Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S4 DTM 25th Anniversary QUATTRO 1 of 250


HOLMATRO

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, trepek napisał:

Czemu VFIZ pokazuje 63 km/h a licznik niecałe 50?

Czekałem na to ! Zanim vfiza wsadziłem, byłem zdziwiony ze S tak dobrze jeździ, ze doganiam jadąc 100km/h szwagra z tempomatem ustawionym na 140.. :nabijasie:

Okazalo się, ze podczas konwersji poprzedniemu właścicielowi wmontowano licznik USA ze zmienioną tarczą zegarów na Europę. Musiałem się pilnować, teraz mam vfiza i on pokazuje prawdziwa prędkość, zegar myśli ze jest w milach. Dlatego jadę 64km/h a wskazówka stoi w miejscu gdzie byłyby mile. @kaju już poinformowany, będzie z tym walczył po okresie urlopowym :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, HOLMATRO napisał:

Czekałem na to ! Zanim vfiza wsadziłem, byłem zdziwiony ze S tak dobrze jeździ, ze doganiam jadąc 100km/h szwagra z tempomatem ustawionym na 140.. :nabijasie:

Okazalo się, ze podczas konwersji poprzedniemu właścicielowi wmontowano licznik USA ze zmienioną tarczą zegarów na Europę. Musiałem się pilnować, teraz mam vfiza i on pokazuje prawdziwa prędkość, zegar myśli ze jest w milach. Dlatego jadę 64km/h a wskazówka stoi w miejscu gdzie byłyby mile. @kaju już poinformowany, będzie z tym walczył po okresie urlopowym :thumbup1:

Moje przebrzydłe oczy zawsze patrzą nie tam gdzie trzeba i szukają tylko do czego by się przyd**cyć :D No ale tylko to znalazlem.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, HOLMATRO napisał:

Czekałem na to ! Zanim vfiza wsadziłem, byłem zdziwiony ze S tak dobrze jeździ, ze doganiam jadąc 100km/h szwagra z tempomatem ustawionym na 140.. :nabijasie:

Okazalo się, ze podczas konwersji poprzedniemu właścicielowi wmontowano licznik USA ze zmienioną tarczą zegarów na Europę. Musiałem się pilnować, teraz mam vfiza i on pokazuje prawdziwa prędkość, zegar myśli ze jest w milach. Dlatego jadę 64km/h a wskazówka stoi w miejscu gdzie byłyby mile. @kaju już poinformowany, będzie z tym walczył po okresie urlopowym :thumbup1:

Przeskalowanie to nie problem, wystarczy zmienić kilka wartości we wsadzie - sprawdzałem sam przy przerobce licznika z ang na eu. RB4/RB8 ma te same offsety.

licznik.JPG

Edytowane przez kkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, kkam napisał:

Przeskalowanie to nie problem, wystarczy zmienić kilka wartości we wsadzie - sprawdzałem sam przy przerobce licznika z ang na eu. RB4/RB8 ma te same offsety.

licznik.JPG

Da radę zrobić to vcdsem? Napiszesz mi pokolei gdzie mam klikać żeby dojść do tej ścieżki i ją zmienić ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VCDSem nie dasz rady. Musi być kabel, którym odczytasz wsad licznika.  Ja nie miałem kabla, a z klonami bałem się bawić, więc kupiłem programator. Konieczne było rozebranie licznika i wylutowanie pamięci. Jak masz kogoś ze sprawdzonym kablem to poproś o zgranie wsadu. Potem pokieruje Cie co zmienić.

Programator-USB-CH341A-SPI-Flash-EEPROM-
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro za 21 zł - Programator USB CH341A SPI Flash EEPROM USB-TTL (9543116015). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 

Edytowane przez kkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny ten dtm ;) jedzie to coś w tym silniku do poprzedniczki? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, niwet napisał:

Fajny ten dtm ;) jedzie to coś w tym silniku do poprzedniczki? 

