kakamber1 Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2020 http://re5pect.pl/kute-tloki-supertech-audi-vw-1-8-20v-stroker-95-5-mm.html Korby kute jak do 1.8t, 144 o ile dobrze pamiętam a tłoki jak wyżej.
Kejsi Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Ładnie się ośmieszyłem zwracam honor ?
kakamber1 Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Polecisz jakiś mocny zestaw sprzęgła? Znalazłem coś takiego i według sprzedawcy powinno pasować. Montował ktoś? https://allegro.pl/oferta/sprzeglo-1-8t-1-9tdi-1000nm-audi-vw-skrzynia-01e-8751856086?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Szczerze mówiąc wolałbym automat, może da się jakiegoś mocnego automata wsadzić bez większych przeróbek?
Kejsi Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Mam ogólnie polecam, perzed montażem lineał albo suwmiarka i sprawdź wszystkie płaszczyzny czy są proste, do tego obowiązkowo wałek centrujący tarcze Po drugie nie bierz spieku luka, ścierwo jak żadne inne, spali się i ślizga. Tylko makland ale ma minusy, ruszasz jak upośledzony totalnie zero jedynkowo ale nie ma opcji o uślizgu. Tylko w quattro nie polecam strzelać ze sprzęgła, po dwóch strzałach na suchym wyrwalem nowe poduszki ?
kakamber1 Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Nie było jakiejś mocnej skrzyni automatycznej z torsenem w B6/7?
Dev Opublikowano 7 Kwietnia 2020 Opublikowano 7 Kwietnia 2020 2 minuty temu, kakamber1 napisał: Nie było jakiejś mocnej skrzyni automatycznej z torsenem w B6/7? Każdy TIP był mocny
kakamber1 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2020 7 godzin temu, Dev napisał: Każdy TIP był mocny Czyli ZF 6HP-19?
Kejsi Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 @Devpodobno też można ożenić 6hp26, słyszałeś może coś w tym temacie? ?
kakamber1 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Tylko że 6hp-26 nie mają torsena(chyba), trzeba by dyfer z haldeksem i jakiś sterownik haldexa. Znalazłem fajny zestaw 6hp-19 z dyfrem wałem itd. Od S4 tylko nie jestem przekonany czy ta skrzynia będzie chciała znieść powyżej 500 niutonów.
Kejsi Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Widzę że fajnego potworka budujesz ? Będziesz gdzieś na bieżąco opisywać? Jestem ciekawy jak zachowa się silnik z wałem tdi, na vortexie nie pochwalają tego setupu a jesscze bardziej interesuje mnie temat skrzyni, 6hp19 - 500-550 niuta tak piszą, do tego napewno można ją pewnie ulepszyć, jakieś bajeranckie tarczki cierne i inne sterowanie mechatronika i jak chcesz tak grubo iść to nie myślałeś o jakimś gtx30-35? 1
kakamber1 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Na razie szukam informacji ale już wiem że GT 28 będzie za mało. A skrzynie automatyczną sobie na razie odpuszczę bo za dużo problemów po drodze i za duże koszty żeby to zgłową zrobić. Jak zaczne działać to pewnie coś powrzucam ale na razie sytuacja nieciekawa i strach zaczynać większe inwestycje.
hopek03 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 myślę że nie polecają na wale z TDI bo sów tłoka jest bardzo długi i obrotów wyższych jak 6900 nie można rozkręcać chodzi o prędkość tłoka
Kejsi Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Pisałem o tym wcześniej że prędkość tłoka może być za duża, do odważnych świąt należy ? A jak uczy życie w takim małym piardku 2,0 czy 2,1 bez obrotów nie zbuduje użytkowej mocy ?
kakamber1 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Ogólnie te głowice nie lubią za wysokich obrotów. A kute tłoki są troche lżejsze a to bezwładność jest największym problemem a nie predkość tłoka.
Kejsi Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 40 minut temu, kakamber1 napisał: Ogólnie te głowice nie lubią za wysokich obrotów. A kute tłoki są troche lżejsze a to bezwładność jest największym problemem a nie predkość tłoka. Za miedza są swiry co kręcą ori głowę na hydro do 9300 ? mowa o nowych OEM gratach, ja swoją po zmianie sprężyn Supertech będę kręcić do 8000-8400 zobaczymy czy turbo nie zdechnie na koniec, ale jest problem bo coś blokuje i nihuhu nie idzie ☹️ Masy są podobne a prędkości różne, widziałem parę projektów które nie powalały i tam każdy pisał że zmarnowany potencjał gratów. Jak dobrze się zagłębisz w archiwalna anglojęzyczną dyskusje to doczytasz ze jest ściśle określony współczynnik długości korbowodu do wykorbienia wału i że nie jest on optymalny
kakamber1 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Mam nadzieję że wyjdzie w praniu czy to był dobry pomysł. A tak z ciekawości znalazłem prawdziwy hardcore, wał o wykorbieniu 100mm i według sprzedawcy pasuje do 1.8t https://www.turboloch.com/Billet-Crankshaft-Kurbelwelle-18l-22l-16V-18T-TDI-TFSI-100mm-langer-Zapfen-Zahnriemen
Kejsi Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Fajnie tak popisać ale muszę zapytać, masz na to siano czy dopiero bd zbierać te 20-30 tysi? Xd I ogólnie jak chcesz na siłę iść w 2,1 to zrób to na bloku od tdi, zmień czape i tłoki, wyważyć wał i masz benzyniaka ?
hopek03 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 ogólnie robi się te 2.1 dla momentu obrotowego bo jest potężny i to od samego dołu przy 400 km ma się już około 650 nm to wiadomo jest uzależnione terz od ogólnych części i poskładania silnika
kakamber1 Opublikowano 9 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2020 O ile wirus nie potrzyma nas zbyt długo to myśle że siana wystarczy. Trzeba tylko dobrze zaplanować żeby wszystkiego po pięć razy po drodze nie wymieniać. No i na końcu musi być nitro?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się