Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i podłączenie lusterka fotochrom w A4 B6


mm.max

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, tylko że mi się nie zapalają w ogóle po wyłączeniu alarmu.....tu jest właśnie problem

A na pewno wszystko dobrze podłączyłeś? Zakodowałeś czujnik zmierzchu w VAG?

Edytowane przez nitroo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to działa tylko po zmierzchu. W dzień się nie zapalą światła.

Wiem, tylko że mi się nie zapalają w ogóle po wyłączeniu alarmu.....tu jest właśnie problem :kwasny:

A czy można zamontować inne lusterko pod clh/drl niż to z nr 8E0 857 511 ? Bo cholernie ciężko jest dostać, wizualnie są takie na allegro ale nie mają wybitych nr, poza oznaczeniem audi i napisem donneley a mi jeszcze trzeba w kolorze 4PK (czarne - soul). A tylko tego mi brakuje do rozpoczęcia modu.

Nie warto kombinować. Szukaj odpowiedniego. Ja znalazłem w dwa tygodnie, fakt - ciężka sprawa. Kup sobie szare na próbę, a w międzyczasie szukaj czarnego.

Może napisz w Divisionie, że szukasz. Chłopaki coś poradzą :wink:

A co to ten ,,Division'' ? To lusterko z a3 też nie będzie o tak nr 8P0 857 511 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie pisałem do niego i też mi tak pisał, wolałem się upewnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, jak do lusterka z B7, ale do B6 sam ogarnąłem wiązkę, bez problemu. Płacić 200 zł za kilka pinów i kabel. Sam zrobisz i wyjdzie Cię ok 50 zł.

Jak byś potrzebował rozpiski co i jak do B6 to pytaj, mam wszystko rozrysowane :thumbup1:

Z innej beczki. Dalej nie mogę ogarnąć, dlaczego po wyłączeniu alarmu nie włączają się halogeny. W drugą stronę wszystko śmiga jak należy. Wyciągam kluczyk, zapalają się halogeny i gasna po 10 sek od włączenia alarmu.

Ma ktoś z Was pomysł. Może coś prócz kodowania jeszcze trzeba ustawić? Zmieniłem tylko czas świecenia halo z 30 na 10, coś jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany rozkminiam podłączenie fotochromów zewnętrznych. Chce to zrobić jak w oryginale i tutaj moja rozkmina (nie śmiać się)

T17f = Pomarańczowa kostka w złączach na słupku A.
T20 = Czarne złącze 20PIN na słupku drzwi kierowcy
T20a = Czarne złącze 20PIN na słupku drzwi pasażera
T10e = Czarne złącze 10PIN moduł drzwi strona kierowcy
T10f = Czarne złącze 10PIN moduł drzwi strona pasażera

Strona kierowcy

T17f (7) ——> T20 (19) ——> T10e (7)

T17f (8) ——> T20 (9) ——> T10e (8)

Strona pasażera

T17f (7) ——> T20a (19) ——> T10f (7)

T17f (8) ——> T20a (9) ——> T10f (8)

Tak mi wychodzi ze schematów i teraz moje pytanko - wynika z powyższego że do wkładów fotochrom lecą po 2 kable na stronę, czyli po parze z pin7 pomarańczowej kostki 17PIN w panelu złącz i po parze z pin8. Rozumiem, że fabrycznie są one zmostkowane przed tą kostką czy też do jednego pinu lecą 2 kable na raz? Dodam, że mam fabrycznie zamontowane lusterko fotochrom wewnętrzne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Rozumiem, że fabrycznie są one zmostkowane przed tą kostką czy też do jednego pinu lecą 2 kable na raz?

Nie wiem, ale przecież to żadna różnica...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie:

mam tak, lusterko oryginał do B6 z czujnikiem do CLH, wszystko działa oprócz ściemniania na wstecznym oraz przy włączeniu lampki podsufitem :( ...

Podłączenia mam tak:

Fotochrom:

PIN1 ->do PIN1 lampki podsufitem

PIN2 masa do śruby pod słupkiem kierowcy

PIN3 ->do PIN30/32 MCE

PIN4/5 NC

PIN6 ->do PIN1 lampki podsufitem

Lampka podsufitowa:

PIN1->razem z PIN1 lusterka oraz PIN6 lusterka leci do włącznika świateł PIN1 i dalej zasila CLH z PIN28/32 MCE

PIN6 masa niepodłączałem

PIN11 do PIN19/32 MCE

PIN3 lusterka mam podłączony do PIN30/MCE (ale to nie sygnał ze światłą wstecznego tylko jakieś "zasilanie lusterka wstecznego")...no i nie działa...

Pomoże ktoś? Czy ten PIN6/fotochromu ma iść na pewno też do +zasilania czyli PINU1 lampki w suficie PINU28/32 i PINU1 włącznika AUTO?

Problem z lampką masz opisany tutaj http://a4-klub.pl/index.php?/topic/238146-modyfikacja-lampki-sufitowej-pod-lusterko-fotochormatyczne/

a propo wstecznego mam ten sam problem po wbiciu wstecznego brak reakcji. Nawet na mierniku brak zmian napięcia na pinie 30 mce na wstecznym.

