Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 Limo][S-line/3.0 ASN/Quattro/Gwint Bilstein B6/19" RS6 C5/Servotronic/CLH+DRL/Big Brake/Bi-Led/DeCat Xpipe aktywny wydech/RNS-E+BT+MF/Recaro S6C6


DarekS4

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, DarekS4 napisał:

jak chce komuś mrognac długimi to wale z soczewki tak jak Ori żeby nie błyskać pełna mocą

A ORI nie było tak, że podczas mrugnięcia paliło się H7 i tylko po to ona tam jest? Mam tak w C6, a chciałbym mieć tak jak u Ciebie czyli włączając długie pali się H7 i Xenon bo długie tylko z Xenona w C6 to trochę słabizna. Kiedyś będzie trzeba pomodzić tzn. jeden z kolegów na A6 klubie takie zestawy pod przeróbkę sprzedaje albo sprzedawał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, staniek napisał:

Trzeba do zwykłego zderzaka przełożyć/przenitować Ori stelaż zderzaka sline i jest jak oryginał. Coś tam oczywiście trzeba podciąć, było o tym na forum chyba w temacie o docinaniu zwykłej góry pod dokładkę sline

No to ja mam tak dokładnie teraz tam jest z dołu porezane i ponitowane i wygląda to tak jak widzicie wyżej 

 

21 minut temu, pelonek1 napisał:

A ORI nie było tak, że podczas mrugnięcia paliło się H7 i tylko po to ona tam jest? Mam tak w C6, a chciałbym mieć tak jak u Ciebie czyli włączając długie pali się H7 i Xenon bo długie tylko z Xenona w C6 to trochę słabizna. Kiedyś będzie trzeba pomodzić tzn. jeden z kolegów na A6 klubie takie zestawy pod przeróbkę sprzedaje albo sprzedawał.

W zwykłych może tak jest ale w bixenonie odpalasz przesłonę w soczewce. Dla jasności ja dałem zmodyfikowac lampy bixenonowe. Nie zwykłe. I pod to dorabiałem całe autopoziomowanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, MaTeo85 napisał:

nie wiem tylko na ile środkowa kratka s-line wtedy pasuje do całości, boczne bez problemu się trzymają jak trzeba.

aha z tyłem to samo wystarczy samą dokładkę zmienić.

Ja mam środkowa już zrobiona na plaster miodu bez obwódki ... Więc w sumie już nie ma to znaczenia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, DarekS4 napisał:

W zwykłych może tak jest ale w bixenonie odpalasz przesłonę w soczewce.

W C6 w polifcie na bixenonie tak mam jak pisałem wyżej tj. H7 tylko do mrugnięcia, krótkie-dlugie to bixenon Jednak długie z bixa to padaka i żeby dobrze świeciło to trzeba przerobić żeby H7 z bixem zapalało się na długich, wtedy jest :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dariusz lampy wyreguluj bo masz schody ? lewa świeci za nisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, pelonek1 napisał:

A ORI nie było tak, że podczas mrugnięcia paliło się H7 i tylko po to ona tam jest? Mam tak w C6, a chciałbym mieć tak jak u Ciebie czyli włączając długie pali się H7 i Xenon bo długie tylko z Xenona w C6 to trochę słabizna.

Halogen pewnie siedzi tam ze względu na postojowe... w B6 Xenon Plus (popularnie nazywane bixeonoem) mają coś takiego, że na długich opuszcza się przesłona i zapala się halogenowe H7. W B7 pozbyto się tego, czego też doświadczyłeś w C6. Patrząc na lampę C6 nie zyskasz wiele aktywując halogenową żarówkę z postojówek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, george napisał:

Halogen pewnie siedzi tam ze względu na postojowe...

Postojowe są z paska LED. 

 

6 minut temu, george napisał:

Patrząc na lampę C6 nie zyskasz wiele aktywując halogenową żarówkę z postojówek...

