Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


wiktor1979

Rekomendowane odpowiedzi

31 minut temu, Dev napisał(a):

 

cięzko samemu zrobić, hm ?

przy tej wielkosci tarczy to już powazny problem 

Nigdy nie miałem przykręconej tarczy u siebie. A jakie to może powodować problemy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

39 minut temu, Dev napisał(a):

będa bic za jakis czas

Ale przecież tarcza jest przykręcona śrubami od felgi? więc jaką róznicę robi ta dodatkowa mała śrubka? 
rozumiem, że chodzi Ci o sytuacje ze ściągnięciem koła i przypadkowym przesunięciem tarczy? ja sobie zaznaczyłem markerem do blach jedną z dziur w taki sposób:
image.png.acf596dec53058cb1ee975223a3487bf.png

 

i wiem, że na tej dziurze ma być śruba najbliżej silnika. Więc nie będzie problemu, że obrócę tarczą i zamontuje ją inaczej niż była przy zmianie kół.

Edytowane przez viktorion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Dev napisał(a):

Pożyjemy,  zobaczymy

Poprzednie tarcze tez nie były przykręcone śrubą i nigdy nie biły (jeździłem na nich 3 lata, ile jeździł poprzedni właściciel - nie wiem). Raz coś zaczęło bić, wibrować powyżej stówy, okazało się, że opony się "rozważyły", trzeba było wyważyć na nowo i było git :) Ale zobaczymy, kiedyś chciałem zrobić dziurę i nagwintować żeby przykręcić tarczę, ale zrezygnowałem z tego pomysłu. Już raczej za mojej kadencji auto nie otrzyma śrubki do tarczy :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak tam u was przy zapasówce ale ja mam taką szpilke plastikowa ktora wkręcam w piaste po odkręceniu jednej śruby w kole i wtedy odkręcam resztę śrub. Jak coś działam dłużej że ściagnietym kolem wkręcam do końca ze 2 śruby do piasty żeby zablokowac tarcze i po sprawie. Przy zakładaniu koła a przynajmniej jakiegoś większego jest to o tyle fajne że koło mi wisi na tym i nie muszę się męczyć żeby trafić na otwory.:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, 

 

szukam tarcz i klocków na przód, jakie brać pod uwagę?

WAUZZZ8E14A017033

 

 

dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś może numery tej rurki wchodzącej do zacisków 974, 973 

Tarcza 320, szukam lewej i prawej strony.

IMG_20221130_100622.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wojoo37 napisał(a):

Zna ktoś może numery tej rurki wchodzącej do zacisków 974, 973 

Tarcza 320, szukam lewej i prawej strony.

IMG_20221130_100622.jpg

 

moge Ci zrobic bo w serwisie cena kosmos

wysyłka dzisiaj DPD

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Dev napisał(a):

 

moge Ci zrobic bo w serwisie cena kosmos

wysyłka dzisiaj DPD

Super, to jestem chętny na dwie strony, można jakiś kontakt do Ciebie, bo widzę że nie można wysłać wiadomość prywatnej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wojoo37 napisał(a):

Super, to jestem chętny na dwie strony, można jakiś kontakt do Ciebie, bo widzę że nie można wysłać wiadomość prywatnej...

693456699

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy zestaw tarcze i klocki Ferodo tarcze DDF1706 oraz klocki FDB1323 będą dobrym zestawem? Czy dać może inne klocki? 

Audi A4 B6 1.9 2004r

 

Edytowane przez Kamilek183
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zapytam o zbiorniczek hamulcowy natomiast czy w tym miejscu powinna być opaska na tym krućcu?

 

IMG_20230123_130914.jpg

Screenshot_2023-01-23-22-12-10-114_com.android.chrome.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.09.2022 o 12:44, przem8 napisał(a):

Osobiście jestem rozczarowany tymi ferodo, jak i tarczami zimmermann. Klocki niemiłosiernie piszczą po nagrzaniu, tarcza przy stanie połowy klocka nadaje się na śmietnik, bo taki ma rant.

Przereklamowany ten duet i to bardzo :D

Potwierdzam, mam zaciski po regeneracji, ten właśnie duet i rant jest dość spory przy połowie klocka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć to i ja pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Proszę o wypowiedź doświadczonych Forumowiczów. Co byście polecili do Audi A4 Avant 2.0 TDI 2016rok? Z tego co wyczytałem z różnych źródeł z Internetu, klocki hamulcowe ceramiczne są trwalsze i żyją dłużej od tych nie ceramicznych. Oczywiście wszystko zależy od stylu jazdy jednak przyjmujemy że każdy jeździ normalnie to znaczy, nie jak po torze wyścigowym, czasem jazda w korkach po mieście, czasem dłuższa trasa na autostradzie, czasem raptownie zahamuje etc... 

Myślę że na pewno taniej zamówić coś samemu i potem z częściami pojechać do ASO żeby im tylko zapłacić za montaż. Czy ceramiczne klocki również polecacie na tył? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, protoss napisał(a):

Cześć to i ja pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Proszę o wypowiedź doświadczonych Forumowiczów. Co byście polecili do Audi A4 Avant 2.0 TDI 2016rok? Z tego co wyczytałem z różnych źródeł z Internetu, klocki hamulcowe ceramiczne są trwalsze i żyją dłużej od tych nie ceramicznych. Oczywiście wszystko zależy od stylu jazdy jednak przyjmujemy że każdy jeździ normalnie to znaczy, nie jak po torze wyścigowym, czasem jazda w korkach po mieście, czasem dłuższa trasa na autostradzie, czasem raptownie zahamuje etc... 

Myślę że na pewno taniej zamówić coś samemu i potem z częściami pojechać do ASO żeby im tylko zapłacić za montaż. Czy ceramiczne klocki również polecacie na tył? 

W tym temacie dyskusja toczy się o modelach B6 lub B7. Dla B9 szukaj tematu w odpowiednim dziale.

Edytowane przez MaTeo85
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, mam takie pytanie posiadam a4 b7 2.0tdi BPW.

Chciałbym zrobić swapa hamulców z 288/245 na 320/288,

na przód wiem że potrzebuje na pewno zacisk, jarzmo i tarcze a, na tył zacisk, jarzmo, tarcza i osłony 8E0615611P/8E0615612P FWD.

 

I teraz moje pytanie polecacie jakieś do tego klocki hamulcowe z tarczami? Jeśli tak to czy moglibyście podać nr katalogowe najlepiej, myślałem nad Rotinger GT High Performance  + klocki ferodo

Oraz jaki płyn hamulcowy wtedy najlepiej i z jakiej firmy przewody w metalowym oplocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Mateusz W napisał(a):

Cześć, mam takie pytanie posiadam a4 b7 2.0tdi BPW.

Chciałbym zrobić swapa hamulców z 288/245 na 320/288,

na przód wiem że potrzebuje na pewno zacisk, jarzmo i tarcze a, na tył zacisk, jarzmo, tarcza i osłony 8E0615611P/8E0615612P FWD.

 

I teraz moje pytanie polecacie jakieś do tego klocki hamulcowe z tarczami? Jeśli tak to czy moglibyście podać nr katalogowe najlepiej, myślałem nad Rotinger GT High Performance  + klocki ferodo

Oraz jaki płyn hamulcowy wtedy najlepiej i z jakiej firmy przewody w metalowym oplocie.

 

https://a4-klub.pl/topic/18311-upgrade-hamulców-w-a4-b6b7/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...