić masać pleców 600nm przy 2000 :kox::slina::shocked::blink: masakra :evil:

kuredu wciągasz z palcem :gwizdanie:

Plecki bardzo ładnie masuje :wink4: , lecz po mieście nie ma gdzie za bardzo tego wykorzystać co innego w trasie, sama przyjemność. Z kolegą Kuredu z miejsca pewnie nie było by problemu :gwizdanie: ,ale z rolki będzie gorzej i to dużo.

Opublikowano

nie sądzę..chociaż kuredu ma ośkę ale mimo tego powinieneś go łyknąć :naughty::kox:

Opublikowano

Sam jestem pod wrażeniem jak auto teraz zapitala :kox: i najważniejsze ,że program bardzo lajtowy, także potencjał tych silników jest dużo większy.

Dziwnie to brzmi: lajtowe 300KM i 600Nm :decayed: Piękny setup :kox: :kox:
Opublikowano

Sam jestem pod wrażeniem jak auto teraz zapitala :kox: i najważniejsze ,że program bardzo lajtowy, także potencjał tych silników jest dużo większy.

Dziwnie to brzmi: lajtowe 300KM i 600Nm :decayed: Piękny setup :kox: :kox:

Uwierz mi naprawdę nikt się nie spodziewał takiego wyniku. Sam Masters był bardzo zaskoczony że tak pieknie silniczek zareagował na niewielkie korekcje w ustawieniach. Generalnie pokazywał mi różne wykresy aut z tymi silnikami które zrobił i moc wychodziła około 280-290 PS. Mi akurat trafiła się mocna seria 252 PS także była od razu dobra baza do dłubania. Wynik serii identyczny jak u Witka na hamowni, więc mocna seria potwierdzona na różnych hamowniach. Żadne fabryczne limitery EGT nie zostały podniesione także nie ma obaw o termikę silnika. Po okresie gwarancji wywalę raczej DPF-a ,ale jeszcze sam nie wiem póki działa poprawnie i nie ma z nim żadnych problemów ,czy jest sens go wywalać i robić korektę softu dla paru KM.

Opublikowano

fiu fiu niezły :kox:

kuredu ma raczej lżejsze auto, Carlos* ma kąbi i q wiec pojedynek może być ciekawy

z rolki to przełożenia skrzyni i zakres obrotów masz na myśłi?

Opublikowano

mi to się wydaje że trochę za dużo koksu dał z dołu marek..

Opublikowano

No niezła masakra , wynik koxxxxxx , też musze do niego jechac bo obiecał coś lepiej , ale do 300 to raczej u mnie nie dojdzie. Ostatnio robilem u niego Navare dla znajomych seria 170 KM silnik 2.2 D wyjechał z 250 KM myslałem że sie tym gównem zabije :D :D

Opublikowano

z miejsca quattro odejdzie napewno:D

z miejsca na pewno nie mam szans ale z rolki może być ciekawie, ja w zasadzie od 60-70km/h do 240 tylko raz zmieniam bieg z 3 na 4 a to też ma znaczenie, minimalne ale zawsze :cool1:

Opublikowano

Ladny wykres i za***isty samochod :good: :good:

14-15 od 100-200 to b.dobry wynik (535d ma okolo 18s - po czipsie 11-12s), takze ladnie sie to odpycha.

p.s. Patrox pisal ze jego 3.0tdi (315ps) nie ustepuje (3-4 dlugosci) 911 Turbo to teraz dopiero widac jak bardzo sie mylil myslac ze gosc w Porsche sie znim sciga :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

z miejsca quattro odejdzie napewno:D

z miejsca na pewno nie mam szans ale z rolki może być ciekawie, ja w zasadzie od 60-70km/h do 240 tylko raz zmieniam bieg z 3 na 4 a to też ma znaczenie, minimalne ale zawsze :cool1:

:shocked: na 4 biegu 240 osiagasz o ku... no to niezły przecinak Ci powiem. To raczej z rolki na pewno szans nie mam bo ja muszę zmienić bieg 3 razy a i czym większa prędkość tym większe straty w napędzie Quattro. Tak więc z rolki będzie ciężko. :)

