Skocz do zawartości
IGNOROWANY

nowy układ klimatyzacji nie działa a4b6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

01232 błąd jest teraz tylko

 

Opublikowano

Problem rozwiązany. Napiszę dla następnych żeby nie błądzili we mgle.

1 klima chłodziła wcześniej tylko na wysokich obrotach

2 wysterowanie zaworu 0,4 a lub żadne

3 błąd zaworu poduszki silnika ale nie koniecznie zawsze się pokazuje

Przyczya zamieniona wtyczka między zaworem n280, a poduszką silnika.

Dziękuję bardzo za pomoc .  ?

Opublikowano (edytowane)

Klima działa, ale powstał problem w sterowniku silnika

IMG_20210607_104546515.jpg

Edytowane przez maniekaudia4
Opublikowano (edytowane)

Na tej kostce masz ewidentnie gdzieś przetarty kabel. Sprawdź też bezpieczniki.

Edytowane przez Langista
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
28 minut temu, Langista napisał:

Na tej kostce masz ewidentnie gdzieś przetarty kabel. Sprawdź też bezpieczniki.

Spalone dwa bezpieczniki były jeden przy sterowniku ECU 15A , a drugi nr 7 w kabine.

Wszystko zrobione już ładnie działa.

W końcu bo już zacząłem wątpić.

Dziękuję bardzo za pomoc??

Opublikowano

Klima chłodzi tylko na wolnych obrotach do około 2000, później rozłącza sprężarkę.

Ciśnienie dochodzi do 16bar.

Żeby ponownie załączyć sprężarkę muszę kliknąć econ i znowu się załącza.

Dzisiaj wymieniłem czujnik g65 ale żadnej różnicy w działaniu

Rurki klimy zimne. Chłodnica klimy robi się gorąca. Wiatrak chodzi.

Spotkał się ktoś z takim przypadkiem?

Opublikowano

Zobacz w blokach pomiarowych co się dzieje. Bo może sterownik silnika wysyła żądanie odłączenia klimy czy coś w tym stylu.

Pokaż co masz w blokach 002, 026 i 027

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
9 godzin temu, MaTeo85 napisał:

Zobacz w blokach pomiarowych co się dzieje. Bo może sterownik silnika wysyła żądanie odłączenia klimy czy coś w tym stylu.

Pokaż co masz w blokach 002, 026 i 027

Basic settings:
Grupy 002, 026, 027: http://vaglogi.pl/log-002_026_027_gGRR7mw.html
Grupy 001, 002: http://vaglogi.pl/log-001_002_a0lBp.html

Opublikowano

Naprowadziłeś mnie MaTeo85  tam wyświetla Shut-Off Criteria wartość 12 przy przegazowaniu 
Zmieniłem właśnie w adaptacjach gr 03 wartość.
Narazie jest ok zobaczymy jak pojeżdżę, ale myślę że w końcu będzie śmigać.
Dziękuję Ci bardzo za wskazówki. :drinks:

Opublikowano (edytowane)

Dławik i osuszacz zmień

Edytowane przez Dev
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Kasowaleś błędy więc bloki 26 i 27 są puste. 12 w bloku 002/1 oznacza że sterownik silnika z jakiegoś powodu zażądał od sterownika klimy "odłączenia jej" czyli dałeś mocno w palnik i moc silnika poszła na przyspieszanie itp. zobacz przy okazji czy w sterowniku silnika żadnych dziwnych błędów nie masz

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Klima po dodaniu gazu rozłącza się jak wcześniej.

Na grupie 026 i 027 nic nie ma wszędzie skasowany piszę.

W czasie jazdy jak obniże obroty do biegu jałowego i kliknę econ to załącza na klimę dopóki nie podniosę obrotów w okolice 2tys.

To moje drugie audi i ostatnie wykańcza te auto

 

Edytowane przez maniekaudia4
Opublikowano

Jak załączasz econ, to powinno iść powietrze prosto z dmuchawy, bez obiegu na parownik. Jeżeli u Ciebie po włączeniu econ masz klimę, to coś nie halo z klimatronikiem jest. Robiłeś nastawy podstawowe klimatronika?

Opublikowano
4 godziny temu, Langista napisał:

Jak załączasz econ, to powinno iść powietrze prosto z dmuchawy, bez obiegu na parownik. Jeżeli u Ciebie po włączeniu econ masz klimę, to coś nie halo z klimatronikiem jest. Robiłeś nastawy podstawowe klimatronika?

Muszę kliknąć econem żeby klima się uruchomiła. Na świecącym econ oczywiście nie działa.

Może zmienić potencjometr w silniczku od sterowania. Który kolor za o odpowiada? Czy to nie ma znaczenia?

Opublikowano

Jakie masz ciśnienie w ukladzie przy wyłączonej klimie? , tylko napisz przy jakiej temp. 

Opublikowano
5 minut temu, przem8 napisał:

Jakie masz ciśnienie w ukladzie przy wyłączonej klimie? , tylko napisz przy jakiej temp. 

Dzisiaj sprawdzę jak wrócę z pracy.

Z tego co kojarzę jak były te upały po 35topni to było od 7do 9bar.

Ale sprawdzę i dam znać wieczorem

Opublikowano
Teraz, maniekaudia4 napisał:

Dzisiaj sprawdzę jak wrócę z pracy.

Z tego co kojarzę jak były te upały po 35 stopni to było od 7do 9bar.

Ale sprawdzę i dam znać wieczorem

 

Opublikowano (edytowane)

Wczesniejszy log z gr. 1 to był cały czas na włączonej klimie? Jakoś strasznie to ciśnienie skakało. 

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Z najprostszych spraw to wyczyść chłodnice (może być pozapychana między lamelami lub między chłodnica klimy a silnika zebrało się dużo syfu, albo wymień osuszacz (trzeba odciągnąć czynnik) bo może być wilgoć w układzie i zapycha dyszę drobinkami lodu co porównuje wzrost nadmierny ciśnienia po stronie HP i zamarzanie rurek po stronie LP.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...