Zyskam, bo nawet jak w nocy użyję tylko manetki tak jakbym komuś miał mrugnąć tylko trzymając ją dłużej to wtedy samo H7 świeci i jest lepiej niż na bixie na długich. Połączenie H7 i bixa daje bardzo dużą różnicę na plus. Koledzy na A6 klubie już coś takiego modzili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze to filmik nie odda tego co jest w rzeczywistości na drodze, mi się wydaje, że jakoś super WoW nie jest, moje bixy świecą raczej podobnie bez większego cudowania :eusathink:

@pila24 co myślisz o tych światłach ? B8 FL chyba podobnie co ? Pewnych rzeczy się chyba nie oszuka jak zasięg świateł, spadek procentowy wiązki sprawia, że czy biled czy xenon to mniej więcej świeci tak samo...

Może nieco szerzej świeci, ale najlepiej było by postawić dwa auta koło siebie, albo jakiś pomiar emitowanego światła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, pelonek1 napisał:

Koledzy na A6 klubie już coś takiego modzili.

Wiele lamp do B6 było przerabianych na bihalogen/bixenon. ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, george napisał:

Wiele lamp do B6 było przerabianych na bihalogen/bixenon. ;) 

Tylko że ja piszę o takim przerobienie, że z bixenonem świeci się dodatkowo H7 w pozycji przysłony na długich.

https://a6klub.pl/elektryka-c6/jak-uaktywnic-h7-w-lampach-bi-xenon-a6-c6-lift-t78022.html

EDIT: @DarekS4jak za dużo Ci tutaj naśmieciliśmy to zgłoś to, moderator posprząta :wink:

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, pelonek1 napisał:

Tylko że ja piszę o takim przerobienie, że z bixenonem świeci się dodatkowo H7 w pozycji przysłony na długich.

Rozumiem Twój przekaz. ;) 

Edytowane przez george
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kamil-vag napisał:

Szczerze to filmik nie odda tego co jest w rzeczywistości na drodze, mi się wydaje, że jakoś super WoW nie jest, moje bixy świecą raczej podobnie bez większego cudowania :eusathink:

@pila24 co myślisz o tych światłach ? B8 FL chyba podobnie co ? Pewnych rzeczy się chyba nie oszuka jak zasięg świateł, spadek procentowy wiązki sprawia, że czy biled czy xenon to mniej więcej świeci tak samo...

Może nieco szerzej świeci, ale najlepiej było by postawić dwa auta koło siebie, albo jakiś pomiar emitowanego światła...

Tak jak piszesz,na filmie nie ma porównania z odczuciami z własnych oczu. Mijania myślę że zbliżone do projektorów z b8,a drogowe Darka są lepsze z większą objętością światła. Oczywiście na mokrej nawierzchni może się to odwrócić na korzyść h7 z uwagi na barwę świateł i mniejsze "pochłanianie"  barwy 3000K na mokrym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, pelonek1 napisał:

Jednak długie z bixa to padaka i żeby dobrze świeciło to trzeba przerobić żeby H7 z bixem zapalało się na długich, wtedy jest :thumbup1:

Na bi ledzie świeci bdb z samej soczewki. 

 

7 godzin temu, pila24 napisał:

Dariusz lampy wyreguluj bo masz schody ? lewa świeci za nisko.

Wiem nie byłem jeszcze regulować. BTW musże jechać gdzie indziej bo tam gdzie byłem wiedzą że lampa jest modzona i ustawiają ją na siłe jak najniżej 

 

7 godzin temu, kamil-vag napisał:

Szczerze to filmik nie odda tego co jest w rzeczywistości na drodze, mi się wydaje, że jakoś super WoW nie jest, moje bixy świecą raczej podobnie bez większego cudowania :eusathink:

@pila24 co myślisz o tych światłach ? B8 FL chyba podobnie co ? Pewnych rzeczy się chyba nie oszuka jak zasięg świateł, spadek procentowy wiązki sprawia, że czy biled czy xenon to mniej więcej świeci tak samo...

Może nieco szerzej świeci, ale najlepiej było by postawić dwa auta koło siebie, albo jakiś pomiar emitowanego światła...

Kamil film nie oddaje połowy świecenia to racja. Jeżeli mam p[porównać to z bixenonem  z mojej E81 to powiem Ci ze nie mają podejścia do leda. Ale moze to moje odczucie bo światło jest czystsze bielsze i lepiej widzę więcej detali w okół drogi. I jest inne na mokrym lepsze niż z bixenonu. Ale tak jak mówię może to jest moje indywidualne odczucie. 

