lukibu1 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) Witam, mam zamiar podnieść moc w bfb do 200 koni, po zagłębieniu się w różne tematy i techniki tuningowania 1.8 t wywnioskowałem że będę musiał: -dolozyc nową chłodnice aby zrobić układ dsmic -zmienic wtryski, najlepiej od bexa - wyciac kata i wstawić dp - zrobić nową mapę silnika Teraz moje pytanie, otóż czy jest ktoś w stanie polecić dobrego downpipe'a do takiego moda? Ile wyszło wam zrobienie bfb na 200 koni? Pozdro Edytowane 3 Grudnia 2019 przez lukibu1 Nowe pytanie
R4xx Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) Poprawne są twe wnioski Co do dp, ofert jest mnóstwo. Swego czasu takie downpipe wykonywał kolega z forum - @bartez80 Temat odgrzebany na forum: Grupowe zamówienie downpipe Z tego, co widzę, link do olx jest wciąż aktualny. Edytowane 3 Grudnia 2019 przez R4xx
DivaynEays Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) 3 godziny temu, lukibu1 napisał: Witam, mam zamiar podnieść moc w bfb do 200 koni, po zagłębieniu się w różne tematy i techniki tuningowania 1.8 t wywnioskowałem że będę musiał: -dolozyc nową chłodnice aby zrobić układ dsmic -zmienic wtryski, najlepiej od bexa - wyciac kata i wstawić dp - zrobić nową mapę silnika Teraz moje pytanie, otóż czy jest ktoś w stanie polecić dobrego downpipe'a do takiego moda? Ile wyszło wam zrobienie bfb na 200 koni? Pozdro DP jest opcjonalne, nie trzeba tykać jeśli katalizator jest sprawny. Reszta się zgadza. Co do kosztów to w dużej mierze zależy od stanu silnika i osprzętu, ale przy dobrych wiatrach idzie zrobić to w jakieś 1200, z do 1600 zł. Jak byś potrzebował wtrysków to mam w dobrej kasie Edytowane 3 Grudnia 2019 przez DivaynEays
Unf Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 5 godzin temu, DivaynEays napisał: DP jest opcjonalne, nie trzeba tykać jeśli katalizator jest sprawny. Tylko w którym 15-20 letnim samochodzie katalizator jest sprawny? Zdecydowanie warto odetkać wydech wstawiając DP w miejsce kata. Zwłaszcza, że DP kosztuje 300zł, a za katalizator na skupie można dostać 200zł co w efekecie daje nam 100zł za DP - jak za darmo.
DivaynEays Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 15 minut temu, Unf napisał: Tylko w którym 15-20 letnim samochodzie katalizator jest sprawny? Zdecydowanie warto odetkać wydech wstawiając DP w miejsce kata. Zwłaszcza, że DP kosztuje 300zł, a za katalizator na skupie można dostać 200zł co w efekecie daje nam 100zł za DP - jak za darmo. uwierz, ze sa
lukibu1 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2019 wiecie moze czy po wywaleniu kata i wstawieniu dp bedzie lepszy dzwiek auta?
hopek03 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Opublikowano 4 Grudnia 2019 będzie ciut głośniejszy ale w zależności od DP będzie wpadać w taki lekki rezonans lub nie będzie
Mariox37 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Jak by ktoś chciał wtryski z bex to bede mial bo juz mi idą z bam. Co do 200KM wystarczy program i wtryski. Ja dodatkowo wywaliłem środek kata i wydech jest cały przelot + grzybek simota. Wyszło 208. Turbo umarło i teraz będzie tylko lepiej :). 1
lukibu1 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2019 Nie ma potrzeby wstawiania lepszego IC do 200hp ?
DivaynEays Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 1 minutę temu, lukibu1 napisał: Nie ma potrzeby wstawiania lepszego IC do 200hp ? Oczywiście, że trzeba. Zimą jeszcze jakoś to będzie jeździć, ale poczekaj do wiosny jak będzie po 10-15 stopni na dworze seryjny to za słaby do seryjnej mocy.
Mariox37 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 2 godziny temu, lukibu1 napisał: Nie ma potrzeby wstawiania lepszego IC do 200hp ? Napisz do Galetto on mi robił program na 208KM IC nie zmieniałem, dawał radę może w ciepłe dni bylo to trochę odczuwalne np. m mieście ale ogólnie byłem zadowolony, w porównaniu do 163KM duża różnica. Najważniejsze to dobra seria, fajnie jak jest kat wywalony i nawet nie trzeba dawać Dp tylko poprostu go wywalić za pomocą wiertarki i przecinaka. Wtryski z bex, dobre świece, i dobry program. Tak jak pisałem mam wydech przelot i grzybek simota duży. Jak chcesz zrobić tanim kosztem do 200KM szkoda kasy na DP tipy IC to można się bawić po 200KM. Chyba że masz na IC to możesz dac ale nie za duży żeby nie zamulało. Teraz wpadła hybryda, nowe przewody olejowe, miska smok sprawdzone, będą wtryski z bam, IC centralny, rozrząd zmieniony i ogólnie co było do wymiany zostało wymienione. Myślę że może styczeń będzie juz IC i program. Jak by wyszło 250 będę zadowolony cabrio to ciężka krowa 1700kg więc wyścigówka to nie będzie ale do szybkiej jazdy mam inną zabawkę na dwóch kółkach ??