Opublikowano

ja w zasadzie od 60-70km/h do 240 tylko raz zmieniam bieg z 3 na 4

Chyba coś pomieszałeś - zakres 180 km/h tylko na 3 i 4 ? To po co 5 i 6 ? :wink4:

w pile Miron ze mną jechał to widział że na 3 do 180km/h dochodzi bez problemu, przy 70km/h ciągnie bardzo dobrze na 3 a na 4 jak jechałem na autostradzie i mierzyliśmy moc hamownią przenośną to doszedł do 260km/h licznikowych a 5 i 6 po to żeby przy wyższych prędkościach były niższe obroty silnika. yamaha miał 6tys przy 266km/h a ja ostatnio wklejałem fotke przy 261km/h i miałem 4850obr/min na 6 biegu

Opublikowano

ja w zasadzie od 60-70km/h do 240 tylko raz zmieniam bieg z 3 na 4

Chyba coś pomieszałeś - zakres 180 km/h tylko na 3 i 4 ? To po co 5 i 6 ? :wink4:

w pile Miron ze mną jechał to widział że na 3 do 180km/h dochodzi bez problemu, przy 70km/h ciągnie bardzo dobrze na 3 a na 4 jak jechałem na autostradzie i mierzyliśmy moc hamownią przenośną to doszedł do 260km/h licznikowych a 5 i 6 po to żeby przy wyższych prędkościach były niższe obroty silnika. yamaha miał 6tys przy 266km/h a ja ostatnio wklejałem fotke przy 261km/h i miałem 4850obr/min na 6 biegu

to troszkę dziwne że eSa nie może jechać szybciej w stosunku do 2.0T :mysli:

Opublikowano

ja w zasadzie od 60-70km/h do 240 tylko raz zmieniam bieg z 3 na 4

Chyba coś pomieszałeś - zakres 180 km/h tylko na 3 i 4 ? To po co 5 i 6 ? :wink4:

w pile Miron ze mną jechał to widział że na 3 do 180km/h dochodzi bez problemu, przy 70km/h ciągnie bardzo dobrze na 3 a na 4 jak jechałem na autostradzie i mierzyliśmy moc hamownią przenośną to doszedł do 260km/h licznikowych a 5 i 6 po to żeby przy wyższych prędkościach były niższe obroty silnika. yamaha miał 6tys przy 266km/h a ja ostatnio wklejałem fotke przy 261km/h i miałem 4850obr/min na 6 biegu

to troszkę dziwne że eSa nie może jechać szybciej w stosunku do 2.0T :mysli:

Jeżeli chodzi Ci o prędkość max to pewnie dlatego że eSa ma ogranicznik a 2.0 T nie ma.

Opublikowano

Uwierz mi naprawdę nikt się nie spodziewał takiego wyniku. Sam Masters był bardzo zaskoczony że tak pieknie silniczek zareagował na niewielkie korekcje w ustawieniach. Generalnie pokazywał mi różne wykresy aut z tymi silnikami które zrobił i moc wychodziła około 280-290 PS. Mi akurat trafiła się mocna seria 252 PS także była od razu dobra baza do dłubania. Wynik serii identyczny jak u Witka na hamowni, więc mocna seria potwierdzona na różnych hamowniach. Żadne fabryczne limitery EGT nie zostały podniesione także nie ma obaw o termikę silnika. Po okresie gwarancji wywalę raczej DPF-a ,ale jeszcze sam nie wiem póki działa poprawnie i nie ma z nim żadnych problemów ,czy jest sens go wywalać i robić korektę softu dla paru KM.

Carlos widze ze ty tez pomodziles no piekny wynik wyszedl , z takim Niutonem to mu sie jezdzic bajka :cool1:

Opublikowano

No jakoś się teraz odpycha :wink4:

Opublikowano

Piękne auto, piękne 18", piękny silniczek... no i wykres :slina: :slina: :evil:

Opublikowano

Nagrales cos? :tongue4:

Opublikowano

Na razie nic mi sie nie udało nagrać z powodu braku czasu , a w ciągu dnia w Wawie jest ciężko :cool1: Ostatnio miałem okazję coś tam uwiecznić ,ale zapomniałem sprzętu do nagrywania.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...