Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dym z wydechu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok, jutro tak zrobię. Czy to turbo,  czy uszczelnuacze,. Mechanik wezmie 1tys za wszystko. Tylo chodzi by trafić od razu.

Opublikowano
9 minut temu, Audia4andrzej napisał:

Ok, jutro tak zrobię. Czy to turbo,  czy uszczelnuacze,. Mechanik wezmie 1tys za wszystko. Tylo chodzi by trafić od razu.

Chciałbyś. Dobrze zrobione turbo to tysiak, a gdzie robota, zestaw uszczelek, olej... Zejdź na ziemię albo lep po taniości i się bujaj dalej z problemem :P

Opublikowano

Taki mi mechanik powiedział,  że regenercja turbiny 600zł i montaz 300zł. Ja mogę wydać więcej,  bo to ma być zrobione  porządnie a nie na od pierd.... się , szukam ogólnie jakiegoś teraz mechanika tylo od audi. W okolicy mam takiego tylko nie mogę go teraz znaleźć.  Bo ktoś kiedyś wspominla o takim.

Opublikowano

Koras z melleta kosztuje 600 zl, a gdzie reszta? Za 600 to i ja Ci zrobie regenerację, wypiaskuje, wymyje i wyśle. Może być? :P

Opublikowano

Powiedźcie mi co sprawdzić, bo okazało się  , że znajomy ma vcdsa . W takim razie będę mógł sprawdzić dokładnie co potrzeba i się nie denerować , że mechanik szybko szybko , bo mi się spieszy i polixzy 100zł

Opublikowano

Szukaj w dziale diagnostyka, masz sporo manuali krok po kroku

Opublikowano (edytowane)

U mnie było podobnie,tzn od kupna auta był problem dymienia.
Na poczatku było tak że na zagrzanym aucie jak spadały obroty do jałowych po chwili szła mega chmura, po czym zaczynał dymić jednostajnie jak na Twoich filmikach.
Piersza diagnoza to odma, wymieniłem od razu czyszcząc wszystkie rurki.
Na chwile było lepiej ale później znowu to samo, w między czasie wymieniłem napinacz na ory bez wtyczki, wyczyściłem miske smoka, konkretną płukanke silnika zrobiłem a problem sie powiększał.
Mianowicie po odpaleniu też zaczeła dymić.
Sprawdziłem ciśnienie na cylindrach i wyszło na 2gim mniejsze niż na pozostałych.
Tydz temu zdjąłem głowice i sie okazało ze była na 2 cylindrze walnięta w dwóch miejscach.
od czyszczenia odmy zrobiłem z 5tys km a wszystkie rurki i sama odma znowu są zawalone mazią.
Auta jeszcze nie złożyłem ale wydaje mi sie że od poczatku problemem była głowica i Tobie też radziłbym iść w tym kierunku.
Aaa....przy wymianie odmy wyciągane było turbo i oddawane do sprawdzenia i było lux.
Też nie mam kata tylko dp a silnik bex

Edytowane przez PawełB6
Opublikowano
W dniu 9.05.2021 o 12:22, Audia4andrzej napisał:

Ok, jutro tak zrobię. Czy to turbo,  czy uszczelnuacze,. Mechanik wezmie 1tys za wszystko. Tylo chodzi by trafić od razu.

Zrobiłem jak mówiłeś,  nie zadymiło przy takim teście. Jutro albo pojutrze sprawdzę logi turbiny.  Jeżeli logi będą prawidłowe to znaczy , że uszczelka.

Opublikowano

Logi nie odpowiedzą Ci na pytanie czy turbo puszcza olej. Sprawdzisz po pierwsze czy nie ma jakiegos chipa i jak pompuje, a to że może nie być w pełni wydajna nie swiadczy o piciu oleju. 

Opublikowano

A tą dolną rurę z ic w końcu zrzuciłeś czy nie bo nie napisałeś

Opublikowano (edytowane)

Nie zrzuciłem jeszcze.  Kolega co sprawdzał to mówił,  że trochę oleju jest w ic   

Teraz wróciłem z trasy i zauważyłem tak sytuację,  że jadę  np na 4 lub 5 i zaczynam wyprzedzać wciskam.gaz do spodu i wtedy pełno dymu.  Co to w takim razie oznacza.

