Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wypalanie filtra DPF w Audi A4 B9


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie widać obrotów silnika na nich więc ciężko określić czy ciśnienie jest w normie. Zachowania mas sadzy wyglądają ok.

Opublikowano
44 minuty temu, Muskel1 napisał(a):

Nie widać obrotów silnika na nich więc ciężko określić czy ciśnienie jest w normie. Zachowania mas sadzy wyglądają ok.

A ciśnienie jak sprawdzić dokładnie? vcds, bądż w vag dpf ostatnie okienko na dole chyba tez pokazuje?

Przełączyc na manual i gaz do spodu ? Czy bardziej pod górke go troche zdławić i do spodu?

Jaka maksymalna norma? 

Opublikowano

W aplikacji pokazuje na dolnym prawym okienku ale nic mi to nie da, bo nie widać stanu obciążenia silnika. 

Trzeba zrobić logi VCDSem.

 

  • Lubię to 1
Opublikowano
19 godzin temu, Danko23 napisał(a):

Czyli już dpf nadaje sie do wymiany/prania?

Można coś wywnioskowac z tych screenów?

U mnie w VW 2.0 TDI 190 KM przebieg 108 tys . Na 100% oryginał to popiół jest 36 gramów (oil ash). I to by się zgadzało z tym co piszą ile powinno być .

Opublikowano
20 godzin temu, Danko23 napisał(a):

Czyli już dpf nadaje sie do wymiany/prania?

Można coś wywnioskowac z tych screenów?

U mnie takie dane , przebieg 108 tys . Prędkość 140 km/h obroty około 2 tys/min. Przy pedale praktycznie w podłogę przy DSG to tak oko 100 HP wskoczyło 

Screenshot_2025-01-06-10-44-06-592_com.ovz.carscanner.jpg

Opublikowano
19 minut temu, robson760 napisał(a):

U mnie takie dane , przebieg 108 tys . Prędkość 140 km/h obroty około 2 tys/min. Przy pedale praktycznie w podłogę przy DSG to tak oko 100 HP wskoczyło 

Screenshot_2025-01-06-10-44-06-592_com.ovz.carscanner.jpg

Dla Kolegi @Danko23 wrzuciłem do porównania , bo u mnie przebieg na 100% pewny i nie kombinowane. Tak jak w internetach piszą to 1 gr popiołu na 3-3,5 tys. km się odkłada i mam że max może być 80 gr popiołu czyli wychodzi że dpf do czyszczenia przy około 240 tys. Km

Opublikowano

Dzięki @robson760. Kupiłem przy przebiegu 180k auto z checkiem p2002 i była padnięta chlodniczka spalin, także przeszło mi przez myśl, ze poprzedni właściciel mógl od razu oddac DPF do prania jak zobaczył błąd i jak mu jakis mechanik doradzil, że to DPF i skasował VCDSem wartości, dlatego nie wiem co myśleć

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...