ppa4 Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Dev a jeszcze jedno pytanie, bo widzę że OZtów nie ma w IC i gdzieś blisko i na szybkości... Czy ATE albo TRW tarcze są dużo gorsze, bo ceny mają porównywalne. A jeśli któreś polecasz to który model/wersję 320mm na przód do klockó TRW ? A może Ferrodo DDF1664 (600zł za 2sztuki) ?
dzik Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 lepsze OZ, jak coś to miałbym 2 komplety 320mm w promocyjnej cenie
MAGIC87 Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 pakuj 320 i 288, chyba ze masz wiecej PLN to zestaw od S4, sam 4 lata wmawiałem sobie po co mi lepsze hamulce, teraz wiem dlaczego duzo ludzi zmieniło na wiekszy zestaw:wink:
poko77 Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Masz serię 288/245 mmJezeli masz odpowiednie koła to warto pomyslec o swapie na 320mm a na pewno minimum 312mm. To na przód a o tyle tez trzeba pomyśleć jak ganiasz po autostradach. A masz jakieś zestawiki do polecenia???Tak do 1500zł( przód i tył)???Teraz jeszcze nie zmienię na 320 bo zimówki są nowe na 15-tkach...ale w przyszłości na pewno pomyślę o tym...
nitroo Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 dev, a z mojej wlepy jesteś w stanie sprawdzić, jakie fabrycznie miałem hamulce?
nitroo Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 288/245mm A jak zrobię zdjęcie zacisków itp., to powiesz mi, co i jak, jaki to zestaw i czy nadaje się do zmiany?
ppa4 Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Sorki za dubla ale bardzo interesuje mnie odpowiedz na te pytania ... Dev a jeszcze jedno pytanie, bo widzę że OZtów nie ma w IC i gdzieś blisko i na szybkości...Czy ATE albo TRW tarcze są dużo gorsze, bo ceny mają porównywalne. A jeśli któreś polecasz to który model/wersję 320mm na przód do klockó TRW ? A może Ferrodo DDF1664 (600zł za 2sztuki) ? ATE PowerDisk warte zachodu ? Jeśli miałbym problem z OZ, która tarcza powinna być następna w kolejce ?
ppa4 Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Czyli jeśli nie dorwę OZ to Ferodo DDF1664 dadzą radę ?
nitroo Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 288/245mm dev, mam pytanie. Dziś zmierzyłem tarcze i faktycznie mam 288/245mm. Powiedz mi proszę, czy jest opcja, żebym Ci dał w rozliczeniu za nowy komplet hamulców na przód i tył swoje zaciski i jarzmy? Jeśli tak, to ile chcesz dopłaty z mojej strony? Interesowałby mnie zestaw 320/288 z klockami i tarczami oczywiście. Moje tarcze i klocki są w połowie zjechane, więc już bym je wykończył i wtedy się zgłosił.
Dev Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 takich zacisków jak Twoje mam na kilogramy te zestawy w ogóle nie sa chodliwe jak chcesz to mam na przód 312 i 320mm
elmer80 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 takich zacisków jak Twoje mam na kilogramy te zestawy w ogóle nie sa chodliwe jak chcesz to mam na przód 312 i 320mm To ile za 320? PW
Dev Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 1230zł z wysyłką tarcze OZ, klocki Ferodo, płyn Ate typ 200 1litr przewody hamulcowe
gajtas Opublikowano 24 Lutego 2014 Opublikowano 24 Lutego 2014 Hej przymierzam się do wymiany kompletu hamulców audi a4b6 1.8t wszystko w oryginale proszę o propozycje oczywiście przyzwoitych zestawów na priv
ePasjonat Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Cześć, mam 2 szybkie pytania do Was: 1. w S4 w 2006 r. była zmiana zacisków, do A4 B7 BRD z 2008 r. na tył trzeba szukać tych zacisków po 2006 roku? 2. klocki Ferrodo czy TRW?
Sebastiano87 Opublikowano 26 Lutego 2014 Opublikowano 26 Lutego 2014 Tylko ATE klocki i tarcze to moja osobista opinia, sprawdzona
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się