Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 ABT 2.0 TFSI


KiVash

Rekomendowane odpowiedzi

Wersja                                      USA
Rok produkcji                          2013
Przebieg [km]                         105 tyś. Już 125:)
Pojemność silnika [cm3]      2.0 TFSI
Moc [KM]                                Było 211 jest 310 - kat wywalony.
Rodzaj paliwa                        Benzyna SHELL 100PB
Skrzynia biegów                    Automat ZF8hp55 Tiptronic 8 biegów
Silnik                                       Quattro, CPMA. Olej LIQUI MOLY SYNTHOIL HIGH TECH 5W40.


Mody:                     

Program ABT
Downpipe Heat Shield
Intercooler JRspec 600x300x76mm                        
Filtr silnika firmy K&M

tłumik środkowy wycięty

Turbosprężarka 9 łopatkowa.

   

Eibach Pro Kit.

     

 

Wyposażenie standardowe dla A4:

Klima dwustrefowa, pełna elektryka lusterek ze składaniem, grzane fotele przód, Audi concert, kierownica multifunkcja, czujnik deszczu,

TPMS System kontroli ciśnienia opon, Oświetlenie Coming/Leaving Home, bixenony skrętne, doświetlanie zakrętów w halogenach, ESP ,CCS (Cruise Control System)

 

Modyfikacje:

Dyfuzor+końcówki, wydech AUDI S4, spoiler, dyfuzor przód, tył ECS S-Line , grill i kratki  RS4, koła Michelin pilot Sport 5 245/35/19, felgi ABT 19", światła tył dynamiczne wzór B9 :)

Kierownica oryginalna, obszyta i spłaszczona u dołu z manetkami, zmieniony drążek zmiany biegów, żarówki led środek i halogeny, listwy Sline, system AHA, Audi Drive Select, tył S-Line z dyfuzorem ECS.

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                          

20210608_155748.jpg

 

20220131_160247.thumb.jpg.c70556bc3e30a77033b0c62b29f1c3bd.jpg

 

 

 

20220214_144750.thumb.jpg.6260bb351c9a69c8d9a9c1e1e18a6dc3.jpg20220214_144742.thumb.jpg.15cea40258940c602bd9b3002a1aab32.jpg

 

 

Eibach Pro Kit:

 

 

 

 

 

 

 

20220607_144026.thumb.jpg.73e55e457b27563f367bc1cad15b5577.jpg

 

 

 

 

 

Nowa odsłona:

 

20230823_123909.thumb.jpg.30ded701a67a1c404c4402ac2933cc8b.jpg20230823_123854.thumb.jpg.a37d233cda736d6b81dba7dfe52d26d2.jpg20230823_123844.thumb.jpg.d5783d547e766ef6d7b0fac708bf37de.jpg20230823_123835.thumb.jpg.81d9fab8f094f93351e74668e2c175aa.jpg20230823_123831.thumb.jpg.cb76475eb0cecaf6bd7696875daae373.jpg20230823_123822.thumb.jpg.d4e97a937b86fdaefc793a0676960186.jpg20230823_123813.thumb.jpg.87e15cecaca587a2a28de8add261f2a9.jpg20230823_123805.thumb.jpg.ff4c007c1432dad383718c20b4c9bae5.jpg20230804_145813.thumb.jpg.bc9de14aa45e276a72cabaa7db35aa40.jpg20230427_160632.thumb.jpg.6bc7859d0317687f6903a0b7940ac701.jpg

 

 

20230901_170640.thumb.jpg.76998af015cd69c8d655cb3c3bef1140.jpg

 

 

 

 

20241018_152731.jpg

Edytowane przez KiVash
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.12.2020 o 18:45, karolek_ust napisał:

Może jakiś opis. Co to za dzień w lampy tylne 

Lampy eBay. Spisują się doskonale. Efekt led. doskonały.

Edytowane przez KiVash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten zderzak przód bez sline trochę razi w oczy.. ale furka fajna, trochę niżej by się przydało ?

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie klawa fura ale  koniecznie

--- na glebę niżej bo wygląda jak na szczudłach / gwint byłby uzasadniony aby to wszystko spasować/,

--- większe hamulce pod zaraz  . :guma:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, poważnie, tak widzisz różnice między zderzakiem sline?

Muszę Wam przyznać, że sam go podniosłem:smutas: gdyż na spowalniaczu rozwaliłem na początku zderzak.

A w Wawie jest ich pełno. Teraz wjadę wszędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pewnie że różnica jest, na plus dla zderzaka s-line, ładnie by tu wyglądał a do tego nie trzeba by już tej paskudnej dokładki, do tego springi eibach i bez trudu wjedziesz wszędzie, no może prawie wszędzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta dokładka robi za pług.

A co do tego zderzaka. Chyba dlatego ,że nazywa się sline to jest ładniejszy.

Snap6.pngSnap4.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest różnica i to spora. Dużo masywniejszy, inaczej poprowadzone linie i przez inne kratki halogenów nabiera charakteru. 

Zwykly jest taki pozaokrąglany iii.. nijaki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kamelus_ napisał:

Jak Ci mało charakteru w S-line to dawaj Competition. On zwykły na pewno nie jest.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, kamelus_ napisał:

Jak Ci mało charakteru to dawaj Competition. On mało zwykły na pewno nie jest.

Ja mam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obniżonym autem na garba wjeżdżasz najpierw kołem / wjeżdżasz pod kątem/ i auto zaczyna się podnosić i nawet nie ryśniesz.:guma:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po Warszawie śmiało można jeździć na -40mm. Wyrzuć te dokładki i daj w doł jak koledzy piszą. Bazę masz dobrą ale narazie efekt wizualny na do tyłu. Hamulce w następnej kolejności.

Przód do czarnego auta:whistling: Tył Z S4

 

images.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, KiVash napisał:

Co masz na myśli "te dokładki"?

Przednia dokładka pod zderzakiem i tylny dyfuzor. Przód dobrze by wyglądał ale przy na prawdę mocnej glebie i dużym kole:thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, KiVash napisał:

Ta dokładka robi za pług.

A co do tego zderzaka. Chyba dlatego ,że nazywa się sline to jest ładniejszy.

Snap6.pngSnap4.png

kurcze faktycznie zbytnio się nie różnią :eusathink:szkoda przepłacać :kox::bicz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny czarnuszek, wyróżniający się od innych b ósemek. Podoba mi się. :gicior:

Lampy z tyłu troszkę mocno dają po oczach i na nie dał bym folie przyciemniającą a z frontu bym zmienił zderzak na bardziej agresywny mianowicie na competition ewentualnie Caractere.

Co do zawiasu o ile nie nowy to springi eibach pro-kit załatwią sprawę obniżenia bez kaleczenia auta :D

untitled-14.jpg?format=1500w

Audi-S4-B8-20-Zoll-COR-Wheels-Caractere-

Edytowane przez D4NTE
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.02.2021 o 03:19, Wandej napisał:

Przednia dokładka pod zderzakiem i tylny dyfuzor. Przód dobrze by wyglądał ale przy na prawdę mocnej glebie i dużym kole:thumbup1:

Tylni dyfuzor zwykły, od S4. Nie wiem co uważasz za duże koło do tego modelu. "Mocna gleba" czyli każdy "najazd" skończy się wizytą...Teraz jest 255/35/19

Edytowane przez KiVash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...