Wolniej startuje ale bardziej liniowo. No i od 4 tys to już wskazówki obrotomierza i licznika idą rownolegle, bardzo fajnie łapie prędkość. W BULu były takie skoki w przyspieszeniu, był max boost przy zmianie biegu to leciał, ale puchł przy czerwonym polu,  tutaj wciskasz pedał i coraz szybciej przyspiesza im bliżej do odcięcia. Tamtą bym dtma prześcignął, ale znowu tutaj jak zapne 6 bieg i auto spokojnie się toczy, a przez szyberdach wpada piękny bulgot, to wiem ze to był dobry pomysł. :krol:
No i ten DTM, tam się ludzie oglądali, ale tutaj zdjęcia robią.. :grin:

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto przepalone po tygodniu stania w garażu, zawitało na weekend u szwagra @dayd_4 . :drunk:

:boobs: poszły na damski wieczór, a my z juniorem i szwagrem polatalismy chwile po mieście i okolicach :audi: .

coś tam strzeliliśmy na szybko, bo nie było próżnowane przez ten tydzień i wpadło to, co powinno być od początku - klapa tył USA. 
 

2DC907B6-8167-470B-987C-7D95BC56582F.jpeg

68F086B9-1DC8-4330-A4EA-9CE6EE7D58E1.jpeg

A53B794B-B6AD-43BB-9248-D9F81680292A.jpeg

B6FA92E5-4241-40B2-9D46-7D6AC206C7D4.jpeg

 

  • Pomoc techniczna 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy USA przód również będą? :P

Klapa ładnie siadła. :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, george napisał:

Lampy USA przód również będą? :P

Klapa ładnie siadła. :thumbup1:

:eusathink: 

Przypomnij mi, skąd auto PRZYPŁYNĘŁO..? :tongue4:

obrysy są na całym aucie, a przód lampy są fabrycznie zaprogramowane ze świecącymi kierunkami, wiec jeśli o to Ci chodzi, to to już jest od 2006 roku w tym aucie :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurza twarz :shock3: I to :audi: jest takie ponadczasowe. Gratuluję świetnego zakupu. Sprzęt jest niezwykły. Oglądam od pierwszego posta i nie mogę się napatrzeć :D:D:D 

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, HOLMATRO napisał:

wiec jeśli o to Ci chodzi, to to już jest od 2006 roku w tym aucie 

Wszystko w temacie. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno znalazłem fajne z wczoraj.. :wink:

E265C79A-86C5-49EA-BCAF-5A2E21F53379.jpeg
 

Ponadto od zeszłego tygodnia robiłem research w kierunku montażu uszczelek i mat  izolujących dolot, wiadomo z czym boryka się każdy BBK - mocnym nagrzewaniem kolektora i spadkiem mocy rzędu kilkudziecięciu koni w upalne dni.. :thumbdown:

Wczoraj z ciekawosci odpaliłem w V-fizie pomiar temperatur w dolocie i z tego co czytałem powinno być 55-60 stopni po porządnym nagrzaniu Motoru i przy wczorajszych 30 stopniach. Ku mojemu zdziwieniu temperatura nie osiągnęła 40 stopni, cały czas okolice 35 C. Dzisiaj podobnie, z nieba żar, zrobione nieekonomiczne :a4fan: 80 km i znowu to samo. Wychodzi wiec na to ze ten mod jest już na aucie.. :thumbup1: Ale tu prosiłbym o wypowiedz forumowiczów którzy przerabiali ten temat u siebie, mianowicie @Kubiszer i @pawelosinski83 :mysli:

1B6E448B-C1B4-4C09-9DC3-440C95E3FB98.jpeg

Edytowane przez HOLMATRO
  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fura kozak,jedyne słuszne s4 w budzie b7?

Fotele są kozackie ,rowniez takie posiadam w swojej b6.

Myślę że niebawem trafia również boczki. 

Pozdrawiam 

tapatalk_jpeg_1516739326884.jpg

20190527_200055.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Piotrek81 widzę masz wieloletni projekt nad którym z pietyzmem pracujesz :thumbup1:

zaktualizuj zdjęcia w swoim wątku bo próbowałem pooglądać i większość jest nieaktywna :thumbdown:

Ja kupiłem białego kruka, ale ty z tego białego kruka kupiłeś fotele, szacun. Byłeś zdecydowany kupić dokładnie te fotele i ich poszukiwałeś, podejrzewam miesiącami, czy chciałeś recaro i trafiły się te? 
 

Wrzuć aktualne zdjęcia w swoim wątku, chętnie popatrzę co tam powrzucałeś :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...