tymonA4 0 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 pany oby do wiosny lpg potanieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 "Potanieje" chyba woda w kranie ale tego na 100% nie był bym pewien. Od nowego roku wzrasta vat i akcyza. Ale i tak będzie taniej niż na benzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predki74 0 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 U mnie dziś sprawdziłem 100 miasto 13 l gazu chyba jest oki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CUB@ 0 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Ja początkowo bylem 100% zdecydowany na instalacje sekwencyjną jednak w ostatniej chwili założyłem "niesekwencje":):) - jak dotąd nie załuję i mowisz że się spisuje bez zarzutów ? Dużo zależy od montażu, u mnie też spisuje się taka instalka Ja też uzytkuje inst II gen. i nie mam problemów wbrew opinii wiekszości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okidoki81 0 Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 ostatnio zmierzylem wyszlo mi 12,5 ale na zimowkach bo na letnich to do 15 dochodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predki74 0 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Czy zle dobrany reduktor może być przyczyną dużego spalania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robak 0 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Mam Staga 4, pali około 11 litrów miasto 50% i trasa 50%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpalik 1 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Witam. Mam instalkę założoną od września. Od tego czasu przejechałem 10 tyś km. Średnia spalania LPG to 10.6 l/100km. 70% przebiegu to dojazd do pracy 60 km. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predki74 0 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 tak ale mi pali 16 szok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 tak ale mi pali 16 szok Mi tylko po wawie pali jakieś 14-15LPG 100% zakorkowane miasto. Na trasie 120-140KM/h łyknie 11LPG Acha u mnie jest quattro wieć troszkę więcej pali, ale z drugiej strony oszczędzam bo nie mielę kołami w miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gonsiorek 0 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Ostatnie tankowanie i szok - 10.4 L :> bo nigdy poniżej 13 nie schodziłem. Styl jazdy iście agresywny, nie wiem czy podczas tych 400 km przekroczyłem 50-60 km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morsdicti 0 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 A4 B5 1.6 AHL 101 km, reduktor Tomasseto, listwy OMVL, komputer Lecho Mini Sec Miasto: 10-11 litrów Trasa: 8-9 litrów Tragedii nie ma - chociaż gaz po 2.8 PLN już Na gazie zrobione prawie 2000 km + do tego pokaźna ilość benzyny bo bierze dużo na rozpałkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 1 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 mi w koncu po regulacji 1.6 ADP bierze : 10-12 miasto trasa to nie wiem ale na butli 44,8l robie trase wrock-zakopane instalka BRC sequent. Pb 50zl na miecha;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy21 0 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Koledzy, a ja mam sekwencje z reduktorem Tomasetto, listwa Valtec i martwi mnie spalanie w mieście, bo znacznie różni się od trasy. Trasa - 10l/100km (średnio 120km/h), ale miasto już 15 l/100km (po odliczeniu kilometrów, w czasie których jedzie na Pb zanim przełączy się na LPG. Licząc łącznie z dystansem pokonanym na benzynie wychodzi 11,5-12l/100km). Spalanie na samym Pb jest odpowiednio mniejsze o ok. 1,5l/100km. Co ważne jeśli chodzi o jazdę w mieście to te 15l wyszło tak jak wspomniałem po odliczeniu jazdy na Pb i w takich warunkach: auto stoi pod chmurką całą noc (temp zewn. w grudniu i styczniu od -10*C do +4*C). Rano na zimnym silniku dojazdy do pracy po 