yarek7504 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Witam...w moim aucie od momentu sprowadzenia go nie działa zamykanie i otwieranie z pilota(ręcznie centralny zamyka)....mam jeden kluczyk z tego auta i drugi z całkiem innego...dodam że chodzi o b7...jest fabryczny alarm...próba wgrania vagiem pilota nie przyniosła rezultatu...wchodząc w moduł komfortu potem w bloki pomiarowe tak jak na filmie na kanale 7 żadne wartości się nie zmieniają...ani naciskając przyciski w ori pilocie ani w tym drugim....czy można jakoś sprawdzić czy to wina modułu komfortu czy pilotów?
Patryś Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 Witam. Właśnie zrobiłem wszystko tak jak w filmiku domjenick i drugi polot śmiga aż miło. Masz mistrza za ten materiał. Próbowałem wszystkiego i się nie udawało a zrobiłem tak jak na filmiku i banan na mordzie. Dzięki wielkie stary
Wilas Opublikowano 13 Maja 2012 Opublikowano 13 Maja 2012 Hej, mam 2 kluczyki, 1 - mogę otworzyć auto z pilota i odpalić, 2 - mogę tylko odpalić (pilot nie działa). Żadne wartości się nie zmieniają jak postępuję wg załączonego filmu - pilot nie reaguje. Immo raczej nie mam (czy to w ogóle możliwe?) bo nie mam kontrolki auta z kluczykiem. Od czego zacząć, baterie raczej sprawne.
jozek726 Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 zalozylem ten watek tylko po to,zeby pokazac tym,ktorzy nie wiedza jak sie dopasowywuje piloty do c.zamka-filmik ,nakrecony przeze mnie nie jest najlepszej jakosci,ale ukazuje wszystko,co potrzeba-na wszelkie pytania odpowiem czy w taki sposób zakoduję sobie pilot z b7 do b6 ????
A4_Dominik_WAW Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 A ja mam takie pytanie - posiadam jeden kluczyk i chciałbym dorobić sobie drugi. Czy mogę kupić kluczyk o takim samym numerze i częstotliwości wyciąć do niego nowy grot na wzór swojego i przyuczyć vagiem czy to bardziej skomplikowana sprawa ?
Schmolke Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Jest tak jak napisałeś - praktycznie P&P - jeśli chodzi o pilota centralnego zamka. Ja miałem tak samo i wtopiłem z IMMO. Kupiłem kluczyk z pilotem o identycznym numerze 8Z0 837 231 D. W starym IMMO miało możliwość wielokrotnego kodowania. W nowym scyzoryku grot miał wlaminowane nowsze IMMO kodowane jednorazowo. I mimo, że wcześniej dorobiłem grot do nowego scyzoryka stanąłem w miejscu, bo nowy grot jest nierozbieralny i nie mogę wymienić IMMO. Jeśli kodujesz nowe IMMO a masz AutoCasco to sprawdz co prawi Twój ubezpieczyciel. Oficjalnie jest tak, że przy dorabianiu lub zgubieniu kluczyka trzeba się udać do ASO w celu przekodowania IMMO na nowo. W ASO taka przyjemność kosztuje 170-200 zł. Adaptację nowego pilota możesz zrobić przez VAG lub z ręki (nie zawsze działa bez VAG): 1-Dopasowywanie nowego dodatkowego kluczyka – włożyć do zamka mechanicznie pasujący kluczyk; – włączyć zapłon; – zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na drzwiach kierowcy) i nacisnąć przycisk UNLOCK na kluczyku; – po przerwie trwającej dłużej niż 5 sekund nacisnąć drugi raz przycisk UNLOCK na kluczyku; – czynność dopasowywania jest zakończona.
