Dawid0 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 1.6 jak krece nisko to pali mi 10/11 ale jak jade na obrotach 3-4 tys to potrafi mniej spalić... wieć sam efekt duzego spalania powstaje przy przyspieszaniu.... on wtedy pali max próbując swoja moca rozpedzic swoj cieżar.... i stad spalanie w ruchu miejskim jest tak duze i takie róznice miedzy ludzmy (zalezy od miasta i ruchu i pory w jakich sie jezdzi....) 1.8T natomist sobie lekko gaz wciskasz i ma na tyle mocy zeby juz go mocno rozpedzac .... ale przy ostrej jezdzie 1.8T zawsze wiecej spali..... reasumując 1.6 pali duzo przy normalniej jeździe i miejskiej w trasie jak NIC nie jedzie , drogi PROSTE to da rade zejść poniżej 8 l/100km a nawet niżej 7.... a w miescie koło 10 l/100km ale jakiekolwiek korki światła co 500m , podjazdy.... to juz koniec z oszczędności.... a taka oszczędna jazda męczy, wiec trzeba zaakceptować spalanie ,
franio Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 tak zgadza się, jak już kiedyś napisałem raz opitolił mi 19 L/ 100
gzyl Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Tak sobie poczytałem i trochę dużo palą te wasze 1.6. Poruszam się obecnie Skodą Octavia Kombi z silnikiem 1,6 MPI (102 KM któryś z: BGU, BSE, BSF, CCS) ogólnie (50% miasto - 50% trasa) i spalanie na 4 tys mi wyszło 9,2 gazu na 100 km . Gaz mam Landi Lorenzo sekwencyjny.
Dawid0 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 oe,octavia jest chyba mniejsza i lzejsza :-)
tymonA4 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 na pewno lżejsza i silnik nowszej generacji
gzyl Opublikowano 31 Grudnia 2009 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Audi A4 z małą benzyną to 1200-1300 Octavia ma 1250 wiec nie jest lżejsza. A co do silnika to jest to silnik 8 zaworowy produkowany przez Audi (przynajmniej tak mam w dokumentach) I na oko jest podobny do silnika 1.6 z Audi B5 1997 roku. Nie jestem mechanikiem ale jak dla mnie jest to stary silnik Audi z poprawkami (pewnie przez te 13 lat coś się dało poprawić ;P)
GRYFI Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 mnie kiedyś jak miałem 1,8 125ps na gazie paliła 12 l na 100
tymonA4 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 czyli standard mi pali do 10 bez lpg
greghoryy Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Mi pali okolo 15 LPG... Nie wiem co jest grane, moze przez te mrozy.
sebo1607 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Mi pali okolo 15 LPG... Nie wiem co jest grane, moze przez te mrozy. no 15 to troche przydużo,ale zależy od jazdy, mi w te mrozy to z 11-12 w cyklu mieszanym
greghoryy Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 NO 3000 tys obr nie przekraczam, na butli 40 L robie max 250 km, nie wiem co zrobic z tym fantem. Ale mowie tu o warunkach jakie teraz panują wiec moze to nie jest az tak zle ?
zbyszek512 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 moje 1,8T w cyklu mieszany pali około 12 gazu przy spokojnej jeździe
sebo1607 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 NO 3000 tys obr nie przekraczam, na butli 40 L robie max 250 km, nie wiem co zrobic z tym fantem. Ale mowie tu o warunkach jakie teraz panują wiec moze to nie jest az tak zle ? raczej nie ja na 37l robie przy takiej jezdzie 350 km wiec cos jest nie tak
Bogumił Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Należy uwzględnić też to po jakim czasie przełącza się samochód z benzyny na gaz. W moim przypadku przy takich mrozach jazda po mieście wynosi mnie 11,2l/100km gazu, ale potrzebuje około 3km aby przełączył się. Sebo1607 a dlaczego uważasz, że jest coś nie tak? Co samochód słabo przyśpiesza i na wyższych obrotach przerywa? To raczej greghoryy ma coś nie tak z instalacją.
Radziu Audi A4 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 u mnie też dużo pali, ale przy wyższych obrotach kończy mu się moc. tzn, przy 4.500 już praktycznie nie ciagnie. Filtry powymieniane, teraz na dniach jadę na czyszczenie parownika i wymianę membrany. zobaczymy cosię zmieni. dodam jeszcze że listwe wtryskową mam zregenerowaną również, i regulacja była robiona, i nic sięnie zmieniło. Pali mi powyżej 13, a paliła max 12 na kołąch 18 cali w lato przy nie złym bucie. Teraz na zboiorniku 42 litry, robię max 330 km, także coś jest nie tak.
sebo1607 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 NO 3000 tys obr nie przekraczam, na butli 40 L robie max 250 km, nie wiem co zrobic z tym fantem. Ale mowie tu o warunkach jakie teraz panują wiec moze to nie jest az tak zle ? raczej nie ja na 37l robie przy takiej jezdzie 350 km wiec cos jest nie tak no właśnie greghoryy ma coś nie tak najlepiej jechać do sprawdzonego gazownika na kontrole
franio Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 jak mi opitolił 19 l, a pojechał kumpel moim do Rzeszowa i spalił mu 10, to też mam coś nie tak? :gwizdanie: Panowie styl jazdy stylowi nie równy
Radziu Audi A4 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 oczywiscie, ze styl stylowi nie równy, ale wiem jak jeździłęm a jak jeżdzę, i ot tak sobie ponad 3 litry mi więcej opierdzieli na 100km to jest OK??
chudineze Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Temat wyczyszczony kolejne OT = ostrzeżenie
kologo Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Moja niunia pali ok 11.5l w cyklu miejskim a na trasie tak ok 9l
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się