Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Mruga check przy 200


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1.8t bex 140kw + lpg 2004r. Nie pali oleju NIC, nie szarpie silnikiem, pracuje równo. Choć wydaje mi się że ma mało mocy do póki turbo nie odpali

1.

Dlaczego przy +/- 195/215 (inny rozmiar koła) mruga check engine, kiedy zwolnię znika, kiedy przyspieszę, widać go i mruga.

Słabe baterie?

Świece/ kable ?

Alternator?

Inne?

2.

Dlaczego przy dużych prędkościach spala paliwo zamiast LPG?

Opublikowano
9 minut temu, Szesc napisał(a):

Dlaczego przy dużych prędkościach spala paliwo zamiast LPG?

Tak dobrana i wystrojona instalacja LPG, że przy większym obciążeniu włączony jest dotrysk benzyny bo samej benzyny to raczej nie spala.

Opublikowano

Miga na LPG...?Może to zapłon wypada? instalka dobrze wystrojona?Silnik uwalisz,podejrzyj co tam wypluje za błędy  bo może LPG błędy z automatu ci kasuje.

Opublikowano

Co to za instalacja, że beny dotryskuje przy takiej mocy? Z Tico?

Opublikowano
19 minut temu, Langista napisał(a):

Co to za instalacja, że beny dotryskuje przy takiej mocy? Z Tico?

Jak bex na koksie to z Tico instalacja nie wystarczy. Tu pod butem trochę gazu i ciśnienia potrzeba.

Z drugiej strony niektórzy tak robią i może poprzednik specjalnie tak wystroił a instalacja ma zapas.

Opublikowano
Godzinę temu, Szesc napisał(a):

mruga check engine, kiedy zwolnię znika, kiedy przyspieszę, widać go i mruga.

Wypada zapłon. Masz wywaloną głowicę albo brakuje paliwa, a to i tak skutkuje awarią głowicy/silnika. 

Dalej jeździj po 200...

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
59 minut temu, przem8 napisał(a):

Wypada zapłon. Masz wywaloną głowicę albo brakuje paliwa, a to i tak skutkuje awarią głowicy/silnika. 

Dalej jeździj po 200...

A czy jak zapłon wypada to nie powinien stracić choć na chwilkę mocy/ szarpnac/ cokolwiek? Bo nic takiego się nie dzieje.

O to głównie mi chodzi; co z checkiem, bo gaz myślę że właśnie  jest tak wystrojony, sam gaz słabe osiągi ma tym bardziej, że silnik jest pod PB98. 

Gdyby cewka to by nie palił na wszystkie garki, a jak świece Stare to może za małą iskrę dają przez co przy osiagu 200 mruga checkiem? 

Opublikowano (edytowane)

Odczytaj błędy to się dowiesz. Lpg ma ponad 100 oktanow więc słabe to porównanie do pb98. 

Ja nie lubię wróżyć. Poczytaj sobie o diagnostyce 1.8t w odpowiednim dziale. 

Edytowane przez przem8
Opublikowano
14 godzin temu, przem8 napisał(a):

Odczytaj błędy to się dowiesz. Lpg ma ponad 100 oktanow więc słabe to porównanie do pb98. 

Ja nie lubię wróżyć. Poczytaj sobie o diagnostyce 1.8t w odpowiednim dziale. 

Na kompie brak błędów 

Opublikowano
15 godzin temu, Szesc napisał(a):

A czy jak zapłon wypada to nie powinien stracić choć na chwilkę mocy/ szarpnac/ cokolwiek? Bo nic takiego się nie dzieje.

Nie. 

Bo wypadanie może być z paliwa a i z zapłonu albo z inncych czynników. A każdy objawi się inaczej i możesz nawet lecieć z wypadającymi zapłonami i tego nie czuć. 

Z resztą ja tu wyżej już widziałem na 99% trafną diagnozę. 

Opublikowano
7 godzin temu, DarekS4 napisał(a):

Nie. 