Czy komuś to działa ??

na innych forach ten sam problem np tu http://www.audiworld.com/forums/a4-b6-platform-discussion-34/problem-after-retrofit-autolight-coming-home-auto-dimming-2382935/

Jak ktoś ma fabryczne lustro niech zmierzy miernikiem gdzie leci pin 3 z lustra

Edytowane przez ziomal-84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie na pinie 30 mierzysz pewnie względem masy, spróbuj zmierzyć wzgledem plusa i napisz czy miernik coś pokazał ;-).

Mam ori fotochrom robiłem swap na MCE z B7 i napewno z pinu 30 MCE idzie kabelek do pinu nr. 3 w lusterku ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany rozkminiam podłączenie fotochromów zewnętrznych. Chce to zrobić jak w oryginale i tutaj moja rozkmina (nie śmiać się)

T17f = Pomarańczowa kostka w złączach na słupku A.

T20 = Czarne złącze 20PIN na słupku drzwi kierowcy

T20a = Czarne złącze 20PIN na słupku drzwi pasażera

T10e = Czarne złącze 10PIN moduł drzwi strona kierowcy

T10f = Czarne złącze 10PIN moduł drzwi strona pasażera

Strona kierowcy

T17f (7) ——> T20 (19) ——> T10e (7)

T17f (8) ——> T20 (9) ——> T10e (8)

Strona pasażera

T17f (7) ——> T20a (19) ——> T10f (7)

T17f (8) ——> T20a (9) ——> T10f (8)

Tak mi wychodzi ze schematów i teraz moje pytanko - wynika z powyższego że do wkładów fotochrom lecą po 2 kable na stronę, czyli po parze z pin7 pomarańczowej kostki 17PIN w panelu złącz i po parze z pin8. Rozumiem, że fabrycznie są one zmostkowane przed tą kostką czy też do jednego pinu lecą 2 kable na raz? Dodam, że mam fabrycznie zamontowane lusterko fotochrom wewnętrzne.

2 kable z lusterka przechodzą przez pomarańczowe złącze, zaraz za rozdzielają na lewa i prawa stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy jak podepnę się pod lampkę w podsufitce dwoma kabelkami z lusterka to fotochrom będzie działał? Nie zależy mi na wyłączaniu przy wrzucaniu wstecznego itd, byle żeby działał podczas jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy jak podepnę się pod lampkę w podsufitce dwoma kabelkami z lusterka to fotochrom będzie działał? Nie zależy mi na wyłączaniu przy wrzucaniu wstecznego itd, byle żeby działał podczas jazdy.

Podbijam pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy jak podepnę się pod lampkę w podsufitce dwoma kabelkami z lusterka to fotochrom będzie działał? Nie zależy mi na wyłączaniu przy wrzucaniu wstecznego itd, byle żeby działał podczas jazdy.

Podbijam pytanie.

Juz dowiedzialem sie ze nie bedzie działać. Poczas jazdy napięcie spada do okolo 4-6V. Takze trzeba sie podpiąć pod + np ze stacyjki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki.

Niech mi jeszcze ktoś w takim razie krótko potwierdzi, że lusterko z B6 nie będzie obsługiwało CLH w B7? Mam B7 ale z małym uchwytem (szyba z B6) dlatego też kupiłem lusterko z B6 ale z tego co wiem MCE z B7 nie będzie pracowało z czujnikiem zmierzchu z lustra B6?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może było to już tu powiedziane ale jadę z telefonu i ciężko się to czyta. Siedzę z lusterkiem w aucie i się zastanawiam, co jest potrzebne do podłączenia lusterka 511 gps

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak chodzi mi o kompas. Źle zadałem pytanie, które ponawiam. Oprócz tego, chce się zapytać co może być odpowiedzialne za takie działanie lusterka podłączonego tylko pod plus z włącznika świateł i minusa do masy (karoserii) Chciałem żeby dioda w lusterku podświetlająca power (ta czerwona) włączała się jak wszystko w aucie po przekręceniu włącznika świateł dlatego wziąłem plus z włącznika ale dzieją się teraz dziwne rzeczy bo fotochrom nie działa w ogóle a i dioda power świeci kiedy chce:

201506221_waphqwr.jpg

Tu po włączeniu świateł świeci się tylko zielona dioda (zauważyłem że bez diody czerwonej dioda zielona świeci mocno)

201506221_waphqwx.jpg

Tu dwa kilometry później zapala się już dioda czerwona power (sama z siebie) ale zauważalne jest, że dioda zielona teraz świeci o połowę słabiej. W dodatku fotochrom nie reaguje w ogóle chodź po podłączeniu napięcia pod kable, które wedle opisu służą do podłączenia z lusterkami zewnętrznymi, fotochrom się ściemnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo masę bierzesz z lampki podsufitki, a nie z karoserii to raz. A dwa - masz rozpiskę w pierwszym poście. Podłącz dokładnie tak, jak jest tam napisane i wszystko będzie dobrze. Jak ma coś działać, skoro tylko plus i minus podłączyłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...