Carlos* Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Opublikowano 30 Marca 2010 oja..ale musi robić masać pleców 600nm przy 2000 masakra kuredu wciągasz z palcem :gwizdanie: Plecki bardzo ładnie masuje , lecz po mieście nie ma gdzie za bardzo tego wykorzystać co innego w trasie, sama przyjemność. Z kolegą Kuredu z miejsca pewnie nie było by problemu :gwizdanie: ,ale z rolki będzie gorzej i to dużo.
adamooo Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 nie sądzę..chociaż kuredu ma ośkę ale mimo tego powinieneś go łyknąć
Wandej Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 Sam jestem pod wrażeniem jak auto teraz zapitala i najważniejsze ,że program bardzo lajtowy, także potencjał tych silników jest dużo większy. Dziwnie to brzmi: lajtowe 300KM i 600Nm Piękny setup :kox:
Carlos* Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Opublikowano 30 Marca 2010 Sam jestem pod wrażeniem jak auto teraz zapitala i najważniejsze ,że program bardzo lajtowy, także potencjał tych silników jest dużo większy. Dziwnie to brzmi: lajtowe 300KM i 600Nm Piękny setup :kox: Uwierz mi naprawdę nikt się nie spodziewał takiego wyniku. Sam Masters był bardzo zaskoczony że tak pieknie silniczek zareagował na niewielkie korekcje w ustawieniach. Generalnie pokazywał mi różne wykresy aut z tymi silnikami które zrobił i moc wychodziła około 280-290 PS. Mi akurat trafiła się mocna seria 252 PS także była od razu dobra baza do dłubania. Wynik serii identyczny jak u Witka na hamowni, więc mocna seria potwierdzona na różnych hamowniach. Żadne fabryczne limitery EGT nie zostały podniesione także nie ma obaw o termikę silnika. Po okresie gwarancji wywalę raczej DPF-a ,ale jeszcze sam nie wiem póki działa poprawnie i nie ma z nim żadnych problemów ,czy jest sens go wywalać i robić korektę softu dla paru KM.
T-żółw Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 fiu fiu niezły kuredu ma raczej lżejsze auto, Carlos* ma kąbi i q wiec pojedynek może być ciekawy z rolki to przełożenia skrzyni i zakres obrotów masz na myśłi?
adamooo Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 mi to się wydaje że trochę za dużo koksu dał z dołu marek..
ono Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 No niezła masakra , wynik koxxxxxx , też musze do niego jechac bo obiecał coś lepiej , ale do 300 to raczej u mnie nie dojdzie. Ostatnio robilem u niego Navare dla znajomych seria 170 KM silnik 2.2 D wyjechał z 250 KM myslałem że sie tym gównem zabije :D
kuredu Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 z miejsca quattro odejdzie napewno:D z miejsca na pewno nie mam szans ale z rolki może być ciekawie, ja w zasadzie od 60-70km/h do 240 tylko raz zmieniam bieg z 3 na 4 a to też ma znaczenie, minimalne ale zawsze
Gość mmcv Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 Ladny wykres i za***isty samochod :good: 14-15 od 100-200 to b.dobry wynik (535d ma okolo 18s - po czipsie 11-12s), takze ladnie sie to odpycha. p.s. Patrox pisal ze jego 3.0tdi (315ps) nie ustepuje (3-4 dlugosci) 911 Turbo to teraz dopiero widac jak bardzo sie mylil myslac ze gosc w Porsche sie znim sciga :polew:
Carlos* Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 z miejsca quattro odejdzie napewno:D z miejsca na pewno nie mam szans ale z rolki może być ciekawie, ja w zasadzie od 60-70km/h do 240 tylko raz zmieniam bieg z 3 na 4 a to też ma znaczenie, minimalne ale zawsze na 4 biegu 240 osiagasz o ku... no to niezły przecinak Ci powiem. To raczej z rolki na pewno szans nie mam bo ja muszę zmienić bieg 3 razy a i czym większa prędkość tym większe straty w napędzie Quattro. Tak więc z rolki będzie ciężko.
