Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6] Angielski czterołapny AVFant *Quattro* *320/288* *LZ5C* *FMIC* *Bi-LED* *GTC1549VZ* *Sachs Performance*+18


Ivanek

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, dekiel 13 napisał:

Klawo się prezentuje . :thumbup1:

Przód dałbym jeszcze w dół no i ten napis 'quattro' out.

 

Dzięki :wink:

Prędzej bym ten samochód podniósł niż obniżył, już z trzy razy zerwałem dokładkę, nie jeden raz było szuru szuru podwoziem. Stąd w sumie pomysł na gumę, nie dość że walor estetyczny to jeszcze ochroni trochę zderzak, on już naprawdę sporo wycierpiał :grin:

Według mnie wysokość jest jak najbardziej okej, pokusiłbym się tylko o grubsze stabilizatory przód i tył :hi:

Co do napisu to w sumie przywykłem do niego, gdyby dolna krawędź dokładki była wyższa to tam możnaby się pokusić o naklejkę z napisem quattro, ale tam nie ma na to miejsca. 

Bardzo jeszcze bym chciał zrobić czarne relingi i listwy, chyba zamiast dipa poleci na to spray czarny mat, i tak ich stan jest do d*py jeśli chodzi o chrom więc - gorzej nie będzie :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz ori 1be to w zasadzie robote zrobi sam tylni z s4 bądź rs4 ale ten 22mm(były też 20mm ale to to samo co s4 za większą kasę) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód b7 3.0 tdi sline = rs4, tylko kasa mniejsza, tył właśnie ten 22mm by zrobił robotę, poza tym walory prowadzenia bardzo spoko jak na tego podsterownego klocka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Ivanek napisał:

Przód b7 3.0 tdi sline = rs4, tylko kasa mniejsza, tył właśnie ten 22mm by zrobił robotę, poza tym walory prowadzenia bardzo spoko jak na tego podsterownego klocka

Serio ten przedni jest taki sam? ?

Brzmi spoko z tym popcornem,chciałem u mnie zrobić ale soft zabezpieczony i bym musiał do jakiegoś magika podjechać .

Co do opon to nie ma lepszego niż Meguiars Tire Gel,może i drogi ale raz nim posmalcujesz opony i nie będziesz chciał nic innego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Marfiol napisał:

Serio ten przedni jest taki sam? ?

Brzmi spoko z tym popcornem,chciałem u mnie zrobić ale soft zabezpieczony i bym musiał do jakiegoś magika podjechać .

Co do opon to nie ma lepszego niż Meguiars Tire Gel,może i drogi ale raz nim posmalcujesz opony i nie będziesz chciał nic innego 

Przedni jest identyczny a ludzie się nabierają na hajs bo RS4. Widzę że jesteś ze Śląska to mogę dać Ci namiar na magika co robi softy. 

Meguiars to liga wysoka a tutaj specyfik jest za 15zł, zaaplikowany na brudne opony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze wiedzieć,jeszcze żeby tylni miał taki "zamiennik",bo nie dość że mało ich to jeszcze drogie :P

Poslij na PW namiar,chciałbym popcorna i shamowac dziada :D

Tez kiedys tych tanich uzywalem,ale nie było takiego efektu,trwałości i takiej wydajności B)

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Marfiol napisał:

Dobrze wiedzieć,jeszcze żeby tylni miał taki "zamiennik",bo nie dość że mało ich to jeszcze drogie :P

Poslij na PW namiar,chciałbym popcorna i shamowac dziada :D

Tez kiedys tych tanich uzywalem,ale nie było takiego efektu,trwałości i takiej wydajności B)

 

 

 

 

 

H&R robi również stabilizatory do naszych B6, są grubsze niż RS'owe a cena używek to niecały tysiąc za oba jak dobrze się znajdzie.

W pierwszym poście masz napisane, zobacz sobie numery przedniego stabilizatora z RS4 B7, a poniżej zobacz numery z B7 quattro zawieszenie 1BE/BV :) 

 

Edytowane przez Ivanek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam u siebie właśnie wczoraj zakładałem przedni z RS4=3.0Tdi, czuć od razu o wiele większą wagę. Co do prowadzenia to jeszcze się nie wypowiem. Można go znaleźć nie tak trudno w fajnej kasie. Jeżeli chodzi o tylny 22mm to tutaj już jest o wiele większy problem. Towar praktycznie nie dostępny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Patryk14 napisał:

Sam u siebie właśnie wczoraj zakładałem przedni z RS4=3.0Tdi, czuć od razu o wiele większą wagę. Co do prowadzenia to jeszcze się nie wypowiem. Można go znaleźć nie tak trudno w fajnej kasie. Jeżeli chodzi o tylny 22mm to tutaj już jest o wiele większy problem. Towar praktycznie nie dostępny.

Oho, to czekam na wrażenia z jazdy po zmianie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filmik z obecnego brzmienia wydechu :naughty:

Na sobotę mam plan zaślepić EGR wywalając rurkę i przykręcając blaszki, pomyślę jak dziada uszczelnić bo przez jego fabryczne otwory wywala olej jak w typowym vagowym TDI...

No i chyba działanie przy d*pie czyli robienie otworów w dokładce na końcówki wydechu. Mam nadzieję także, że w niedziele uda się ugadać z sąsiadem by pospawać wydech, plan wstępnie jest na końcowy bo materiału zbytnio nie udało się nagromadzić ale kto wie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna pogoda, trochę czasu i jest radość i satysfakcja. 

