CZIKITA Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Nie pasował zahaczał o skrzynie nie mieścił się w fabrycznym otworze na rozrusznik w skrzyni
markus85 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 W AFN jest inny a w 1Z inny? Ciekawe jak jest z AHU?czy podejdzie do skrzyni 6.
CZIKITA Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Eiam tyle że rozrusznik jest chyba z 80 jakiejś i jest to rozrusznik 3 generacji ani nie długi anie nie z zamkniętą kopułką tylko 3 rodzaj ten krótki otwarty
wydra Opublikowano 17 Stycznia 2012 Opublikowano 17 Stycznia 2012 czy sprzeglo o numerze 028 198 141 GX a 028 198 141 BX sie czyms rozni? stary post ale mysle ze mogę pomóc 028 198 141 GX = 623 0829 00 = AUDI 80 1.9TDI czyli 1Z 028 198 141 BX = 623 1139 00 = PASSAT/A4 z pierwszych lat produkcji, sprzęgło dla sztywnego koła zamachowego 1Z/AHU różnią sie tarczą (obie 23z) oraz dociskiem, obydwa pasują do sztywnego koła np z audi 80 to drugie zawsze bedzie droższe i mimo że obydwa pochodzą z silników mających 90KM "podobno" do drugie jest mocniejsze po zmianie skrzyni na 6 biegową, napewno nie pasuje rozrusznik koło i sprzeglo mozna załozyc np ori od 6biegowej skrzyni 240mm lub małe jedno-masowe 228mm czy przy zmianie skrzyni nie trzeba wymieniać czasem jednej z poduszek ?? po przeczytaniu tego tematu widze ze udziela się tu sporo ludzi mających poprzeczne silniki golf/passat b4/seaty i wprowadzają zamieszanie mówiąc ze pasuje np sprzeglo od G60 czy VR6 które do wzdłużnych silników NIE PASUJĄ
CZIKITA Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Tak trzeba dorobić jedną łapę mocująca skrzynię siedząc w samochodzie jest to łapa od lewej strony od strony kierowcy ale jest bardzo banalna do zrobienia 3 kawałki blachy i śmiga nato farba antykorozyjna i spełnia swoją funkcję idealnie
pastaldo Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 jak masz fotki jakies z przeróbki to zapodaj :gwizdanie:
kuba84 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Tak trzeba dorobić jedną łapę mocująca skrzynię siedząc w samochodzie jest to łapa od lewej strony od strony kierowcy ale jest bardzo banalna do zrobienia 3 kawałki blachy i śmiga nato farba antykorozyjna i spełnia swoją funkcję idealnie Można również wymienić sanki zawieszenia na takie z auta, które miało skrzynie 6 albo automat. Zdecydowanie bardziej pewne rozwiązanie jak spawanie łap itp. Oczywiście temat dotyczy wymiany skrzyni z 5 na 6'tke
CZIKITA Opublikowano 18 Stycznia 2012 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Link z fotkami już podawałem niżej ale prosze oto jeszcze raz a łapy oczywiście można dokupić ale poco jedzić szukać i płacić dodatkowe pieniądze jak można samemu solidniej to zrobić niż fabryka i po kosztach (fabryka aluminium nasz zamiennik konkretny kawałek wytrzymałej stali ) https://www.facebook.com/media/set/?set=a.326253910729918.77481.326214120733897&type=3
siadas Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Witam, Panowie mam problem ze sprzęgłem po wymianie koła dwumasowego na jednomasowe, zamontowany zestaw to koło zamachowe od audi 80 B4 1.9 TDI + kąplet sprzęgła z łożyskiem ślizgowym do tego silnika (Audi 80 1.9 TDI 1Z), po wymianie mam problem z wysprzęglaniem tzn objawia się to tym iż nie mogę wbić 1-go i wstecznego biegu po uruchomieniu silnika, na wyłączony biegi wchodzą jak należy. Zauważyłem również że jeżeli uruchomię silnik z wciśniętym sprzęgłem nie mam problemu z wbiciem biegów ale wystarczy że zwolnię pedał sprzęgła i wcisnę go ponownie problem powraca. Dzieje się to do momentu rozgrzania silnika, po rozgrzaniu biegi wchodzą znacznie lepiej. Wymieniłem już uszczelniacze na pompie sprzęgła i wysprzęgliku ale problem nadal pozostał, nie wiem co mam dalej robić może zrzucać skrzynię ponownie i sprawdzić czy czegoś tam nie skopałem przy składaniu chociaż żadnej filozofii nie ma chyba że tarcza odwrotnie zamontowana o ile się da tak zamontować. Objaw wygląda mi na nie dokońca rozłączone sprzęgło przy wciśniętym pedale sprzęgła. Proszę was o pomoc bo już sam nie wiem co mam robić.
CZIKITA Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 O kolego ja po wymianie Skrzyni z 5 na 6 i rozrusznika i sprzęgle z 80 mam to samo co ty z tego co udało mi się ustalić jedno-mas podobno musi się dotrzeć ze sprzęgłem i coś w tym jest bo jak kilka razy poupalałem sprzęgło na śniegu czyli każdy bieg aż do 5 to dużo lepiej mi chodzi skrzynia ale fakt 1 na początku jak zimny silnik jest bardzo ciężka do wbicia kolega ma golfa 4 i mówi że Vagach tak jest ale jak miałem skrzynie 5 to 1 mi zawsze wchodziła gorzej ze wstecznym więc już sam nie wiem jak ktoś coś ustali to będę wdzięczny
pastaldo Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 Ja mam zwykły dwumas i z jedynką i wstecznym mam tak jak kolega wyżej. Zawsze czy ciepły czy zimny wchodzi ciężej niż pozostałe. Mam już wrażenie że te skrzynie tak mają.