Natomiast jak odpalam drogowe no to zasięg jest ogromny. Bez porównania z bixenonem z BMW który mam do porównania. 

Ja jestem ogólnie zadowolony bo lubię mieć dobre oświetlenie w samochodzie a tutaj ten cel jest zrealizowany w 110% :thumbup1:

 

6 godzin temu, pila24 napisał:

Tak jak piszesz,na filmie nie ma porównania z odczuciami z własnych oczu. Mijania myślę że zbliżone do projektorów z b8,a drogowe Darka są lepsze z większą objętością światła. Oczywiście na mokrej nawierzchni może się to odwrócić na korzyść h7 z uwagi na barwę świateł i mniejsze "pochłanianie"  barwy 3000K na mokrym.

Właśnie Łukasz tak jak pisałem wyżej no kurde na mokrym tez jest za***iście .... Wczoraj nagrywałem na mokrym. 

Jak się trafi audi na bixenonie to chętnie cykne porównanie. 

 

Ogólnie zawsze każdy swoje chwali ale wierzcie mi że jakbym nie był zadowolony to bym o tym napisał w prost :D 

 

7 godzin temu, pelonek1 napisał:

EDIT: @DarekS4jak za dużo Ci tutaj naśmieciliśmy to zgłoś to, moderator posprząta 

Po to są te tematy żeby dyskutować i żeby potem ktoś mógł jakieś informacje z tego wątku pozyskać więc należy śmiecić :D 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darek, wierzę na słowo :thumbup1:

Sam myślałem nad biledem, robiłem takie lampy i wiem jak świecą, ale tak naprawdę to co mam mi wystarcza, a długich to praktycznie nie używam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już teraz mam pewność żeby olać temat bi-led :D Ale reflektor wygląda ładnie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do ustawienia, ustaw sobie sam, jest poradnik na forum jak to zrobić zgodnie z zaleceniem Audi. Mam w mieście 3 skp i żadne nie potrafi ustawić świateł jak należy, totalnie ignorując ustawienia przyrządu, który swoją drogą o kant kuli można rozbić. Robili mi auto w Niemczech (ASO Citroena) i tam nie mają tego śmiesznego przyrządu a specjalne pomieszczenie z ekranem na ścianie i tam ustawiają światła zgodnie z zaleceniami producentów.

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, artroskk napisał:

Już teraz mam pewność żeby olać temat bi-led :D Ale reflektor wygląda ładnie!

a ja już myślę żeby w BMW Bixy zamienić na biledy... może xenon w bmw jest po prostu gówniany ? :eusathink:

 

6 minut temu, Langista napisał:

Co do ustawienia, ustaw sobie sam, jest poradnik na forum jak to zrobić zgodnie z zaleceniem Audi.

kuźwa na tym forum jest wszystko tylko dwa dni wolnego i święty spokój by było trzeba mieć żeby to wszystko przewertować. :D

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale te światła to kozacko podają, mnie kolega nagabuje żeby do moich black depo H7 wrzucić przesłonę do soczewki z miniH1. 
Z tego co mi mówił to powinno wyjść praktycznie bezinwazyjnie i łatwo a połączenie przesłony z wykorzystaniem H7 LED + H7 LED z drogowych powinno dać spory przyrost światła :)
Gdybym wcześniej poznał kilku ludzi co robią BiLED to nie pakowałbym się w black depo i żarówki H7 - choć to i tak tanio mnie przyszło - tylko pakowałbym od razu 3".
Z tymi SKP to jest coś w tym prawdy, to co mi diagnosta ustawił super przyrządem to oświetlałem opony przy gruncie samochodu stojącego przedemną, podniosłem sobie je sam na wysokość rejestracji - w teorii posiłkując się wyżej wspomnianą instrukcją to prawie w ten sam sposób, poczułem się jakbym nowe lampy włożył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Ivanek napisał:

Gdybym wcześniej poznał kilku ludzi co robią BiLED to nie pakowałbym się w black depo i żarówki H7 - choć to i tak tanio mnie przyszło - tylko pakowałbym od razu 3".

Możesz zrobić na bazie obecnych lamp - jako, że masz świeże to odpada Ci problem z kloszami. Kwestia czy upchnie się wszystko w zwykłej obudowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...