Pierwsze w tym roku ręczne mycie i czuć że to auto w końcu jest czyste:decayed:

IMG_20220513_195405_Bokeh.thumb.jpg.49d89fd01ff3948d9fbbc9eadc6dba3c.jpg

IMG_20220513_195045_Bokeh.jpg

Edytowane przez Ivanek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj otwory, dziś pospawany końcowy wydech, muszę ogarnąć jeszcze końcówki 90mm i będzie baja, jestem zadowolony ?

IMG_20220515_152059.thumb.jpg.293968aba8c1a69849b3a251f1ef6d75.jpg

 

Filmik z wydechu

 

Edytowane przez Ivanek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcówki siadły, czarny chrom 90mm i dla mnie jest bajka, jak za tak budżetowy wydech to chyba to siadło jak mamowe na tatowe. 

Tu kolejny filmik jak z końcówkami gada, nawet się lepszy bass pojawił :) 

Przy okazji wywalania EGR musiałem dziś uszczelkę posmarować pastą do wydechów bo był przedmuch, teraz jest zaklejone i pseudoekologia tam już nie powróci.

 

IMG_20220519_182852.thumb.jpg.45b6efd22aabdcf16e3ea0143e783d1d.jpg

Edytowane przez Ivanek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Ivanek napisał:

Końcówki siadły, czarny chrom 90mm i dla mnie jest bajka, jak za tak budżetowy wydech to chyba to siadło jak mamowe na tatowe. 

Końcówki zmieniają dźwięk. Istotna jest lokalizacja tj. wysunięcie oraz obecność siatki. Widzę, że masz bez siatki, stąd będzie głośniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.05.2022 o 21:59, george napisał:

Końcówki zmieniają dźwięk. Istotna jest lokalizacja tj. wysunięcie oraz obecność siatki. Widzę, że masz bez siatki, stąd będzie głośniej.

I to mi się bardzo podoba :D 

 

Pobawiłem się trochę w gimpie i zastanawiam się czy lecieć w czarny mat :) 
 

Spoiler

IMG_20220520_19462011.jpg.3e657f8256c2c9b17b3afefe555aa675.jpgIMG_20220520_194620.jpg.a872c4c7c05a76adbe33724f46fdc66b.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie gada jak na diesla :D wcześniej widziałem pisaliście trochę na temat stabów, przeleciałem etkę jak sam szukałem tylnego staba, według etki stab 20mm był montowany w cabrio z zawiasem 1BV ;) a cabrio na części jest dużo, warto pojeździć, popytać :D ja do swojego wrzuciłem taki i jest fajna różnica w prowadzeniu ;) 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dlatego w cabrio by podratować trochę sztywność nadwozia, dobrze wiedzieć, jak pojawi się to na horyzoncie to zerknę w tym kierunku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj.

Rozumiem,że dziury na wydech wycinales sam?

Są jakieś miejsca oznaczone w zderzaku s linę od TDI,gdzie i jak ciąć?

Masz może jakieś foto z zabiegu?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wyciąłem sam, od środka jest kreska ledwie widoczna, ogólnie to mierzyłem z zewnątrz wymiary tak aby było symetrycznie. Później wrzucę "schemat" jak ja robiłem. 

Ogolnie dremel do cięcia, suwmiarka, taśma, karton dla szablonu i cyrkiel też mógłby się przydać. Jak ktoś nie spał na geometrii to ogarnie temat. 

 

Teraz nie pamiętam dokładnie ale postaram się to jakoś objaśnić:

Tak jak jest najszersze miejsce czarnej tej folii na dokładce tam jest taki trójstyk ( ), w tym punkcie ładnie opiera się suwmiarka że nie lata więc przyjąłem to jako dobry punkt wyjściowy, stąd w linii poziomej odmierzyłem 150mm, więc w tym momencie mam wyznaczoną oś X. Teraz trzeba było znaleźć Y czyli na jakiej wysokości będzie końcówka.

Biały krzyż b to środek otworu

Średnica otworu w zderzaku czyli c przyjąłem sobie 100mm bo końcówek nie planowałem większych niż 90mm, podobno oryginalne wycięcia mają 112mm, ktoś gdzieś na tym forum tyle zmierzył - ja zrobiłem po swojemu. , odległość przybrałem od przyjaciela z avanta B7 więc był to pewien odnośnik i optycznie po prostu mi to pasowało, wymiar wyszedł 38mm tak też zastosowałem.

Średnica końcówki to po prostu e czyli 90mm.

 

Jakbyś miał więcej pytań to śmiało, mam nadzieję, że to jakoś zrozumiale wytłumaczyłem.

IMG_20220522_190906.jpg.893e02e305d3578b36c9615b63224342.jpg

Edytowane przez Ivanek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info i obszerne wyjaśnienia:)

Zastanawiałem się właśnie nad wycięcie w swoim zderzaku dziur na wydech,ale trochę mi szkoda go okaleczać,bo do konca nie wiem jak to wyjdzie,ale pomyslalem też o takiej pier**le,która troszkę poprawiłaby wygląd dziur.

https://allegro.pl/oferta/listwa-krawedziowa-oslona-zbrojona-ochronna-8mm-10162554349?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_term=desc-yes&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_chemiakcesor_pla_ss&ev_adgr=Chemia_i_akcesoria&ev_campaign_id=14493242333&gclid=CjwKCAjw4ayUBhA4EiwATWyBrnYF3gsfJVdOk8bKEbBug6g01-Sqb0d8d-RfK7wC654vKngtKvp6bhoCtq4QAvD_BwE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...