CZIKITA Opublikowano 8 Lutego 2012 Opublikowano 8 Lutego 2012 To jednak moje spostrzeżenia były trafne vagi tak mają i już
yamahayzfr13 Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 Kolego kamilpolakiewicz.. byłbym mega wdzięczny jakbyś ogarnoł na 100% jaki masz rozrusznik bo robie przeszczep automatu na 6 bieg w swoim AFN i nie wiem jaki dać rozrusznik. Zresztą drugi problem to zestaw sprzęgła i jednomas czy dwumas... Niewiem kompletnie co założyć żeby wytrzymało 350nm ---------- Post dopisany at 18:13 ---------- Poprzedni post napisany at 18:13 ---------- Kolego kamilpolakiewicz.. byłbym mega wdzięczny jakbyś ogarnoł na 100% jaki masz rozrusznik bo robie przeszczep automatu na 6 bieg w swoim AFN i nie wiem jaki dać rozrusznik. Zresztą drugi problem to zestaw sprzęgła i jednomas czy dwumas... Niewiem kompletnie co założyć żeby wytrzymało 350nm
Standby Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 A może to wina oleju w skrzyni biegów?? To co piszecie, że macie problem z wrzuceniem??
cocoo24 Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 witam koledzy, mam problem z skrzynią tu opisany http://a4-klub.pl/showthread.php?221132-B5-AFN-Problem-ze-skrzyni%B1-jedynka-i-dw%F3jka dzisiaj problem znów sie pojawił, jutro chce wyciągac skrzynie i zobaczyć co z dociskiem i sprzęgłem. Mam kilka zestawów 1masów sprzęgieł i docisków od adr 1.8 i kilka dwumasów sprzęgieł i docisków od 2.4 i 2.6 v6. czy to podejdzie?? ---------- Post dopisany at 20:39 ---------- Poprzedni post napisany at 00:55 ---------- panowie mozecie to ocenić skrzynia wyjęta, miałem na stanie prawie nowy docisk i tarcz valeo od benzyny 1.8. prosze o ocene starego i nowego. Dwumas niby ok lewo prawo jakies 1-1,5cm , nie wiem czy wymieniac na 1 masa hmmm docisk valeo ma 37mm, tarcz valeo 36mm oryginalny jaki siedział -sachs docisk 40mm a tarcz 39mm mam jeszcze docisk luk, (około 1mm materiału do starcia) 40mm z tarczą 38mm czy można założyć docisk luk 40mm a tarcz valeo 36mm ?? albo docisk valeo 37mm, tarcz valeo 36mm , czy nie będzie za mała ??? ---------- Post dopisany 24-05-2012 at 13:58 ---------- Poprzedni post napisany 23-05-2012 at 20:39 ---------- Panowie czy do serii afn 110 docisk sachs podejdzie docisk LUK od beny adr 125ps. Oba dociski mają identyczną średnicę??? - odpowiedź nie podejdzie jest niższy ---------- Post dopisany 30-05-2012 at 17:50 ---------- Poprzedni post napisany 24-05-2012 at 13:58 ---------- ok Panowie, kto mi powie jak wymienić to łożysko ze środka http://i43.tinypic.com/11ig57b.jpg[/img]
SotoM Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 jakby ktos chciał dokonac tego zabiegu - uciec z 2umasa na 1dnomas to mam cały zestaw bez srub. sprzegło nowe Luk i uzywane koło zamachowe.
keepper45 Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 koszt mojej naprawy to 550 zł, (250 robocizna i 300 sztywne koło + komletne sprzęgło). Wg mnie różnica w pracy koła dwu a jedno masowego jest, ale minimalna, prawie niezauważalna.
GregorX Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 Fajnie to opisałeś kolego, mam tylko pytanie czy tarcza i docisk są od 1z?? czy normalnie afn?? Użyłem zestawu sprzęgła od silnika 1Z, do takiego koła jednomasowego sprzęgło od AFN nie pasuje. pasuje tez do tego sprzeglo od VW corrado G60 i VR6 :gwizdanie: G60 to sprzęgło na jedno czy dwumasa?
kuba84 Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 Fajnie to opisałeś kolego, mam tylko pytanie czy tarcza i docisk są od 1z?? czy normalnie afn?? Użyłem zestawu sprzęgła od silnika 1Z, do takiego koła jednomasowego sprzęgło od AFN nie pasuje. pasuje tez do tego sprzeglo od VW corrado G60 i VR6 :gwizdanie: G60 to sprzęgło na jedno czy dwumasa? G60 to sprzęgło na jednomasowe koło zamachowe i do aut z silnikami poprzecznymi np Audi A3, VW Golf IV
GregorX Opublikowano 29 Października 2012 Opublikowano 29 Października 2012 to w takim razie co to jest na tej aukcji? SPRZĘGŁO KOŁO ZAMACHOWE VW PASSAT CORRADO 1.8 G60 (2747737207) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się