BlueQ Opublikowano 25 Czerwca 2022 Opublikowano 25 Czerwca 2022 Dzień dobry Mam taki problem firma kurierska zgubiła przesyłkę z moim licznikiem od B7 który wysyłałem do wymiany wyświetlacza. Co teraz zrobić aby powrócić samochód do sprawności
Muskel1 Opublikowano 25 Czerwca 2022 Opublikowano 25 Czerwca 2022 Kupić nowy licznik i dopasować immo. Firma kurierska musi pokryć koszty zagubionej przesyłki.
BlueQ Opublikowano 25 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2022 (edytowane) 17 minut temu, Muskel1 napisał: Kupić nowy licznik i dopasować immo. Firma kurierska musi pokryć koszty zagubionej przesyłki. Czyli wystarczy kupić nowy licznik i znaleźć kogoś co go dopisze, i nie będzie problemu żeby go dopisać? Firma kurierska ma 30dni na uznanie reklamacji, a ja muszę czyms dojeżdżać do pracy i teraz mi zrobili wielki problem Edytowane 25 Czerwca 2022 przez BlueQ
Muskel1 Opublikowano 25 Czerwca 2022 Opublikowano 25 Czerwca 2022 (edytowane) Musisz mieć kogoś kto wyciągnie pin ze sterownika silnika i dopisze do zegarów/immo. Edytowane 25 Czerwca 2022 przez Muskel1
BlueQ Opublikowano 25 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2022 (edytowane) 5 minut temu, Muskel1 napisał: Musisz mieć kogoś kto wyciągnie pin z ze sterownika silnika i dopisze do zegarów/immo. Ok dzięki za pomoc A powiedz mi jescze czy trzeba jakiś specjalny sprzęt do wyciągnięcia pinu? A jeśli bym wywalił immo całkowicie było by łatwiej? Jakich zegarów szukać jak stare były 8e0 820 901h ( czerwony) a teraz bym przy okazji dał kolor Edytowane 25 Czerwca 2022 przez BlueQ
Langista Opublikowano 25 Czerwca 2022 Opublikowano 25 Czerwca 2022 Wystarczy vcds i program do edycji eeprom, pogadaj z @Banan lub @pila24 są specami w tym temacie.
pelonek1 Opublikowano 25 Czerwca 2022 Opublikowano 25 Czerwca 2022 (edytowane) Godzinę temu, Langista napisał: Wystarczy vcds Niestety nie wystarczy, nie wprowadzaj kolegi w błąd Potrzebny chociażby kabel kkl plus program, żeby zgrać eeprom ze sterownika silnika. Później ktoś z tego eepromu musi odczytać PIN. Następnie z nowego licznika trzeba odczytać PIN no i na koniec zmienić VCDSem stary PIN na nowy, jeśli się uda bo przy dieslu może być różnie. A i jeszcze kluczyki na koniec trzeba dopisać. Robiłem to raz i jak coś pokręciłem to niech kolega @Bananmnie poprawi. Edytowane 25 Czerwca 2022 przez pelonek1
BlueQ Opublikowano 25 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2022 3 minuty temu, pelonek1 napisał: Niestety nie wystarczy, nie wprowadzaj kolegi w błąd Potrzebny chociażby kabel kkl plus program, żeby zgrać eeprom ze sterownika silnika. Później ktoś z tego eepromu musi odczytać PIN. Następnie z nowego licznika trzeba odczytać PIN no i na koniec zmienić VCDSem stary PIN na nowy, jeśli się uda bo przy dieslu może być różnie. A i jeszcze kluczyki na koniec trzeba dopisać. Robiłem to raz i jak coś podkręciłem to niech kolega @Bananmnie poprawi. Ok dzięki za podpowiedź a zgranie eepromu za pomocą eeprom programu VAG eeprom Programmer?
pelonek1 Opublikowano 25 Czerwca 2022 Opublikowano 25 Czerwca 2022 13 minut temu, BlueQ napisał: Ok dzięki za podpowiedź a zgranie eepromu za pomocą eeprom programu VAG eeprom Programmer? Ja robiłem to vag k+van commander
BlueQ Opublikowano 25 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2022 23 minuty temu, pelonek1 napisał: Ja robiłem to vag k+van commande Masz jakąś instrukcje jak tym programem wyciągnąć?
pelonek1 Opublikowano 25 Czerwca 2022 Opublikowano 25 Czerwca 2022 6 minut temu, BlueQ napisał: Masz jakąś instrukcje jak tym programem wyciągnąć? Nie mam i nie pamiętam już, może ktoś Ci pomoże a jak nie to w necie szukaj.
Langista Opublikowano 25 Czerwca 2022 Opublikowano 25 Czerwca 2022 58 minut temu, pelonek1 napisał: Niestety nie wystarczy, nie wprowadzaj kolegi w błąd Potrzebny chociażby kabel kkl plus program, żeby zgrać eeprom ze sterownika silnika. Później ktoś z tego eepromu musi odczytać PIN. Następnie z nowego licznika trzeba odczytać PIN no i na koniec zmienić VCDSem stary PIN na nowy, jeśli się uda bo przy dieslu może być różnie. A i jeszcze kluczyki na koniec trzeba dopisać. Robiłem to raz i jak coś pokręciłem to niech kolega @Bananmnie poprawi. Mnie chodziło o vcds do odczytu pinu i dopisaniu kluczyków i całej reszty + eeprom programmer do edycji wsadu licznika. Kabel z interfejsem uznałem za formalność.
pelonek1 Opublikowano 25 Czerwca 2022 Opublikowano 25 Czerwca 2022 3 minuty temu, Langista napisał: Mnie chodziło o vcds do odczytu pinu Nie odczytasz PINu VCDSem.
Muskel1 Opublikowano 25 Czerwca 2022 Opublikowano 25 Czerwca 2022 2 godziny temu, BlueQ napisał: Jakich zegarów szukać jak stare były 8e0 820 901h ( czerwony) a teraz bym przy okazji dał kolor Tu masz temat o rodzaju zegarów
BlueQ Opublikowano 25 Czerwca 2022 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2022 (edytowane) Ok dzięki Czyli kupuje nowy licznik wyciągam pin z ECU i przypisuję nowy licznik potem do niego dodaję klucze tak? Czy jestem to wstanie ogarnąć kablem od viaken? Edytowane 25 Czerwca 2022 przez BlueQ
Langista Opublikowano 25 Czerwca 2022 Opublikowano 25 Czerwca 2022 Jesteś ale jest jeszcze kwestia immo, tu bardziej wypowie się @Banan, który taki licznik może Ci ogarnąć i wysłać Tobie.
Banan Opublikowano 25 Czerwca 2022 Opublikowano 25 Czerwca 2022 w 2.0TDI masz immo4 czyli nic nie zrobisz vcdsem , commanderem czy vag epprom programeer - jedyny plus to że liczniki kolor immo4 są bardzo tanie i dużo ich na rynku bez specjalnego sprzetu nic nie zrobisz - jestem w stanie to ogarnąć ale musiałbyś mi ECU przysłać i nowy licznik i do tego kluczyki - mogę na stole wszystko zgrać skąd jesteś? może masz kogoś bliżej? 1
BlueQ Opublikowano 7 Sierpnia 2022 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2022 (edytowane) Poszukuję kogoś kto dopisze nowy licznik z opolskiego/śląskiego, stary odnalazł sie Edytowane 7 Sierpnia 2022 przez BlueQ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się