DivaynEays Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Po łebkach to się modów nie robi, prędzej czy później się to mści. Jak ktoś robi mody i 200 ma tylko na papierze i to go cieszy to już jego biznes. Na seryjnym icku nie ma szans żeby noc była powtarzalna. A co do wielkości IC to mitomania. Nie wiem co za rdzeń trzebaby było wrzucić i jak mocno zje*ać orurowanie, żeby lag był jakkolwiek odczuwalny. 1
tranduo Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 8 minut temu, DivaynEays napisał: Po łebkach to się modów nie robi, prędzej czy później się to mści. Jak ktoś robi mody i 200 ma tylko na papierze i to go cieszy to już jego biznes. Na seryjnym icku nie ma szans żeby noc była powtarzalna. Dokładnie to samo można powiedzieć o robieniu 300 km z hybrydy na fmic 180. Po łebkach i mocy w lecie nie będzie.
DivaynEays Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 15 minut temu, tranduo napisał: Dokładnie to samo można powiedzieć o robieniu 300 km z hybrydy na fmic 180. Po łebkach i mocy w lecie nie będzie. Wyobraź sobie że różnica między temperaturą zewnętrzną to 7-8 stopni w lato wsadź i 500 fmic, i zasłon go w 80%. Temperatury niższej nie uzyskasz od mojego setupu
tranduo Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 (edytowane) 4 minuty temu, DivaynEays napisał: Wyobraź sobie że różnica między temperaturą zewnętrzną to 7-8 stopni w lato wsadź i 500 fmic, i zasłon go w 80%. Temperatury niższej nie uzyskasz od mojego setupu Pokaż logi to uwierze i do tego pomiar mocy w lecie, ciekawe ile wtedy zostaje z tych 300 km. Tak, tak, fmic 180 mający wydajność niewiele większą niż dsmic na pewno świetnie ogarnia 300 km. Tak samo dobrze jak pojedynczny smic 200 km, więc się nie pomyliłem. Edytowane 11 Grudnia 2019 przez tranduo
DivaynEays Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 18 minut temu, tranduo napisał: Pokaż logi to uwierze i do tego pomiar mocy w lecie, ciekawe ile wtedy zostaje z tych 300 km. Tak, tak, fmic 180 mający wydajność niewiele większą niż dsmic na pewno świetnie ogarnia 300 km. Tak samo dobrze jak pojedynczny smic 200 km, więc się nie pomyliłem. Wydajność coś się chyba pomieszała specowi z pojemnością Wroce do domu to sprawdzę kompa czy jakieś logi mam swoje. A co do smica, to jeśli 70 stopni czy więcej przy 30+ na dworze to jest dobrze ogarnięte no to cóż, chyba jednak nie ma o czym dalej dywagować
tranduo Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 6 minut temu, DivaynEays napisał: Wydajność coś się chyba pomieszała specowi z pojemnością Wroce do domu to sprawdzę kompa czy jakieś logi mam swoje. Czekam z niecierpliwością specu, bo udajesz eksperta od wszystkiego, a po pierwsze nikt nigdy nie widził logów na tych cudownych hybrydach na 300 km, a po drugie wszystkie wykresy na nich i fmic 180 wrzucane są w ujemnych temperaturach 1
Mariox37 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Ja byłem zadowolony na jednym dsmic, mówiłem że bylo czuć jak było gorąco ale jak ktoś chce uzyskać 200KM i za dużo nie wydać $ może tak zrobić. Wtryski z bam juz mam Za tydzień powinien mieć fmic 550 /240/50 z rurami. Z tego co się orientowałem te 250 jak by wyszło spokojnie ogarnie tym bardziej że to auto nie będzie do ścigania tylko do zwykłej jazdy :). Do tej pory bylo tak :
Randor Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 (edytowane) Każdy robi jak chce ale dla mnie 200km z smic to drut. Chyba, że ten z B6 jest wydajniejszy od tego z B5. U mnie było raptem 180/270 i w temp od 20c w górę dynamicznej jazdy nie było. 2-3 depnięcia i auto puchło. Cooler był drożny itp więc to nie wina jego stanu. Po przesiadce na fmic 550x180x65 i zrobieniu mapy na 230km nie puchnie nic nawet przy pałowaniu w 30c. W przypadku B6 w ogóle bym się nie zastanawiał i wrzucał dsmic przy byle jakim sofcie. Edytowane 11 Grudnia 2019 przez Randor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się