kuredu Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 ja w zasadzie od 60-70km/h do 240 tylko raz zmieniam bieg z 3 na 4 Chyba coś pomieszałeś - zakres 180 km/h tylko na 3 i 4 ? To po co 5 i 6 ? w pile Miron ze mną jechał to widział że na 3 do 180km/h dochodzi bez problemu, przy 70km/h ciągnie bardzo dobrze na 3 a na 4 jak jechałem na autostradzie i mierzyliśmy moc hamownią przenośną to doszedł do 260km/h licznikowych a 5 i 6 po to żeby przy wyższych prędkościach były niższe obroty silnika. yamaha miał 6tys przy 266km/h a ja ostatnio wklejałem fotke przy 261km/h i miałem 4850obr/min na 6 biegu
Wandej Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 ja w zasadzie od 60-70km/h do 240 tylko raz zmieniam bieg z 3 na 4 Chyba coś pomieszałeś - zakres 180 km/h tylko na 3 i 4 ? To po co 5 i 6 ? w pile Miron ze mną jechał to widział że na 3 do 180km/h dochodzi bez problemu, przy 70km/h ciągnie bardzo dobrze na 3 a na 4 jak jechałem na autostradzie i mierzyliśmy moc hamownią przenośną to doszedł do 260km/h licznikowych a 5 i 6 po to żeby przy wyższych prędkościach były niższe obroty silnika. yamaha miał 6tys przy 266km/h a ja ostatnio wklejałem fotke przy 261km/h i miałem 4850obr/min na 6 biegu to troszkę dziwne że eSa nie może jechać szybciej w stosunku do 2.0T
Carlos* Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2010 ja w zasadzie od 60-70km/h do 240 tylko raz zmieniam bieg z 3 na 4 Chyba coś pomieszałeś - zakres 180 km/h tylko na 3 i 4 ? To po co 5 i 6 ? w pile Miron ze mną jechał to widział że na 3 do 180km/h dochodzi bez problemu, przy 70km/h ciągnie bardzo dobrze na 3 a na 4 jak jechałem na autostradzie i mierzyliśmy moc hamownią przenośną to doszedł do 260km/h licznikowych a 5 i 6 po to żeby przy wyższych prędkościach były niższe obroty silnika. yamaha miał 6tys przy 266km/h a ja ostatnio wklejałem fotke przy 261km/h i miałem 4850obr/min na 6 biegu to troszkę dziwne że eSa nie może jechać szybciej w stosunku do 2.0T Jeżeli chodzi Ci o prędkość max to pewnie dlatego że eSa ma ogranicznik a 2.0 T nie ma.
turdzi Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Uwierz mi naprawdę nikt się nie spodziewał takiego wyniku. Sam Masters był bardzo zaskoczony że tak pieknie silniczek zareagował na niewielkie korekcje w ustawieniach. Generalnie pokazywał mi różne wykresy aut z tymi silnikami które zrobił i moc wychodziła około 280-290 PS. Mi akurat trafiła się mocna seria 252 PS także była od razu dobra baza do dłubania. Wynik serii identyczny jak u Witka na hamowni, więc mocna seria potwierdzona na różnych hamowniach. Żadne fabryczne limitery EGT nie zostały podniesione także nie ma obaw o termikę silnika. Po okresie gwarancji wywalę raczej DPF-a ,ale jeszcze sam nie wiem póki działa poprawnie i nie ma z nim żadnych problemów ,czy jest sens go wywalać i robić korektę softu dla paru KM. Carlos widze ze ty tez pomodziles no piekny wynik wyszedl , z takim Niutonem to mu sie jezdzic bajka
Flyer Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Zrobilem porzadek, bo ten temat dawno juz odbiegl od auta Carlosa. Zapraszam tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=156050.0
Reniu Opublikowano 14 Października 2010 Opublikowano 14 Października 2010 Piękne auto, piękne 18", piękny silniczek... no i wykres :slina:
Carlos* Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Opublikowano 10 Listopada 2010 Na razie nic mi sie nie udało nagrać z powodu braku czasu , a w ciągu dnia w Wawie jest ciężko Ostatnio miałem okazję coś tam uwiecznić ,ale zapomniałem sprzętu do nagrywania.
Rekomendowane odpowiedzi