przemko201 Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 witam moze jakies sugestie od 2 dni niunia stracila moc okolo powoli na obroty sie wkreca ale no faulf nie lapie co moze byc ? pozdro
aMas Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 też mam kłopoty, raz po sprawdzeniu powiedzieli ze turbina do regeneracji, a dwa po jakichś 3 tygodniach może więcej zaczęło czasem brakować moc, pedał w podłodze autko zwalnia ;(, a za chwile już normalnie, lub 3,5 tys obrotów i dalej nie idzie, różnie to bywa ;(
Thomas8010 Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Tez miałem problemy z moim autkiem jeżeli chodzi o brak mocy I tylko VAG pokaże ci co w trawie piszczy. Wiec nic niepozostaje tylko jechać i podłączyć pod VAG-a i zrobić logi.
GRazny Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 logi to podstawa Panowie... a w wyszukiwarce znajdziecie pod NOTLAUF lub TRYB AWARYJNY info czego się można spodziewać...
radekronny Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Pierwsza podstawowa rzecz spraw wszystkie przewody podcisnienia, poniewaz ja mam ten sam problem obecnie. jesli to nie pomoze to sprawdz nastepnie: -przeplywomierz powietrza -zawor N75 -zawor przy tubie -gruszke i kierownice Daj znac co bylo nie tak
przemko201 Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Opublikowano 5 Maja 2009 dzis jak jechalem do pracy poczulem delikanty notlaufa ale mozna bylo krecic powyzej 4 tys na obroty dzis znalazlem fejs i podepne go pod vaga i zobaczymy jak tylko zrobie logi to przedstawie dzieki pozdro
TytiX Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Jeżeli przy odpalaniu na ciepłym silniku, silnik sam gazuje do 2000rpm - w co wątpie. To sprawdź Zawór odcinający paliwo. Miałem to samo - przeczyściłem i niunia zyskała moc
antonio Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Panowie, kolega w Golfie IV 1.9TDI AHF ma problem z mocą - dziś wymienimy wężyki od podciśnienia bo są już poprzecierane ale jest też błąd: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent" czy ktoś wie który to czujnik??
spanky Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Panowie, kolega w Golfie IV 1.9TDI AHF ma problem z mocą - dziś wymienimy wężyki od podciśnienia bo są już poprzecierane ale jest też błąd: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent" czy ktoś wie który to czujnik?? p.s i nie rob smietnika u kogos w temacie ... !!!!
darekaudi4 Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 ja mialem to samo i wymiana przewodow i czyszczenie kierownic w turbo pomoglo teraz smiga jak pocisk
antonio Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 dobra, dzięki zaczniemy od przewodów i kierownic w turbo pozdro
czeslaw555 Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Ja miałem podobne objawy ,ale przebutowałem autko i jakoś minęło, teraz miałem wyjazd po auto do niemiec i niunia polatała trochę po autobanach ,teraz śmiga jak by jej kucyków przybyło.Musiało być sporo syfa ,nagaru no ale sie wypalił
krzysiek23 Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 jakis urok pewnie,mi tez cos ostatnio brakuje mocy czasami kreci sie do 4500,czasami po 3000 lapie notfault i blad 00519...turbine kupilem nowa i ma moze z 20tys.nalatane,zamulaczem nie jestem ale i rozpedzic sie nie ma gdzie zbytnio,przez 2 dni ostro ja butowalem i dalej sporadycznie lapie tryb awaryjny...pewnie n75 pada,sprawdz u siebie jak sztanga chodzi w BASSIC SETTING,i zrob logi dymaniczne,
przemko201 Opublikowano 5 Maja 2009 Autor Opublikowano 5 Maja 2009 sprawdze mam jeden nowy n75 wrazie czego to podmienie ale dzis chyba czasu nie znajde jak tylko bede cos wiedzial dam znac pozdro
darixd Opublikowano 9 Maja 2009 Opublikowano 9 Maja 2009 Ja miałem podobne objawy ,ale przebutowałem autko i jakoś minęło, teraz miałem wyjazd po auto do niemiec i niunia polatała trochę po autobanach ,teraz śmiga jak by jej kucyków przybyło.Musiało być sporo syfa ,nagaru no ale sie wypalił Witam ja dokładnie też miałem ten sam problem a pojawił on sie po tym jak porzyczyłem auto teściowi który raczej nie ma ciężkiej nogi jeździł spokojnie czy silnik zimny czy ciepły trwało to 1 miesiąc teściu nic nie zauważył ponieważ auto traciło moc po przekroczeniu 2,5 tyś obrotów Po odebraniu auta wyjechałem w trasę a tu lipa do 2,5 tyś ob wszystko ok,a po jakbym depną w hamulec, po zgaszeniu silnika wszystko wracało do normy ale tylko do 2,5 tyś gdy wracałem wpadłem do serwisu a tam goście zanucili że muszę wymienić turbinę jakieś przewody i kontrolery mocno zirytowany miałem do przejechania całe miasto dawałem po garach na każdyćh światłach. I ku mojemu zdziwieniu pomogło kierowniczki sie odblokowały od tej pory raz w tygodniu wyruszam na autostradę przedmuchać turbinkę.
przemko201 Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Opublikowano 11 Maja 2009 witam ponownie zbyt malo czasu mialem aby sie zajac powaznie ale na szybko jak do pracy jechalem zrobilem jakies tam logi zamieszczma podejrzewam co moze byc ale prosze o sprawdzenie pozdro[br]Dopisany: Maj 11, 2009, 10:41:00 _________________________________________________znalazlem przyczyne i od tego trzeba bylo zaczac przewod do zaworka n75 byl zparcialy i wszystko na ten temat pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się