Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz łańcucha rozrządu A4 B7 1.8T BFB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, padł mi napinacz łancucha rozrządu, przymierzam sie do naprawy ale nowy oryginał kosztuje blisko 4000zl

moje pytanie brzmi czy zamiennik typu Febi albo Swag mają jakis sens i czy nie ma z nimi problemów po montażu czy lepiej jednak kupic używany oryginał?

Opublikowano

Czytał temat o napinaczu? 

Najlepsza opcja to napinacz bez zmiennej fazy, wyłączenie w sofcie i spokój na lata. W cenie "dobrego" zamiennika masz ogarnięty temat.

Opublikowano

jest ktos w stanie polecić jakiegos fachowca który tym wszystkim sie zajmie? w rejonie Radomsko +30km? 

Opublikowano

Febi śmiga już 60 tys, 5 lat

Opublikowano

Org napinacz bez wtyczki 1000 zł plus łańcuch i wyłaczenie zmiennej fazy w sofcie to najlepsze rozwiazanie, w tych silnikach zmienna faza jest tylko w celach ekologicznych, nie wpływa na moc.

Opublikowano
3 godziny temu, VRGOOD napisał(a):

Febi śmiga już 60 tys, 5 lat

Jaki koszt?

Opublikowano
23 godziny temu, Archiwum napisał(a):

Jaki koszt?

Nie pamiętam już 

Opublikowano
W dniu 31.12.2023 o 16:48, Łukasz13 napisał(a):

Org napinacz bez wtyczki 1000 zł plus łańcuch i wyłaczenie zmiennej fazy w sofcie to najlepsze rozwiazanie, w tych silnikach zmienna faza jest tylko w celach ekologicznych, nie wpływa na moc.

Wpływa hamowanie z i bez.

obraz_2024-01-01_183631217.png

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, morelo napisał(a):

Wpływa hamowanie z i bez.

obraz_2024-01-01_183631217.png

 

Pisałem o seryjnym sofcie, wiec nie wiem po co mącisz.

Edytowane przez Łukasz13
Opublikowano (edytowane)
17 godzin temu, Łukasz13 napisał(a):

 

Pisałem o seryjnym sofcie, wiec nie wiem po co mącisz.

Ja tam nie widzę byś użył stwierdzenia na seryjnym, na seryjnym ciut szybciej turbo wstanie też przetestowane z hamownią. Moc bez zmian.

 

Edytowane przez morelo
Opublikowano
W dniu 31.12.2023 o 16:48, Łukasz13 napisał(a):

Org napinacz bez wtyczki 1000 zł plus łańcuch i wyłaczenie zmiennej fazy w sofcie to najlepsze rozwiazanie, w tych silnikach zmienna faza jest tylko w celach ekologicznych, nie wpływa na moc.

po podmianie i wylączeniu w sofcie nie ma zadnych problemow? 

Opublikowano

Nie ma. Temat stary i oklepany.

Opublikowano

czy to oryginalny napinacz? chcialem sprobowac uzywanego oryginalnego bo trafil sie z dobrej cenie, co sądzicie?

DD88D32D-287E-4BBA-AF35-C98447468639.jpeg

8597FAF4-C38F-4B8D-9FA3-F3BC69E6E635.jpeg

FE342ABB-7535-44E4-A0A0-DAE306D486E1.jpeg

Opublikowano
Godzinę temu, destylatorr napisał(a):

czy to oryginalny napinacz?

Oryginalny to on jest, tylko popatrz na ślizgi i zastanów się, czy chcesz tak zużyty montować.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...