leone1988 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 mirefire a jaki masz przebieg że dwumas wymieniasz??
mirefire Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 mirefire a jaki masz przebieg że dwumas wymieniasz?? 173 tyś.> mechanik powiedział że dwumas musi być wymieniony (ponoć jakieś duże luzy ma ), sprzęgło mogło by zostać, ale to już prewencyjnie też wymienię żeby mieć spokuj na jakiś czas
jaro4444 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Dwumasy z BLB kiwają się jak starej babie ząb - one tak mają. Weź prześlij do Radzikowskiego, to Ci nabije nową oryginalną okładzinę LUK-a na tarczę sprzęgła za 100 zł i za 20 zł cofnie samoregulację docisku na "0". Dokupisz nowe łożysko wyciskowe i w drogę. Pojeździsz jakiś czas i zobaczysz czy trzeba wymieniać. Robocina wymaiany sprzęgła to 250-300 zł. Unikniesz w ten sposób kumulacji kosztów. Tak zrobiłem jak składałem ojcu Passata B5 2,0 TDI, do dziś śmignął ponad 20 kkm i nic się nie dzieje. Dwumas, tarcza i docisk były z mojego A4 (po przelocie ok. 150 kkm)
turdzi Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Przypuszczalnie odpowiednik tego ogranicznika z AZV/BKD i bieżących 1,9 TDI jest na dwa otwory i stabilzowany w tym centralnym otworze. Czyli spływ z tego najmniejszego otworu w BLB spokojnie się wywierci w plastiku. Aby to potwierdzić muszę dorwać w łapy część 038103623 lub 038103623A. tak jak obiecalem , oto 038103623 co ciekawe slplyw ma 3 otwory a pochodzi z motoru AZV ktory ma tylko dwa otwory
jaro4444 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 tak jak obiecalem , oto 038103623 Turdzi dziękuję, ale cholera podałeś przez tel chyba nr 03g103623 Tak czy inaczej wiadomo, że na 99,9% da się dobrać uspokajacz oleju pasujący P&P do BLB. Zawsze mówiłem, że VAG są jak klocki LEGO, tylko trzeba co wziąść do układanki Jutro z rana wszystko będzie jasne, bo ma przyjść do ASO 03g103623 (mam nadzieję, że jest identyczny z 038103623.
turdzi Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 no cholera tez taki jest jak dyktowaes widocznie pomylilem 8 z G
mirefire Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 ogranicznik fali olejowej od AJM-a prawie identyczny jak na zdjęciu z AZV, jeżeli chodzi o kształt otworów i wielkość to są identyczne jedynie troszkę kształtem po obwodzie plastiku się różni... P.s. pompę zamówiłem używaną z BKD, tylko łańcuch i napinacz muszę zamówić z ASO
jaro4444 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Turdzi nie stresuj się, na mojego czuja będzie dobrze, bo dzwoniłem do znajomego ze szrotu i miał 03G103623 i ma ono zaczep w najmniejszym otworze i też 3 dziury spustowe.
mirefire Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 oto otwory olejowe w BLB (przepraszam za jakość zdjęć, pod ręką miałem tylko telefon) nie za bardzo wiem do czego służą te dwie mniejsze dziury z lewej strony ogranicznik fali oleju z AJM-a którego chcę zaadaptować do BLB czy będę musiał coś wiercić i gwintować czy to będzie pasować bez problemu
Piero Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Nie wczytywałem się w to co pisaliście tak szczegółowo, ale proponuję wrócić do mojego opisu: generalnie WSZYSTKO z BKD pasuje P&P za wyjatkiem pompy oleju + smoka. U siebie wstawiłem: smok pompy oleju od AWX kupiony wraz z pompą za 60zł, do tego lekko podcięta miska olejowa z BLB i wszystko gra. Nawet poziom oleju na bagnecie pokazuje właściciwie, a nic nie było docinane czy przerabiane. Widziałem, że wymieniasz więcej gratów ale to chyba nie ma związku w tej sytuacji. Jeśli coś powaliłem to sorki, ale chciałbym abyś uniknął jakiś niepotrzebnych kosztów typu pompa do BKD za 700zł PS. Jaro - muszę u siebie zrobić ten myk z dwumasem. Generalnie na BKD auto NIC nie telepie na jałowym itd - pewnie masz to samo u siebie, tylko jak dłużej stoisz w bezruchu to czasem czuć na aucie takie mikro drgania daleikatne co kilka/kilkanaście sekund. To chyba znak, że dwumas się odzywa. Póki co na pedale gazu czy sprzęgła nie ma żadnych wibracji itp., a np. u kolegi z 2.0T z 2005r. z przebiegiem 22.000 km (!) przy lekkim dotknięciu gazu, sprzęgło wibruje całkiem odczuwalnie, więc tam dwumas już mocno daje się we znaki...
