ddaz67 Opublikowano 30 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2023 2 godziny temu, Dev napisał(a): dziury, ten blok jest zrobiony z gufnolitu Hej.Orientujesz sie moze w przyblizonym koszcie naprawy takiego bloku?Chodzi mi o same tuleje i planowanie.Reszte sam ogarne
Langista Opublikowano 30 Stycznia 2023 Opublikowano 30 Stycznia 2023 Wstawienie nowej tulei to koszt ok 150 zł za sztukę i planowanie ok 400 zł.
ddaz67 Opublikowano 2 Lutego 2023 Autor Opublikowano 2 Lutego 2023 W dniu 30.01.2023 o 13:41, Dev napisał(a): dziury, ten blok jest zrobiony z gufnolitu Padla decyzja naprawy Tloki ,pirscienie, panewki. Mahle czy Kolbenschmidt?
Dev Opublikowano 2 Lutego 2023 Opublikowano 2 Lutego 2023 Godzinę temu, ddaz67 napisał(a): Tloki ,pirscienie, panewki. Mahle czy Kolbenschmidt? jeden ...uj...
Rabbi Opublikowano 2 Lutego 2023 Opublikowano 2 Lutego 2023 1 godzinę temu, ddaz67 napisał(a): Padla decyzja naprawy Tloki ,pirscienie, panewki. Mahle czy Kolbenschmidt? A co w końcu z cylindrami?
ddaz67 Opublikowano 2 Lutego 2023 Autor Opublikowano 2 Lutego 2023 1 godzinę temu, Rabbi napisał(a): A co w końcu z cylindrami? Tuleje smietnik 1
Rabbi Opublikowano 2 Lutego 2023 Opublikowano 2 Lutego 2023 (edytowane) Niezły cyrk. Wżery czy jednak porysowane? Edytowane 2 Lutego 2023 przez Rabbi
ddaz67 Opublikowano 2 Lutego 2023 Autor Opublikowano 2 Lutego 2023 Godzinę temu, Rabbi napisał(a): Niezły cyrk. Wżery czy jednak porysowane? Silnik jeszcze w budzie. Rozbiore to bede wiedzial. Z tego co mozna zobaczyc bez sciagania czapki to wzery 1
Berserker Opublikowano 2 Lutego 2023 Opublikowano 2 Lutego 2023 Tylko żebyś się nie zdziwił bo ja w CGLC zrobiłem remont i po ponad 2000 km od remontu dalej bierze olej wg warsztatu dalej się dociera i wszystko układa
ddaz67 Opublikowano 2 Lutego 2023 Autor Opublikowano 2 Lutego 2023 Godzinę temu, Berserker napisał(a): Tylko żebyś się nie zdziwił bo ja w CGLC zrobiłem remont i po ponad 2000 km od remontu dalej bierze olej wg warsztatu dalej się dociera i wszystko układa Wszystko oprocz tulejowania robie sam.Bez obaw.
Elhape Opublikowano 2 Lutego 2023 Opublikowano 2 Lutego 2023 2 godziny temu, Berserker napisał(a): Tylko żebyś się nie zdziwił bo ja w CGLC zrobiłem remont i po ponad 2000 km od remontu dalej bierze olej wg warsztatu dalej się dociera i wszystko układa Niestety to, że ktoś pozakładał nowe rzeczy z pudełek to nie znaczy, że dobrze zrobił remont. Ostatnio znajomy kupował 5 kompletów pierścieni żeby z nich wybrać 1 komplet poprawnych wymiarowo
ddaz67 Opublikowano 2 Lutego 2023 Autor Opublikowano 2 Lutego 2023 10 godzin temu, Dev napisał(a): jeden ...uj... Nowe tloki przychodza w komplecie z pierscieniami? Co sklep to inna odpowiedz
Langista Opublikowano 2 Lutego 2023 Opublikowano 2 Lutego 2023 6 minut temu, ddaz67 napisał(a): Nowe tloki przychodza w komplecie z pierscieniami? Co sklep to inna odpowiedz Jeżeli sklep oferuje taki pakiet, to przyjdą. Ja się jednak nie spotkałem jeszcze z taką sytuacją.
Xmifal Opublikowano 18 Marca 2023 Opublikowano 18 Marca 2023 @ddaz67 Udało Ci się poprawić te fabrykę? przestał pic ten olej?
idunnpl Opublikowano 21 Marca 2023 Opublikowano 21 Marca 2023 ddaz67 Berserker udało się wam ogarnąć żarcie oleju? U mnie 1300 km po wymianie pierścieni, honowaniu i obróbce głowicy dalej żre 0.7 na 1000 km chociaż i tak to postęp bo wcześniej było 1.5 litra ?
Rabbi Opublikowano 21 Marca 2023 Opublikowano 21 Marca 2023 a jak na takie spoż 15 minut temu, idunnpl napisał(a): ddaz67 Berserker udało się wam ogarnąć żarcie oleju? U mnie 1300 km po wymianie pierścieni, honowaniu i obróbce głowicy dalej żre 0.7 na 1000 km chociaż i tak to postęp bo wcześniej było 1.5 litra ? A jak na takie spożycie oleju reaguje DPF? Powinien się co rusz wypalać.
idunnpl Opublikowano 21 Marca 2023 Opublikowano 21 Marca 2023 No właśnie mój dpf jest dziwny bo ma 7 gramów popiołu w oleju. Teoretycznie zapchany jest przy 80 ja swoim zrobiłem 20000km i przybyło 3g. Wychodzi że albo był wymieniany albo zerowany. Wypala się co 250-300km. Teoretycznie do tej pory powinien się zapchać skoro bierze olej. Mój kolega twierdzi że to wina dpf bo u niego w 2.0 TDI 143km po wywaleniu dpf problem żarcia oleju ustał. U mnie zrobione pierścienie wymieniona odma egr i zregenerowana turbina 1
Rabbi Opublikowano 22 Marca 2023 Opublikowano 22 Marca 2023 Dziwna sprawa.Kupiłeś bagnet serwisowy czy na podstawie wyświetlacza sprawdzasz stan oleju?
idunnpl Opublikowano 22 Marca 2023 Opublikowano 22 Marca 2023 W bagnet się zaopatrzyłem już na początku. Czujnik pokazuje poziom idealnie z bagnetem. Wychodzi wszystko znowu do rozbiórki albo remont albo regeneracja turbiny zwalona
ddaz67 Opublikowano 24 Marca 2023 Autor Opublikowano 24 Marca 2023 (edytowane) W dniu 21.03.2023 o 15:01, idunnpl napisał(a): ddaz67 Berserker udało się wam ogarnąć żarcie oleju? U mnie 1300 km po wymianie pierścieni, honowaniu i obróbce głowicy dalej żre 0.7 na 1000 km chociaż i tak to postęp bo wcześniej było 1.5 litra ? Wczoraj skonczylem remont. Tulejowanie,tloki, prowadnice zaworowe. Poszlo na grubo. Bede testowal. Turbo podmienialem juz wczesniej. Odma sprawdzona. Edytowane 24 Marca 2023 przez ddaz67
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się