3,5 km. Po 2 km przełącza się na gaz. Po 8h postoju powrót do domu ponownie te 3,5 km. I jeszcze po pracy 2x jazda po mieście po ok. 3-4 godzinnych postojach po 2 km. Dodam, że jazda po mieście w tym przypadku wyglądała tak, że te 3,5 km w jedną i drugą stronę to mniej więcej stała prędkość 60-70 km/h i max. jeden przystanek na światłach. Pozostałe 2x2 km to małe miasto, kilka przystanków itd. Co wy myślicie o tym spalaniu? Rzeczywiście jest coś nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 1 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Koledzy, a ja mam sekwencje z reduktorem Tomasetto, listwa Valtec i martwi mnie spalanie w mieście, bo znacznie różni się od trasy. Trasa - 10l/100km (średnio 120km/h), ale miasto już 15 l/100km (po odliczeniu kilometrów, w czasie których jedzie na Pb zanim przełączy się na LPG. Licząc łącznie z dystansem pokonanym na benzynie wychodzi 11,5-12l/100km). Spalanie na samym Pb jest odpowiednio mniejsze o ok. 1,5l/100km. Co ważne jeśli chodzi o jazdę w mieście to te 15l wyszło tak jak wspomniałem po odliczeniu jazdy na Pb i w takich warunkach: auto stoi pod chmurką całą noc (temp zewn. w grudniu i styczniu od -10*C do +4*C). Rano na zimnym silniku dojazdy do pracy po 3,5 km. Po 2 km przełącza się na gaz. Po 8h postoju powrót do domu ponownie te 3,5 km. I jeszcze po pracy 2x jazda po mieście po ok. 3-4 godzinnych postojach po 2 km. Dodam, że jazda po mieście w tym przypadku wyglądała tak, że te 3,5 km w jedną i drugą stronę to mniej więcej stała prędkość 60-70 km/h i max. jeden przystanek na światłach. Pozostałe 2x2 km to małe miasto, kilka przystanków itd. Co wy myślicie o tym spalaniu? Rzeczywiście jest coś nie tak? Kolego jest ok w Twoim przypadku gaz to średnio udana inwestycja jak nie jeździsz na trasach. No chyba, że w weekendy dostaje za swoje i walnie troche km. Trzeba przyznac, że eksploatujesz auto w najciezszych warunkach jakie można sobie praktycznie wyobrazić. Odpalasz auto i ciągle jeździsz na zimnym motorze a jak wiadomo silniki spalinowe najbardziej sie wtedy eksploatuja. Wydaje mi sie, że spalanie jest ok jak na tak cięzkie warunki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr 0 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 moja A4 B5 ABC sedan instalacja NECAM /koltec i po ostatniej regulacji i wymianie filtrów wyszło na przestrzeni 500 km (80 po Wa-wie) średnio 10 l/100 km. pozdr. s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyspa7 0 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 mi w koncu po regulacji 1.6 ADP bierze : 10-12 miasto trasa to nie wiem ale na butli 44,8l robie trase wrock-zakopane instalka BRC sequent. U mnie ten sam silnik - 8-9 L LPG/100 KM. Silnik trochę nowszy 102 KM -wiec ten jeden lubi zjeść. A na poważnie - to do 90-100 km/h ok 8 L, powyżej 100 km/h okolice 9 litrów. W miescie bez buta:) i mieszane koło 9 LPG. STAG 4, Magic Jet + Zeta zavoli N chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy21 0 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Koledzy, a ja mam sekwencje z reduktorem Tomasetto, listwa Valtec i martwi mnie spalanie w mieście, bo znacznie różni się od trasy. Trasa - 10l/100km (średnio 120km/h), ale miasto już 15 l/100km (po odliczeniu kilometrów, w czasie których jedzie na Pb zanim przełączy się na LPG. Licząc łącznie z dystansem pokonanym na benzynie wychodzi 11,5-12l/100km). Spalanie na samym Pb jest odpowiednio mniejsze o ok. 1,5l/100km. Co ważne jeśli chodzi o jazdę w mieście to te 15l wyszło tak jak wspomniałem po odliczeniu jazdy na Pb i w takich warunkach: auto stoi pod chmurką całą noc (temp zewn. w grudniu i styczniu od -10*C do +4*C). Rano na zimnym silniku dojazdy do pracy po 3,5 km. Po 2 km przełącza się na gaz. Po 8h postoju powrót do domu ponownie te 3,5 km. I jeszcze po pracy 2x jazda po mieście po ok. 3-4 