Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B6] Angielski czterołapny AVFant *Quattro* *320/288* *LZ5C* *FMIC* *Bi-LED* *GTC1549VZ* *Sachs Performance*+18


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czy to jest ten wąż który tam wchodził oryginalnie? Bo mi zostały rury z montażu fmic.  

 

Edit: sprawdziłem teraz zdjęcia i tam do mnie szedł wąż zakończony w ten sposób ale w kształcie litery S, ale jest mały problem bo chyba nie mam tej metalowej spinki która blokuje go na turbo, da się ją jakoś dokupić w sklepach czy coś?

image.png.c4b2ce712be0396cb2943af32f923579.png

https://allegro.pl/oferta/vw-audi-seat-skoda-1-9-tdi-rura-intercoolera-11543508078

Edytowane przez Ivanek
Opublikowano

Ten numer który podałem to od golfa skody itp

Ale możliwe, że w Ori wężu masz ten tłumik. Chyba auta modelowo '04 go miały.

Sprawdź dla pewności :)

Opublikowano

W sumie to zwężka żadna się jednak nieee zrobi bo średnica wewnętrzna tego tłumika jest identyczna z średnicą wyjścia turbo.

Opublikowano (edytowane)

Mam ten wąż i na końcu widzę tą szybkozłączkę, tylko nie mam metalowej spinki, w teorii wydobywam złączkę i mam gotowe przyłącze, tylko jeszcze temat spinki zostajeScreenshot_20220112-150618.thumb.jpg.be76956ea32aafe9df45ceb2cef0a612.jpg

Edytowane przez Ivanek
Opublikowano

Może ktoś Cię poratuje tą spinką.

Pewnie jest do kupienia, zerknę do etki i Ci powiem.

Opublikowano

Spinka do kupienia w ASO bez problemu.

Opublikowano

1J0 145 769G

Czy to ta? Intercars ją ma za 6,50zł i mógłbym ją jutro odebrać

Opublikowano

Ja tam bym kupił w ASO, będzie podobnie kosztować i co najważniejsze pasować. Nawet ORI po jakimś czasie się wyrabiały, jak będzie z zamiennikiem, nie wiadomo.

Opublikowano

Mi etk'a pokazuje 1J0 145 769  bez G

Ale aktualizacje mi się kończą na '17 roku.

Opublikowano
2 minuty temu, pelonek1 napisał:

Ja tam bym kupił w ASO, będzie podobnie kosztować i co najważniejsze pasować. Nawet ORI po jakimś czasie się wyrabiały, jak będzie z zamiennikiem, nie wiadomo.

Jest to produkt z kategorii 'części zamienne oryginalne, volkswagen' więc wierzę że się nada.

Opublikowano
2 minuty temu, staniek napisał:

Mi etk'a pokazuje 1J0 145 769  bez G

Ale aktualizacje mi się kończą na '17 roku.

Ten z G ma średnicę resora 52mm a ten co podałeś 48mm

Opublikowano

Ma być bez G

Ta z końcówką G jest od węża łączącego smic'a z tą plastikową rura idącą do egr'a.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
8 minut temu, Ivanek napisał:

Jest to produkt z kategorii 'części zamienne oryginalne, volkswagen' więc wierzę że się nada.

No jak tak to :thumbup1: tylko sprawdź nr.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
5 minut temu, staniek napisał:

Ma być bez G

Ta z końcówką G jest od węża łączącego smic'a z tą plastikową rura idącą do egr'a.

Dzięki, zamówiłem bez G oraz z G tak na zapas, oraz tclampa 51-57mm bo chyba się przyda :D Dopiero to będzie na piątek na to wychodzi więc dwa dni bujania się z wolnossącym dieslem XD

Opublikowano

Przekonasz się jak cierpliwymi ludźmi muszą/musieli być posiadacze np SDI ;)

Opublikowano (edytowane)

Ja już się o tym przekonałem, ma to swoje plusy, bo dostać teraz mandat za przekroczenie prędkości to naprawde trzeba się postarać. Ta (nie) moc rozpędza ten wóz maksymalnie do 90-100kmh i to po około minucie jak nie dłużej. Dziękuję za pomoc, odbiorę części i zamelduję co mi z tego wyszło. Ile pieniędzy mi już spadło na ziemię w tych opaskach :lol:

 

 

@edit Udało mi się zamówić te klamry na jutro w lokalnym sklepie, niestety chyba nie mam tclampa w takim rozmiarze ale chyba jak założę 2 obejmy ślimakowe to w końcu to wytrzyma?

Edytowane przez Ivanek
Opublikowano

A sprawdzałeś jaki masz boost ? Może trochę za mocno pompuje i zrzuca ? Czy to problem czysto techniczny ?

Opublikowano
43 minuty temu, staniek napisał:

Przekonasz się jak cierpliwymi ludźmi muszą/musieli być posiadacze np SDI ;)

Tylko, że to nie będzie jechać teraz nawet tak jak SDI :wink:

Opublikowano
12 minut temu, kamil-vag napisał:

A sprawdzałeś jaki masz boost ? Może trochę za mocno pompuje i zrzuca ? Czy to problem czysto techniczny ?

Obrotomierz pokazuje niecałe 1,6bar, ale nie wiem czy to wynika z pewnej bezwładności wskazówki ale potrafi dobić do 1,8-1,9 a na logach nic takiego się nie działo (vcds), także podejrzewam, że wskazówka nie nadąża za wartościami.

Ogólnie to po założeniu fmic była korekta softu ale od kiedy go założyłem w październiku to był spokój aż do sylwestra, no i wczoraj i dziś powtórka. 

Dziś to w sumie moja wina, nie dowaliłem tclampa bo nie miałem płaskiego klucza. Z resztą ta powierzchnia na którą tam można cokolwiek założyć jest dość wąska więc idę w drogę wykorzystania ori redukcji i na to nałożyć silikon, powierzchnia na pewno będzie większa i będę mógł tam zastosować 2-3 obejmy ślimakowe lub jednego tclamp i dokręcić w opór, dodatkowo jest tam pewien 'kołnierz' który zatrzyma zaciśniętą opaskę.

Odnośnie silikonu to NA turbo wchodzi cholernie ciężko, muszę się dobrze zaprzeć i namęczyć, widać na foto, że jest on wtedy naciągnięty, także swobodnie on na pewno nie spadnie.

Opublikowano

Mam takie coś, zobaczymy czy coś to da,, to na pewno nie ma 51mmIMG_20220113_102130.thumb.jpg.1ec16c70d2f2f4384059d8d8a2d23eb8.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...