Muskel1 Opublikowano Niedziela o 13:30 Opublikowano Niedziela o 13:30 Nie widać obrotów silnika na nich więc ciężko określić czy ciśnienie jest w normie. Zachowania mas sadzy wyglądają ok.
Danko23 Opublikowano Niedziela o 14:24 Opublikowano Niedziela o 14:24 44 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Nie widać obrotów silnika na nich więc ciężko określić czy ciśnienie jest w normie. Zachowania mas sadzy wyglądają ok. A ciśnienie jak sprawdzić dokładnie? vcds, bądż w vag dpf ostatnie okienko na dole chyba tez pokazuje? Przełączyc na manual i gaz do spodu ? Czy bardziej pod górke go troche zdławić i do spodu? Jaka maksymalna norma?
Muskel1 Opublikowano Niedziela o 14:27 Opublikowano Niedziela o 14:27 W aplikacji pokazuje na dolnym prawym okienku ale nic mi to nie da, bo nie widać stanu obciążenia silnika. Trzeba zrobić logi VCDSem. 1
robson760 Opublikowano Poniedziałek o 08:54 Opublikowano Poniedziałek o 08:54 19 godzin temu, Danko23 napisał(a): Czyli już dpf nadaje sie do wymiany/prania? Można coś wywnioskowac z tych screenów? U mnie w VW 2.0 TDI 190 KM przebieg 108 tys . Na 100% oryginał to popiół jest 36 gramów (oil ash). I to by się zgadzało z tym co piszą ile powinno być .
robson760 Opublikowano Poniedziałek o 09:54 Opublikowano Poniedziałek o 09:54 20 godzin temu, Danko23 napisał(a): Czyli już dpf nadaje sie do wymiany/prania? Można coś wywnioskowac z tych screenów? U mnie takie dane , przebieg 108 tys . Prędkość 140 km/h obroty około 2 tys/min. Przy pedale praktycznie w podłogę przy DSG to tak oko 100 HP wskoczyło
robson760 Opublikowano Poniedziałek o 10:20 Opublikowano Poniedziałek o 10:20 19 minut temu, robson760 napisał(a): U mnie takie dane , przebieg 108 tys . Prędkość 140 km/h obroty około 2 tys/min. Przy pedale praktycznie w podłogę przy DSG to tak oko 100 HP wskoczyło Dla Kolegi @Danko23 wrzuciłem do porównania , bo u mnie przebieg na 100% pewny i nie kombinowane. Tak jak w internetach piszą to 1 gr popiołu na 3-3,5 tys. km się odkłada i mam że max może być 80 gr popiołu czyli wychodzi że dpf do czyszczenia przy około 240 tys. Km
Danko23 Opublikowano Poniedziałek o 18:57 Opublikowano Poniedziałek o 18:57 Dzięki @robson760. Kupiłem przy przebiegu 180k auto z checkiem p2002 i była padnięta chlodniczka spalin, także przeszło mi przez myśl, ze poprzedni właściciel mógl od razu oddac DPF do prania jak zobaczył błąd i jak mu jakis mechanik doradzil, że to DPF i skasował VCDSem wartości, dlatego nie wiem co myśleć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się