Damian98 Opublikowano 30 Lipca 2021 Autor Opublikowano 30 Lipca 2021 Dobra dzis pojechalem do motoryzacyjnego i zamówiłem ową metalowa uszczelkę, bo podejrzewam, że to przez nią jednak..bo tam nic w tym miejscu na zdjeciu nie ma. Czy smarnąć to jeszcze jakimś silikonem? I z jaka mocą to dokrecic? Po złożeniu na starej uszczelce normalnie miałem wyciek jakby ktoś lał od góry i tylko na zapalonym silniku.. Czy ktoś się orientuję czy to to?
Damian98 Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Wybaczcie, tak uporalem się,nie było czasu by powiadomić, że wszystko gra. Dla potomnych wymieniajcie wszystkie uszczelki, które ruszacie.. Ja przez brak dostępności danej uszczelki musiałem cała robote robić 2x. Teraz bede zajmowal się diagnostyką bo coś nie halo jest.
Damian98 Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Sprawa wygląda tak, na zimno ciezko odpala musi z 3 razy zakręcić nim złapie i do tego dymi przez chwile od odpalenia, do czasu rozgrzania w zakresie 1700 obrotów szarpie(tak jakby w momencie wstawania turbiny) na 1 i 2 biegu na reszcie nie odczuwalne. Jak sie rozgrzeje pali dobrze i nie kopci oraz nie przerywa. Samochód zachowuje się tak od momentu powrotu od mechanika, przed tak nie było. Domyślam sie, że może to być spowodowane kątem wtrysku bądź przestawionym rozrządem. Jakieś pomysły?
ŁYSY44 Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Opublikowano 9 Sierpnia 2021 z twojego opisu stawiam na pompe (ale bez kompa tego nie sprawdzisz ) , a rozrząd to sam sprawdzisz
Langista Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Może być źle rozrząd ustawiony, i na zimnym ma ciężko zapalić, mógł też złośliwie paść czujnik położenia jednego z wałków lub wału korbowego, może być wadliwy czujnik temperatury silnika i pokazuje ciągle jakby był rozgrzany / zimny ale to bardzo mało prawdopodobna opcja, bo na zimnym kopci czyli mieszanka bogata.
Damian98 Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2021 Mam kompa więc to nie problem, wystarczą mi wskazówki i będę sprawdzał. Ja bardziej obstawiałbym coś z rozrządem, kątem wtrysku bądź jak wyżej kolega napisal jakieś czujniki czy coś.. Samochód nie kopcił i odpalał na przysłowiowego strzała przed mechanikiem. Zresztą sam nie wiec co tam pogrzebane było.. Jutro coś podziałam..
Damian98 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Pomoże ktoś zinterpretować to?
Damian98 Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2021 Bo z tego co wyczytałem na innym forum to w "za późnym" powinna być wartość 0.00 do -1.5 a ja tu mam 4.6.
Damian98 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Wyczytałem, że wartość z oznaczeniem ZGMP to jakby w minus, dobrze? Bo jeśli tak to chyba musiałbym zmienić wartość z 4.6ZGMP na wartość 1.0ZGMP(+/-0.5) czy dobrze to rozumuje??
Damian98 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Dodam, że auto było rozgrzane do temperatury roboczej.
Damian98 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Czyli 2ZGMP to jakby -2? To nie bedzie zbyt w minus? Nie lepiej 1.5? A moment dokrecenia tych śrub imbus to 20Nm? Bo ja tu mam tak dowalone te śruby a do tego zjechane, że szok..
Damian98 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Czyli, żeby to troche zwiększyć to kręcę zgodnie z wskazówkami zegara? Z góry dziękuję za odpowiedz.
Muskel1 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 (edytowane) Nie ma żadnych minusów przed liczbą. To jest bug w Twoim programie. Kąt wyprzedzenia zapłonu dla tej jednostki jest 2° po GPZ (czyli gdy w drugim okienku pojawi Ci się "za późny"). Na tyle musisz ustawić. Kręcąc w lewo opóźniasz zapłon, kręcąc w prawo wyprzedzasz. Moment dokręcenia to 20Nm. Edytowane 11 Sierpnia 2021 przez Muskel1 1
Damian98 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Czyli po prostu musze wyprzedzić kręcąc zgodnie z wskazówkami zegara i trafić w wartość 2 i tyle.
Damian98 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Jak juz ogarne to dam znać czy je lepiej
Damian98 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2021 (edytowane) Dobra udało mi się, lecz te 2GMP to był maks, juz dalej nic nie mogę, a po dokreceniu wartość 2.2GMP do przyjęcia? Jeśli nie uda mi się osiągnąć tej wartości 2 przez koniec regulacji to oznacza, że rozrząd zle ustawiony? Edytowane 12 Sierpnia 2021 przez Damian98
Muskel1 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Albo rozrząd o jeden ząbek przestawiony albo pompa ma usterkę.
Damian98 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Okej dzięki za odpowiedź, zobacze co się będzie działo jak ostygnie, na ciepło pali od strzała. Problem był na zimnym, jak będzie okej to jeszcze spróbuję dociagnac do tych 2 i tak zostawię. A z rozrządem chyba pojadę gdzieś na sprawdzenie, bo nie mam blokad i też nie bardzo wiem jak to sprawdzić. Chyba, że po logach można zobaczyć jakiś odchył?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się