godzinnych postojach po 2 km. Dodam, że jazda po mieście w tym przypadku wyglądała tak, że te 3,5 km w jedną i drugą stronę to mniej więcej stała prędkość 60-70 km/h i max. jeden przystanek na światłach. Pozostałe 2x2 km to małe miasto, kilka przystanków itd. Co wy myślicie o tym spalaniu? Rzeczywiście jest coś nie tak? Kolego jest ok w Twoim przypadku gaz to średnio udana inwestycja jak nie jeździsz na trasach. No chyba, że w weekendy dostaje za swoje i walnie troche km. Trzeba przyznac, że eksploatujesz auto w najciezszych warunkach jakie można sobie praktycznie wyobrazić. Odpalasz auto i ciągle jeździsz na zimnym motorze a jak wiadomo silniki spalinowe najbardziej sie wtedy eksploatuja. Wydaje mi sie, że spalanie jest ok jak na tak cięzkie warunki. No właśnie z jednej strony te 15l/100km to dużo, ale zważywszy na te warunki to może jest to jednak akceptowalne spalanie. Sam nie wiem co myśleć. Podepnę Vag-a i zobaczymy co się ciekawego pojawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morsdicti 0 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Koledzy, a ja mam sekwencje z reduktorem Tomasetto, listwa Valtec i martwi mnie spalanie w mieście, bo znacznie różni się od trasy. Trasa - 10l/100km (średnio 120km/h), ale miasto już 15 l/100km (po odliczeniu kilometrów, w czasie których jedzie na Pb zanim przełączy się na LPG. Licząc łącznie z dystansem pokonanym na benzynie wychodzi 11,5-12l/100km). Spalanie na samym Pb jest odpowiednio mniejsze o ok. 1,5l/100km. Co ważne jeśli chodzi o jazdę w mieście to te 15l wyszło tak jak wspomniałem po odliczeniu jazdy na Pb i w takich warunkach: auto stoi pod chmurką całą noc (temp zewn. w grudniu i styczniu od -10*C do +4*C). Rano na zimnym silniku dojazdy do pracy po 3,5 km. Po 2 km przełącza się na gaz. Po 8h postoju powrót do domu ponownie te 3,5 km. I jeszcze po pracy 2x jazda po mieście po ok. 3-4 godzinnych postojach po 2 km. Dodam, że jazda po mieście w tym przypadku wyglądała tak, że te 3,5 km w jedną i drugą stronę to mniej więcej stała prędkość 60-70 km/h i max. jeden przystanek na światłach. Pozostałe 2x2 km to małe miasto, kilka przystanków itd. Co wy myślicie o tym spalaniu? Rzeczywiście jest coś nie tak? Kolego jest ok w Twoim przypadku gaz to średnio udana inwestycja jak nie jeździsz na trasach. No chyba, że w weekendy dostaje za swoje i walnie troche km. Trzeba przyznac, że eksploatujesz auto w najciezszych warunkach jakie można sobie praktycznie wyobrazić. Odpalasz auto i ciągle jeździsz na zimnym motorze a jak wiadomo silniki spalinowe najbardziej sie wtedy eksploatuja. Wydaje mi sie, że spalanie jest ok jak na tak cięzkie warunki. No właśnie z jednej strony te 15l/100km to dużo, ale zważywszy na te warunki to może jest to jednak akceptowalne spalanie. Sam nie wiem co myśleć. Podepnę Vag-a i zobaczymy co się ciekawego pojawi. Ja tak jak pisałem parę postów wyżej, silnik mniejszy słabszy buda ta sama to powinien więcej brać od 1.8 - dziewczyna ma do pracy 7km (auto stoi na podwórku całą noc) jedzie rano te 7 km (tylko, że u mnie się przełącza na gaz znacznie szybciej po około 600-800 metrach) potem auto 8 godzin stoi i jedzie znowu 7 km i znowu stoi do rana .... i spala max 12 litrów - a średnio to 11 - benzyny nie wliczam. Więc 15 litrów gazu nie jest normą moim zdaniem coś jest nie halo - kolega napisał, że w trasie mu pali 10-11 litrów ... to też dużo powinien palić mniej - kolega ma identyczny silnik 1.8 i jemu pali tyle samo co mi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?agi 0 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 spalanie slnika 1.8 na sekwencji miesci sie w granic 10/12L na 100km ja mialem 1.8TQ w sekwencji 4 generacji i przy mojej jezdzie palilo nie mniej niz 12l/100km LPG wiec spalanie w trasie moze miec 10-11 spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się