Edytowane przez Audia4andrzej
Opublikowano

Kolego przeczytaj mój post. Miałem dokładnie takie same objawy..

Opublikowano

Powiedź mi , bo jak rozumiem sam robisz robiłeś to.jaki koszta mogę się spodziewać. 

 

Opublikowano (edytowane)

Sam, nie robie bo nie zajmuje sie mechaniką, a kosmetyką ;)
Robie u znajomego mechanika, z tym że cały czas jestem przy aucie (takie moje skrzywienie NIGDY nie zostawiam auta jak ma byc coś robione)
Co do kosztów, będe mógł Ci napisać pewnie w weekend bo dziś dop kupiłem głowice i czekam na przesyłke, głowice oddam do obrobienia.
I potem skręcanie.
Ale tak z grubsza w koszty trzeba wliczyć:
1. Zakup głowicy ok600-800
2. Obróbka jej (chyba że kupisz już po obróbce) ok400
3. Zestaw uszczelek- nie ma sensu na tym oszczędzac ( w tym też uszczelka głowicy) ok 300
4. Śruby do przykręcenia głowicy ok100
5. Płyn 35zł, olej w moim przypadku ok 140zł, filtr nie pamiętam ile dałem :P
Ja najprawdopodobniej będe miał taniej policzone za obróbkę głowicy ale liczyłem sie z kosztami ok2tys
Do tego dochodzi robocizna,zapytam ile za coś takiego by policzył, bo ja mam robione w zamian za ogarnięcie lakieru w jego aucie.

Ale w pierwszej kolejność poproś o zmierzenia ciśnienia na cylindrach. Jezeli na którymś będzie niższe to bądz raczej gotowy na głowice bo mała szansa samej uszczelki niestety

Edytowane przez PawełB6
Opublikowano
1 godzinę temu, PawełB6 napisał:

Robie u znajomego mechanika, z tym że cały czas jestem przy aucie (takie moje skrzywienie NIGDY nie zostawiam auta jak ma byc coś robione)

I masz bardzo dobre "skrzywienie"

Jedyna rozsądna opcja, aby wiedzieć co i jak, gdy samemu przy aucie się nie robi, a nie chcąc być rozczarowanym lub niemile zaskoczonym.

Opublikowano

Nie zawsze jest taka możliwość..

Opublikowano (edytowane)

Jakby klient podczas naprawy miałby mi stać za plecami i pilnować, policzyłbym go podwójnie, a jakby jeszcze dawał "wskazówki" - nie dałbym żadnej gwarancji na naprawę, bo przecież robił to "ze mną"

Ludzie.. nie wiem czym się prywatnie zajmujecie, ale odwróćcie sytuację.. kto lubi jak mu się na ręce patrzy..

Jak nie masz zaufania do swojego mechanika to go zmień :)

Edytowane przez zionx
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Ja również nie lubię jak klient stoi i patrzy mi na ręce przy montażu. I jeszcze podopowiada a może tak a tak.

Opublikowano

ale tu nikt nie pisał o staniu nad kimś a zrobieniu samemu

Opublikowano (edytowane)

Moge nawet potrójnie płacić, ale auta nie zostawiam i tyle :)
Wiem że czasem ciężko dograc to czasowo,ale już w wielu miejscach i u wielu mechaników przekonałem sie że to popłaca i póżniej nie jestem zdziwiony jak jakieś plastiki są pęknięte czy coś w tym stylu.
To nie jest kwestia zaufania a podejścia do auta, na autach mam powłoki zabezpieczające, tak samo na felgach i zawsze mówie że moge i więcej zapłacić ale nie chce żeby po robocie było pół auta do ponownej korekty, dlatego prosze o delikatność ;) bo niestety w obecnych czasach wszędzie idzie sie na masówki..

Prywatnie mam lodziarnio-kawiarnie i usługi detailingowe.

Edytowane przez PawełB6

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...