turdzi Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 nie za bardzo wiem do czego służą te dwie mniejsze dziury z lewej strony jeden to splyw oleju a drugi to otwor otwor montazowy korpusu walkow.Niec nie bedziesz musial kombinowac , wszystko bedzie pasowac.
jaro4444 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 [/url] czy będę musiał coś wiercić i gwintować czy to będzie pasować bez problemu U Ciebie jest zatrzask w dobrym miejscu. Więc bez kombinacji wszystko podejdzie. Ja w spływie miałem zatrzask w innym miejscu, stąd całe to zamieszanie. Swoją drogą zrobię kompendium z wykazem części i fotami, wtedy oddzielimy je od tematu Piero i będzie zacny tytuł typu "Jak wyje... wałki wyrównoważające i zabierak z silnika 2,0 TDI"
augustA4 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 [/url] czy będę musiał coś wiercić i gwintować czy to będzie pasować bez problemu U Ciebie jest zatrzask w dobrym miejscu. Więc bez kombinacji wszystko podejdzie. Ja w spływie miałem zatrzask w innym miejscu, stąd całe to zamieszanie. Swoją drogą zrobię kompendium z wykazem części i fotami, wtedy oddzielimy je od tematu Piero i będzie zacny tytuł typu "Jak wyje... wałki wyrównoważające i zabierak z silnika 2,0 TDI" [/url] czy będę musiał coś wiercić i gwintować czy to będzie pasować bez problemu U Ciebie jest zatrzask w dobrym miejscu. Więc bez kombinacji wszystko podejdzie. Ja w spływie miałem zatrzask w innym miejscu, stąd całe to zamieszanie. Swoją drogą zrobię kompendium z wykazem części i fotami, wtedy oddzielimy je od tematu Piero i będzie zacny tytuł typu "Jak wyje... wałki wyrównoważające i zabierak z silnika 2,0 TDI" Jaro4444 sprzedaj pomysł grupie VAG bedziesz mial niezłą kasę
turdzi Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Jaro4444 sprzedaj pomysł grupie VAG bedziesz mial niezłą kasę ale po co im chodzi o to aby auta sie psuly, na czyms musza zarabiac choc nie powiemmogl by zainkasowac niezla sumke za to aby go wyciszyc Swoją drogą zrobię kompendium z wykazem części i fotami, wtedy oddzielimy je od tematu Piero i będzie zacny tytuł typu "Jak wyje... wałki wyrównoważające i zabierak z silnika 2,0 TDI" zdecydowanie bo ten manewr z tym tematem ma nie wiele wspolnego
mirefire Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 pompa będzie używana od bkd, a smok wtedy jaki tam podejdzie? bkd czy ajm? czy zamówic od awx?
jaro4444 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Wzdłużny AJM i AWX mają takie same smoki. Dajesz taki smok i obcinasz go jak pokazał Piero. Turdzi wczoraj był dzień gagów. Ostatecznie do ASO przyszła część 038103623 Oczywiście pasuje P&P do bloku BLB
seegi Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 ciekawe czy po wydupczeniu wałków przestanie telepać budą?
turdzi Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Opublikowano 10 Kwietnia 2010 ciekawe czy po wydupczeniu wałków przestanie telepać budą? pewnie sie poprawi ale zjawiska sie nie wyeliminuje bo przydalo by sie jeszcze zamienic dwumas na zwykle kolo jednomasowe
Piero Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2010 No ja obecnie nie mam żadnych wałków i auto pracuje "prawie" jak 3.0 TDI A na poważnie to BLB telepało na boki całym autem, lewarek chodził na boki, nawet lusterko wsteczne drgało... a teraz - SPOKÓJ! Jedynie co kilka/kilkanaście sekund zadrży lekko auto co jest winą padającego dwumasa - muszę go zregenerować. Ale nawet teraz kultura pracy silnika w porównaniu do tego co było to niebo a ziemia.
turdzi Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Opublikowano 11 Kwietnia 2010 kilka/kilkanaście sekund zadrży lekko auto co jest winą padającego dwumasa nie wydaje mnie sie , dwumas do ciezka wirujaca masa obracajaca sie predkoscia obrotowa silnika wiec rytmicznie a nie przypadkowo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się