darus1611 Opublikowano 2 Marca 2022 Opublikowano 2 Marca 2022 Cześć, nie znalazłem tematu, który zbiera w sobie wszelkie rzeczy do wykonania w czasie serwisowania swojego auta. Mogę prosić o dopisanie? To moja druga A4 po 9 latach przerwy:) silnik 2.0 150; automat 119k przejechane. Olej+filtr i filtry paliwa, powietrza i podszybie co 10k olej w skrzyni co 60k rozrząd co 200k ?? co jeszcze co dalej?
Langista Opublikowano 2 Marca 2022 Opublikowano 2 Marca 2022 Filtr paliwa nie trzeba co 10k, wystarczy co 40-50k, rozrząd pierwszy raz po 180-200 później każda kolejna wymiana co 7 lat lub po 160k km( co wymianę skraca się interwał o ok. 20%) Płyn w układzie wspomagania co 2 lata, płyn hamulcowy co 2-3 lata, w zależności od jego stanu. Płyn w układzie chłodzenia to samo.
RALF76 Opublikowano 3 Marca 2022 Opublikowano 3 Marca 2022 9 godzin temu, Langista napisał: Filtr paliwa nie trzeba co 10k nie jestem taki pewny, staram się tankować na dobrych stacjach i zawsze filtr przy 12-15k już jest trochę zawalony, wg mnie co 15k można wymieniać lub nawet wcześniej, po wymianie filtra co max 15k odczuwam że lepiej auto się zbiera (to samo dotyczy a4b6,a4b8 i Q5), nie wyobrażam sobie jeździć 50k na tym samym filtrze paliwa..
Langista Opublikowano 3 Marca 2022 Opublikowano 3 Marca 2022 To jednak nie tankujesz na dobrych stacjach paliwa albo masz tyle syfu w baku, że co chwila filtr jest zawalony. Spójrz sobie z ciekawości do baku jak będziesz miał mało paliwa ?
RALF76 Opublikowano 3 Marca 2022 Opublikowano 3 Marca 2022 2 godziny temu, Langista napisał: To jednak nie tankujesz na dobrych stacjach paliwa albo masz tyle syfu w baku, że co chwila filtr jest zawalony. Spójrz sobie z ciekawości do baku jak będziesz miał mało paliw Mylisz się ale rób jak uważasz... nie wiem czy masz diesla ale tyle km na jednym filtrze to dobrze nie odbije się wtryskach i układzie paliwowym
Langista Opublikowano 3 Marca 2022 Opublikowano 3 Marca 2022 Dobra, zwracam honor, myślałem ciągle o tym filtrze zaraz za bakiem, kompletnie zapomniałem o tym pod maską..
darus1611 Opublikowano 6 Marca 2022 Autor Opublikowano 6 Marca 2022 Okazało się, że mam skrzynie tiptronilc. W niej wymiana oleju co 120k, tak?
Muskel1 Opublikowano 6 Marca 2022 Opublikowano 6 Marca 2022 (edytowane) Na 100% nie masz tipa tylko s-tronic. Kto Ci powiedział, że masz tipa? Edytowane 6 Marca 2022 przez Muskel1
darus1611 Opublikowano 6 Marca 2022 Autor Opublikowano 6 Marca 2022 Sprawdzone po VIN u kolegi z forum: Rodzaje skrzyń bieg w / mechanizm w przełączania 0G7 tiptronic
Muskel1 Opublikowano 6 Marca 2022 Opublikowano 6 Marca 2022 Tak pisze w każdym i dotyczy to możliwości zmiany biegów +- czyli tippen. Masz skrzynię 7 biogową s-tronic. Poczytaj dalej na liście wyposażenia, będzie tam wzmianka.
Muskel1 Opublikowano 6 Marca 2022 Opublikowano 6 Marca 2022 (edytowane) Masz tam G1C czyli 7 biegowa strzynia s-tronic. Kod przekładni PHN czyli 0CK DL382 s-tronic 8 biegowe tipy były w 3.0 tdi i to w tych mocniejszych 272 konnych. Te słabsze 3.0 tdi miały też s-tronic. Kod wyposażenia 8 biegowej skrzyni tiptronic to G1G Edytowane 6 Marca 2022 przez Muskel1
darus1611 Opublikowano 6 Marca 2022 Autor Opublikowano 6 Marca 2022 Masz Racje. mój kod skrzyni PHN. dzięki wielkie za wyjaśnienie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się