Begi Opublikowano 4 Października 2020 Opublikowano 4 Października 2020 Cześć, Tak jak w temacie, auto ma problem z odpaleniem z rana, kręcę je kilkukrotnie i nie wskakuje na obroty. Dopiero po wciśnięciu pedału gazu w podłogę silnik odpala. Po zgaszeniu silnika po takim odpaleniu za każdym kolejnym razem odpala już normalnie. Nie jest to przyczyna zimnego silnika, gdyż np. po odpaleniu go tak rano i całym dniu przestoju auta wyłączonego, gdy odpalam je wieczorem odpala się już normalnie bez problemów. Ktoś wie w czym może być kłopot? Silnik 2.0 ALT + lpg
przem8 Opublikowano 6 Października 2020 Opublikowano 6 Października 2020 Zakrec gaz, wypal z przewodow i sprawdź następnego dnia jak odpali.
muniek32 Opublikowano 6 Października 2020 Opublikowano 6 Października 2020 W jakim stanie akumulator? Ma siłę kręcić? Przewody i świece w jakim stanie?
Begi Opublikowano 6 Października 2020 Autor Opublikowano 6 Października 2020 Akumulator w dobrym stanie, wymieniany niecały rok temu, kręci normalnie. Świece również ok, a co do przewodów - sprecyzuj o jakie chodzi? Te od aku?
pila24 Opublikowano 7 Października 2020 Opublikowano 7 Października 2020 Sprawdź co pokazuje czujnik temperatury silnika na zimnym.
muniek32 Opublikowano 7 Października 2020 Opublikowano 7 Października 2020 14 godzin temu, Begi napisał: a co do przewodów wysokiego napięcia
pila24 Opublikowano 7 Października 2020 Opublikowano 7 Października 2020 11 godzin temu, muniek32 napisał: wysokiego napięcia Nie ma takich w ALT,są cewki.
MaTeo85 Opublikowano 8 Października 2020 Opublikowano 8 Października 2020 Doprecyzujmy, cewki są nawet jak są przewody WN. Cewki w alt znajdują się bezpośrednio na świecy przez co są wyeliminowane przewody WN.
Begi Opublikowano 13 Października 2020 Autor Opublikowano 13 Października 2020 Ktoś jakieś nowe pomysły? Co do pytania kolegi wyżej - czujnik temperatury na zimnym działa pokazuje temperature otoczenia, dziala wiec prawidlowo
golfagn Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 (edytowane) 8 godzin temu, Begi napisał: Co do pytania kolegi wyżej - czujnik temperatury na zimnym działa pokazuje temperature otoczenia, dziala wiec prawidlowo Absolutnie to tak nie działa. Może w garażu pokazywać prawidłowo a zaniżać np powyżej 30 stopni. Miałem tak. Zakręciłeś gaz tak jak wspominali koledzy wyżej? Edytowane 14 Października 2020 przez golfagn
Begi Opublikowano 14 Października 2020 Autor Opublikowano 14 Października 2020 Nie zakręcałem - na "zewnątrz" przy butli etc. nie mam żadnego zaworu, prawdopodobnie jest gdzies "od dołu" auta, bo butla jest w kole, a nie mam dostępu do kanału póki co.
MaTeo85 Opublikowano 14 Października 2020 Opublikowano 14 Października 2020 zawór w butli musi być, na górze butli masz dekiel, otwierasz go, a pod nim jest zawór. tu na filmi widać ok 2:50 gdzie go szuakć i jak zakręcić.