Bo wypadanie może być z paliwa a i z zapłonu albo z inncych czynników. A każdy objawi się inaczej i możesz nawet lecieć z wypadającymi zapłonami i tego nie czuć. 

Z resztą ja tu wyżej już widziałem na 99% trafną diagnozę. 

Czyli również  twierdzisz że wypadanie zapłonu? Hymn no okej poczekam na inne wypowiedzi użytkowników. Ale czy w takim wypadku wymieniać świece? Kupiłem auto jakieś 8tys.km temu wymieniłem rozrządy, dlaczego diagnoza jest wypadający zapłon? Moze ktoś to wytłumaczyć?

Opublikowano
34 minuty temu, Szesc napisał(a):

 Hymn no okej poczekam na inne wypowiedzi użytkowników. Ale

A co to jest głosowanie jakieś czy ankieta?:facepalm:

 

Napisane masz co jest najprawdopodobniej prz czyną to idź tym tropem.

Opublikowano

Pytanie podstawowe, czy auto jest po chipie czy na serii ? bez logów błędów i podstawowej diagnostyki nic się nie dowiemy, nie koniecznie musi to być wypadanie zapłonów. 

Opublikowano

 

6 godzin temu, soul87 napisał(a):

Pytanie podstawowe, czy auto jest po chipie czy na serii ? bez logów błędów i podstawowej diagnostyki nic się nie dowiemy, nie koniecznie musi to być wypadanie zapłonów. 

Pisał że nie ma błędów wiec raczej ktoś grzebał.

Opublikowano

Szesc proponuję na jakiś czas podpiąć kompa i z nim pojeździć, poobserwować, może akurat coś wypatrzysz, tylko z rozwagą i patrzeć na drogę też.

Opublikowano

Logi - 5 minut roboty ale zawsze lepiej pożalić się po forach, bo tu mają szklane kule. Od razu trafią z diagnozą, podadzą nr części z ceną i zdalnie wymienią :grin:

Opublikowano
W dniu 7.01.2023 o 08:46, przem8 napisał(a):

Logi - 5 minut roboty ale zawsze lepiej pożalić się po forach, bo tu mają szklane kule. Od razu trafią z diagnozą, podadzą nr części z ceną i zdalnie wymienią :grin:

No jasne. Jak jesteś takim magikiem to poproszę 100k euro na konto ^^  nie no na poważnie. Skoro na kompie nie pokazuje błędów, to chyba zapytać ludzi, którzy mają takie samo auto nie zaszkodzi prawda? Ale jak wolisz wróżyć że szklanej kuli to może lepiej do tv a nie na forum siedzisz? 

Opublikowano
2 minuty temu, Szesc napisał(a):

No jasne. Jak jesteś takim magikiem to poproszę 100k euro na konto ^^  nie no na poważnie. Skoro na kompie nie pokazuje błędów, to chyba zapytać ludzi, którzy mają takie samo auto nie zaszkodzi prawda? Ale jak wolisz wróżyć że szklanej kuli to może lepiej do tv a nie na forum siedzisz? 

Skoro na kompie nie pokazuje błędów a miga Ci check to znaczy ze masz zdrutowany sterownik ... 

Opublikowano
33 minuty temu, soul87 napisał(a):

Skoro na kompie nie pokazuje błędów a miga Ci check to znaczy ze masz zdrutowany sterownik ... 

O widzisz  i od tego może jest potrzeba zacząć, a nie od szklanej kuli jak kolega polecał:) jak to sprawdzić kolego. Gdzie szukać jakiś zmian fizycznych na kablach, sterownikach ?

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, Szesc napisał(a):

O widzisz  i od tego może jest potrzeba zacząć, a nie od szklanej kuli jak kolega polecał:) jak to sprawdzić kolego. Gdzie szukać jakiś zmian fizycznych na kablach, sterownikach ?

Znależć Tunera ktory zrobi Ci logi oraz zgra soft z ECU w celu weryfikacji. 

Edytowane przez soul87

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...