radekjb Opublikowano 16 Października 2022 Opublikowano 16 Października 2022 witam , moja a-czwóreczka ma 62tys przejechane i ktoś mi mówił ze już musze myśleć nad wymiana rozrządu i moje pytanie jest takie przy jakim przebiegu wymieniać rozrząd?
Langista Opublikowano 16 Października 2022 Opublikowano 16 Października 2022 Jak nie ma z nim problemów to nie wymieniaj, lepszy założony w fabryce jak w jakimkolwiek innym warsztacie, wierz mi. Na ori częściach nie powinno być z nim problemu do przebiegu 180k.
Dev Opublikowano 17 Października 2022 Opublikowano 17 Października 2022 13 godzin temu, radekjb napisał: witam , moja a-czwóreczka ma 62tys przejechane i ktoś mi mówił ze już musze myśleć nad wymiana rozrządu i moje pytanie jest takie przy jakim przebiegu wymieniać rozrząd? spokojnie mozesz pojezdzic jeszcze ze 2 lata
MiruK Opublikowano 31 Października 2022 Opublikowano 31 Października 2022 Ja mam w swoim już 190tyś. przejechane na orginale i szukam kogoś na podkarpaciu kto by mi to fachowo ogarnął, polecicie kogoś ?
Dev Opublikowano 1 Listopada 2022 Opublikowano 1 Listopada 2022 W dniu 31.10.2022 o 19:00, MiruK napisał(a): Ja mam w swoim już 190tyś. przejechane na orginale i szukam kogoś na podkarpaciu kto by mi to fachowo ogarnął, polecicie kogoś ? podkarpaciu do duża kraj skąd dokłądnie jesteś ?
MiruK Opublikowano 2 Listopada 2022 Opublikowano 2 Listopada 2022 Dębica - Ropczyce - Mielec, wszędzie mam podobnie:)
trancemati Opublikowano 20 Grudnia 2022 Opublikowano 20 Grudnia 2022 Cześć, czy orientujecie się jaki zestaw blokad będzie pasował do: audi 2.0 TDI 110KW Typ 8W5 ABG Oznaczenie silnika DEUA Mam nastukane 90tys i planuje wymienić sam pasek a cały komplet przy 180tys.
Dev Opublikowano 20 Grudnia 2022 Opublikowano 20 Grudnia 2022 14 minut temu, trancemati napisał(a): Cześć, czy orientujecie się jaki zestaw blokad będzie pasował do: audi 2.0 TDI 110KW Typ 8W5 ABG Oznaczenie silnika DEUA Mam nastukane 90tys i planuje wymienić sam pasek a cały komplet przy 180tys. Bez sensu, albo wszystko albo nic
trancemati Opublikowano 20 Grudnia 2022 Opublikowano 20 Grudnia 2022 (edytowane) Po co wymieniać wszystko teraz skoro całość ma wytrzymać 200tys a największe ryzyko jest tylko z paskiem? Do piwka się zmieni sam pasek za 150zl i będzie jeździło kolejne 90-100tys. Edytowane 20 Grudnia 2022 przez trancemati
Langista Opublikowano 20 Grudnia 2022 Opublikowano 20 Grudnia 2022 Powodzenia w takim razie. Daj tylko znać ile wyjdzie nowy piec, jak któryś z napinaczy czy któraś z rolek się rozleci i będziesz miał głowice do wyrzucenia.
trancemati Opublikowano 20 Grudnia 2022 Opublikowano 20 Grudnia 2022 Czemu się ma rozpaść napinacz i rolki które bez problemu powinny wytrzymać 200tys?
Langista Opublikowano 20 Grudnia 2022 Opublikowano 20 Grudnia 2022 Gdyby były produkowane w latach 90-tych to wytrzymało by tyle ale nie te produkowane po roku 2000. Zrobisz co chcesz, wymienia się komplet za jednym razem i jest spokój, a jak lubisz ryzyko to wymieniaj pojedynczo.
trancemati Opublikowano 20 Grudnia 2022 Opublikowano 20 Grudnia 2022 No nic, dziękuje za rady ? w międzyczasie znalazłem blokady rozrządu o które pytałem ?
patryciusz Opublikowano 21 Grudnia 2022 Opublikowano 21 Grudnia 2022 W tym rozrządzie pasek nie jest najsłabszym ogniwem. Zazwyczaj jaka pierwsza pompa zaczyna przeciekać albo jakaś rolka hałasować. Do 160 tyś przejeździsz bez problemu na oryginalnym rozrządzie a nawet więcej.
Langista Opublikowano 21 Grudnia 2022 Opublikowano 21 Grudnia 2022 Nie zauważyłem że autor ma tylko 90 tysięcy przejechane. Jak na 100% oryginalny przebieg to ja bym nie wymieniał, chyba że minęło już 6 lat.
Sebss Opublikowano 22 Grudnia 2022 Opublikowano 22 Grudnia 2022 W moim egzemplarzu doszło właśnie do wycieku pompy przy 150 000 km. Jestem już po wymianie rozrządu. Wcześniej pasek rozrządu był wymieniany na gwarancji przy 90 000 km.
Langista Opublikowano 22 Grudnia 2022 Opublikowano 22 Grudnia 2022 Na gwarancji? Co z nim było nie tak?
Sebss Opublikowano 22 Grudnia 2022 Opublikowano 22 Grudnia 2022 Z silnika wydobywały się dźwięki rolki/paska. Taki charakterystyczny świst. ASO stwierdziło, że to pasek rozrządu i tyle w temacie.
Langista Opublikowano 22 Grudnia 2022 Opublikowano 22 Grudnia 2022 I po wymianie samego paska ucichło? Nie było żadnych rolek na fakturze?
Sebss Opublikowano 22 Grudnia 2022 Opublikowano 22 Grudnia 2022 Sam pasek został wymieniony i od tamtej wymiany już nie słyszałem tego dźwięku. Co ciekawe jeden serwis ASO odmówił naprawy gwarancyjnej, ponieważ dźwięki te słyszalne są tylko i wyłącznie na zewnątrz samochodu, a w środku już nie. Według wytycznych/standardów producenta można z tym jeździć. Z kolei w innym ASO mechanik już po samym dźwięku powiedział co to prawdopodobnie może być i dodał, że temat jest mu dobrze znany. Oczywiście w tym drugim ASO naprawa podlegała pod gwarancje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się