Begi Opublikowano 18 Października 2020 Autor Opublikowano 18 Października 2020 (edytowane) Zakręciłem butlę tak jak mówiliście, wyjeździłem gaz z przewodów i przejeździłem jeszcze 2 dni na samej benzynie dla upewnienie. Problem dalej pozostaje - dalej nie odpala. Może wskazówką będzie, że przy 1 odpalaniu z rana silnik łapie momentami małe obroty rzędu 200-300-400 i gaśnie. Tak samo po 1 udanym odpaleniu z rana z gazem wcisnietym w podłogę trzeba go trzymać kilka sekund na 3000/3500 i wyżej z racji tego, że niżej "nie łapie" pedału gazu i gaśnie. Gdy się uda odpalić za 1 razem to potem odpala bezproblemowo i nie ma żadnych problemów. Czasem też z rana "odpala" łapiąc 300-800 obrotów na 2-3 sekundy i gaśnie i muszę robić te procedury jak wyżej aż do skutku. Edytowane 18 Października 2020 przez Begi
MaTeo85 Opublikowano 18 Października 2020 Opublikowano 18 Października 2020 Może warto było by zmienić filtr paliwa? Po za tym do zobaczenia przepustnica czy czysta i adaptacje zrobić, wtryskiwacze, czy dolot szczelny i ta kompresja bo ciężko tak naprawdę na odległość wywróżyć co tam nie domaga.
ziel12 Opublikowano 20 Października 2020 Opublikowano 20 Października 2020 (edytowane) . Edytowane 6 Marca 2021 przez ziel12
Begi Opublikowano 20 Października 2020 Autor Opublikowano 20 Października 2020 6 godzin temu, ziel12 napisał: toczyłem walke z tym ostatnio kupe czasu, miałem identycznie, auto wskakiwalo na 200-400 obrotow i gasło, lub obrotomierz skakal na 200-300 obrotow a auto nie wstawało, raz na ruski rok zdarzylo jej sie za pierwszym odpalic lub za pierwszym, ale długo trzeba było kręcic, u mnie pomogła wymiana regulatora ciśnienia paliwa, a ile to nerwów straciłem i cudowania bylo z wymianami, podmianami innych części Ooo, przydatna wskazówka. A mam pytanie co do tego - da radę to wymienić samemu bez jakichś specjalistycznych narzędzi (w rozumieniu wiekszej ilości kluczy etc, bo jestem poza domem i nie dysponuje takimi za bardzo) czy raczej trzeba angażować mechanika? Ogólnie dużo roboty z tą wymianą jest?
ziel12 Opublikowano 21 Października 2020 Opublikowano 21 Października 2020 9 godzin temu, Begi napisał: Ooo, przydatna wskazówka. A mam pytanie co do tego - da radę to wymienić samemu bez jakichś specjalistycznych narzędzi (w rozumieniu wiekszej ilości kluczy etc, bo jestem poza domem i nie dysponuje takimi za bardzo) czy raczej trzeba angażować mechanika? Ogólnie dużo roboty z tą wymianą jest? Spokojnie samemu dasz rade, wyciaglem zawleczke, zakrylem szmatka i wyciagalem ku górze, potem wciskasz nowy zeby zaskoczyl na oringach i na kołnierzu by później wcisnac zawleczkę na wylot
Begi Opublikowano 30 Października 2020 Autor Opublikowano 30 Października 2020 W dniu 21.10.2020 o 09:40, ziel12 napisał: Spokojnie samemu dasz rade, wyciaglem zawleczke, zakrylem szmatka i wyciagalem ku górze, potem wciskasz nowy zeby zaskoczyl na oringach i na kołnierzu by później wcisnac zawleczkę na wylot Mógłbyś dać mi jakieś dokladniejsze wskazówki gdzie to znaleźć i coś bardziej krok po kroku jak to zrobić (jakieś zdjęcie gdzie to etc.?) ? pytam, bo nie mogę tego zlokalizować nawet, żeby podjąć próbę wymiany a skoro mówiłeś, że to banalne i zajmuje chwilę to chętnie zrobiłbym to sam bo mechanik zawołał mi śmiesznie wysoką kwotę. Dzięki z góry :)
Begi Opublikowano 14 Listopada 2020 Autor Opublikowano 14 Listopada 2020 Po wymianie czujnika temperatury płynu chłodzącego problem zniknął. Można zamknąć temat - dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się