Rafal_1188 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 ludziska a co zrobic w przypadku kiedy centralka nie "wyłapuje" kluczyka czyli na kanale 007 w pierwszych pozycjach po nacisnieciu jakiegokolwiek przycisku na scyzoryku nie zmieniają się wartosci... Pacjent a4 b6 jeden kluczyk działający czyli immo + alarm i przyciski działają a drugi kluczyk dorobiony ostatnio u goscia magika co dorabia kluczyki do samochodów. No i w tym drugim kluczyku immo działa samochód na nim odpala ale nie chce sie zakodowac z alarmem(magik powiedział ze to zrobi ale na razie nie ma jakiegos tam programu i ze zadzwoni jak bedzie miał )... nie działa kodowanie poprzez dwa kluczyki czyli jeden w stacyjce a ten "nowy" w drzwiach itp. Vagiem jak juz wspominałem tez nie idzie bo nie zmieniają sie te wartosci i w ogóle go nie "widzi" a w trzecim bloku w grupie mam tylko 2 kluczyki zakodowane czyli wartosc 1100... Oczywiscie częstotliwosc obydwu scyzoryków jest taka sama i baterie pozakładane nówki sztuki..Troche nagmerałem ale mysle ze zrozumiecie o co mi chodzi
rafalw80 Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 Witam, Mam zupełnie odwrotne pytanie,co zrobić gdy np zgubimy jeden z kluczyków,jak można wyprogramowąć taki zgubiony kluczyk ? Pozdrawiam
krzysiekml Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 na filmiku zamieszczonym przez kolegę domjenic masz pokazane jak to zrobić
Gość cwiara Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Wchodzimy w 17 czyli zestaw wskaznikow. Logujemu sie kodem do immo. Pozniej adaptacja kanal 21. Jako nowa wartosc wpisujemy 0 i pozniej test i zapisz. w tym momencie wszystkie kluczyki sa wymazane. Teraz w tym samym polu wpisujemy liczbe kluczykow ktore chcemy przyuczyc i wciskamy test i zapisz. Wyciagamy obecny kluczyk i wkladamy nowy. Po 2 sekundach od wlozenia nowego klucza kontrolka od immo zgasnie co oznacza ze klucze zostaly prawidlowo zakodowane. To jest procedura uczenia kluczy jesli chodzi o immo. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Wihajster Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Wchodzimy w 17 czyli zestaw wskaznikow. Logujemu sie kodem do immo. Pozniej adaptacja kanal 21. Jako nowa wartosc wpisujemy 0 i pozniej test i zapisz. w tym momencie wszystkie kluczyki sa wymazane. Teraz w tym samym polu wpisujemy liczbe kluczykow ktore chcemy przyuczyc i wciskamy test i zapisz. Wyciagamy obecny kluczyk i wkladamy nowy. Po 2 sekundach od wlozenia nowego klucza kontrolka od immo zgasnie co oznacza ze klucze zostaly prawidlowo zakodowane. To jest procedura uczenia kluczy jesli chodzi o immo. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2 nie trzeba kasowac kluczy tylko od razu adaptacje przeprowadzic...
Gość cwiara Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Ja zawsze najpierw zapisuje 0 a pozniej od nowa ilosc programowanych kluczy. Nawet w procedurach serwisowych tak opisuja. Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Wihajster Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 można robic ale nie ma potrzeby:wink:
adadur Opublikowano 16 Października 2012 Opublikowano 16 Października 2012 Czy przy wymianie modułu komfortu (MK) wystarczy przeprowadzenie synchronizacji, tj: - jeśli samochód nie jest zamknięty zamknąć go przy użyciu kluczyka mechanicznie w zamku drzwi kierowcy - otworzyć samochód mechanicznie w zamku drzwi kierowcy - nacisnąć przycisk odblokowania (otwarta kłódka) - włączyć zapłon - wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk - nacisnąć przycisk odblokowania (otwarta kłódka) lub zablokowania (zamknięta kłódka) Czy muszę robić dopasowanie jak na filmiku. Rozumiem, że immo nie mu tu nic do rzeczy.
Gość Rayban Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Panowie jak można odczytać kod immobilizera ? Mam drugi kluczyk, działa pilot, grot docięty. Nie mam niestety kodów do Immobilizera.
Gość cwiara Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Mozesz odczytac kod z edc15 tam bedzie taki sam co w liczniku. Najtanszy sprzet co to odczyta to vag commander 1.4
Wihajster Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 Mozesz odczytac kod z edc15 tam bedzie taki sam co w liczniku. Najtanszy sprzet co to odczyta to vag commander 1.4jak juz to EDC16 i vagdashcan-em
Gość cwiara Opublikowano 22 Października 2012 Opublikowano 22 Października 2012 No tak nie popatrzylem ze to B7.
Gość Rayban Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 a vcdsem można to odczytać ?
Wihajster Opublikowano 24 Października 2012 Opublikowano 24 Października 2012 a vcdsem można to odczytać ? nie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się