malik Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Ale idac twoim tokiem, to po co ludzie montuja zderzaki od S4 do zwylkych A4 ? Przeciez to i tak nigdy nie bedzie eSa, wiec po cholere ladowac w to kase ? Może, z takiego samego powodu, dla którego Ty zamontowałeś aluminiowe nakładki na pedały z RS4 Zderzak S4 wygląda po prostu o niebo lepiej od zwykłego Chociaż jeśli chodzi o budę B6 to mi zdecydowanie bardziej podobał się pakiet S-line/USP. Zarówno pakiet stylistyczny S4 jak i S-line/USP można zamówić w fabryce przy kupnie zwykłej A4. Wydaje się też, że montaż elementów fabrycznych od "mocniejszego" auta jest jedynym akceptowalnym tuningiem na tym forum. Wszelkie drastyczne rozwiązania NON-OEM chyba po prostu źle wyglądają na autach tej marki. Moim zdaniem wszystko jest w porządku dopóki Ty nie przykleisz na klapie znaczka RS4, a właściciel TDI ze zderzakami S4 nie naklei na klapie znaczka S4
Flyer Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Flyer nie badz taki "hop do przodu", bo sam myslales ze to oryginalne. Od myslenia/przekonania do pytania "czy to ori oslony?" jest daleka droga moj drogi Zdradziles, ze hydrografika - juz wiemy co to za efekt na zywo. Malutkie zdjecia zupelnie go nie oddaja
seves Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 piekna furka tylko te biksy psuja troche efekt
Flyer Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Na biksy jest prosty sposob. Nakrywa sie lampy od gory folia i woda nie ma sie ktoredy dostawac.
czaki22 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 pinczi teraz na parkingach bedzie sie z otwarta maską lansował
Pinczi Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2010 pinczi teraz na parkingach bedzie sie z otwarta maską lansował hehe...dobre. Zeby mi nie odbilo i zebym z otwarta maska nie jezdzil Konczac temat... Oczywiscie macie racje ze hydrografika to nie jest i nigdy nie bedzie to co ori carbon w rs4. Jednak jest to dobra, moim zdaniem, alternatywa za rozsadne pieniadze ktora dodaje troche "smaczku" do wygladu Dzieki za te pozytywne i negatywne komentarze
MARCIN607 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 w słoneczne dni po co komu maska :polew: :polew: pinczi teraz na parkingach bedzie sie z otwarta maską lansował
Roger_35 Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Witaj, Grupa użytkowników rośnie jak widać. Mam pytanie, zmieniłeś ster na R8/TT. Multifunkcja działa bez problemu? Wypiąłeś jedną, wpiąłeś drugą i hula? Ja mam u siebie multifunkcyjną w oryginale ale te nowe są po prostu bandyckie.
Pinczi Opublikowano 9 Września 2010 Autor Opublikowano 9 Września 2010 Witaj, Grupa użytkowników rośnie jak widać. Mam pytanie, zmieniłeś ster na R8/TT. Multifunkcja działa bez problemu? Wypiąłeś jedną, wpiąłeś drugą i hula? Ja mam u siebie multifunkcyjną w oryginale ale te nowe są po prostu bandyckie. Tak, multifukcja działa bez problemu. Niestety nie jest to Plug&play. Trzeba troche pomodzić. Masz cały wątek o zmianie kierownicy napisany przez Malika: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30102.0
Roger_35 Opublikowano 9 Września 2010 Opublikowano 9 Września 2010 Bardzo dziękuję. Jeszcze się nie poruszam po forum tak sprawnie.
Pinczi Opublikowano 13 Września 2010 Autor Opublikowano 13 Września 2010 Bardzo dziękuję. Jeszcze się nie poruszam po forum tak sprawnie. Nie ma za co
Bart-S Opublikowano 13 Września 2010 Opublikowano 13 Września 2010 Pinczi napisz coś o osiągach - pewnie mierzyłeś Jak wygląda codzienna eksploatacja V8? Czy cokolwiek się działo z motorownią lub osprzętem? W okresie zimowym zebrałem troszkę danych o furce lagaduli - to samo co u Ciebie tylko w tipie. Niestety byłem niemile zaskoczony spalaniem - przy ujemnych temperaturach bak wystarczył zaledwie na 300km (cykl mieszany z przewagą miejskiego). Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że to automat - ciekawy jestem jak Ty to widzisz...
Pinczi Opublikowano 13 Września 2010 Autor Opublikowano 13 Września 2010 Hehe...no w sumie mierzylem Vagiem Powiem tak - eSa w pelnym ekwipunku + pasażer co daje łącznie ok. 1950 kg, na konczacym sie sprzegle i dwumasie Wyniki: 0-100 km/h - 6.1 s 0-400m - 14,2 s Spalanie...hmm...."drugi" komp mi pokazuje srednie 15 L ( srednia z kilku tysiecy kilometrow) Z silnikiem nic a nic sie nie dzieje i nie dzialo , zarowno z osprzetem. Wyciete tylko zostaly dwa katy i wymieniona poduszka pod silnikiem O dziwo silnik prawie wogole nie bierze oleju. Olej i filtry wymieniam co 7,5 - 10 tys km, Motul 507.00 5W-30
Flyer Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 Musimy sie kiedys spiknac... jak zrobie soft
Pinczi Opublikowano 14 Września 2010 Autor Opublikowano 14 Września 2010 Musimy sie kiedys spiknac... jak zrobie soft Nie ma problemu
MARCIN607 Opublikowano 14 Września 2010 Opublikowano 14 Września 2010 FLY I PINCZI niech 2serie staną obok siebie póżniej po sofcie
Bart-S Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Kurczaki, na tą kreskę pokwapię się do stolicy
Flyer Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Zebym mial jeszcze agresywniejsze mapy od AGB... a ja mam allroadowe ECU :gwizdanie: Ale... czemu nie
wuju Opublikowano 15 Września 2010 Opublikowano 15 Września 2010 Kurczaki, na tą kreskę pokwapię się do stolicy tez bym z chęcią to zobaczył :gwizdanie: może by zorganizować jakiś całodniowy mega spot w stolicy :gwizdanie: jakieś kreski.. może gokarty.. itp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się